Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Определено ти е златно това мнение - хората трябва да се вслушат дизела трябва да е с много ясен произход и ще бъдеш щастлив, а като вървеж множе да си приятно изненадан. Вчера се случи така, че карах бензин Е90 с ръчни скорости и ми се стори мн тромава в ниските.
20-ска, 30-ска? въртящ момент в ниските - все няма никой

покарай 328i f30 да видим дали ще е тромава в "ниските"

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И пак опираме до парите и факта, че хората искат за 12-13 000 да купят 2007 автомат с кожа, ксенони, профи навигация, че ако може и М пакет. Не става тоя номер, че и да е читава. Да не говорим, че ако случайно пък е читава тая комбинация директно влиза в топ 10 на джамбазите, които бръмчат във вашия район.
Нека всеки, който възнамерява да си купува кола втора ръка да си прецени кое е по-евтино: да харчи с 2л по-малко на 100км, но да има турбина, дюзи, маховик (ръчни) и т.н. или среден разход 10-11, но да ги няма тия по-скъпи ремонти.
Както един приятел казва: не съм толкова богат, че да карам дизел...и за тва кара осмак бензин на газ
Нека всеки, който възнамерява да си купува кола втора ръка да си прецени кое е по-евтино: да харчи с 2л по-малко на 100км, но да има турбина, дюзи, маховик (ръчни) и т.н. или среден разход 10-11, но да ги няма тия по-скъпи ремонти.
Както един приятел казва: не съм толкова богат, че да карам дизел...и за тва кара осмак бензин на газ

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тази кола гледал ли я е някой?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=aqhw5s
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=aqhw5s

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:Taruno написа:Определено ти е златно това мнение - хората трябва да се вслушат дизела трябва да е с много ясен произход и ще бъдеш щастлив, а като вървеж множе да си приятно изненадан. Вчера се случи така, че карах бензин Е90 с ръчни скорости и ми се стори мн тромава в ниските.
20-ска, 30-ска? въртящ момент в ниските - все няма никой![]()
покарай 328i f30 да видим дали ще е тромава в "ниските"
Тя няма да е тромава в ниските (определено не е тромава никъде по оборотомера с 8ст спортен автомат), ама ще има турбина за чупене и по-сложни инжектори и валвтроници и пак ще сте недоволни, че има много неща за чупене като при дизела. 2л обем си е все пак, нищо че вече го кръщават 330i - иска си налягане.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа:Тя няма да е тромава в ниските (определено не е тромава никъде по оборотомера с 8ст спортен автомат), ама ще има турбина за чупене и по-сложни инжектори и валвтроници и пак ще сте недоволни, че има много неща за чупене като при дизела. 2л обем си е все пак, нищо че вече го кръщават 330i - иска си налягане.
ние да мрънкаме няма да спрем, нали знаеш, че българина вечно е недоволен


нали за това караме БМВ-та , а не Астри (не, че са лоши)
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
OK, съгласен съм с теб! Само че редовното, което се коментира е, че дизела едва ли не се чупи на 5000км и само проблеми с него, което няма как да е вярно, особено като го коментират хора, които освен италиянка милионник в друго BMW не са се качвали.
Иначе 2л дизел си върви точно колкото трябва за да е все пак икономичен мотор - това му е идеята. Смятам, че 330d си върви съвсем прилично, а за 335d да не говорим, сравнявай тях с f30 328i. Ако сравняваме 320i/320d ПРИ Е90 мисля, че дори ти ще се съгласиш, че дизелът е за предпочитане откъм вървеж и разход. Иначе аз имах ремапната 120d с така недолюбвания N47 и ако искаш вярвай - това вървеше много приятно.
Пак ще кажа, за да не си мислите, че сляпо си хваля моето - не си купувайте дизел, ако не знаете историята и реалния му пробег!
Иначе 2л дизел си върви точно колкото трябва за да е все пак икономичен мотор - това му е идеята. Смятам, че 330d си върви съвсем прилично, а за 335d да не говорим, сравнявай тях с f30 328i. Ако сравняваме 320i/320d ПРИ Е90 мисля, че дори ти ще се съгласиш, че дизелът е за предпочитане откъм вървеж и разход. Иначе аз имах ремапната 120d с така недолюбвания N47 и ако искаш вярвай - това вървеше много приятно.
Пак ще кажа, за да не си мислите, че сляпо си хваля моето - не си купувайте дизел, ако не знаете историята и реалния му пробег!
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:vicho написа:Taruno написа:а след май вече е с новия двигател 177 кс.
по-добре, че е със стария
Старият пък има проблеми с турбината.. Дето се вика няма идеален вариант.. Е, има - запазено 330Д, ако ще е дизел...![]()
А нали уж има акция да си оправят повечето 177-ци.. Но преди да купя бих проверил дали влиза в тези, които подлежат.
Колега само да вметна, че и при N47 турбините не карат много ( на две служебни ги сменихме на пробег: 1-та 117к а втората 122к, като при втората влезе в авариен режим на 117к но след изчистване на грешката изкара до 122к

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз смених турбина на 143000км на N47.
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Моята Н47 ца е на 210 000 км ремапната от 2 години и турбината още не е дала фира 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Значи има нещо много важно, което съм писал многократно турбината множе да кара и МНОГО, но иисква правилната поддръжка:
1во малко по-тънкото масло 5в30 от 5в40 помага
2ро поне веднъж на всеки 50к км да се почистят маслодайните магистрали на турбото - ЗАЩО ? При по-агресивно каране / катерене на наклони / магистрално каране, е хубаво да се изчата поне 1 мин преди колата да се загаси или да се кара няколко мин по-бавно, за да има време турбината да свали температура, ако рязко се изгаси колата маслото, което е напечено до незнайност в мини маркучето, което БМВ са определили за маслодайно, завира и оставя нагар. Съответно разтвора става все по-малък и накрая турбото не получава достатъчно смазка.
3то - хубаво е да се гледа и при най-малкия теч на масло от турбината особено в средната част, да се свали и да се подмени централно уплътнение, така вместо 600-900 лв за рециклиране се минава с едни 350 и турбината все още си е на оригинални детайли.
4то - сервизния интервал да спадне на най-много 15-16к км качеството на маслото няма да се губи толкова много така.
Ако си въобразявате, че на някоя друга марка турбините са вечни, няма такова нещо. примерно имам приятел с М47 дето е на 250к в момента (купувана нова кола) и все още е на 1вата турбина, но имам такъв с N47, който я хвърли на 150к, разликата между двамата беше единствено в поддръжката на колата.
1во малко по-тънкото масло 5в30 от 5в40 помага
2ро поне веднъж на всеки 50к км да се почистят маслодайните магистрали на турбото - ЗАЩО ? При по-агресивно каране / катерене на наклони / магистрално каране, е хубаво да се изчата поне 1 мин преди колата да се загаси или да се кара няколко мин по-бавно, за да има време турбината да свали температура, ако рязко се изгаси колата маслото, което е напечено до незнайност в мини маркучето, което БМВ са определили за маслодайно, завира и оставя нагар. Съответно разтвора става все по-малък и накрая турбото не получава достатъчно смазка.
3то - хубаво е да се гледа и при най-малкия теч на масло от турбината особено в средната част, да се свали и да се подмени централно уплътнение, така вместо 600-900 лв за рециклиране се минава с едни 350 и турбината все още си е на оригинални детайли.
4то - сервизния интервал да спадне на най-много 15-16к км качеството на маслото няма да се губи толкова много така.
Ако си въобразявате, че на някоя друга марка турбините са вечни, няма такова нещо. примерно имам приятел с М47 дето е на 250к в момента (купувана нова кола) и все още е на 1вата турбина, но имам такъв с N47, който я хвърли на 150к, разликата между двамата беше единствено в поддръжката на колата.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз имам приятел чиято кола счупи турбото на 290к км. мотора е М47, рециклира го за 900лв. и вече колата не на 340к км.
Колата е купена чисто нова от него и се кара само в България, преди месец стана на 10 години и сумите за инвън гаранционни ремонти не са повече от 3-4000лв. за последните 7 години.
Като в тази сума не са включени консумативите естествено.
Колата е купена чисто нова от него и се кара само в България, преди месец стана на 10 години и сумите за инвън гаранционни ремонти не са повече от 3-4000лв. за последните 7 години.
Като в тази сума не са включени консумативите естествено.

- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това как ви изглежда?
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега NUkem - внимавай с Американките, че вкарват много наводнени, а Simauto са се специализирали в това да лъсват колите. Най-лесния начин да познаеш дали е била наводнявана една Е9*тка е на таблото отстрани на волана има една кора (между таблото и вратата) махаш я и гледаш ако вътре има и грам ръжда палиш с триста.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Колега NUkem - внимавай с Американките, че вкарват много наводнени, а Simauto са се специализирали в това да лъсват колите. Най-лесния начин да познаеш дали е била наводнявана една Е9*тка е на таблото отстрани на волана има една кора (между таблото и вратата) махаш я и гледаш ако вътре има и грам ръжда палиш с триста.
а откъде е славата, че американските са давени?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани