Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 23 Дек 2015, 16:54

Taruno написа:
totopz написа:Е вие направо ми разбихте мечтите за 4х4. Мислех си, че 330xd е върхът на сладоледа (за тези пари). Толкова ли ще е спънато след като има 500 nm въртящ момент?
Иначе знам, че поддръжката е по-скъпа и може да имам ядове с предните полуоски, но бях готов да поема риска. То ако няма да е 4х4 сигурно и едно 320d ще ми върши работа.


А бе алеч не е спъната като е дизел набира само 0.4 по-бавно от задно, и няма проблем с полуоските (имах 530хд и си вървеше доста стабилно, тука някакви хора приемат коли дето набират под 7 с до 100 за спънати) иначе хкса е безотказен по завоите недозавиване няма ако си с хубави гуми, но изисква по-различна нагласа - примерно в завой иска газ ако почне да го изтървава.

Раздатката се чупи и е скъп ремонт, отделно, че окачването на Х е доста по-скъпо. Мога с ръка на сърцето да кажа, че 320ката е повече от достатъчно кола не е бавна харчи страшно малко и е по-евтина като поддръжка, липсва ми малко това, че на 3 литровия докато катерех наклони даваш газ и той набира все едно си на равно ахахах, но в този момент поглеждам таблото и виждам как съм минал 570км с половин резервоар и спира да ми липсва :lalala: :mhihi:


Почнахте да мечтаете малко:

1-во - 3.0хд Е92 vs 3.0д Е92 ръчни кутии ,само задното го дават 0,1 :!: 0-100 спринт по-бързо,което зависи от настилка,гуми,реакции и т.н...
Реални данни от потревители х-а ще разцепи дупето на задното,ако не сте карали големите мотори ама не в 5ца а в 3ка задното ще се върти до откат,Х-а не го интересува каква е настилката отдолу...и реалните данни са Х-а прави до 0.5 по добро време...

2-недозавива ВИНАГИ а на сняг е отвратително пробвах го макар и не точно сняг а по - скоро лед с гуми на 3 седмици от магазина и си бяга страшно в страни,аз Х не бих си взел(повече,че тази сега е Х) освен ако не е Х5 ,бих продал сегашната,НО няма какво да взема на задно само....

Раздатката се чупи на Х3/5 и т.н на лека кола е рядкост,а и части се намират,водната помпа на 6цил бензин е с пъти по-скъпа от тая раздатка... :mhihi:

Евтина поддръжка има само здравата кола...нищо друго няма евтина поддръжка...окачването на Х-а е скъпо само и единствено аморт - това е...
Кое е скъпо ,оригинален носач може с отстъпка да дойде под 200лв,че то на Е46 TRW и всеки такива незнайни марки са по 160
Тампоните са по 100-а лв макс и то оригиналните,е окачването ан Е90 не е по-скъпо от на Е46 примерно без значение ,че е Х..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 23 Дек 2015, 16:56

Като се качих от моята е90 в на приятел е46 фейс пак екстри и пак 2.0д все едно прелетях 20 години назад двете поколения са на км едно от друго, най-малко примерно Е90 е значутелно по-просторна вътре, мотора работи по-тихо и с по-малко вибрации, автомата е по-добър, дизайна е значително по-актуален и вътре и като цяло има значително по-премиум усещане в е90

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 23 Дек 2015, 17:05

Gqbriel написа:
vvasilev1 написа:
vanka7a написа:Всеки 1 модел на БМВ си има детските болести. Минал съм през Е36, Е46, Е92 и определено на Е92 обслужването е по- скъпо, но си заслужава определено! Крушките на ксенона е най- малкото нещо, което да те притеснява, а и щом ще караш 1 год., крушките ще трябва да издържат :mhihi: Смятам, че нямаш нужда от X - по- скъпа за поддържане, не върви толкова, по- висока е, а съм чувал и виждал, че доста изправя завоите и проблема идва от шофьорите според мен :)



Колега,

Би ли посочил поне 3-4 основни предимства на е90 vs e46.
Не знам дали ще се счита за спам или извън темата, така че, може и на лично.

Поздрави


Ти ми кажи 1 на Е46 в повече от Е90 пък нека е спам...

Аз питам добронамерено, а не се заяждам. Не съм карал/поддържал е90.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 23 Дек 2015, 17:13

vvasilev1 написа:
Gqbriel написа:
vvasilev1 написа:
vanka7a написа:Всеки 1 модел на БМВ си има детските болести. Минал съм през Е36, Е46, Е92 и определено на Е92 обслужването е по- скъпо, но си заслужава определено! Крушките на ксенона е най- малкото нещо, което да те притеснява, а и щом ще караш 1 год., крушките ще трябва да издържат :mhihi: Смятам, че нямаш нужда от X - по- скъпа за поддържане, не върви толкова, по- висока е, а съм чувал и виждал, че доста изправя завоите и проблема идва от шофьорите според мен :)



Колега,

Би ли посочил поне 3-4 основни предимства на е90 vs e46.
Не знам дали ще се счита за спам или извън темата, така че, може и на лично.

Поздрави


Ти ми кажи 1 на Е46 в повече от Е90 пък нека е спам...

Аз питам добронамерено, а не се заяждам. Не съм карал/поддържал е90.


Нито пък аз :yes: ...а да само се усеща по-лека в завои...като човек карал 5 години Е46 ,не мисля,че е по-добра с нещо...дори като поддръжка..всичко си има болести и проблемчета
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от M-coupe » 23 Дек 2015, 17:21

vicho написа:"BMW tolerance levels are a litre of oil every 500 - 1200 miles"

от BMW са ти го казали - оправяй се

ти ще кажеш, дали е много или е малко :lol:

:OT: това не мога да го повярвам докато не го видя написано от завода...

пп: нищо, че ис-а ми гореше 700-800мл на 1000км, просто си предполагам, че проблема си е в моя двигател :mhihi:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от totopz » 23 Дек 2015, 17:46

И на мен това за маслото ми се вижда невероятно. То ако толкова масло гори двигателят да го бяха направили двутактов...
Сериозно - какво ви е мнението специално за 325i, че видях 1-2 такива не лоши коли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 24 Дек 2015, 9:38

Това за маслото го пише в книжките с инструкции ;) А за 325i няма какво да се чудиш - ако не те притеснява двония разход на гориво спрямо 320д, мятай се. Нали осъзнавате, че 6-цил.атмосферни мотори вече няма и няма да има, а ако не си карал такъв, все едно не си карал БМВ :winky:
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vanka7a » 24 Дек 2015, 13:19

Не го плашете човека с този разход на масло. Ако нямаш течове и двигателя е читав - от смяна до смяна ще ти липсва до 500мл.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 24 Дек 2015, 14:19

Leon написа:Това за маслото го пише в книжките с инструкции ;)


кой да чете? :mhihi:

Весела Коледа!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 28.09.2015
Пол: Мъж
Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b_u_b_o » 24 Дек 2015, 15:30

Колеги я дайде малко акъл. Харесал съм една 330ка в Шумен. Искам да я закарам на диагностика във Варна карс, ама си няма номера горката. Транзитни номера трябва на място в кат шумен с документите на колата нали, не става да ги извадя от софия предварително? И какво друго ще ми трябва ГО, винетка?

Весела коледа :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от M-coupe » 24 Дек 2015, 16:59

Leon написа:Това за маслото го пише в книжките с инструкции ;) А за 325i няма какво да се чудиш - ако не те притеснява двония разход на гориво спрямо 320д, мятай се. Нали осъзнавате, че 6-цил.атмосферни мотори вече няма и няма да има, а ако не си карал такъв, все едно не си карал БМВ :winky:

За мен това е може би най-добрия бензинов двигател в е90, като го казвам от това което съм чувал... не съм поддържал такъв мотор :roll: Един познат има е92 325и автомат и каза, че му гори 9/100 колко е вярно няма как да знам :D
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 24 Дек 2015, 17:13

M-coupe написа:
Leon написа:Това за маслото го пише в книжките с инструкции ;) А за 325i няма какво да се чудиш - ако не те притеснява двония разход на гориво спрямо 320д, мятай се. Нали осъзнавате, че 6-цил.атмосферни мотори вече няма и няма да има, а ако не си карал такъв, все едно не си карал БМВ :winky:

За мен това е може би най-добрия бензинов двигател в е90, като го казвам от това което съм чувал... не съм поддържал такъв мотор :roll: Един познат има е92 325и автомат и каза, че му гори 9/100 колко е вярно няма как да знам :D


9 градско :Р , а извън града пада на 4/100

средно 3 / 100 :lalala: :mrgreen: :smoke:

п.с. най-обичам някой да лъже с разхода, толкова е... гейско
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 24 Дек 2015, 17:36

vicho написа:
M-coupe написа:
Leon написа:Това за маслото го пише в книжките с инструкции ;) А за 325i няма какво да се чудиш - ако не те притеснява двония разход на гориво спрямо 320д, мятай се. Нали осъзнавате, че 6-цил.атмосферни мотори вече няма и няма да има, а ако не си карал такъв, все едно не си карал БМВ :winky:

За мен това е може би най-добрия бензинов двигател в е90, като го казвам от това което съм чувал... не съм поддържал такъв мотор :roll: Един познат има е92 325и автомат и каза, че му гори 9/100 колко е вярно няма как да знам :D


9 градско :Р , а извън града пада на 4/100

средно 3 / 100 :lalala: :mrgreen: :smoke:

п.с. най-обичам някой да лъже с разхода, толкова е... гейско


Аз пък имам един познат с алфа, който твърди, че с 220 му харчи 8. Предполагам с 230 почва да хвърля от резервоара в тубата обратно. :mhihi:
Последна промяна Dextuar на 24 Дек 2015, 21:38, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от babayaga » 24 Дек 2015, 17:53

ShoxXx написа:.....

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g

Не чак толкова лоша за Горубляне кола. Нормална работа на мотора след палене, отвън козметични забележки по 4-5 детайла. Ниско е нивото на спирачната течност по борд го изписва. Кожата на шоф. седалка не е много добра. Отзад е изкъртена едната духалка. Гумите стават, но някак си като цяло не те грабва тая кола с нещо особено.

Да споделя малко пресни впечатления. Козметичните забележки са следните:
- предна броня е жулната леко в ляво и дясно, нищо притеснително
- дясна предна врата има жулнати точки от някой в съседство като е паркирал и е отворил неговата врата
- ляв стоп е пукнат в долната си част.
Мотора работи много приятно на слух, но от щеката на маслото излиза дим (без налягане, по-скоро като коминче мяза) и това леко ме притеснява. Иначе общо взето доста ми допадна.
Предните и задните дискове скоро ще са за смяна. Има тегич отзад. Само със заден парктроник е.
Последна промяна babayaga на 24 Дек 2015, 18:09, променена общо 1 път

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Гецата » 24 Дек 2015, 17:55

Gqbriel написа:Раздатката се чупи на Х3/5 и т.н на лека кола е рядкост,а и части се намират,водната помпа на 6цил бензин е с пъти по-скъпа от тая раздатка... :mhihi:


раздатката се чупи като цяло само на Е53 преди фейс-а или по точно разтягат вериги ;)
от Е53 фейс насам най често се прецаква актуатора на раздатката или изяжда зъбните колела които са пластмасови или гори електромотора които ги движи
а за цените втора употреба
актуатор 250-400лв
раздатка 900-1400лв :mhihi:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook