Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от HackeD » 04 Юли 2019, 16:33

Някакво мнение за тази кола?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2648319438

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 04 Юли 2019, 16:48

безумна цена за пре-фейс, щатски на този пробег :lol: :lol: :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от chris_barnes » 05 Юли 2019, 8:41

HackeD написа:Някакво мнение за тази кола?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2648319438


Предната броня и фаровете на 99.99% са сменяни (което говори за удар отпред) особено идвайки от щатите. От там перфектна кола почти никой не вкарва. Цената е височка за това, което предлага автомобила. Както по-горе стана ясно, ако не си от тия хора дето на инат да държат на бензина, само за да не е дизел, по-добре погледни някоя м-пакетова дизеларка за тези пари :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 22.09.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci
Мечтае да кара: e92 m3
Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от shopa_bs » 05 Юли 2019, 9:05

chris_barnes написа:
HackeD написа:Някакво мнение за тази кола?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2648319438


Предната броня и фаровете на 99.99% са сменяни (което говори за удар отпред) особено идвайки от щатите. От там перфектна кола почти никой не вкарва. Цената е височка за това, което предлага автомобила. Както по-горе стана ясно, ако не си от тия хора дето на инат да държат на бензина, само за да не е дизел, по-добре погледни някоя м-пакетова дизеларка за тези пари :)



Липсата на хубава снимка отпред на 99,99% потвърждава думите ти :D.
ASC off -> FUN on

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 22.09.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci
Мечтае да кара: e92 m3
Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от shopa_bs » 05 Юли 2019, 9:07

vld написа:
b00st написа:Харчели масло, те щот дизелите са вечни, особено кат не им знаеш км и им туриш по една добавка да прочисти и после падне мотора :)
Всичко опира до поддръжката и навременното обслужване, независимо бензин или дизел.

Така е само дето такъв дизел рядко се среща а бензин всичките са такива.
Покажи ми един дизел с разход на масло от 1л на 1000км. няма такъв защото още на 1л. на 2000км. ще строши мотора....
При всички дизели рахода на масло варира от 5.0 до 1л на 10 000км. харчи ли повече е за мотор.
При бензиновите ако харчи 1л. на първите 5000км се счита за СУПЕР :kuku:



Честно казано, ако нямам проблеми с колата, дали ще долея 0,5 литра или 2,5 литра ми е все тая :). Естествено по-добре е разхода на масло да е по-малък, но това далеч не би било определящо за мен при избора на кола.
ASC off -> FUN on

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 05 Юли 2019, 9:29

vld написа:
b00st написа:Харчели масло, те щот дизелите са вечни, особено кат не им знаеш км и им туриш по една добавка да прочисти и после падне мотора :)
Всичко опира до поддръжката и навременното обслужване, независимо бензин или дизел.

Така е само дето такъв дизел рядко се среща а бензин всичките са такива.
Покажи ми един дизел с разход на масло от 1л на 1000км. няма такъв защото още на 1л. на 2000км. ще строши мотора....
При всички дизели рахода на масло варира от 5.0 до 1л на 10 000км. харчи ли повече е за мотор.
При бензиновите ако харчи 1л. на първите 5000км се счита за СУПЕР :kuku:

2К за вериги ако ги обърнем в масло не знам колко литра са, ама си е бая. Всеки агрегат с дертовете си както се казва, едното за сметка на другото. Дизела си заслужава най-много ако се върти пробег над 13К км годишно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 05 Юли 2019, 9:36

Бензиновите мотори нямат проблеми с веригите и горенето на масло е само и единствено финансов проблем, така ли? :conf:

Всеки агрегат с дертовете си както се казва, едното за сметка на другото.


Всичко опира до поддръжката и навременното обслужване, независимо бензин или дизел.


Според мен горните два цитата са най-близо до абсолютната истина. Няма смисъл от генерални заключения по субективни въпроси.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 05 Юли 2019, 9:51

stocky написа:Бензиновите мотори нямат проблеми с веригите и горенето на масло е само и единствено финансов проблем, така ли? :conf:

Всеки агрегат с дертовете си както се казва, едното за сметка на другото.


Всичко опира до поддръжката и навременното обслужване, независимо бензин или дизел.


Според мен горните два цитата са най-близо до абсолютната истина. Няма смисъл от генерални заключения по субективни въпроси.

Ключов фактор е пробега колега. До 200к км няма какво толкова проблемно дори и да се появи, проблема е че такива в обръщение вече няма или поне не на тая цена, която масово се търсят тука.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от chris_barnes » 05 Юли 2019, 12:26

shopa_bs написа:Липсата на хубава снимка отпред на 99,99% потвърждава думите ти :D.


Щатските брони имат едни светлоотразители отстрани на калника:
Изображение

А мигача на фара преди фейслифта е пак със светлоотразител:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 05 Юли 2019, 13:08

Освен това, кола с ксенон винаги върви с пръскалки на фаровете, поне в Европа. За Щатите може и да не е така.
Има и вариант просто собственика да е сменил фаровете с ксенон, защото почти всички Щатски са с рефлектори.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 22.09.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci
Мечтае да кара: e92 m3
Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от shopa_bs » 05 Юли 2019, 15:03

chris_barnes написа:
shopa_bs написа:Липсата на хубава снимка отпред на 99,99% потвърждава думите ти :D.


Щатските брони имат едни светлоотразители отстрани на калника:
Изображение

А мигача на фара преди фейслифта е пак със светлоотразител:
Изображение



Имах предвид, че не е снимана отпред, защото ако е имала удар може да не е напасната много добре :)
ASC off -> FUN on

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 05 Юли 2019, 15:29

Съвета ми е ако си купувате кола от Щатите, проверявайте си сервизната история и км, там си се водят и си намерете такава на 150к км макс. Проверявайте си колите в нета по шаси как са дошли от там, защото много търгаши в БГ искат да ви изгърбят, като вкарат тотал или удавник със щети за космически суми и тука я закърпят за продажба. Българският "търговец" иска да забогатее на ваш гръб за съжаление почти винаги е така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 05 Юли 2019, 15:51

вина в гогалата и излиза колата на попара :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 06 Юли 2019, 15:51

b00st написа:
vld написа:
b00st написа:Харчели масло, те щот дизелите са вечни, особено кат не им знаеш км и им туриш по една добавка да прочисти и после падне мотора :)
Всичко опира до поддръжката и навременното обслужване, независимо бензин или дизел.

Така е само дето такъв дизел рядко се среща а бензин всичките са такива.
Покажи ми един дизел с разход на масло от 1л на 1000км. няма такъв защото още на 1л. на 2000км. ще строши мотора....
При всички дизели рахода на масло варира от 5.0 до 1л на 10 000км. харчи ли повече е за мотор.
При бензиновите ако харчи 1л. на първите 5000км се счита за СУПЕР :kuku:

2К за вериги ако ги обърнем в масло не знам колко литра са, ама си е бая. Всеки агрегат с дертовете си както се казва, едното за сметка на другото. Дизела си заслужава най-много ако се върти пробег над 13К км годишно.


Добре де, що сега си пишем неща дето знаеш че не са така, рабира се, че е огромен проблем колата да ти харчи много масло, всичко над 1л. на 10 000км. е много.
За бензивнов мотор от 90-те и 0.5л на 10 000км. беше много.
Високия разход на масло скапва свещите преждевременно, както и катализаторите, ламда сондите, сместа която се получава в горивната камера НЕ е оптимална, нагарят клапаните и в следствие на всичко това мотора харчи като за два а върви като за половин.
Пак почваме с вериги помпи дюзи и прочие, нали сега караш дизел веригите смени ли му? Не си щото тоя мотор не къса нали.
Всички късат рано или късно.
Скапаните вериги са под 1000лв. и се сменят за 200-300лв. кой как намери, тия дето дават по 2000лв. за вериги не са за жалене явно им се дават, всички останали намират къде и как стават нещата за по малко. Ако човек хептен неще да дава пари може да направи всичко с афтърмаркет части за под 1000лв.
Просто с тия бензинови мотори хората си правят илюзия че ще карат на ГАЗ да им е по евтинко, щото така са свикнали, бензинец на газчица идеално, имат психологическа бариера от 10лв. на 100км. да ама не с тия коли не става.
Баси и надежния бензинов мотор прегрял по рождение с ел. водна помпа дето само тя е по скъпа от целия ангренаж на един дизел.
Веднъж помпа и няколко пъти дюзи бобини, лули валвтроник, някоя диса клапа и си на цената на колата :mhihi:
А и на бензиновите веригите се разтягат доволно особенно на 4 цилиндровите.
Въобще що за мотор е това да изкара само 200 000км, това да не е рено?
БМВ и мерцедес се купуват за да се карат по много не случайно има такива коли на по 200 000к за първите две години и на по 500 000 за 6-7 години, просто са здрави затова ги купуват хората на по високата им цена за да ги карат не да висят по сервизите.
В е90 единствено М3 или 335i си струват всичко друго е мармалад, може би N53 e по надежден ама пък не става на газ :mhihi: :)
От ф-ките бих покарал някоя 328i въпреки че и за него казват че е кекав, ама поне има турбо и ще върви прилично 8)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 06 Юли 2019, 21:15

vld написа:просто са здрави затова ги купуват хората на по високата им цена за да ги карат не да висят по сервизите.


Здрави бяха до 99 година, а и тогава имаше дооста изключения! Сега всичко е леща, не само на BMW, a на всички марки, моторите станаха сложни и се трошат за добро утро !

Мога да ти кажа, че има адски много BMW-та със сменени мотори и дизели и бензинови на под 100к км.

vld написа:В е90 единствено М3 или 335i си струват всичко друго е мармалад, може би N53 e по надежден ама пък не става на газ :mhihi: :)


За това М3 не знам,а и не ме интересува, малко са читавите М-ки едно от най добрите е Е34 с S38B38, това като надеждност/разход/вървеж за мен лично няма алтернатива, но 335i и всички ДП двигатели може да не харчат толко масло ама там надеждност има ли според тебе в тези двигалтели с ДП ?
Веднъж сипваш кофти гориво и звъниш на репатрака, после ако си за една дюзка си късметлия, а ако изядеш дървото си за 6 и HPFP.
А дори да сипваш перфектно гориво дюзите сам провери колко карат, HPFP също.
И си помисли дали М3 и 335i не са и те с ел. водна помпа, която всъщност за N52 е към 600 кинта и се сменя на 100к км.
Може да чекнеш на 335i И турбинките колко карат, ще ти подскажа, много по малко е отколкото си мислиш.

В последните години BMW правят много по добри дизелови двигатели от бензинови и това е факт, но и те не са надеждни както трябва да бъде надежда една кола или както са били преди 99г.

С годините Planned obsolescence-a все повече си казва думата и това също е факт.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook