Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:totopz написа:Е вие направо ми разбихте мечтите за 4х4. Мислех си, че 330xd е върхът на сладоледа (за тези пари). Толкова ли ще е спънато след като има 500 nm въртящ момент?
Иначе знам, че поддръжката е по-скъпа и може да имам ядове с предните полуоски, но бях готов да поема риска. То ако няма да е 4х4 сигурно и едно 320d ще ми върши работа.
А бе алеч не е спъната като е дизел набира само 0.4 по-бавно от задно, и няма проблем с полуоските (имах 530хд и си вървеше доста стабилно, тука някакви хора приемат коли дето набират под 7 с до 100 за спънати) иначе хкса е безотказен по завоите недозавиване няма ако си с хубави гуми, но изисква по-различна нагласа - примерно в завой иска газ ако почне да го изтървава.
Раздатката се чупи и е скъп ремонт, отделно, че окачването на Х е доста по-скъпо. Мога с ръка на сърцето да кажа, че 320ката е повече от достатъчно кола не е бавна харчи страшно малко и е по-евтина като поддръжка, липсва ми малко това, че на 3 литровия докато катерех наклони даваш газ и той набира все едно си на равно ахахах, но в този момент поглеждам таблото и виждам как съм минал 570км с половин резервоар и спира да ми липсва![]()
Почнахте да мечтаете малко:
1-во - 3.0хд Е92 vs 3.0д Е92 ръчни кутии ,само задното го дават 0,1

Реални данни от потревители х-а ще разцепи дупето на задното,ако не сте карали големите мотори ама не в 5ца а в 3ка задното ще се върти до откат,Х-а не го интересува каква е настилката отдолу...и реалните данни са Х-а прави до 0.5 по добро време...
2-недозавива ВИНАГИ а на сняг е отвратително пробвах го макар и не точно сняг а по - скоро лед с гуми на 3 седмици от магазина и си бяга страшно в страни,аз Х не бих си взел(повече,че тази сега е Х) освен ако не е Х5 ,бих продал сегашната,НО няма какво да взема на задно само....
Раздатката се чупи на Х3/5 и т.н на лека кола е рядкост,а и части се намират,водната помпа на 6цил бензин е с пъти по-скъпа от тая раздатка...

Евтина поддръжка има само здравата кола...нищо друго няма евтина поддръжка...окачването на Х-а е скъпо само и единствено аморт - това е...
Кое е скъпо ,оригинален носач може с отстъпка да дойде под 200лв,че то на Е46 TRW и всеки такива незнайни марки са по 160
Тампоните са по 100-а лв макс и то оригиналните,е окачването ан Е90 не е по-скъпо от на Е46 примерно без значение ,че е Х..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Като се качих от моята е90 в на приятел е46 фейс пак екстри и пак 2.0д все едно прелетях 20 години назад двете поколения са на км едно от друго, най-малко примерно Е90 е значутелно по-просторна вътре, мотора работи по-тихо и с по-малко вибрации, автомата е по-добър, дизайна е значително по-актуален и вътре и като цяло има значително по-премиум усещане в е90
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:vvasilev1 написа:vanka7a написа:Всеки 1 модел на БМВ си има детските болести. Минал съм през Е36, Е46, Е92 и определено на Е92 обслужването е по- скъпо, но си заслужава определено! Крушките на ксенона е най- малкото нещо, което да те притеснява, а и щом ще караш 1 год., крушките ще трябва да издържатСмятам, че нямаш нужда от X - по- скъпа за поддържане, не върви толкова, по- висока е, а съм чувал и виждал, че доста изправя завоите и проблема идва от шофьорите според мен
Колега,
Би ли посочил поне 3-4 основни предимства на е90 vs e46.
Не знам дали ще се счита за спам или извън темата, така че, може и на лично.
Поздрави
Ти ми кажи 1 на Е46 в повече от Е90 пък нека е спам...
Аз питам добронамерено, а не се заяждам. Не съм карал/поддържал е90.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Gqbriel написа:vvasilev1 написа:vanka7a написа:Всеки 1 модел на БМВ си има детските болести. Минал съм през Е36, Е46, Е92 и определено на Е92 обслужването е по- скъпо, но си заслужава определено! Крушките на ксенона е най- малкото нещо, което да те притеснява, а и щом ще караш 1 год., крушките ще трябва да издържатСмятам, че нямаш нужда от X - по- скъпа за поддържане, не върви толкова, по- висока е, а съм чувал и виждал, че доста изправя завоите и проблема идва от шофьорите според мен
Колега,
Би ли посочил поне 3-4 основни предимства на е90 vs e46.
Не знам дали ще се счита за спам или извън темата, така че, може и на лично.
Поздрави
Ти ми кажи 1 на Е46 в повече от Е90 пък нека е спам...
Аз питам добронамерено, а не се заяждам. Не съм карал/поддържал е90.
Нито пък аз

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:"BMW tolerance levels are a litre of oil every 500 - 1200 miles"
от BMW са ти го казали - оправяй се
ти ще кажеш, дали е много или е малко

пп: нищо, че ис-а ми гореше 700-800мл на 1000км, просто си предполагам, че проблема си е в моя двигател

..Bayerische Motoren Werke..


- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И на мен това за маслото ми се вижда невероятно. То ако толкова масло гори двигателят да го бяха направили двутактов...
Сериозно - какво ви е мнението специално за 325i, че видях 1-2 такива не лоши коли?
Сериозно - какво ви е мнението специално за 325i, че видях 1-2 такива не лоши коли?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това за маслото го пише в книжките с инструкции
А за 325i няма какво да се чудиш - ако не те притеснява двония разход на гориво спрямо 320д, мятай се. Нали осъзнавате, че 6-цил.атмосферни мотори вече няма и няма да има, а ако не си карал такъв, все едно не си карал БМВ 


Never mistake motion for action...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не го плашете човека с този разход на масло. Ако нямаш течове и двигателя е читав - от смяна до смяна ще ти липсва до 500мл.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Това за маслото го пише в книжките с инструкции![]()
кой да чете?

Весела Коледа!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги я дайде малко акъл. Харесал съм една 330ка в Шумен. Искам да я закарам на диагностика във Варна карс, ама си няма номера горката. Транзитни номера трябва на място в кат шумен с документите на колата нали, не става да ги извадя от софия предварително? И какво друго ще ми трябва ГО, винетка?
Весела коледа
Весела коледа

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Това за маслото го пише в книжките с инструкцииА за 325i няма какво да се чудиш - ако не те притеснява двония разход на гориво спрямо 320д, мятай се. Нали осъзнавате, че 6-цил.атмосферни мотори вече няма и няма да има, а ако не си карал такъв, все едно не си карал БМВ
За мен това е може би най-добрия бензинов двигател в е90, като го казвам от това което съм чувал... не съм поддържал такъв мотор


..Bayerische Motoren Werke..


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
M-coupe написа:Leon написа:Това за маслото го пише в книжките с инструкцииА за 325i няма какво да се чудиш - ако не те притеснява двония разход на гориво спрямо 320д, мятай се. Нали осъзнавате, че 6-цил.атмосферни мотори вече няма и няма да има, а ако не си карал такъв, все едно не си карал БМВ
За мен това е може би най-добрия бензинов двигател в е90, като го казвам от това което съм чувал... не съм поддържал такъв моторЕдин познат има е92 325и автомат и каза, че му гори 9/100 колко е вярно няма как да знам
9 градско :Р , а извън града пада на 4/100
средно 3 / 100



п.с. най-обичам някой да лъже с разхода, толкова е... гейско
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:M-coupe написа:Leon написа:Това за маслото го пише в книжките с инструкцииА за 325i няма какво да се чудиш - ако не те притеснява двония разход на гориво спрямо 320д, мятай се. Нали осъзнавате, че 6-цил.атмосферни мотори вече няма и няма да има, а ако не си карал такъв, все едно не си карал БМВ
За мен това е може би най-добрия бензинов двигател в е90, като го казвам от това което съм чувал... не съм поддържал такъв моторЕдин познат има е92 325и автомат и каза, че му гори 9/100 колко е вярно няма как да знам
9 градско :Р , а извън града пада на 4/100
средно 3 / 100![]()
![]()
![]()
п.с. най-обичам някой да лъже с разхода, толкова е... гейско
Аз пък имам един познат с алфа, който твърди, че с 220 му харчи 8. Предполагам с 230 почва да хвърля от резервоара в тубата обратно.

Последна промяна Dextuar на 24 Дек 2015, 21:38, променена общо 1 път
- babayaga
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 24.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ShoxXx написа:.....
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Не чак толкова лоша за Горубляне кола. Нормална работа на мотора след палене, отвън козметични забележки по 4-5 детайла. Ниско е нивото на спирачната течност по борд го изписва. Кожата на шоф. седалка не е много добра. Отзад е изкъртена едната духалка. Гумите стават, но някак си като цяло не те грабва тая кола с нещо особено.
Да споделя малко пресни впечатления. Козметичните забележки са следните:
- предна броня е жулната леко в ляво и дясно, нищо притеснително
- дясна предна врата има жулнати точки от някой в съседство като е паркирал и е отворил неговата врата
- ляв стоп е пукнат в долната си част.
Мотора работи много приятно на слух, но от щеката на маслото излиза дим (без налягане, по-скоро като коминче мяза) и това леко ме притеснява. Иначе общо взето доста ми допадна.
Предните и задните дискове скоро ще са за смяна. Има тегич отзад. Само със заден парктроник е.
Последна промяна babayaga на 24 Дек 2015, 18:09, променена общо 1 път
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Раздатката се чупи на Х3/5 и т.н на лека кола е рядкост,а и части се намират,водната помпа на 6цил бензин е с пъти по-скъпа от тая раздатка...![]()
раздатката се чупи като цяло само на Е53 преди фейс-а или по точно разтягат вериги

от Е53 фейс насам най често се прецаква актуатора на раздатката или изяжда зъбните колела които са пластмасови или гори електромотора които ги движи
а за цените втора употреба
актуатор 250-400лв
раздатка 900-1400лв


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани