Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 08 Юни 2017, 13:32

Ranchev написа:Здравейте колеги ,
Искам да помоля за една услуга ако има някои от Варна четящ тази тема . Искам да го помоля да погледне една кола в град Варна. Просто ми писна да бия едни километри за тоя дето духа. В София съм в момента и някак си 500км за 1 кола да бия пак , стига някои колега да се навие ще почерпя разбира се едно 12 годишно по еконта пращам веднага :) Малко пред история търся кола за приятелката ми автомат която евентуално да става и за дете :lol: тръгнахме от е46 комби след безброи измамници,кенефи и изстрадали милионици минахме на е90. Там филма стана голям 320д 163 коня ама пак фацелифт е по-хубаво но пак 320д 177 къса верига ама 330д ми е много и сега последно след много четене съм решил да е 325Д 197 коня 3 литра мотор евентуално по-нисък разход от 330д и много интересно максимален въртящ момент при само 1300 оборота по-нисък данък и по-мирна жена. Обаче се оказа че са мега кът и това в София аско96 има масло в ауспуха това в Пловдив е под всякаква критика остана това във Варна и едно златисто за 22 000 но някак си не ми се дават толкова пари за е90 за 38к в момента има чисто нова Хонда. Не ме нападайте сега за Хондата но искам да се чувствам сигурен в състоянието на колата която кара приятелката ми камо ли ако вози детето ми :driving: ако става дума за ново Бмв и нова Хонда няма да се замисля но знам ли дали не е извадена някоя въздушна възглавница и софтуерно и е дадено да не я търси и подобни. Както и да е сега на темата -

Става дума за това : http://www.cars.bg/offer/c2164925
Това е линк с повече снимки: https://drive.google.com/open?id=0B7PmJQBo1AgfNTNNb3BMbUs0QTg

Интересува ме техническо състояние,работа на двигателя, скоростна кутия , криво ,заваряно,окачване,тропане и т.н. Външен вид не ме интересува толкова защото ще го кара жена и тъка или иначе ще е надрана и боядисвана 100 пъти :mhihi: .
Колата ще се кара в бмв за преглед стига да е читава идеята ми е поне да има смисъл да се разкарвам и да има малак шанс да няма сериозни проблеми и да не е на 100000000 км ясно ми е че без 1000-2000 лв ремонти няма да мина но се надявам да са максимум толкова за добро техническо състояние.

Благодаря предварително на отзовалите се :)
Вдигни долната граница поне към 15000 за 6-так дизел и няма да се разкарваш толкова често напразно ;) А 3-те снимки на кръст няма какво да ги коментирам...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 16.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко с гуми !
Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Ranchev » 08 Юни 2017, 14:21

dextuar написа:
Ranchev написа:Здравейте колеги ,
Искам да помоля за една услуга ако има някои от Варна четящ тази тема . Искам да го помоля да погледне една кола в град Варна. Просто ми писна да бия едни километри за тоя дето духа. В София съм в момента и някак си 500км за 1 кола да бия пак , стига някои колега да се навие ще почерпя разбира се едно 12 годишно по еконта пращам веднага :) Малко пред история търся кола за приятелката ми автомат която евентуално да става и за дете :lol: тръгнахме от е46 комби след безброи измамници,кенефи и изстрадали милионици минахме на е90. Там филма стана голям 320д 163 коня ама пак фацелифт е по-хубаво но пак 320д 177 къса верига ама 330д ми е много и сега последно след много четене съм решил да е 325Д 197 коня 3 литра мотор евентуално по-нисък разход от 330д и много интересно максимален въртящ момент при само 1300 оборота по-нисък данък и по-мирна жена. Обаче се оказа че са мега кът и това в София аско96 има масло в ауспуха това в Пловдив е под всякаква критика остана това във Варна и едно златисто за 22 000 но някак си не ми се дават толкова пари за е90 за 38к в момента има чисто нова Хонда. Не ме нападайте сега за Хондата но искам да се чувствам сигурен в състоянието на колата която кара приятелката ми камо ли ако вози детето ми :driving: ако става дума за ново Бмв и нова Хонда няма да се замисля но знам ли дали не е извадена някоя въздушна възглавница и софтуерно и е дадено да не я търси и подобни. Както и да е сега на темата -

Става дума за това : http://www.cars.bg/offer/c2164925
Това е линк с повече снимки: https://drive.google.com/open?id=0B7PmJQBo1AgfNTNNb3BMbUs0QTg

Интересува ме техническо състояние,работа на двигателя, скоростна кутия , криво ,заваряно,окачване,тропане и т.н. Външен вид не ме интересува толкова защото ще го кара жена и тъка или иначе ще е надрана и боядисвана 100 пъти :mhihi: .
Колата ще се кара в бмв за преглед стига да е читава идеята ми е поне да има смисъл да се разкарвам и да има малак шанс да няма сериозни проблеми и да не е на 100000000 км ясно ми е че без 1000-2000 лв ремонти няма да мина но се надявам да са максимум толкова за добро техническо състояние.

Благодаря предварително на отзовалите се :)
Вдигни долната граница поне към 15000 за 6-так дизел и няма да се разкарваш толкова често напразно ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


О моля те гледах е46-ци по 10 000 лв гледах и както казах в София е90 325Д за 18 000 лв гледах и е46-ци за 6000 лв. Състоянието едно само че тези за по 10000 лв е46-ци идваха с светещ чек енджин и разминаване на километрите между модула на мотора и скоростната кутия. Евтините поне се бяха постарали хората ,гледам наред стига да изглежда добре. Отдавна не гледам цената защото виждам как приятели и познати взимат най-скъпото и после плачат пример брат ми е90 330хД 25 000лв на 220 000 км реални ужким 2011 година 4 дена ремонти му правих последното му посещение в сервиз на Бмв беше 3 месеца преди датата на която го купи обслужвано редовно в Бмв мерси. Миналата седмица ходихме да гледаме "Бензинова" хонда сивик че на нея и харесват и то за 12 000 лв 2008 тя като е била нова е била 30 000 както се вижда писнало ми е викам поне ще е топ супер и да ми е мирна главата. Хехе отиваме оказа се че има газ викам си аиде какво като тъкмо ще е и е по-евтино да я видим. Човека беше бос той само карал нищо не разбирал взел я на жена му ама много му друсала и 2 години по късно решил да я продава. Нищо не разбира само карал и не бил я карал от както е купена ама викам какво е това в жабката еми не знаел у-а има модул-че за флашка да чете мп3 и до него диагностика за колата. Още като запали светна някакво предупреждение за кратко не бях подготвен да има не видях какво беше, колата прекъсваше аз бях седнал отзад и чух като мина на газ клапана, на всяко прекъсване на мотора около 15 пати викаше а еи сега мина на газ. Спирачките издаваха ужасен звук при спиране и предницата беше мега разбита че не смееше да натисне по-рязко спирачката само 1 път и тропаше на падане. Не съм някакъв голям майстор но от опит знам че най-големите риби са най-дълбоко скрити в морето. Тъка че търпение и търсене и никакви пропуски :) Същите думи като твоите чух вчера в дарукар 5 секунди по-късно ми предложи в момента може да я видиш е90 320Д 177 коня (може да идеш да я видиш и да си кажеш мнението ако искаш "дали ти харесва") . Поговорихме си казвам му какво знам за 177 коня мотора че бях се насочил към него в началото и тука може да постна ако трябва от Бмв лично писано че има проблем и той се отстранява по 2 начина според годината на производство и особено преди фацелифта се сменя коляновия вал защото има дефектно зъбно колело което износва по-бързо веригата. А той е много безсмислено скъп ремонт. То само веригата че е отзад е ужас а камо ли правиш това на кола дето сега си я взел. Следва 30 мин как нямало такова нещо той за пръв път чувал за такава тъпотия и тия мотори били мега здрави и да не съм четял само по форумите. Мисля че сам мога да преценя на кой да вярвам и на кои не , да подбирам и сортирам според достоверността информацията която получавам. Това което исках е услуга за която ще има съответната почерпка за колега от Варна които има слободно време да погледне колата. А на тебе не съм ти искал нито мнението нито вниманието нито съветите тъка че си ги запази за себе си или за някой друг ! Аман от такива все да кажат нещо ама нищо свързано с темата.
Съжалявам за километричните постове :mrgreen:

"не съм богат ,за да купувам евтино"


SKYPE

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 08 Юни 2017, 15:09

Asko 96 ги пропускай не вкарват коли под 400к или размазани

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 16.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко с гуми !
Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Ranchev » 08 Юни 2017, 15:15

Taruno написа:Asko 96 ги пропускай не вкарват коли под 400к или размазани

Благодаря, забелязах явно всички знаят и са чували за тази автокъща само аз за пръв път я виждах. Имаше много като количество и скъпи коли и помислиш че са читави докато не отидох на място.
Съжалявам за километричните постове :mrgreen:

"не съм богат ,за да купувам евтино"


SKYPE

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 8.09.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G05 LCI xDrive40i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от damian2112 » 08 Юни 2017, 15:36

Мотора към който си се насочил го карам и аз в 525d LCI, за сега за 1 година само суперлативи мога да кажа - градско трудно стига 11/100, по-често около 10, по празници 9,5 :), това с автоматик, извънградско 7, като сигурно може и по-надолу, аз не се старая особено да карам икономично :) Колектора фабрично е без пеперуди, дюзите са стандартни, а не пиезо, както е на 530/535 (330/335) LCI, т.е. рециклират се ако се наложи. По принцип 5-ците вървят малко по-евтино от 3-ките, защо не ги погледнеш и тях? Колата е голяма, но усещането при шофиране не е като да караш шлеп, вози стабилно и е доста маневрена.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 09 Юни 2017, 9:26

Тази 325д в аско96 беше пусната на 22000лв. и след като я гледа момчето което купи моята я свалиха на 17600 :mhihi:
Той ми каза, че пушела на масло още при запалването, и не спирала да пуши въпреки че уж имала ДПФ....смятай за какъв курник става въпрос.
Автомата ритал и вътре била доста захабена...
Тази дето е в червен бряг е доста читава, тя е на един колега от форума, ама пък и цената и е като за здрава кола ;)
Така или иначе колегата по горе с право ти е написал, че трябва да вдигнеш бюджета, за тия пари няма вариант да вземеш здраво такова БМВ.
Ще вземеш някой напудрен кокошарни, който ще нагълта 5-6к лв. да стане кола.
Имай в предвид, че предните дискове и накладки за тая кола 1000лв+
Демпферната шайба е 900 и общо взето има доста неща дето са по 500-600лв. и на голям километраж са си за смяна ;)
За конкретната кола във Варна мога да кажа, че с този черен ауспух, километража е поне по две :idea:
Преглед за покупка в оторизиран сервиз незнам колко е удачно, общо взето там могат да ти кажат историята на колата, ако я има и евентуално окачването в какво състояние е.
Но мотора трудно се диагностицира с прост преглед.
Малко по назад в темата съм писал какво трябва да се гледа на М47/М57 моторите.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 09 Юни 2017, 10:01

Стига толкова спам в темата :cop:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 09 Юни 2017, 11:13

Другия път няма да разчистваме, вече няколко пъти предупреждавахме, ще почивате малко.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 09 Юни 2017, 11:23

Не знам къде да го пусна, но много ми хареса и ще се радвам някой фен да го вземе...
Сега е моментът грозният триъгълен волан да стане як:
https://www.olx.bg/ad/ergonomichen-mult ... 39f988395b
Нямам общо, просто гледах какво се предлага и ме изкефи за някакво проектче... :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 16.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко с гуми !
Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Ranchev » 09 Юни 2017, 15:32

vld написа:Тази 325д в аско96 беше пусната на 22000лв. и след като я гледа момчето което купи моята я свалиха на 17600 :mhihi:
Той ми каза, че пушела на масло още при запалването, и не спирала да пуши въпреки че уж имала ДПФ....смятай за какъв курник става въпрос.
Автомата ритал и вътре била доста захабена...
Тази дето е в червен бряг е доста читава, тя е на един колега от форума, ама пък и цената и е като за здрава кола ;)
Така или иначе колегата по горе с право ти е написал, че трябва да вдигнеш бюджета, за тия пари няма вариант да вземеш здраво такова БМВ.
Ще вземеш някой напудрен кокошарни, който ще нагълта 5-6к лв. да стане кола.
Имай в предвид, че предните дискове и накладки за тая кола 1000лв+
Демпферната шайба е 900 и общо взето има доста неща дето са по 500-600лв. и на голям километраж са си за смяна ;)
За конкретната кола във Варна мога да кажа, че с този черен ауспух, километража е поне по две :idea:
Преглед за покупка в оторизиран сервиз незнам колко е удачно, общо взето там могат да ти кажат историята на колата, ако я има и евентуално окачването в какво състояние е.
Но мотора трудно се диагностицира с прост преглед.
Малко по назад в темата съм писал какво трябва да се гледа на М47/М57 моторите.


Цени без каквито и да е отстъпки от 09.06.2017
Предни дискове ATE PowerDisc Нарязан - 169лв броя х2 = 338лв
Предни накладки комплект АТЕ - 234лв
За 1000ка 4-те диска с накладки може би ?
Демферната шайба си е толкова да към 600лв

Ако съм сигурен че колата е читава съм готов да дам и още $ но измамите,недоверието,побългаряването и т.н. са ме направили много недоверчив и винаги си имам едно на ум че да не са 5-6к но едно 3- 3,5 може и да трябва да се дадат а за 1000-1500 задължително. Аз имам отстъпки по магазините и всичко си правя сам събота и неделя защото нямам доверия в София на никой майстор. За тия пари доста работа може да се свърши ако не се плаща труд и частите са на добра цена. Задължително масло всички филтри, такива то е сменяно вяра нямам , отделно 100% ще има нещо което ще ме дразни тампон някои , накрайник, лагер обикновено и амортисьор и то като го сваля с едното и тампоните на макферсона.Като зимам амортесиор няма да е един а 2 по неписаното правило и те парите си вървят. Аз за това казах и предния път че ремонти не ме плашат освен ако не хвана всички бонуси наведнъж (шайба,скоростна кутия, дюзи,турбо) Много ме е страх от криви купета и скрити неща нарушаващи безопасността на колата. Не един път съм разглобявал на някои приятел колата и се оказва че няма дясната въздушна възглавница примерно и бог знае още какво. Не свети нищо на таблото като грешка а на контакт лампичката си святка.

Това за пеперудите не го знаех. Макар че този от дарукар ме е излъгал много долно защото като ме убеждава да му купувам 320Д-то и ми повтори няколко пъти 3000 лв колектор съм трябвало да сменя веднага след като съм си купил такава кола 2-ра употреба . Стана ми интересно да нямат някакъв проблем и като каза заради пеперудките и :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: а сега се оказва че даже няма такива :)
:dunno:
Последна промяна Ranchev на 09 Юни 2017, 15:53, променена общо 1 път
Съжалявам за километричните постове :mrgreen:

"не съм богат ,за да купувам евтино"


SKYPE

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 09 Юни 2017, 15:50

320d и 330 имат пеперуди, 318 и 325 нямат.
Макар че ми е интересен тоя колектор за 3000 лева, още повече, че може да се махнат без да се сменя колектора. При всеки случай нещо те е филмирал въпросният човек.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 09 Юни 2017, 15:57

Ranchev написа:
vld написа:Тази 325д в аско96 беше пусната на 22000лв. и след като я гледа момчето което купи моята я свалиха на 17600 :mhihi:
Той ми каза, че пушела на масло още при запалването, и не спирала да пуши въпреки че уж имала ДПФ....смятай за какъв курник става въпрос.
Автомата ритал и вътре била доста захабена...
Тази дето е в червен бряг е доста читава, тя е на един колега от форума, ама пък и цената и е като за здрава кола ;)
Така или иначе колегата по горе с право ти е написал, че трябва да вдигнеш бюджета, за тия пари няма вариант да вземеш здраво такова БМВ.
Ще вземеш някой напудрен кокошарни, който ще нагълта 5-6к лв. да стане кола.
Имай в предвид, че предните дискове и накладки за тая кола 1000лв+
Демпферната шайба е 900 и общо взето има доста неща дето са по 500-600лв. и на голям километраж са си за смяна ;)
За конкретната кола във Варна мога да кажа, че с този черен ауспух, километража е поне по две :idea:
Преглед за покупка в оторизиран сервиз незнам колко е удачно, общо взето там могат да ти кажат историята на колата, ако я има и евентуално окачването в какво състояние е.
Но мотора трудно се диагностицира с прост преглед.
Малко по назад в темата съм писал какво трябва да се гледа на М47/М57 моторите.


Цени без каквито и да е отстъпки от 09.06.2017
Предни дискове ATE PowerDisc Нарязан - 169лв броя х2 = 338лв
Предни накладки комплект АТЕ - 234лв
За 1000ка 4-те диска с накладки може би ?
Това за пеперудите не го знаех. Макар че този от дарукар ме е излъгал много долно защото като ме убеждава да му купувам 320Д-то и ми повтори няколко пъти 3000 лв колектор съм трябвало да сменя веднага след като съм си купил такава кола 2-ра употреба . Стана ми интересно да нямат някакъв проблем и като каза заради пеперудките и :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: а сега се оказва че даже няма такива :)
:dunno:

Колега при 330ката афтър маркет дисковете нестават, просто се кривят прекалено бързо при 99% от хората.
Като казвам бързо имам предвид 2-3-4к км. при някои ентусисасти изкарват 7-8к км.
Оригиналните дискове без никаква отстъпка са 550лв. бройката, трябват ти два а и накладки не е лошо.
С добри отстъпки трудно стъпват на около 1200.
Разни други неща като термостати , филтър картени газове и тн. само оригинал.
Не са много нещата които са скъпи, ама все са по 1000лв. така, че да предвиждаш 2000лв. за стягане на уморена тройка е несериозно.
Само ремонта на кутията на кола с незнаен километраж ти е 2-2500.
Самото обслужване на кутията, масла филтри букса ти 600-700лв.
Успех и дано намериш читава кола :yes:
П.С. Колектора нов е 1000лв.
И в двата варианта и с пеперуди и без.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 09 Юни 2017, 16:05

vld написа:Демпферната шайба е 900
скоро смених мойта с Febi, която ме уверяваха, че е същата като ОЕМ. Ясно е, че не е 1/1, но ми казаха щом не вярваш 2 години гаранция за теб - не сме имали никога рекламации. От известно време никой не искал вече ОЕМ...Аз на Е46 слагах ОЕМ и беше супер, но реших да играя "безплатната" шайба :mhihi: ОЕМ с отстъпката беше 780лв, а тази "почти" същата 380лв. Реших да пробвам, стига подаръци за следващите собственици :driving: Двете са идентични до мм. с изключение на изтрития номер, където е бил този на БМВ :ok: Даже е отбелязано лепилото на лепенката на БМВ с баркода (от дясно на бялата точка) :mhihi: Аз исках да дам 780лв, но нямах желание...Знам, знам ОЕМ си е ОЕМ :yes: 4 цилиндровата сигурно е 250-280лв...300 макс и ако кара 100 000км е супер

Изображение
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bioz » 09 Юни 2017, 16:53

bai_ILIA написа:
vld написа:Демпферната шайба е 900
скоро смених мойта с Febi, която ме уверяваха, че е същата като ОЕМ. Ясно е, че не е 1/1, но ми казаха щом не вярваш 2 години гаранция за теб - не сме имали никога рекламации. От известно време никой не искал вече ОЕМ...Аз на Е46 слагах ОЕМ и беше супер, но реших да играя "безплатната" шайба :mhihi: ОЕМ с отстъпката беше 780лв, а тази "почти" същата 380лв. Реших да пробвам, стига подаръци за следващите собственици :driving: Двете са идентични до мм. с изключение на изтрития номер, където е бил този на БМВ :ok: Даже е отбелязано лепилото на лепенката на БМВ с баркода (от дясно на бялата точка) :mhihi: Аз исках да дам 780лв, но нямах желание...Знам, знам ОЕМ си е ОЕМ :yes: 4 цилиндровата сигурно е 250-280лв...300 макс и ако кара 100 000км е супер



Видиш ли изтрит номер или щампа бмв на някоя част взимай смело тва си жив оригинал на половин цена. Хората отдавна са открили топлата вода - https://www.fcpeuro.com/page/oe-academy. Ако някой от бг търговците реши да открие и обозначи повечето ОЕ части ще избие рибата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 09 Юни 2017, 16:57

Феби-то преди отстъпката беше 720лв. тоест почти колкото ОЕМ за 920лв. ли колко беше не помня, но както знаем БМВ не обича да дава големи отстъпки, за разлика от другите, където 45% са постижими :yes:
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook