Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- asmodeus812
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги, тия е90-ки ми хванаха окото и се замислих да не би някоя от тези обяви да е на колега от форума. Струват ми се добри екземпляри и 3-те
https://www.mobile.bg/11556830456570976
https://www.mobile.bg/11563108639437143
https://www.mobile.bg/11567424343641512
https://www.mobile.bg/11556830456570976
https://www.mobile.bg/11563108639437143
https://www.mobile.bg/11567424343641512
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
jonno234 написа:Здравейте!
Вслушай се в колегата "VLD" и огледай дизелите, аз даже си мислех, че питаш за 325d. Тези бензиновите след Е46 за мен също не стават за нищо. То са проблеми с валвотроници, катализатори, масла горят и текат, температурите на които работят са високи и всичко се опича и води до редица проблеми, вечно светят чекова направо страшна работа. Трудно но не и невъзможно стават на газ, но вечно има проблеми, а разходът на бензин на мен лично не ми харесва.
Ако ходиш с човек с диагностика още на място при огледа ще си спестиш много време и пари за да закараш конкретният екземпляр до читав сервиз за да ти каже, че колата не става и не си заслужава както става в 90% от случаите. Вярвай ми може да намразиш марката ако не внимаваш в избора си. Не са като старите БМВ-та. Подбереш ли го правилно и поддържаш ли го добре ще ти служи дълги години.
Конкретно те посъветвах без Xdrive защото за мен като система не си заслужава има свойте минуси като по-скъпа поддръжка, по скъпи амортисьори, смяна на полуоски и карета и обслужване на раздатка. И не на последно място по-голям разход и по скопено вървене. Имай го в предвид защото едно 70-80% на пазара са с Xdrive.
като пари за смяна на ангренаж за бензиново не мога да кажа, но към дизела цените много варират. Примерно за 320D n47d20 цената в оторизиран сервиз за смяна на всички вериги с работа и части е 3000лв. При афтърмаркет части и квартален разбирач на БМВ-та варират 1600-2200лв. За 330Д нещата са аналогични. Разликата в оторизирания сервиз и кварталния има от земята до небето. В кварталния няма да ти смени половината зъбчатки, маслена дюза и други неща които могат да съсипят мотора след време. Както и няма гаранция на извършения ремонт. Докато в оторизирания освен, че ще сменят всичко с оригинални части и ще изкара повече от афтър маркета като километри и получаваш 2 години гаранция. Какво повече да иска човек...
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Само с цените не съм съгласен колега, специално за дизелите Всички необходими части зъбни колела, вериги, банани, маслена дюза, маслен обтегач/и ( в зависимост от мотора за два) са около 1000лв. ОЕМ от БМВ, като сложиш и няколко гарнитури които не е проблем да са автър маркет и сметката е пак там някъде но не повече от 1200лв. С труда по смяната си на 1500-1600 и то без много зор, ако добавиш масла и филтри таван си на 1800лв.
С автър маркет вериги и тн. +труд + масла и филтри ще взлезнеш в 1000-1200лв.
С автър маркет вериги и тн. +труд + масла и филтри ще взлезнеш в 1000-1200лв.

- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Само с цените не съм съгласен колега, специално за дизелите Всички необходими части зъбни колела, вериги, банани, маслена дюза, маслен обтегач/и ( в зависимост от мотора за два) са около 1000лв. ОЕМ от БМВ, като сложиш и няколко гарнитури които не е проблем да са автър маркет и сметката е пак там някъде но не повече от 1200лв. С труда по смяната си на 1500-1600 и то без много зор, ако добавиш масла и филтри таван си на 1800лв.
С автър маркет вериги и тн. +труд + масла и филтри ще взлезнеш в 1000-1200лв.
Колега, не знам ти какви цени вадиш и от къде, но аз лично точно тази седмица си получих офертата от Дару Кар и М-кар София като и на двете места след отстъпките за работа+части за всички вериги на n47d20 177коня с прилежащите зъбчатки и т.н. са 1000лв труд + 2000лв части. Офертата си няма да кача, само споделям цифри като имам отстъпки на всичко.
В един известен сервиз в София искат 1600лв като частите са от тях и при въпроса какви части ползвате отговора беше - Немски. Ама какво и колко вериги и неща ще сменят не е ясно. Само изтъкнаха че имали доста такива резервни мотори, че много се чупели.
При Сервизи които правят само БМВ-та в София и то препоръчани обявяват цена за труд от 1000 до 1200лв. като всичките искат да свалят мотора при смяната или поне така казват за да вземат повече пари. Реално няма нужда от тази галимация и разкачане на всичко а се сменят на място без проблем. Частите на места може и ти да си занесеш, но не при всички разбираемо защо.
При кварталните сервизи където правят от Опел до Мерцедес най ниската цена за труд без части беше 700лв. като няма да казвам, че аз лично там моята кола няма да закарам.
Проверих афтърмаркет частите с отстъпки от където мога да взема с парт номерата от офертата от БМВ и частите излязоха 1100лв.
Не виждам как може да се вмъкнеш в такива цифри, освен ако не си го правиш ти и не го отвориш и смениш само веригите и бананите без нищо друго и да го затвориш. Аз това не бих го направил при положение, че обичам да си гарантирам спокойствие и мисля да заложа на оригиналните за да го направя веднъж за винаги докато тази кола е при мен. Тя щом е издържала 10 години и 180 000км с оригиналния ангренаж инвестицията за мен си заслужава защото ще я карам не малко години и ще съм спокоен и с гаранция първите 2 години. А да не казвам, че при евентуална продажба това ще го има като история в БМВ и ще е доказуема смяната пред новия собственик и ще задържи цената си този автомобил.
Като тегля чертата инвестицията за мен си заслужава давам 1000лева отгоре а получавам гаранция 2 години, история на колата, спокойствие, оригинални части гарантиращи по-висок пробег, и сигурност, че нещата ще се случат по книга а не бай Кольо да стяга без динамометричен ключ и да ми казва, че няма смисъл от тая кора под двигателя само се бавят да развиват и по добре да я няма и да са хартисали 100 неща накрая.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
По въпроса с веригите , за М57 е около 1300лв с труд с хубави части
Някой колега беше казал ,че са ми лоши снимките в обявата
Ето нова обява
Крайно време някой да я купи , никой ли не търси 3.0д автомат ???
Никой не звъни , масовия тарикат предпочита Е60 щот" е по-яко
https://www.cars.bg/offer/c3299290
Някой колега беше казал ,че са ми лоши снимките в обявата
Ето нова обява
Крайно време някой да я купи , никой ли не търси 3.0д автомат ???
Никой не звъни , масовия тарикат предпочита Е60 щот" е по-яко


https://www.cars.bg/offer/c3299290

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А замислял ли си се, че “масовият тарикат” както го нарече ти, не търси комби?Powerslide написа:По въпроса с веригите , за М57 е около 1300лв с труд с хубави части
Някой колега беше казал ,че са ми лоши снимките в обявата
Ето нова обява
Крайно време някой да я купи , никой ли не търси 3.0д автомат ???
Никой не звъни , масовия тарикат предпочита Е60 щот" е по-яко![]()
![]()
https://www.cars.bg/offer/c3299290
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз пък забелязвам, че колите с точно този цвят салон трудно се продават и вървят по евтино. И на мен не ми харесва и това е една от причините да прескачаме такива обяви.
Не изглежда добре и много се цапа и захабява. Реално с боя и препарати кожата става като нова, но винаги личи на мокета и стелките.
Без да се обиждаш ще кажа защо аз не бих я купил, за да видиш как мисли някой който не знае ти какви средства и време си и отделил за нея и как гледа един средностатистически човек на колата ти.
Както казах салона не ми харесва. Колата е комби, а комбитата вървят по-евтино като цени. Преди фейслифт от първите, на цената на комби фейслифт и няма рейлинг на тавана което за такъв тип автомобил е важно. Хората които търсят обем и комби винаги гледат ако може нещо даже и на тавана да вози. Няма екстри които се търсят в едно комби като подгряване на седалките и прословутата панорама която свири тече и създава проблеми като е нормално като тия коли вече са на 100години но е голямо търсене.
Много се гледа за къпхолдърите и аз държах на тази екстра. Друго което виждам е махнатите пеперудки което от една страна е добре, от друга веднага в главата ми светва, че може да е падала такава в мотора и да е събран колкото за продажба защото не си и написал километрите на мотора. От друга страна махането на пеперудките след известно време дава проблеми в ДПФ-а и се налага след известно време и неговото премахване. Тук знам, че много хора ще спорят за това, но за мен махането на пеперудите води до проблеми в ДПФ-а. Много зависи как се кара колата и колко често. Проблема рано или късно ще се появи.
Не изглежда добре и много се цапа и захабява. Реално с боя и препарати кожата става като нова, но винаги личи на мокета и стелките.
Без да се обиждаш ще кажа защо аз не бих я купил, за да видиш как мисли някой който не знае ти какви средства и време си и отделил за нея и как гледа един средностатистически човек на колата ти.
Както казах салона не ми харесва. Колата е комби, а комбитата вървят по-евтино като цени. Преди фейслифт от първите, на цената на комби фейслифт и няма рейлинг на тавана което за такъв тип автомобил е важно. Хората които търсят обем и комби винаги гледат ако може нещо даже и на тавана да вози. Няма екстри които се търсят в едно комби като подгряване на седалките и прословутата панорама която свири тече и създава проблеми като е нормално като тия коли вече са на 100години но е голямо търсене.

history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dynalias написа:Тук знам, че много хора ще спорят за това, но за мен махането на пеперудите води до проблеми в ДПФ-а. Много зависи как се кара колата и колко често. Проблема рано или късно ще се появи.
Има М47 и М57 двигатели (2-ка и 3-ка дизел), които фабрично са без пеперуди на колектора (318д и 325д), също са обурудвани с DPF, та по тази логика при тях трябва ДПФ-а да заминава по-бързо така ли да разбираме?
Цветът на салона иначе си е въпрос на вкус и не трябва да е толкова ключов критерий при избор. Виждал светъл кожен салон, който си изглежда почти като нов, а е на 300 хил. км. На мен лично доста ми допада и моите очи винаги отиват към по-светли салони, черният си е класика, но пък се напича лятото.
А относно рейлингите и панорамата - едни рейлинги се слагат за 100 лева грубо (по-малко отколкото тепърва да изолираш пеперуди)... панорамата (като имащ такава) не е екстра за всекиго, един ремонт започва от около 1000 лева, та за търсещите панорама - трябва да могат да си позволят евентуален ремонт ако се наложи или пък да разчитат, че преди това е смазвана редовно, сменяни са уплътненията и няма счупени водачи и механизми.
- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Факта е, че комби по-трудно се продава. Пазара е наводнен с комби и дизел.
- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой информация за тази https://www.mobile.bg/11498486982439416
Продава се от поне 2 години и цената и беше 23 000 лв. Когато търся кола винаги е на обява .
Продава се от поне 2 години и цената и беше 23 000 лв. Когато търся кола винаги е на обява .
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не съм открил аз топлата вода. И на запад така казват,че махането на пеперуди на мотор който ги има води до проблеми. Аз също имам такива наблюдения та затова казвам.
Не оплювам колата на колегата. Казвам че колкото повече екстри има един автомобил толкова по лесно се продава след това.
Това че не са написани километрите от таблото също стряска хората.
Не знам също и дали сте забелязали, че цената на черните автомобили винаги е по-висока и черният цвят винаги е по-желан. Същото е и със салоните.
Не оплювам колата на колегата. Казвам че колкото повече екстри има един автомобил толкова по лесно се продава след това.
Това че не са написани километрите от таблото също стряска хората.
Не знам също и дали сте забелязали, че цената на черните автомобили винаги е по-висока и черният цвят винаги е по-желан. Същото е и със салоните.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не знам защо казвате ,че ми е скъпа колата при положение че в момента е в топ 5 най-евтина в критерий да е 3.0д автомат само на задно предаване с навигация.
На цената на комби фейслифт ?
Покажи ми поне 3 броя комби фейслифт , които да са регистрирани и обслужени с каско за 11.000 лв ???
А след това се опитай да намериш идентична на моята на същата цена , да видиш че се броят на пръсти
Не ми показвай нов внос
11.000 лв е много , да бее
И колата ми не беше с паднали пеперудки и не е скалъпена да се продава , лично аз съм искал да ги премахна и затапя по време на смяната на свещите и я карам така от 1 година и няма грижи.
Километрите нарочно не съм ги написал понеже за ГАНьО е важно да пише 175 000, а колата е на реални 269ххх в момента
Нямам намерение повече да се обяснявам и да пиша изобщо тук
Живи и здрави , успех на всички
На цената на комби фейслифт ?
Покажи ми поне 3 броя комби фейслифт , които да са регистрирани и обслужени с каско за 11.000 лв ???
А след това се опитай да намериш идентична на моята на същата цена , да видиш че се броят на пръсти
Не ми показвай нов внос

11.000 лв е много , да бее

И колата ми не беше с паднали пеперудки и не е скалъпена да се продава , лично аз съм искал да ги премахна и затапя по време на смяната на свещите и я карам така от 1 година и няма грижи.
Километрите нарочно не съм ги написал понеже за ГАНьО е важно да пише 175 000, а колата е на реални 269ххх в момента
Нямам намерение повече да се обяснявам и да пиша изобщо тук
Живи и здрави , успех на всички

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
apexs написа:Някой информация за тази https://www.mobile.bg/11498486982439416
Продава се от поне 2 години и цената и беше 23 000 лв. Когато търся кола винаги е на обява .
Тази кола имам чувството, че се продава от години. Доста е зачернила кюнеца - бих заложил на липсващ DPF, като при тези километри премахването му е странно.
dynalias написа:Не съм открил аз топлата вода. И на запад така казват,че махането на пеперуди на мотор който ги има води до проблеми. Аз също имам такива наблюдения та затова казвам.
Интресно ми е от научна гледна точка до каква степен може да причини проблеми свързани с ДПФ-а. Щом произвеждат и двигатели без пеперуди - значи по-скоро съм склонен да вярвам, че ефектът им е пренебрежим.
И за ЕГР-а много специалисти казват, че като се спре разсипва ДПФ-а, но реално е точно обратното

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте отново.
Благодаря ви за подробната информация.
Преди време един мой колега ми беше споменал, че може да "наемеш" човек ,който разбира от тези коли/модели (както и има диагностика-софтуера) и той може да дойде с теб на огледа. Това така ли е? Има ли хора в този форум, които предлагат подобни услуги?
Поздрави
Благодаря ви за подробната информация.
Преди време един мой колега ми беше споменал, че може да "наемеш" човек ,който разбира от тези коли/модели (както и има диагностика-софтуера) и той може да дойде с теб на огледа. Това така ли е? Има ли хора в този форум, които предлагат подобни услуги?
Поздрави
- zzafirov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 16.03.2019
- Местоположение: Пловдив (за момента)
- Пол: Мъж
- Кара: пенсионерската
- Мечтае да кара: самолети и лодки
- Детайли за колата: E91 320d М47
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Powerslide написа:Крайно време някой да я купи , никой ли не търси 3.0д автомат ???
Никой не звъни , масовия тарикат предпочита Е60 щот" е по-яко![]()
![]()
https://www.cars.bg/offer/c3299290
Ми аз бих я взел, но преди да купя сегашната ми. А това, че е комби, за мен лично е плюс.
ПП Успех с обявата, готина ти е колицата и ако не бях купил вече, щях много да се замисля!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани