Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 28.09.2015
Пол: Мъж
Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b_u_b_o » 15 Дек 2015, 21:29

Тази не съм виждал да е обсъждана, а седи от доста време: http://www.cars.bg/c1235323 според вас дали заради малко по-високата цена или си има някакъв проблем? От 2 месеца вече търся 330xd, ръчка, седан и с екстри(нави и адаптивни светлини са тези на които държа) и няма и няма, окуражете ме малко че почвам да се отчайвам. :lol: А да 16 макс 17к ми е бюджета, дали пък в него не е проблема :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: Plovdiv

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Doky » 15 Дек 2015, 23:27

Мнение ?
Момчето беше много изчерпателно и искрено. Сподели, че е имала лек теч някъде от двигателя, но е оправен, не било нищо сериозно, но не можа да ми обясни къде е бил. Сега нямало никакъв проблем, оправен е и обслужен. Този мотор има ли такава слабост да има леки течове на масло, някакви слаби места ?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bplecr

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 16 Дек 2015, 12:45

b_u_b_o написа:Тази не съм виждал да е обсъждана, а седи от доста време: http://www.cars.bg/c1235323 според вас дали заради малко по-високата цена или си има някакъв проблем? От 2 месеца вече търся 330xd, ръчка, седан и с екстри(нави и адаптивни светлини са тези на които държа) и няма и няма, окуражете ме малко че почвам да се отчайвам. :lol: А да 16 макс 17к ми е бюджета, дали пък в него не е проблема :confused:

Търсиш кола от горния ценови сегмент с бюджет като за долния, нормално да не намираш ;) Иначе тази не изглежда лошо, но и снимките не са много качествени.
Never mistake motion for action...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 16 Дек 2015, 12:48

Taruno написа:Значи вече две години има хубави рециклирани DPF- и на много прилични цени със силикатна матрица и скапани със керамична просто и тея пари не им се дават

http://www.vegeuk.com/uk_en/diesel_partical_filter.html


Не всичко е въпрос на пари, тоест не винаги проблема е в това, че някой не иска да даде едни пари, понякога дискомфорта който се причинява от разправията с тоя филтър на
хората които не карат извън градско е определящ фактор.
Аз примерно карам само градско, освен когато ходя някъде на разходка или на почивка, което по някога е през няколко месеца, при средно 2000км. на месец градско, аз как да чистия тоя тумор?
Тия на караулката на църна маца ме бяха запомнили :help: , кой знае какво са си мислили, "ей го тоя ненормалник пак отива да чисти..."
От начало се запушваше на 1500км, после на 1200, после на 900 е да де ама на мен ми писна да се съобразявам с някаква глупост, аз тая кола не съм я взел за да се притеснявам, кога видиш ли ще ми светне скапания филтър.
Махнах го като оставих катализатора, естесвено не беше много задръстен, нищо общо с това което се вижда на снимки на колеги сваляли ДПФ, моя си беше относително чист в керамичен цвят.
Звука не се промени изобщо, както и работата на мотора.
Пушеци имаше в началото няколко пъти докато изкара саждите които са се събрали и това е, после пушек няма, само пара сутрин.
Е трябва да ти кажа, че се родих, карам си колата и и се наслаждавам. :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 28.09.2015
Пол: Мъж
Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b_u_b_o » 16 Дек 2015, 14:18

@Leon, по скоро проблема е че няма такива на пазара, дори и по-скъпи. Комбита, автоматици или 320 колкото искаш. Тая комбинация която аз търся няма и няма.. С оглед на останалите обяви които виждам, не мисля че чак толкова малко пари съм приготвил, ама да кажем че имаш по-добри наблюдения от мен.

Тая шуменската имате ли идеи ако се дигна до там къде мога да я закарам за диагностика?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 16 Дек 2015, 15:37

vld написа:
Taruno написа:Значи вече две години има хубави рециклирани DPF- и на много прилични цени със силикатна матрица и скапани със керамична просто и тея пари не им се дават

http://www.vegeuk.com/uk_en/diesel_partical_filter.html


Не всичко е въпрос на пари, тоест не винаги проблема е в това, че някой не иска да даде едни пари, понякога дискомфорта който се причинява от разправията с тоя филтър на
хората които не карат извън градско е определящ фактор.
Аз примерно карам само градско, освен когато ходя някъде на разходка или на почивка, което по някога е през няколко месеца, при средно 2000км. на месец градско, аз как да чистия тоя тумор?
Тия на караулката на църна маца ме бяха запомнили :help: , кой знае какво са си мислили, "ей го тоя ненормалник пак отива да чисти..."
От начало се запушваше на 1500км, после на 1200, после на 900 е да де ама на мен ми писна да се съобразявам с някаква глупост, аз тая кола не съм я взел за да се притеснявам, кога видиш ли ще ми светне скапания филтър.
Махнах го като оставих катализатора, естесвено не беше много задръстен, нищо общо с това което се вижда на снимки на колеги сваляли ДПФ, моя си беше относително чист в керамичен цвят.
Звука не се промени изобщо, както и работата на мотора.
Пушеци имаше в началото няколко пъти докато изкара саждите които са се събрали и това е, после пушек няма, само пара сутрин.
Е трябва да ти кажа, че се родих, карам си колата и и се наслаждавам. :yes:


И ми тровиш здравето - въобще не подкрепям подобни неща колега, тая планета и без това и ебаваме майкат аре и аз да не съм от участващите, да не говорим, че пушек имаш просто не е достатъчно, за да го виждаш непрекъснато, това, че се е задръствал говори за проблем с колата ,за да не си прави дори градски регенерации, средно един филтър на по-старите като мойта кара от 220-230к до 300+ спрямо това как се кара ()има случаи и на затапени на 180-190к, но на изцяло градски коли) , при фейса кара значително повече км, за които имам дори личен опит мой близък кара такава кола от нова вече 350к и си е с оригиналния филтър и то в прилични стойности, но всеки проблем по колата се отстранява превантивно т.е. най-малките съмнения и се сменя дадената част.

Врътня е да се намери защо се запушва, но не е врътня после пък нека ти мирна главата всяка година има все по-сериозни бури и климатични катаклизми, на в бг мн ни дреме нали сме над тези неща. Виждал съм снимки на аутопсия(дълга история защо) на човек пушач от планински град и на такъв непушач от София и мога да ти кажа, че разликата е минимална.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 16 Дек 2015, 19:34

Taruno написа:
vld написа:
Taruno написа:Значи вече две години има хубави рециклирани DPF- и на много прилични цени със силикатна матрица и скапани със керамична просто и тея пари не им се дават

http://www.vegeuk.com/uk_en/diesel_partical_filter.html

...


Врътня е да се намери защо се запушва, но не е врътня после пък нека ти мирна главата всяка година има все по-сериозни бури и климатични катаклизми, на в бг мн ни дреме нали сме над тези неща. Виждал съм снимки на аутопсия(дълга история защо) на човек пушач от планински град и на такъв непушач от София и мога да ти кажа, че разликата е минимална.

:OT:
Защото скоро тези мнения няма да ги има, предварително се извинявам и се включвам в Офф-а

Колега, от поста ти разбрах 2 неща.

1. Живееш в Пловдив, за да дишаш чист въздух.
2. Пътуваш до София по 2-3 пъти, за да чистиш ДПФ-а. ( Ясно, че най-вероятно по работа ;) )

Това разбира се в кръга на шегата :bchug:

По принцип съм напълно съгласен с теб и необходимостта от ДПФ, ама да го слагат и на 20+ годишните дизели - те са къде, къде по-вредни от Е90 320д без :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 17 Дек 2015, 8:43

Taruno написа:
vld написа:
Taruno написа:Значи вече две години има хубави рециклирани DPF- и на много прилични цени със силикатна матрица и скапани със керамична просто и тея пари не им се дават

http://www.vegeuk.com/uk_en/diesel_partical_filter.html


Не всичко е въпрос на пари, тоест не винаги проблема е в това, че някой не иска да даде едни пари, понякога дискомфорта който се причинява от разправията с тоя филтър на
хората които не карат извън градско е определящ фактор.
Аз примерно карам само градско, освен когато ходя някъде на разходка или на почивка, което по някога е през няколко месеца, при средно 2000км. на месец градско, аз как да чистия тоя тумор?
Тия на караулката на църна маца ме бяха запомнили :help: , кой знае какво са си мислили, "ей го тоя ненормалник пак отива да чисти..."
От начало се запушваше на 1500км, после на 1200, после на 900 е да де ама на мен ми писна да се съобразявам с някаква глупост, аз тая кола не съм я взел за да се притеснявам, кога видиш ли ще ми светне скапания филтър.
Махнах го като оставих катализатора, естесвено не беше много задръстен, нищо общо с това което се вижда на снимки на колеги сваляли ДПФ, моя си беше относително чист в керамичен цвят.
Звука не се промени изобщо, както и работата на мотора.
Пушеци имаше в началото няколко пъти докато изкара саждите които са се събрали и това е, после пушек няма, само пара сутрин.
Е трябва да ти кажа, че се родих, карам си колата и и се наслаждавам. :yes:


И ми тровиш здравето - въобще не подкрепям подобни неща колега, тая планета и без това и ебаваме майкат аре и аз да не съм от участващите, да не говорим, че пушек имаш просто не е достатъчно, за да го виждаш непрекъснато, това, че се е задръствал говори за проблем с колата ,за да не си прави дори градски регенерации, средно един филтър на по-старите като мойта кара от 220-230к до 300+ спрямо това как се кара ()има случаи и на затапени на 180-190к, но на изцяло градски коли) , при фейса кара значително повече км, за които имам дори личен опит мой близък кара такава кола от нова вече 350к и си е с оригиналния филтър и то в прилични стойности, но всеки проблем по колата се отстранява превантивно т.е. най-малките съмнения и се сменя дадената част.

Врътня е да се намери защо се запушва, но не е врътня после пък нека ти мирна главата всяка година има все по-сериозни бури и климатични катаклизми, на в бг мн ни дреме нали сме над тези неща. Виждал съм снимки на аутопсия(дълга история защо) на човек пушач от планински град и на такъв непушач от София и мога да ти кажа, че разликата е минимална.


Катализатора затова е оставен, за да върши поне малко филтриране.
Но на фона на това, че в нашата държава има едва 1% автомобили с действащ ДПФ,да кажеш, че мен не ме е грижа за околната среда, просто не е правилно.
Ако държавата искаше активно да подкрепя екологията в отработените газове, закона за данъците щеше да е обратен на сега действащия.
Извинявай, ама стария ми ТДС изхвърля сигурно 20 пъти повече отрова в атмосферата, от Е91цата, ама данъка му е 26лв. на година защото е стар, а за нов автомобил да не говорим, там е направо фрапантно съотношението.
Има доста фактори които допринасят за замърсяването на околната среда, тецове, топлофикации, стари автомобили и камиони на по 20+ години които освен че нямат катализатори, нямат и добро изгаряне поради износване, самия факт че се търгува с вредни емисии и тн и тн.
Ти си седнал да се тревожиш че една кола ще стане от евро 4 на евро 3 :wave:
Докато е така, аз лично няма да имам стимул да се съобразявам точно с тая част от еко нормите.
В момента в който почнат да се променят нещата аз ще се съобразя с нормите, ама аз да се занимавам с излишни гимнастики, а пред мен старото ТДИ да ми чади на нафта и масло едновременно, просто няма смисъл.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 17 Дек 2015, 9:16

Отидохме в екологични спорове, сега е момента да спрем ;)
b_u_b_o написа:@Leon, по скоро проблема е че няма такива на пазара, дори и по-скъпи. Комбита, автоматици или 320 колкото искаш. Тая комбинация която аз търся няма и няма.. С оглед на останалите обяви които виждам, не мисля че чак толкова малко пари съм приготвил, ама да кажем че имаш по-добри наблюдения от мен.

Тая шуменската имате ли идеи ако се дигна до там къде мога да я закарам за диагностика?

Комбинацията, която търсиш е сравнително рядка, затова купи кола, когато намериш хубава, а не една от двете, които се продават в момента ;) И най-важното, подготви бюджет спрямо това, което търсиш или търси консервативно (с резерви) според бюджета си.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 4.05.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw e60 525d 2005

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Stivo » 20 Дек 2015, 5:33

Здравейте колеги. Вчера си продадох е60-ката 525д и се представям вече в е90. Някой може ли да ми помогне с мнения за тази кола: http://m.mobile.bg/details/11449476206631292
Благодаря ви предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 20 Дек 2015, 11:20

Коледа за 13 хил лв е трудно да си намериш 320d читава пък камоли 330xd, ако ще скачаш в някакъв подобен филм си направи труда за обстоен преглед на колата, специално тази един фар потен, черен ауспух , протрит волан и протритата седлка( за да се видят трябва да изсветлиш снимката), ако си си приготвил едни 3 хил за първоначални ремонти скачай и на такива нискобюджетки

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 21 Дек 2015, 11:15

3000 може да стигнат за занемарена 20-ка, но 330хд ще отидат повече, ако изтегли късата клечка ;)
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 24.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от pampo » 21 Дек 2015, 12:21

Ето една 330 хД автомат от дилър на тая цена, уж трябва да е по-надеждна и с история...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bse95v

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 29.08.2010
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320dA M47
Детайли за колата: УНИКАТ!!1

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bmw_machine » 21 Дек 2015, 13:09

pampo написа:Ето една 330 хД автомат от дилър на тая цена, уж трябва да е по-надеждна и с история...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bse95v


Оптимист си :) Колата се продава от дилъра, но на консигнация (общо взето няма нищо общо с дилъра). Гумите са за хвърляне, ДПФ е махнат, за пълно обслужване е + двигателят е доста омаслен. Последното ме отказа, иначе колата върви и изглежда прилично.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 21 Дек 2015, 13:15

bmw_machine написа:
pampo написа:Ето една 330 хД автомат от дилър на тая цена, уж трябва да е по-надеждна и с история...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bse95v


Оптимист си :) Колата се продава от дилъра, но на консигнация (общо взето няма нищо общо с дилъра). Гумите са за хвърляне, ДПФ е махнат, за пълно обслужване е + двигателят е доста омаслен. Последното ме отказа, иначе колата върви и изглежда прилично.

Тази я гледа мой приятел и каза че е морга.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook