Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да дори не бях забелязал, че са написали 2008ма - 100% е преди март 2007ма дори, защото от март до май месец вече и с новото копче на усилването на звука , а след май вече е с новия двигател 177 кс.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Да дори не бях забелязал, че са написали 2008ма - 100% е преди март 2007ма дори, защото от март до май месец вече и с новото копче на усилването на звука , а след май вече е с новия двигател 177 кс.
Явно има гнило .. тая кола щото и аз знам , че вече 2008 г са с новия фейс 177к и тей .. можете ли да ми предложите някаква хубава читава

Благодаря предварително

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:а след май вече е с новия двигател 177 кс.
по-добре, че е със стария

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Я кажете от къде да се сдобия с фейс врътки на климатроника
или ако някой има 2ра ръка панел 


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Трябва ти целия панел до колкото знам или МНОГО играчка да разпарчетосаш стария.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз стария го разпарчетосах скоро за да почиста прахоляка по вентилаторчето и температурния датчик,все едно чистех прахосмукачка.
Меси ще се оглеждам по сайтовете дано да изкочи.
Меси ще се оглеждам по сайтовете дано да изкочи.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:Taruno написа:а след май вече е с новия двигател 177 кс.
по-добре, че е със стария
Старият пък има проблеми с турбината.. Дето се вика няма идеален вариант.. Е, има - запазено 330Д, ако ще е дизел...

А нали уж има акция да си оправят повечето 177-ци.. Но преди да купя бих проверил дали влиза в тези, които подлежат.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
е то това "оправяне" е малко замазване на положението .. сменят оптегача ,чат пат и веригата ама тя за да се е износила пак ще се износи бързо
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Старият пък има проблеми с турбината.. Дето се вика няма идеален вариант.. Е, има - запазено 330Д, ако ще е дизел...![]()
А нали уж има акция да си оправят повечето 177-ци.. Но преди да купя бих проверил дали влиза в тези, които подлежат.
двата проблема имат няколко хиляди лева разлика

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
edinakow написа:Здравейте, колеги искам да попитам мнението за този автомобил --- http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11441479157611098&slink=apu6wt
Аве, как става това - волан изтъркан, салона като нов? Искай VIN, надали е била карана от 40кг. италианец с костюм

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Нова турбина и нов ангренаж са на едни цени г/д, а не на хиляди левове разлика. При турбината по-малкото зло е че може да минеш с рециклиране. При N47 кофтито е, че отново има турбина освен ангренажа. Абе дизелът ако не е с ясна история и перфектно състояние - не си заслужава потенциалните драми. Кофтито е, че 2л дизел върви чувствително по-добре от 2л бензин при Е90, а това е предпочитания обем на моторите от купувачите.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа:Нова турбина и нов ангренаж са на едни цени г/д, а не на хиляди левове разлика. При турбината по-малкото зло е че може да минеш с рециклиране. При N47 кофтито е, че отново има турбина освен ангренажа. Абе дизелът ако не е с ясна история и перфектно състояние - не си заслужава потенциалните драми. Кофтито е, че 2л дизел върви чувствително по-добре от 2л бензин при Е90, а това е предпочитания обем на моторите от купувачите.
Само че при Н47 с новия ангренаж върви и нов вал, понеже зъбното колело е причината за износване на веригата, а то не се сменя отделно. Смятай сега отново
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Според BMW не си прав. Според тях причина за проблема е в смяна на доставчика на вериги. Затова еднакви по парт номер вериги се срещат с различно тегло. Затова има ранни модели N47 без никакви проблеми с веригите. В крайна сметка като си смениш веригата и обтегачите с нови не виждам какъв е проблемът да останеш със стария вал, както е сервизната акция от BMW. Дори валът да е проблемен и да износва веригите, то с новата верига ще изкараш поне 150000км. Поне това са моите виждания като бая сме си говорили с няколко приемчици в BMW и с хора от неофициални сервизи.
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа:Според BMW не си прав. Според тях причина за проблема е в смяна на доставчика на вериги. Затова еднакви по парт номер вериги се срещат с различно тегло. Затова има ранни модели N47 без никакви проблеми с веригите. В крайна сметка като си смениш веригата и обтегачите с нови не виждам какъв е проблемът да останеш със стария вал, както е сервизната акция от BMW. Дори валът да е проблемен и да износва веригите, то с новата верига ще изкараш поне 150000км. Поне това са моите виждания като бая сме си говорили с няколко приемчици в BMW и с хора от неофициални сервизи.
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Разбира се, че така ще кажат, по-добре да сменят ангренаж докато изкарат гаранцията, отколкото гаранционно да сменят половината карантия. Може и да си прав, аз Н47 съм нямал, споделям това, което съм чел.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа:Нова турбина и нов ангренаж са на едни цени г/д, а не на хиляди левове разлика. При турбината по-малкото зло е че може да минеш с рециклиране. При N47 кофтито е, че отново има турбина освен ангренажа. Абе дизелът ако не е с ясна история и перфектно състояние - не си заслужава потенциалните драми. Кофтито е, че 2л дизел върви чувствително по-добре от 2л бензин при Е90, а това е предпочитания обем на моторите от купувачите.
Определено ти е златно това мнение - хората трябва да се вслушат дизела трябва да е с много ясен произход и ще бъдеш щастлив, а като вървеж множе да си приятно изненадан. Вчера се случи така, че карах бензин Е90 с ръчни скорости и ми се стори мн тромава в ниските.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани