Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Всъщност по тези коли няма евтини ремонти. Всичко е скъпо и по дизелите постоянно излизат някакви "дреболии" за по 200-300-400 лв... Иначе "очакван" разход от 7/100 в града е много изкушаващ, безспорно. Много се надявам някой от писалите в тази тема да споделие половин година след като си е купил колата какво е реалното положение и какво му е струвала след като премине първоначалната еуфория. 

Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
yordan_ichev написа:Здравейте,
Все още съм пеленаче във форума и това дори е пърия ми пост. Поздравления за хубавия форум и директно към въпроса:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2edqde - това е обявата, човека твърди че километрите са реални, но в понеделник ще ги проверя. Вече от 3 автокъщи ми отказват пълна диагностика в камор защото щели да ме откажат от диагностицираната кола за да ме насочат към някои техен автомобил и да печелят клиенти - другото основно оправдание е че колите нямат номера и няма възможност да се закарат до там. Дали може да ми препоръчате човек в София със съответното оборудване, които срещу заплащане да доиде до автокъщата и да направи някаква диагностика на автомобила?
Благодаря за отговорите.
Платформа също е опция. Ако няма от какво да се притесняват продавачите, даже те ще я уредят. Явно просто не искат да се прави диагностика на тези коли.
За мен е по-добре да се иде в сервиз (избран от теб) - не съм сигурен дали на място може да се направи толкова детайлна диагностика, колкото в сервиз.
Ако все пак като идеш в камор, тръгнат да ти предлагат някой премиум селекшън за същите пари - пиши

- yordan_ichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 13.03.2013
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Малко новини по возилото 
Днес я прегледах с един приятел - не е боядисвана и е с нормално износване по салона впредвид километрите, които утре ще проверя по рамата. Има и някаква сервизна книжка и продавача гарантира за километрите на автомобила, защото я е проверявал в камор. Когато запалих колата нямаше никакъв дим от ауспуха и двигателя работеше много добре. Това което ме спира да закупя точно този автомобил е доста осезаем шум от турбото. Продавача казва че липсвала скоба и щял да я сложи и да спре това виене - казах му да го направи до следващия оглед да видим. Въпроса е там че ако беше от скоба щеше да е свистене, а не виене. Турбото започна да вие още щом запалих без никаква газ, а щом подадох 200-300 оборота се чува доста. Относно турбото продавача каза че било сменяно в бмв сервиз преди 30к км според историята му в камор и било неясно за него, защо има такъв шум. Като цяло все пак не се отказвам все още от колата, защото навих продавача да я откараме в някои сервиз без камор
(по негово настояване). Проблема е че не съм от София и нямам доверен човек - имате ли представа за някой сервиз в западната част, на който може да се има доверие да диагностицира целия автомобил и да провери положението с турбото. Ако се окаже за смяна ще настоявам за отстъпка от цената за да го закупя - ако се навие ще се похваля в друга тема, ако не колите са много.
Поздрави

Днес я прегледах с един приятел - не е боядисвана и е с нормално износване по салона впредвид километрите, които утре ще проверя по рамата. Има и някаква сервизна книжка и продавача гарантира за километрите на автомобила, защото я е проверявал в камор. Когато запалих колата нямаше никакъв дим от ауспуха и двигателя работеше много добре. Това което ме спира да закупя точно този автомобил е доста осезаем шум от турбото. Продавача казва че липсвала скоба и щял да я сложи и да спре това виене - казах му да го направи до следващия оглед да видим. Въпроса е там че ако беше от скоба щеше да е свистене, а не виене. Турбото започна да вие още щом запалих без никаква газ, а щом подадох 200-300 оборота се чува доста. Относно турбото продавача каза че било сменяно в бмв сервиз преди 30к км според историята му в камор и било неясно за него, защо има такъв шум. Като цяло все пак не се отказвам все още от колата, защото навих продавача да я откараме в някои сервиз без камор

Поздрави
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колата е нов внос пък турбото е сменяно преди 30к км в Камор??!И сигурно няма документ за това!Виенето насочва към ново турбо(2,5к лв).Сервиз за преглед - viewtopic.php?f=63&t=56276 или viewtopic.php?f=63&t=300742
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- yordan_ichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 13.03.2013
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колата е нов внос и турбото е сменяно преди 30к, но не в Камор, а някъде в Италия - информацията за тази смяна е взета от базата данни в Камор. Все пак може проблема да не е в турбото, а в нещо около него (клапан, маркуч, нагар) нямам представа за това поисках координати на сервиз, където да установят какъв е проблема. Ако все пак се окаже, че колата е читава и това и е единствения дефект при отстъпка от цената бих взел тази кола и бих рециклирал турбото някъде, където съм сигурен, че ще свършат работа.
- bangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 9.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: MPPSK
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Може да пробваш в Дару Кар, аз там гледах моята и диагностиката е около 120лв. Доколкото си спомням замерват дюзите, турбото и оглеждат електрониката, ходовата част и т.н. и накрая ти правят протокол за стъстоянието на колата, какво трябва да смениш и какво е препоръчително да направиш 

- Kalin Kulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 31.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: WSBK
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ясно ли му е, че е от скобата или не му е ясно в края на краищата?
Гледам, че си упорит и колата ти харесва. Моя съвет е след като провериш пробега (и се окаже както ти разправят) да си намериш цената за турбина + смяна, да вземеш пари в брой равни на цената на колата минус цената на турбината, която си намерил и да вървиш при продавача. Ако я даде даде. Ако не, тогава ще му мислиш (или ще питаш за акъл тука
).
Успех!
Гледам, че си упорит и колата ти харесва. Моя съвет е след като провериш пробега (и се окаже както ти разправят) да си намериш цената за турбина + смяна, да вземеш пари в брой равни на цената на колата минус цената на турбината, която си намерил и да вървиш при продавача. Ако я даде даде. Ако не, тогава ще му мислиш (или ще питаш за акъл тука

Успех!
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
При мен се получи следното нещо, реших да взимам колата и тръгнах да е карам и във двигателя се чу шум, след преглед се оказа дъмпферна шаиба беше скъсана, и викам ще е платя аз отива колата при механика поръчва е и ми звънят да ми кажат че турбото е тръгнало и е за смяна, та продавача покри час от турбото и аз платих една част, цената на турбото бе 1200 лева аз платих 400 другите ги плати продавача и за сега колата мърка.Колата ми пушеше яко все едно гори маслото, ако пуши много значи турбото е за смяна.Обаче ми се струва че има за смяна и 2 термостата, стига до 94 градуса ама на дълъг път не отива над 75г та и там пари, тези термостати си им е болка.
- yordan_ichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 13.03.2013
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Отново ъпдейт по това возило.
Днес го водих до единия от сервизите, които ми препоръчахе. Оказа се че не е турбото, а леко запушен DPF филтър. Всичко останало по колата се чук - турбото, двигателя, ходовата част, автоматика и електрониката нямат грижи. Продавача не свали много от цената, но се споразумяхме и дадох капаро - във вторник отивам да я регистрирам.
Единствената забележка, която ме дразни много е в салона. На предните седалки отзад има едни пластмасови кори (в коленете на пасажерите отзад), които са надраскани зверски - нещо са возили в колата. Ако някои може да ме насочи от къде мога да закупя нормални такива (морга или нови) или по някакъв начин да ги облека в нещо за да не се вижда (те са черни) отворен съм за предложения.
Благодаря отново на всички за отговорите.
Днес го водих до единия от сервизите, които ми препоръчахе. Оказа се че не е турбото, а леко запушен DPF филтър. Всичко останало по колата се чук - турбото, двигателя, ходовата част, автоматика и електрониката нямат грижи. Продавача не свали много от цената, но се споразумяхме и дадох капаро - във вторник отивам да я регистрирам.
Единствената забележка, която ме дразни много е в салона. На предните седалки отзад има едни пластмасови кори (в коленете на пасажерите отзад), които са надраскани зверски - нещо са возили в колата. Ако някои може да ме насочи от къде мога да закупя нормални такива (морга или нови) или по някакъв начин да ги облека в нещо за да не се вижда (те са черни) отворен съм за предложения.
Благодаря отново на всички за отговорите.
- bangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 9.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: MPPSK
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Влизаш в http://realoem.com/bmw/select.do на Serial Number полето пишеш последните 7 цифри от VIN на колата или изпозвай разширеното търсене. След това избираш частта, която ти трябва те са разделени по категории в твоя случай предполагам е Seats. След като намериш частта вземаш и номера и отиваш в дилар на бмв и си я порърваш или може да направиш спарка в Дару имат интерфейс за това:http://www.darucar.bg/index.php?show=search_part
- krasi_ns
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 22.01.2012
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 650 I
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги споделите мнение за 335i купе може и кабрио как стоят нещата там някой ако знае нека каже читава ли е разход изобщо поддръжката как е? То всичко е късмет но все пак ако някой има да си каже мнението 

- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
krasi_ns написа:Колеги споделите мнение за 335i купе може и кабрио как стоят нещата там някой ако знае нека каже читава ли е разход изобщо поддръжката как е? То всичко е късмет но все пак ако някой има да си каже мнението
Това ,че е до късмет не го разбирам,добър рисърч,проверена сервизна история,частна обява от първи собственик срещу нов внос с опърпан салон,на цена под пазарната,фалшива или загубена сервизна история,джанти 19' и после било до късмет!Повечето гледат евтиното , а поддържаните екземпляри струват пари навсякъде.
п.п.Поддръжката едва ли се различава от седаните и е според предишните собственици и изминатите км!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- krasi_ns
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 22.01.2012
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 650 I
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мнение от stankata777 » 22 Мар 2013, 22:19
krasi_ns написа:Колеги споделите мнение за 335i купе може и кабрио как стоят нещата там някой ако знае нека каже читава ли е разход изобщо поддръжката как е? То всичко е късмет но все пак ако някой има да си каже мнението
Това ,че е до късмет не го разбирам,добър рисърч,проверена сервизна история,частна обява от първи собственик срещу нов внос с опърпан салон,на цена под пазарната,фалшива или загубена сервизна история,джанти 19' и после било до късмет!Повечето гледат евтиното , а поддържаните екземпляри струват пари навсякъде.
п.п.Поддръжката едва ли се различава от седаните и е според предишните собственици и изминатите км! Колега това е ясно,но като казвам до късмет става въпрос за това че е машина тя може да е от първи собственик реални километри проверена всичко да е ок купуваш я и след 5 дни бум разваля се ай кажи ми не е ли късмет това а?Аз карам е60 купих го от приятел който го е купил от германия сервизна книжка реални километри опъната кожа поддържано не е жалил пари за нея всичко си е ок и точно 2 дни след като я купих светна лампичката на аербега и хоп 400 лева кантарче.А съм сигурен че всичко е наред и не съм излъган.Просто така стана дошло му времето кво е това аз му викам късмет въпреки лош тъй че не ми говори ти.Това че всеки гледа да мине тънко ми е пределно ясно.Аз не съм от тия,но за съжаление голяма част от народа ни е такъв и гледа тънко без да прави сметка че като я купи за 15 000 (нищо че вървят над 20 000 зависи и от екстрите разбира се) ще даде още поне 6-7 000 за да я изкара на пътя.Но българинът е такъв обича да го лъжат това е истината.А да не говорим че има хора купуват коли от магазина с найлоните и след 10 000 км им блокират двигателите имам и такива познати не 1 или 2 -ма.ВСИЧКО Е НА КЪСМЕТ!
krasi_ns написа:Колеги споделите мнение за 335i купе може и кабрио как стоят нещата там някой ако знае нека каже читава ли е разход изобщо поддръжката как е? То всичко е късмет но все пак ако някой има да си каже мнението

Това ,че е до късмет не го разбирам,добър рисърч,проверена сервизна история,частна обява от първи собственик срещу нов внос с опърпан салон,на цена под пазарната,фалшива или загубена сервизна история,джанти 19' и после било до късмет!Повечето гледат евтиното , а поддържаните екземпляри струват пари навсякъде.
п.п.Поддръжката едва ли се различава от седаните и е според предишните собственици и изминатите км! Колега това е ясно,но като казвам до късмет става въпрос за това че е машина тя може да е от първи собственик реални километри проверена всичко да е ок купуваш я и след 5 дни бум разваля се ай кажи ми не е ли късмет това а?Аз карам е60 купих го от приятел който го е купил от германия сервизна книжка реални километри опъната кожа поддържано не е жалил пари за нея всичко си е ок и точно 2 дни след като я купих светна лампичката на аербега и хоп 400 лева кантарче.А съм сигурен че всичко е наред и не съм излъган.Просто така стана дошло му времето кво е това аз му викам късмет въпреки лош тъй че не ми говори ти.Това че всеки гледа да мине тънко ми е пределно ясно.Аз не съм от тия,но за съжаление голяма част от народа ни е такъв и гледа тънко без да прави сметка че като я купи за 15 000 (нищо че вървят над 20 000 зависи и от екстрите разбира се) ще даде още поне 6-7 000 за да я изкара на пътя.Но българинът е такъв обича да го лъжат това е истината.А да не говорим че има хора купуват коли от магазина с найлоните и след 10 000 км им блокират двигателите имам и такива познати не 1 или 2 -ма.ВСИЧКО Е НА КЪСМЕТ!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги какво ще кажете за тази е90-ка, неща който се набиват на очи, някой да я е гледал и заслужава ли си въобще?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Гледам я тази от известно време http://www.cars.bg/u628690 ама нещо не ми се връзват километрите и пише навигация а има само едно черно бяло процорче с един сателит на него, малко не съм в час но какво ще кажете за тази колица
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани