Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тази не съм виждал да е обсъждана, а седи от доста време: http://www.cars.bg/c1235323 според вас дали заради малко по-високата цена или си има някакъв проблем? От 2 месеца вече търся 330xd, ръчка, седан и с екстри(нави и адаптивни светлини са тези на които държа) и няма и няма, окуражете ме малко че почвам да се отчайвам.
А да 16 макс 17к ми е бюджета, дали пък в него не е проблема 


Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мнение ?
Момчето беше много изчерпателно и искрено. Сподели, че е имала лек теч някъде от двигателя, но е оправен, не било нищо сериозно, но не можа да ми обясни къде е бил. Сега нямало никакъв проблем, оправен е и обслужен. Този мотор има ли такава слабост да има леки течове на масло, някакви слаби места ?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bplecr
Момчето беше много изчерпателно и искрено. Сподели, че е имала лек теч някъде от двигателя, но е оправен, не било нищо сериозно, но не можа да ми обясни къде е бил. Сега нямало никакъв проблем, оправен е и обслужен. Този мотор има ли такава слабост да има леки течове на масло, някакви слаби места ?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bplecr
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b_u_b_o написа:Тази не съм виждал да е обсъждана, а седи от доста време: http://www.cars.bg/c1235323 според вас дали заради малко по-високата цена или си има някакъв проблем? От 2 месеца вече търся 330xd, ръчка, седан и с екстри(нави и адаптивни светлини са тези на които държа) и няма и няма, окуражете ме малко че почвам да се отчайвам.А да 16 макс 17к ми е бюджета, дали пък в него не е проблема
Търсиш кола от горния ценови сегмент с бюджет като за долния, нормално да не намираш

Never mistake motion for action...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Значи вече две години има хубави рециклирани DPF- и на много прилични цени със силикатна матрица и скапани със керамична просто и тея пари не им се дават
http://www.vegeuk.com/uk_en/diesel_partical_filter.html
Не всичко е въпрос на пари, тоест не винаги проблема е в това, че някой не иска да даде едни пари, понякога дискомфорта който се причинява от разправията с тоя филтър на
хората които не карат извън градско е определящ фактор.
Аз примерно карам само градско, освен когато ходя някъде на разходка или на почивка, което по някога е през няколко месеца, при средно 2000км. на месец градско, аз как да чистия тоя тумор?
Тия на караулката на църна маца ме бяха запомнили

От начало се запушваше на 1500км, после на 1200, после на 900 е да де ама на мен ми писна да се съобразявам с някаква глупост, аз тая кола не съм я взел за да се притеснявам, кога видиш ли ще ми светне скапания филтър.
Махнах го като оставих катализатора, естесвено не беше много задръстен, нищо общо с това което се вижда на снимки на колеги сваляли ДПФ, моя си беше относително чист в керамичен цвят.
Звука не се промени изобщо, както и работата на мотора.
Пушеци имаше в началото няколко пъти докато изкара саждите които са се събрали и това е, после пушек няма, само пара сутрин.
Е трябва да ти кажа, че се родих, карам си колата и и се наслаждавам.


- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
@Leon, по скоро проблема е че няма такива на пазара, дори и по-скъпи. Комбита, автоматици или 320 колкото искаш. Тая комбинация която аз търся няма и няма.. С оглед на останалите обяви които виждам, не мисля че чак толкова малко пари съм приготвил, ама да кажем че имаш по-добри наблюдения от мен.
Тая шуменската имате ли идеи ако се дигна до там къде мога да я закарам за диагностика?
Тая шуменската имате ли идеи ако се дигна до там къде мога да я закарам за диагностика?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Taruno написа:Значи вече две години има хубави рециклирани DPF- и на много прилични цени със силикатна матрица и скапани със керамична просто и тея пари не им се дават
http://www.vegeuk.com/uk_en/diesel_partical_filter.html
Не всичко е въпрос на пари, тоест не винаги проблема е в това, че някой не иска да даде едни пари, понякога дискомфорта който се причинява от разправията с тоя филтър на
хората които не карат извън градско е определящ фактор.
Аз примерно карам само градско, освен когато ходя някъде на разходка или на почивка, което по някога е през няколко месеца, при средно 2000км. на месец градско, аз как да чистия тоя тумор?
Тия на караулката на църна маца ме бяха запомнили, кой знае какво са си мислили, "ей го тоя ненормалник пак отива да чисти..."
От начало се запушваше на 1500км, после на 1200, после на 900 е да де ама на мен ми писна да се съобразявам с някаква глупост, аз тая кола не съм я взел за да се притеснявам, кога видиш ли ще ми светне скапания филтър.
Махнах го като оставих катализатора, естесвено не беше много задръстен, нищо общо с това което се вижда на снимки на колеги сваляли ДПФ, моя си беше относително чист в керамичен цвят.
Звука не се промени изобщо, както и работата на мотора.
Пушеци имаше в началото няколко пъти докато изкара саждите които са се събрали и това е, после пушек няма, само пара сутрин.
Е трябва да ти кажа, че се родих, карам си колата и и се наслаждавам.
И ми тровиш здравето - въобще не подкрепям подобни неща колега, тая планета и без това и ебаваме майкат аре и аз да не съм от участващите, да не говорим, че пушек имаш просто не е достатъчно, за да го виждаш непрекъснато, това, че се е задръствал говори за проблем с колата ,за да не си прави дори градски регенерации, средно един филтър на по-старите като мойта кара от 220-230к до 300+ спрямо това как се кара ()има случаи и на затапени на 180-190к, но на изцяло градски коли) , при фейса кара значително повече км, за които имам дори личен опит мой близък кара такава кола от нова вече 350к и си е с оригиналния филтър и то в прилични стойности, но всеки проблем по колата се отстранява превантивно т.е. най-малките съмнения и се сменя дадената част.
Врътня е да се намери защо се запушва, но не е врътня после пък нека ти мирна главата всяка година има все по-сериозни бури и климатични катаклизми, на в бг мн ни дреме нали сме над тези неща. Виждал съм снимки на аутопсия(дълга история защо) на човек пушач от планински град и на такъв непушач от София и мога да ти кажа, че разликата е минимална.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:vld написа:Taruno написа:Значи вече две години има хубави рециклирани DPF- и на много прилични цени със силикатна матрица и скапани със керамична просто и тея пари не им се дават
http://www.vegeuk.com/uk_en/diesel_partical_filter.html
...
Врътня е да се намери защо се запушва, но не е врътня после пък нека ти мирна главата всяка година има все по-сериозни бури и климатични катаклизми, на в бг мн ни дреме нали сме над тези неща. Виждал съм снимки на аутопсия(дълга история защо) на човек пушач от планински град и на такъв непушач от София и мога да ти кажа, че разликата е минимална.

Защото скоро тези мнения няма да ги има, предварително се извинявам и се включвам в Офф-а
Колега, от поста ти разбрах 2 неща.
1. Живееш в Пловдив, за да дишаш чист въздух.
2. Пътуваш до София по 2-3 пъти, за да чистиш ДПФ-а. ( Ясно, че най-вероятно по работа

Това разбира се в кръга на шегата

По принцип съм напълно съгласен с теб и необходимостта от ДПФ, ама да го слагат и на 20+ годишните дизели - те са къде, къде по-вредни от Е90 320д без

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:vld написа:Taruno написа:Значи вече две години има хубави рециклирани DPF- и на много прилични цени със силикатна матрица и скапани със керамична просто и тея пари не им се дават
http://www.vegeuk.com/uk_en/diesel_partical_filter.html
Не всичко е въпрос на пари, тоест не винаги проблема е в това, че някой не иска да даде едни пари, понякога дискомфорта който се причинява от разправията с тоя филтър на
хората които не карат извън градско е определящ фактор.
Аз примерно карам само градско, освен когато ходя някъде на разходка или на почивка, което по някога е през няколко месеца, при средно 2000км. на месец градско, аз как да чистия тоя тумор?
Тия на караулката на църна маца ме бяха запомнили, кой знае какво са си мислили, "ей го тоя ненормалник пак отива да чисти..."
От начало се запушваше на 1500км, после на 1200, после на 900 е да де ама на мен ми писна да се съобразявам с някаква глупост, аз тая кола не съм я взел за да се притеснявам, кога видиш ли ще ми светне скапания филтър.
Махнах го като оставих катализатора, естесвено не беше много задръстен, нищо общо с това което се вижда на снимки на колеги сваляли ДПФ, моя си беше относително чист в керамичен цвят.
Звука не се промени изобщо, както и работата на мотора.
Пушеци имаше в началото няколко пъти докато изкара саждите които са се събрали и това е, после пушек няма, само пара сутрин.
Е трябва да ти кажа, че се родих, карам си колата и и се наслаждавам.
И ми тровиш здравето - въобще не подкрепям подобни неща колега, тая планета и без това и ебаваме майкат аре и аз да не съм от участващите, да не говорим, че пушек имаш просто не е достатъчно, за да го виждаш непрекъснато, това, че се е задръствал говори за проблем с колата ,за да не си прави дори градски регенерации, средно един филтър на по-старите като мойта кара от 220-230к до 300+ спрямо това как се кара ()има случаи и на затапени на 180-190к, но на изцяло градски коли) , при фейса кара значително повече км, за които имам дори личен опит мой близък кара такава кола от нова вече 350к и си е с оригиналния филтър и то в прилични стойности, но всеки проблем по колата се отстранява превантивно т.е. най-малките съмнения и се сменя дадената част.
Врътня е да се намери защо се запушва, но не е врътня после пък нека ти мирна главата всяка година има все по-сериозни бури и климатични катаклизми, на в бг мн ни дреме нали сме над тези неща. Виждал съм снимки на аутопсия(дълга история защо) на човек пушач от планински град и на такъв непушач от София и мога да ти кажа, че разликата е минимална.
Катализатора затова е оставен, за да върши поне малко филтриране.
Но на фона на това, че в нашата държава има едва 1% автомобили с действащ ДПФ,да кажеш, че мен не ме е грижа за околната среда, просто не е правилно.
Ако държавата искаше активно да подкрепя екологията в отработените газове, закона за данъците щеше да е обратен на сега действащия.
Извинявай, ама стария ми ТДС изхвърля сигурно 20 пъти повече отрова в атмосферата, от Е91цата, ама данъка му е 26лв. на година защото е стар, а за нов автомобил да не говорим, там е направо фрапантно съотношението.
Има доста фактори които допринасят за замърсяването на околната среда, тецове, топлофикации, стари автомобили и камиони на по 20+ години които освен че нямат катализатори, нямат и добро изгаряне поради износване, самия факт че се търгува с вредни емисии и тн и тн.
Ти си седнал да се тревожиш че една кола ще стане от евро 4 на евро 3

Докато е така, аз лично няма да имам стимул да се съобразявам точно с тая част от еко нормите.
В момента в който почнат да се променят нещата аз ще се съобразя с нормите, ама аз да се занимавам с излишни гимнастики, а пред мен старото ТДИ да ми чади на нафта и масло едновременно, просто няма смисъл.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Отидохме в екологични спорове, сега е момента да спрем
Комбинацията, която търсиш е сравнително рядка, затова купи кола, когато намериш хубава, а не една от двете, които се продават в момента
И най-важното, подготви бюджет спрямо това, което търсиш или търси консервативно (с резерви) според бюджета си.

b_u_b_o написа:@Leon, по скоро проблема е че няма такива на пазара, дори и по-скъпи. Комбита, автоматици или 320 колкото искаш. Тая комбинация която аз търся няма и няма.. С оглед на останалите обяви които виждам, не мисля че чак толкова малко пари съм приготвил, ама да кажем че имаш по-добри наблюдения от мен.
Тая шуменската имате ли идеи ако се дигна до там къде мога да я закарам за диагностика?
Комбинацията, която търсиш е сравнително рядка, затова купи кола, когато намериш хубава, а не една от двете, които се продават в момента

Never mistake motion for action...
- Stivo
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 4.05.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e60 525d 2005
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги. Вчера си продадох е60-ката 525д и се представям вече в е90. Някой може ли да ми помогне с мнения за тази кола: http://m.mobile.bg/details/11449476206631292
Благодаря ви предварително.
Благодаря ви предварително.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Коледа за 13 хил лв е трудно да си намериш 320d читава пък камоли 330xd, ако ще скачаш в някакъв подобен филм си направи труда за обстоен преглед на колата, специално тази един фар потен, черен ауспух , протрит волан и протритата седлка( за да се видят трябва да изсветлиш снимката), ако си си приготвил едни 3 хил за първоначални ремонти скачай и на такива нискобюджетки
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
3000 може да стигнат за занемарена 20-ка, но 330хд ще отидат повече, ако изтегли късата клечка 

Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ето една 330 хД автомат от дилър на тая цена, уж трябва да е по-надеждна и с история...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bse95v
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bse95v
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
pampo написа:Ето една 330 хД автомат от дилър на тая цена, уж трябва да е по-надеждна и с история...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bse95v
Оптимист си

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bmw_machine написа:pampo написа:Ето една 330 хД автомат от дилър на тая цена, уж трябва да е по-надеждна и с история...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bse95v
Оптимист сиКолата се продава от дилъра, но на консигнация (общо взето няма нищо общо с дилъра). Гумите са за хвърляне, ДПФ е махнат, за пълно обслужване е + двигателят е доста омаслен. Последното ме отказа, иначе колата върви и изглежда прилично.
Тази я гледа мой приятел и каза че е морга.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани