Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:320ката може и да се ядва няма обичайните признаци на милионерка, 330xd за тези пари само драми.
интериора на 330ска е по-запазен от на 20-ската ...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря, колега ще се преориентира, може би към е46.
Поздрави!
Поздрави!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
глупости ,отнасяй 330ката да се видиш в кола .. след като я погледне някой да няма нещо съществено за правене на първо време
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А бе ти чуваш ли се 330ката в mobile.de.. За 14к има само 5 обяви 330 и всички са над 300к и няколко са от турци. Знам, че всички сме много надъхани ама бъдете реалисти ще подведете някой колегада се видел в кола и после да се види в проблеми. Мой близък скочи на едно комби 330 за 14.5 трябваха му 2.5к да и оправи проблемите изнерви се и сега я продава....а колата беше проверена в сервиз, но има начини да се КРИЯТ грешки и да се стегне кола точно колкото да мине едни преглед, онзи ден в Хисар си говорих с едно типче дето 6 месеца обикалял да си купи 320д за около 13-14 и каза, че просто му се плаче какви боклуци се продават ебати манталитета дето имаме
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:А бе ти чуваш ли се 330ката в mobile.de.. За 14к има само 5 обяви 330 и всички са над 300к и няколко са от турци. Знам, че всички сме много надъхани ама бъдете реалисти ще подведете някой колегада се видел в кола и после да се види в проблеми. Мой близък скочи на едно комби 330 за 14.5 трябваха му 2.5к да и оправи проблемите изнерви се и сега я продава....а колата беше проверена в сервиз, но има начини да се КРИЯТ грешки и да се стегне кола точно колкото да мине едни преглед, онзи ден в Хисар си говорих с едно типче дето 6 месеца обикалял да си купи 320д за около 13-14 и каза, че просто му се плаче какви боклуци се продават ебати манталитета дето имаме
Вярно е

- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:А бе ти чуваш ли се 330ката в mobile.de.. За 14к има само 5 обяви 330 и всички са над 300к и няколко са от турци. Знам, че всички сме много надъхани ама бъдете реалисти ще подведете някой колегада се видел в кола и после да се види в проблеми. Мой близък скочи на едно комби 330 за 14.5 трябваха му 2.5к да и оправи проблемите изнерви се и сега я продава....а колата беше проверена в сервиз, но има начини да се КРИЯТ грешки и да се стегне кола точно колкото да мине едни преглед, онзи ден в Хисар си говорих с едно типче дето 6 месеца обикалял да си купи 320д за около 13-14 и каза, че просто му се плаче какви боклуци се продават ебати манталитета дето имаме
Аз обикалях точно 1г. за кола.
Какво ли не видях на пазара...........даже си купих Пасат 6 от Гоце Делчев и на следващия ден го върнах обратно и си взех парите ( не ме питайте как успях ).
Бях отишъл за една тройка с проверена история, височка цена и т.н. в Гоце Делчев но се оказа пълна талига в ужасно състояние. Бях с баща ми и той за да не сме се разкарвали дай да купим нещо. Взехме пасат без да го проверявам по-рама. На следващия ден го проверих и лъсна следното - 12.03.2014г. е влезнала в сервиз на Vw Италия със спукана глава и загуба на компресия на 278 000км. и куп друг болежки като ДПФ, който се регенерира по пътя за София и направо можеха да затворят магистралата за 15мин. докато се разсее облака

Моята я купих съвсем случайно и беше в ниския ценови клас. Не е на малко км. но поне има история от началото до края. Километража е върнат но това си им е краста на търговците

Казвам всичко това, защото цената не определя качеството а наглостта на продавача.
Проверявайте всичките коли в сервизи преди покупката и най-важното вижте дали имат история в официалния представител.
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Tsapo написа:
Моята я купих съвсем случайно и беше в ниския ценови клас. Не е на малко км. но поне има история от началото до края. Километража е върнат но това си им е краста на търговците![]()
Казвам всичко това, защото цената не определя качеството а наглостта на продавача.
Ако на километража пишеше 300000 , щеше ли да я купиш ?
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
batzlati написа:Tsapo написа:
Моята я купих съвсем случайно и беше в ниския ценови клас. Не е на малко км. но поне има история от началото до края. Километража е върнат но това си им е краста на търговците![]()
Казвам всичко това, защото цената не определя качеството а наглостта на продавача.
Ако на километража пишеше 300000 , щеше ли да я купиш ?
Пишеше 146 а беше на 246 и го знаех преди да я платя.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
batzlati написа:Tsapo написа:
Моята я купих съвсем случайно и беше в ниския ценови клас. Не е на малко км. но поне има история от началото до края. Километража е върнат но това си им е краста на търговците![]()
Казвам всичко това, защото цената не определя качеството а наглостта на продавача.
Ако на километража пишеше 300000 , щеше ли да я купиш ?
Сега един колега от форума си продаде неговата Е60 531 кс. за 20к въпреки и то само два дни след като започна да я продава, че на км пишеше 300к и колата е 2006та. Просто си има хора, които ценят качествените коли.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз пък я взех моята на 215 000 км. Беше първата 335-ца, която гледах и се влюбих в нея от пръв поглед и возене. По- добре на колата да ти пишат реалните км., от колкото да те лъжат и да се самозалъгваш, че кола на 8-9 год. е на 140-150К км. За немските автомобили тези километри не са нищо
На 36-цата ми изобщо не и знам реалните км., но колата върви, не харчи масло и за 6 год. съм сменил 3-4 неща 


- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Моята я продадох 10 годишна дизел на 125К реални... ИМА и такива коли! 

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Моята я продадох 10 годишна дизел на 125К реални... ИМА и такива коли!
Има,ма не вярват

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
E намерете ми и на мен една такава 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е36ците не са удачен пример .. там няма какво да се развали по принцип ,ако не си с М40 а и той се лекува евтино ,300-400к не са проблем за М42/3 ,М50/2 без да го пипаш стига да се сещаш да му сменяш навреме маслото с някакво каквото и да е .. при новите мотори нещата не стоят точно така ..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Само да вметна, че цените на колите в мобиле де и аутоскоут нямат връзка с реалните на които се закупуват колите от италия от нашите търговци!
половината коли които се продават в мобиле де са внос от италия особенно важи за по близките райони.
Цените на колите при жабарите са наполовина, просто се кръстиш да уцелиш читав екземпляр, щото ако не е се набиваш за ремонти.
В крайна сметка за избора на една кола е важно да и е читаво купето, да не е имала удари и да има приличен набор от екстри и най важното да не е карана от някой мърльо.
За добре поддържана кола не са никакъв проблем 300-400к км. еле па ако 80% са магистрални.
половината коли които се продават в мобиле де са внос от италия особенно важи за по близките райони.
Цените на колите при жабарите са наполовина, просто се кръстиш да уцелиш читав екземпляр, щото ако не е се набиваш за ремонти.
В крайна сметка за избора на една кола е важно да и е читаво купето, да не е имала удари и да има приличен набор от екстри и най важното да не е карана от някой мърльо.
За добре поддържана кола не са никакъв проблем 300-400к км. еле па ако 80% са магистрални.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани