Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ще ти кажа, че за 13к 330d не съществува под 300-400к, грозно претапициран волан, напълно изтъркан старт бутон и седалката като я гледам е направо на пластмаса
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ти направо я подмлади с тия 300-400
Двегодишни Ф30 се продават на по 250 000км. Тия коли са твърде скъпи за поддръжка на запад, за да си позволят да ги карат малко.

Never mistake motion for action...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Еми да ама като кажа, че си купуват коли на по 600к и нагоре и ми се подиграват
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Моите наблюдения при Е9X продаващ се на нашия пазар е, че реалните километражи са от порядъка на 240 до 300к.
Няколко коли съм проверявал и реалността е лъсвала в този диапазон.
Обикновено когато им свалят километражите заместват първата цифра с " 1 ". Така беше и в моя случай вместо 246 пишеше 146 и ако има някой който да повярва, че 1-та е истината, жив и здрав......
Не, че няма и на повече но повечето се въртят в тези километри.
На зет ми Е90-та я взехме на 98000км. и имаше пълна сервизна история ( книжка ). В Дару кар по рама потвърдиха всичките инспекции. Намират се и читави коли но си трябва късмет и време.......
Няколко коли съм проверявал и реалността е лъсвала в този диапазон.
Обикновено когато им свалят километражите заместват първата цифра с " 1 ". Така беше и в моя случай вместо 246 пишеше 146 и ако има някой който да повярва, че 1-та е истината, жив и здрав......
Не, че няма и на повече но повечето се въртят в тези километри.
На зет ми Е90-та я взехме на 98000км. и имаше пълна сервизна история ( книжка ). В Дару кар по рама потвърдиха всичките инспекции. Намират се и читави коли но си трябва късмет и време.......
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Съвсем скоро най-добрият ми приятел си взе от частно лице Е90 2005г на 120 000км, които по проверки и фактури от Мкар, Дару и Найси Кар излизат да са истински. Колата стъпи на 11000лв. Вътре салонът е неразличим от нов на пръв поглед - трябва да се загледаш много сериозно за да видиш задрано или захабено някъде. Има читави коли, но не са в автокъщите според мен.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
аз си чакам една е92 която е 47 000км-ра в момента, само шефа да се накани да ми я продаде, ще има тема и в този раздел, вече съм и намислил и подобренията. 

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nikolae написа:тази някой ходил ли е да я гледа ?
Обсъждаха я колегите назад в темата. Разрови се и ще намериш коментарите.
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Моята я взех на 69 000 (доказани) от автокъща и то карани от баба(има го егн-то в документите, които дойдоха с колата) само,че я взех гола като пушка за 15 000 преди една година и по-късно се оказа,че за бензиновите беемвета(поне за 320 и европейските 325) 69 000 са равни на 269 000 при дизеловите : ) 

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Добре де, аз пак смея да трърдя, че бая народ в Германия поне, ако е на повече от 100 км работното им място, взимат ICE - хем по-удобно, хем релакс, хем без задръствания, а пък на всичкото отгоре излиза и доста по-рентабилно. Да не кажа, че почти винаги фирмата ти покрива картата - виж за дизела/бензина такива оферти не съм виждал. Та за това и ме учудва за коли с доказан произход от Германия на 2-3 години да са на по 250 000 хиляди. Да не си правят обиколки на Германия? Една проста сметка показва: 250 000 км / (2г х 365 дни) = 342 км НА ДЕН и пак да подчертая - ВСЕКИ ДЕН. Не казвам, че е невъзможно, но според мен е малко вероятно и би трябвало да е по-скоро изключение, а не правило да са толкова изтормозени колите оттам. А това, че тук масово колите са внос от Италия, където наистина нямам набюдения, е друг въпрос. Лично познавам хора с 10 г. коли купувани чисто нови, с почивки,море, планина, дори няколко европейски екскурзии - рядно някой е над 250 000 хиляди. Наистина ме изненадват някои колеги с по над 40 000 хиляди годишно, навъртени с личните им автомобили.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nikolae написа:тази някой ходил ли е да я гледа ?
аз съм я гледал тази. Салона е много захабен. Има излющени детайли (скоростен лост). Свети един чек на таблото. Купувана е от България, но няма история в Ауто Бавария. Според мен километрите са

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Tsapo написа:Моите наблюдения при Е9X продаващ се на нашия пазар е, че реалните километражи са от порядъка на 240 до 300к.
Няколко коли съм проверявал и реалността е лъсвала в този диапазон.
Обикновено когато им свалят километражите заместват първата цифра с " 1 ". Така беше и в моя случай вместо 246 пишеше 146 и ако има някой който да повярва, че 1-та е истината, жив и здрав......
Не, че няма и на повече но повечето се въртят в тези километри.
На зет ми Е90-та я взехме на 98000км. и имаше пълна сервизна история ( книжка ). В Дару кар по рама потвърдиха всичките инспекции. Намират се и читави коли но си трябва късмет и време.......
Еми все пак съм убеден в това, което говоря от личен опит имам директна връзка с няколко автокъщи и мога да кажа, че масово са над 300к, не знам как ги проверявате тези коли и в Германия и в Италия следим непрекъснато нещата, в долната границата кмтрите са много средната граница говорим за около 200к и такива на по 90-150 доказани с един собственик са на доста високи цени.
Това, което stocky казва е едно на 1000 не си мислете, че всеки втори удря такива десятки.
Но примери бол кола на 500к и удавена се продаде в село труд за 15к, кола на 750к със хубав ремонт на салона се продаде в София на 13500 и маса други примери ама има кой да ми се разсърди ако ги дам.
П.с. за колегата по-горе много често връщат километрите с 20-30к НАД последното влизане в официален сервиз - примерно 2011та дадена кола е влезнала на 150к, 2015ка вече е на 350к и преди продажбата връщаш на 180к, така човека си вика - просто явно са я карали по-малко и готово км-трите стават ДОКАЗАНИ сервизни книжки и т.н.
Тук трябва да се отбележи ,че кола от този клас не се купува по километрите, по-добре да си я купиш от собственик и да и разбереш скорошната история, от колкото да правиш някакви предположения и да излезеш поредния бг балък.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хората просто искат да бъдат лъгани. Служебният ми форд на 145 000 е неразличим от нов в салона! БМВ премиум автомобил на 180 000 км от автокъщи е с протрита тапицерия, волан, стрелки...няма как....повечето са им набити по 400-600 000 км
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Живея в Италия и да ви кажа повечето ми колеги са си копували колите като нови преди около 10 години + -2 и километрите им са от 130к до 220к като този с най -многото км обикаля по състезания по мотокрос.А служебната ми корола е точно на 567 000км и наистина вътре е доста запазена.Проблема идва от служебните коли на търговските представители какъвто е съседа ми.Сменя колите на 3години на около 300к.Не са като нови а направо нови.Сигурен съм че могат да минат за коли на максимум 60 000км.Но пък те са много добре обслужвани защото е по гаранция.Та моето мнение е че колите идващи в България или са с удари или от моргата.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тези на по 130-220к си държат цена, те не са конкурентни на Горубляне и Дупница. Там са от тези по 300к нагоре, защото такиваколи фирмите са ги амортизирали и се продават на някаква остатъчна стойност. Италия е огромна страна, не може да се генерализира. Търговците тук са си хванали някаква ниша и човек може да се ориентира каква е по колите, които продават.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани