Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Sofia

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bobo » 18 Май 2013, 8:41

Аз съм виждал е90 с патерица отзад в багажника, имаше си място за нея..

Някакви мнения за колите,които показах

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 23.06.2010
Пол: Мъж
Кара: 320d E90
Мечтае да кара: F10

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от phnk » 18 Май 2013, 15:34

Колеги, мнения за тези две?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zf0rk

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zf0rk

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zf0rk

По-скоро за първите две, третата ми се струва твърде съмнителна като съотношение километри/цена/екстри.. направо като цяло :)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 14.01.2013

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от damien » 18 Май 2013, 23:18

phnk написа:Колеги, мнения за тези две?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zf0rk

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zf0rk

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zf0rk

По-скоро за първите две, третата ми се струва твърде съмнителна като съотношение километри/цена/екстри.. направо като цяло :)


Не съм 100% сигурен, но мисля че този волан и тези копчета на климатика (без хром лайстна) се монтират до есента/края на 2005-та ?

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.12.2012
Пол: Мъж
Кара: F30 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dragz » 19 Май 2013, 1:08

Мнение за тази:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zkenc

Какво ще кажете, има ли смисъл да ходя да я погледна?
Не мога да видя добре с коя навигация е..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 31.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: WSBK

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Kalin Kulev » 19 Май 2013, 8:38

Kalin Kulev написа:
cww написа:
miroslav_r написа:Колеги някакъв коментар относно тази обява,според вас дали километрите са реални?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2tnqs5


Мяркал съм я един-два пъти. На прима виста изглежда хубава, оборудвана е добре, сервизната книжка прилича на истинска, но в крайна сметка състоянието й ще си покаже най-точно.
Аз лично не харесвам светли салони, но ако за теб не е проблем пали колата и отиди да я видиш. Едва ли има какво толкова да загубиш.

P.S. Или си взимаш диагностика с теб, или биете среща в М Кар (или който и да е БМВ дилър) и ако всичко е наред си ти.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk


Колата е моя, вече е на 106 000. Реални са! Има сервизна история, всяка година е влизала за обслужване в сервиз на БМВ.
Споровете за това дали е нов новия свигател са смешни. N47 си е следваща стъпка и се монтира до днес. За по-надеждно дали да не караме Е46 направо :banghead:

ПП.
Решил съм да се разделям с този автомобил. Приемам оферти за плащане в брой, не други!


Леко off... :OT: Извинявам се за което!

Вчера продадох колата, честито на новия собственик!
Оказва се обаче, че въпреки високопарните мнения в тази тема в които 90% от съфорумците разправят, че качеството си има цена и обявяват всеки по-евтин екземпляр, за който се спомене за сигурен шрот (боклук), на пазара почти никой не цени качеството, доказаната сервизна история, сигурните 100 хил.км. Почти шест месеца продавах тази кола и когато имаше интерес към нея, по телефона кандидат купувачите само питаха дали могат да я вземат за 20 000 (с 5000 по-малко от цената и) и очевидно в последствие се преориентираха към алтернативните предложения при които тая цена е възможна (разбирай "горублянските перли" с надути цени, но много по-ниска реална стойност). От към форума интереса беше нулев, дойде (на попътен за него оглед) само едно момче със старичка Вектра да пита има ли камера за задна и да "установи", че амортисьорите на багажника са изпуснали (защото не се отваря сам), което очевидно го отказа :| :dunno:
За тия шест месеца много 15 000 левови Е90ки (320ки) се продадоха, а сигуно и много 19 000 левови УНИКАТ-и от "моята" година...
Не знам какви изводи да правя от тая ситуация.. Мой приятел с най-гледаната съществуваща 530ка xd, фейс с 98% от възможните опции по нея, също я продаде доста трудно и чак след като намали цената и до нивата на уникатите на Горубляне...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Shadowed » 19 Май 2013, 11:03

dragz написа:Мнение за тази:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zkenc

Какво ще кажете, има ли смисъл да ходя да я погледна?
Не мога да видя добре с коя навигация е..


С малката навигация е. Само това мога да кажа..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Sofia

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bobo » 19 Май 2013, 11:57


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 5.03.2004
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: E90 320D

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от alex70 » 19 Май 2013, 13:27



Обърни вниание че повечето дават 2006 год. на производство, а са с обърнати ауспуси. Т.е. без ДПФ филтър. Доколкото знам ДПФ се вгражда сериино от средата на 2005 год, така че малко са ги подмладили.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 13.03.2013
Пол: Мъж
Кара: 330i 03` ръчка
Мечтае да кара: вече го кара

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от miroslav_r » 19 Май 2013, 13:54

Kalin Kulev написа:
Kalin Kulev написа:
cww написа:
miroslav_r написа:Колеги някакъв коментар относно тази обява,според вас дали километрите са реални?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2tnqs5


Мяркал съм я един-два пъти. На прима виста изглежда хубава, оборудвана е добре, сервизната книжка прилича на истинска, но в крайна сметка състоянието й ще си покаже най-точно.
Аз лично не харесвам светли салони, но ако за теб не е проблем пали колата и отиди да я видиш. Едва ли има какво толкова да загубиш.

P.S. Или си взимаш диагностика с теб, или биете среща в М Кар (или който и да е БМВ дилър) и ако всичко е наред си ти.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk


Колата е моя, вече е на 106 000. Реални са! Има сервизна история, всяка година е влизала за обслужване в сервиз на БМВ.
Споровете за това дали е нов новия свигател са смешни. N47 си е следваща стъпка и се монтира до днес. За по-надеждно дали да не караме Е46 направо :banghead:

ПП.
Решил съм да се разделям с този автомобил. Приемам оферти за плащане в брой, не други!


Леко off... :OT: Извинявам се за което!

Вчера продадох колата, честито на новия собственик!
Оказва се обаче, че въпреки високопарните мнения в тази тема в които 90% от съфорумците разправят, че качеството си има цена и обявяват всеки по-евтин екземпляр, за който се спомене за сигурен шрот (боклук), на пазара почти никой не цени качеството, доказаната сервизна история, сигурните 100 хил.км. Почти шест месеца продавах тази кола и когато имаше интерес към нея, по телефона кандидат купувачите само питаха дали могат да я вземат за 20 000 (с 5000 по-малко от цената и) и очевидно в последствие се преориентираха към алтернативните предложения при които тая цена е възможна (разбирай "горублянските перли" с надути цени, но много по-ниска реална стойност). От към форума интереса беше нулев, дойде (на попътен за него оглед) само едно момче със старичка Вектра да пита има ли камера за задна и да "установи", че амортисьорите на багажника са изпуснали (защото не се отваря сам), което очевидно го отказа :| :dunno:
За тия шест месеца много 15 000 левови Е90ки (320ки) се продадоха, а сигуно и много 19 000 левови УНИКАТ-и от "моята" година...
Не знам какви изводи да правя от тая ситуация.. Мой приятел с най-гледаната съществуваща 530ка xd, фейс с 98% от възможните опции по нея, също я продаде доста трудно и чак след като намали цената и до нивата на уникатите на Горубляне...




Момчето с попътния оглед съм аз!
БЕЗ КОМЕНТАР :bchug:
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Гецата » 19 Май 2013, 14:02

Shadowed написа:
dragz написа:Мнение за тази:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zkenc

Какво ще кажете, има ли смисъл да ходя да я погледна?
Не мога да видя добре с коя навигация е..


С малката навигация е. Само това мога да кажа..

Има два слота за диск би трябвало да е с про навито ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от barty » 19 Май 2013, 22:26

Kalin Kulev написа:
Kalin Kulev написа:
cww написа:
miroslav_r написа:Колеги някакъв коментар относно тази обява,според вас дали километрите са реални?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2tnqs5


Мяркал съм я един-два пъти. На прима виста изглежда хубава, оборудвана е добре, сервизната книжка прилича на истинска, но в крайна сметка състоянието й ще си покаже най-точно.
Аз лично не харесвам светли салони, но ако за теб не е проблем пали колата и отиди да я видиш. Едва ли има какво толкова да загубиш.

P.S. Или си взимаш диагностика с теб, или биете среща в М Кар (или който и да е БМВ дилър) и ако всичко е наред си ти.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk


Колата е моя, вече е на 106 000. Реални са! Има сервизна история, всяка година е влизала за обслужване в сервиз на БМВ.
Споровете за това дали е нов новия свигател са смешни. N47 си е следваща стъпка и се монтира до днес. За по-надеждно дали да не караме Е46 направо :banghead:

ПП.
Решил съм да се разделям с този автомобил. Приемам оферти за плащане в брой, не други!


Леко off... :OT: Извинявам се за което!

Вчера продадох колата, честито на новия собственик!


На това нещо се казва пазарна стойност, пише го във всеки учебник по икономика. Това е положението, всичко друго е желание и мечти.
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 20 Май 2013, 8:52

Предлагаш заради изкривената пазарна стойност да си продаваме хубавите, запазени, гледани коли на цената на копторите? Според мен хубавата кола винаги се намира кой да я оцени, дори след доста чакане. Аз например, щях да отнеса веднага на Калин колата, ако я беше пуснал 3 месеца по-рано да се продава, въпреки, че е дизел, а аз търсех (и намерих) бензинова. Изтрих си пръстите да пиша из форума, че тези евтини и уникати (особено дизеловите), които масово се пускат тук за мнение ще струват на собствениците си 3-5 000 отгоре в първата година (ако се грижат за тях) и това е без сериозни ремонти като турбини и скорости. Това е реалността. Има късметлии, които минават с по-малко, но са рядкост. По принцип като имаш 15 000 лв. за кола се целиш в хубаво Е46 и го поддържаш, и караш като хората, а не в "лъскаво" Е90, за което после пригаждаш части, пестиш от чистачки и гуми, рециклираш маркучи и накладки. Понеже съм се парил от "евтини" коли, пиша го постоянно, един човек да спася да се прецака, пак е нещо.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Shadowed » 20 Май 2013, 8:58

Leon написа:Предлагаш заради изкривената пазарна стойност да си продаваме хубавите, запазени, гледани коли на цената на копторите? Според мен хубавата кола винаги се намира кой да я оцени, дори след доста чакане. Аз например, щях да отнеса веднага на Калин колата, ако я беше пуснал 3 месеца по-рано да се продава, въпреки, че е дизел, а аз търсех (и намерих) бензинова. Изтрих си пръстите да пиша из форума, че тези евтини и уникати (особено дизеловите), които масово се пускат тук за мнение ще струват на собствениците си 3-5 000 отгоре в първата година (ако се грижат за тях) и това е без сериозни ремонти като турбини и скорости. Това е реалността. Има късметлии, които минават с по-малко, но са рядкост. По принцип като имаш 15 000 лв. за кола се целиш в хубаво Е46 и го поддържаш, и караш като хората, а не в "лъскаво" Е90, за което после пригаждаш части, пестиш от чистачки и гуми, рециклираш маркучи и накладки. Понеже съм се парил от "евтини" коли, пиша го постоянно, един човек да спася да се прецака, пак е нещо.


Не мога да се съглася повече от това! Добре казано.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stankata777 » 20 Май 2013, 10:13

damien написа:
phnk написа:Колеги, мнения за тези две?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zf0rk

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zf0rk

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2zf0rk

По-скоро за първите две, третата ми се струва твърде съмнителна като съотношение километри/цена/екстри.. направо като цяло :)


Не съм 100% сигурен, но мисля че този волан и тези копчета на климатика (без хром лайстна) се монтират до есента/края на 2005-та ?


Грешиш!Копчетата и волана се монтират до "малкият" фейс,тоест до средата на 2007г,когато например 320д става 177кс.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 20 Май 2013, 14:37

Официално от 9.2007г. са тези леки визуални промени.
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook