Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 01 Юли 2015, 14:38

Вичо, аз ти казвам, че новите дизели на БМВ са по-читави от бензините им, ама ти не ми вярваш.. :lol: :cry: Да се смея ли, да плача ли - и аз не знам. :yes: Или ако не, то са еднакво проблемни и двата.

Понеже бях в лудо търсене на кола след като дадох е90-тката се начетох на толкова много фабрични дефекти - и при Мерцедес, и при БМВ, и при Фолксваген... Ужас е, наистина, трябва ти просто нова кола, за да им я удариш у главата като се прецака. Ама де ти - не всеки тук има такава възможност.
Бях се ориентирал към лексус IS250, от 2007 насам, ама 30 бона за толкова дърта кола - няма как да дам.. :kuku:
И сега си бича с 46-чката, ама си е готино де.. :mrgreen:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от devent » 01 Юли 2015, 15:04

Колеги, аз няма да давам наклон, но ще припомня, че купуваме коли втора ръка и това е много важно да го отчитаме като факт. Не знам за кола без проблеми. Е46-цата ми беше чудна кола, мноооого глезена и гледана, но и тя си имаше проблеми, които съм лекувал.

От скоро съм с Е92 335i и не знам много за нея и ремонтите й, обаче, ще ви кажа, че тази кола е ненормално приятна за каране и водна помпа от порядъка на 1000 лева не би трябвало да ви притеснява на фона какъв кеф доставя шофирането на това би-турбо зверче. Сега си го представете с чип ;) ... Ще ги дадете 1000-те, 2000-те или там колкото са и след 5 минути даване на газ ще забравите, че сте ги дали :)
Да не говорим, че месечно за бензин може да ти отидат толкова, колкото за водна помпа(зависи колко караш). Тази кола харчи като й стъпиш на врата, а тя те подтиква да го направиш.

vanka7a написа:Определено трябва да изкарва добри пари човек, ако иска да кара такава кола и да е изрядна отвсякъде :ok: И още нещо, не трябва да има деца - в момента все едно храня 2 такива :mhihi:


Много точно. Правете планове как да изкарвате добри пари, а не толкова какво ще се счупи по колата, това е моят съвет :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vanka7a » 01 Юли 2015, 15:05

vicho написа:
vanka7a написа:П.П: Казах моите съвети при закупуване на 3-та серия с мотор N54, ако някой има още питане да пита или л.с, да не цапам повече темата :bchug:


напротив, не е цапане, ама хич... даже е точно на място всичко, което казваш и е от голяма помощ на хората, които искат такава кола да могат да си направят сметката по-добре

ако пък имаш и файл със цени на сменените части и поддръжка да го изтипосаш тук (ако не ти е проблем) ще е най-хубаво :bowdown:


Няма проблем, ще снимам цените на части, които ми бяха необходими за първият по- важен ремонт по автомобила (гарнитури, семеринги и т.н., учудващо, оказаха се прилични цените :mhihi: ), като свърша работа. За водната помпа и термостат съм ги казал вече (те бяха най- солени). :ok:

Bexim написа:Вичо, аз ти казвам, че новите дизели на БМВ са по-читави от бензините им, ама ти не ми вярваш.. :lol: :cry: Да се смея ли, да плача ли - и аз не знам. :yes: Или ако не, то са еднакво проблемни и двата.

Понеже бях в лудо търсене на кола след като дадох е90-тката се начетох на толкова много фабрични дефекти - и при Мерцедес, и при БМВ, и при Фолксваген... Ужас е, наистина, трябва ти просто нова кола, за да им я удариш у главата като се прецака. Ама де ти - не всеки тук има такава възможност.
Бях се ориентирал към лексус IS250, от 2007 насам, ама 30 бона за толкова дърта кола - няма как да дам.. :kuku:
И сега си бича с 46-чката, ама си е готино де.. :mrgreen:


Не съм съгласен! Имах приятели с 335d, там за какви пари става въпрос - идея си нямате :mhihi: То не бяха дюзи, помпи, турбини, DPF-и... След като дадоха 3-4 бона за колите си, ги продадоха. Бензина винаги е бил и винаги ще бъде по- евтин за поддръжка ;)
46-ката си е готина, но само M!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vanka7a » 01 Юли 2015, 15:10

devent написа:Колеги, аз няма да давам наклон, но ще припомня, че купуваме коли втора ръка и това е много важно да го отчитаме като факт. Не знам за кола без проблеми. Е46-цата ми беше чудна кола, мноооого глезена и гледана, но и тя си имаше проблеми, които съм лекувал.

От скоро съм с Е92 335i и не знам много за нея и ремонтите й, обаче, ще ви кажа, че тази кола е ненормално приятна за каране и водна помпа от порядъка на 1000 лева не би трябвало да ви притеснява на фона какъв кеф доставя шофирането на това би-турбо зверче. Сега си го представете с чип ;) ... Ще ги дадете 1000-те, 2000-те или там колкото са и след 5 минути даване на газ ще забравите, че сте ги дали :)
Да не говорим, че месечно за бензин може да ти отидат толкова, колкото за водна помпа(зависи колко караш). Тази кола харчи като й стъпиш на врата, а тя те подтиква да го направиш.

vanka7a написа:Определено трябва да изкарва добри пари човек, ако иска да кара такава кола и да е изрядна отвсякъде :ok: И още нещо, не трябва да има деца - в момента все едно храня 2 такива :mhihi:


Много точно. Правете планове как да изкарвате добри пари, а не толкова какво ще се счупи по колата, това е моят съвет :yes:


Колега, ти да споделиш цените на wastegate-вете (още едно слабо място на тази кола) и като ги смениш, да ги пуснем на правата :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alexi » 01 Юли 2015, 16:29

Taruno написа:За бенз за съжаленмие от 2010та насам ползват мног френски части по дизелите си и имат доста проблеми дюзи и други драми за бензинките не знам.

по френските дизели няма френски горивни системи .. всичко е сименс или бош ,и на бмв са бош .. пиезо инжекторите са сравнително безпроблемни но си искат качествена нафта и консумативи ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 01 Юли 2015, 17:11

Сравнително добри - 1во дюзите са DELPHI на всички мерцедеси от 2010та насам - мой приятел нова Е класа от Балканс Стар до края на гаранцията смени всички дюзи, друг с ML до момента е на 4та дюза - единственото "хубаво" е, че не струват по 1400 лв. всяка като на Ауди / VW. На някои модели вакуум помпите също са им DELPHI, запалителни и подгревни свещи - DELPHI, някои датчици също, Мерцедес тясно се обвързаха с Renault / Nissan grоуп и се възползват от това, имайте предвид обаче, че далеч не казвам, че колите са им лоши просто говорихме за детските болести и тези трябва да се споменат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от frenchi03 » 01 Юли 2015, 19:21

vanka7a написа:С тази водна помпа ме отказаха тотално, сложих новата и тези дни я палих и гасих няколко пъти колата, защото ми се налагаше и на едно от паленията перката се включи на максимална степен (или 70-80%), псувах я и така ще я оставя, нямам сили да се занимавам повече. Електрониката на това нещо е малоумна! :ranting:



Колага, провери дали са ти изтрили грешката в DME след смяната на помпата понеже ако грешката е останала DME решава че помпата е с намалена скорост и пуска информация за увеличаване режима на вентилатора !!
Процедурата за обезвъздушаване се прави поне 2 пъти за да си сигурен че не е останал балон от въздух в системата.....успех !!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vanka7a » 01 Юли 2015, 21:12

frenchi03 написа:
vanka7a написа:С тази водна помпа ме отказаха тотално, сложих новата и тези дни я палих и гасих няколко пъти колата, защото ми се налагаше и на едно от паленията перката се включи на максимална степен (или 70-80%), псувах я и така ще я оставя, нямам сили да се занимавам повече. Електрониката на това нещо е малоумна! :ranting:



Колага, провери дали са ти изтрили грешката в DME след смяната на помпата понеже ако грешката е останала DME решава че помпата е с намалена скорост и пуска информация за увеличаване режима на вентилатора !!
Процедурата за обезвъздушаване се прави поне 2 пъти за да си сигурен че не е останал балон от въздух в системата.....успех !!


Благодаря за информацията, колега. Един път я обезвъздушаваха в сервиза, 1 път и аз си я обезвъздуших, а за грешките нз. дали са трити. Но това с перката ми го направи веднъж :dunno: За всеки случай ще я прочета пак за грешки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от expl0de » 01 Юли 2015, 21:48

То аз за мойта 320ска съм дал 5к за 1 година, така че ако 335 идва на тия пари е идеално.
Сменил съм Nox sensor, вс амортисьори, съединител, маховик, уплътнения на скоростите,свещи,тампони на носачите,обтегач на веригата, ъпдейт на софтуера, едната лапа за подаване на колана, взех си резервна гума с крик,2 нови гуми :kuku:
Ама си я карам.
Ако 335 идва на същите пари не му мислете.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 01 Юли 2015, 22:03

Bexim написа:Вичо, аз ти казвам, че новите дизели на БМВ са по-читави от бензините им, ама ти не ми вярваш.. :lol: :cry: Да се смея ли, да плача ли - и аз не знам. :yes: Или ако не, то са еднакво проблемни и двата.


:OT: На Вичо "любимата" кола! :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 01 Юли 2015, 22:07

И тук невероятно скъпия дизел - за една година и три месеца и 53к км съм дал - три смени на масла и филтри, смяна на всички ролки + ремъци + водна помпа и двата термостата, сменени уплътнения на маркучите към термостата (имах малък теч) и ремонт на виеща шайба на климатика, тотала е към 817 лв със отстъпки, към 1 - 1.1к без. Свалихме миналата седмица с колегата Ацалов демферната шайба, че имах съмнения и съм малко недоволен, че все още и е рано(има няколко микропукнатини в предната част, но наистина са микро под 1 см на три места и под 2 мм дълбочина), а беше голямата играчка свалянето (за което колегата ще има черпене :clap: )

п.с. това със скъпия дизел е шега разбира се, но просто разликата между дизел на реални малко км и такъв на незнайни е огромна и колегите търсещи дизели просто трябва много да внимават, че и 5к за година може и да не ги оправят.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vanka7a » 01 Юли 2015, 22:09

Вземете си 335д :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 01 Юли 2015, 22:12

Да бе там драмата е по-голяма от на i версията особено като нацелиш екземпляр на реални 163к км(600-700к) и после стената, в която удряш главата ти стане най-добрия приятел.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 2.07.2015
Пол: Мъж
Кара: E90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dany Boy » 02 Юли 2015, 8:17

Здравейте колеги! :)
Решил съм да се сдобия с нов автомобил,но се оказва,че е изключително трудно да се намери читава кола в България. Търся Е90 320i (150к.с.) 2005-2007 година. Има две екстри които държа да ги има в колата. Едната е ксенон (angel eyes) а другата е навигация (без значение business или professional). Оказва се,че пазара е залят с дизелови коли а бензин с тези екстри са доста по рядко срещани. Прочетох цялата тема (237 страници) и мога да кажа,че информацията която давате е много ценна и полезна. Помагате на много хора.Продължавайте да го правите. След няколко месеца обикаляне по борси и обещания за хубави коли....... накрая едно голямо НИЩО! Пълно с измамници,които гледат как да ти вземат парите и да ти пробутат най-голямата каруца от запад! Тя е "КАТО НОВА" нали знаете??? :lol: :lol: :lol: Всички са на 120-130 хиляди....... Свидетел съм как доста ударена кола се оправя в сервиз,боядисва се и после в описанието на обявата пише с главни букви за да се знае БЕЗ УДАР!!!!! :kuku: До тук бях! Сменям БГ пазара с Германия! Имам човек,който може да ми я купи там и намерих друг който може да ми я докара.Сега обаче се сблъсквам с цените на различните пазари..... У нас гледам тези "като нова" масово вървят 11к - 13к, което е смешно. В Германия тези "като нова" (май наистина са такива) вървят 9-10-12к ЕВРО. Искам да Ви попитам според Вас до къде е разумната граница да се дадат пари за 9-10 годишна кола среден клас? За мен 11-12 к евро са много! Излизат обяви и на 8к евро, но рядко ,иска търсене,постоянство и търпение. Ще сложа три линка на обяви и ще се радвам да помогнете с мнение и съвети. Коя според Вас си заслужава и изглежда най читава?
Вече нямам търпение да седна в трета серия......

http://ww3.autoscout24.de/classified/27 ... =detail-gw
http://ww3.autoscout24.de/classified/27 ... =detail-gw
http://ww3.autoscout24.de/classified/26 ... =detail-gw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 02 Юли 2015, 8:58

Dany Boy написа:Здравейте колеги! :)
Решил съм да се сдобия с нов автомобил,но се оказва,че е изключително трудно да се намери читава кола в България. Търся Е90 320i (150к.с.) 2005-2007 година. Има две екстри които държа да ги има в колата. Едната е ксенон (angel eyes) а другата е навигация (без значение business или professional). Оказва се,че пазара е залят с дизелови коли а бензин с тези екстри са доста по рядко срещани. Прочетох цялата тема (237 страници) и мога да кажа,че информацията която давате е много ценна и полезна. Помагате на много хора.Продължавайте да го правите. След няколко месеца обикаляне по борси и обещания за хубави коли....... накрая едно голямо НИЩО! Пълно с измамници,които гледат как да ти вземат парите и да ти пробутат най-голямата каруца от запад! Тя е "КАТО НОВА" нали знаете??? :lol: :lol: :lol: Всички са на 120-130 хиляди....... Свидетел съм как доста ударена кола се оправя в сервиз,боядисва се и после в описанието на обявата пише с главни букви за да се знае БЕЗ УДАР!!!!! :kuku: До тук бях! Сменям БГ пазара с Германия! Имам човек,който може да ми я купи там и намерих друг който може да ми я докара.Сега обаче се сблъсквам с цените на различните пазари..... У нас гледам тези "като нова" масово вървят 11к - 13к, което е смешно. В Германия тези "като нова" (май наистина са такива) вървят 9-10-12к ЕВРО. Искам да Ви попитам според Вас до къде е разумната граница да се дадат пари за 9-10 годишна кола среден клас? За мен 11-12 к евро са много! Излизат обяви и на 8к евро, но рядко ,иска търсене,постоянство и търпение. Ще сложа три линка на обяви и ще се радвам да помогнете с мнение и съвети. Коя според Вас си заслужава и изглежда най читава?
Вече нямам търпение да седна в трета серия......

http://ww3.autoscout24.de/classified/27 ... =detail-gw
http://ww3.autoscout24.de/classified/27 ... =detail-gw
http://ww3.autoscout24.de/classified/26 ... =detail-gw


Сблъскал си се с това, което опявам толкова много време - читава кола независимо от това <<че това е модел на 7-8-9 години>> - няма как да струва малко пари. Ако не стезабелязали тройките държат цена дълго време( има защо) и няма как в Италия и Германия читавите коли да са 7к +++ а тук да са на по 5-6к евро със печалбата на автокъщата.

Относно обявите:

1вата - изглежда читаво а удара се оправя стига да е бил само това
2рата - М пакета е само предна броня :D двете седалки са спихнали, това говори много!
3тата - макар да изглежда с най-прилично оборудване от тоя старт стоп бутон не е останало нищо, моята в момента на 150к при положение, че се пали и гаси минимум 4-5 пъти дневно (няколко хиляди натискания има само от мен) и я кара жена ми, която си оставя ноктие по волана непрекъснато :banghead: :banghead: , няма и следа да е тръгнал да се износва( виждал съм на кола реални 200к със леко износен, и на такава на около 180к пак със леко тръгнал, ама за мен тая кола или не е на 130к или някой с пръсти като шкурки я е карал и ще е оставил подобно износване и на други места.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook