Е91 LCI 330хD N57 тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Zubcho » 23 Авг 2019, 8:36

Ivo III написа:
vicho написа:
Ivo III написа:нещо съединителя малко се позатегна (саморегулира се) и днес тествах няколко пъти Лънч контрола - имал съм и такава екстра

.. не бях изпитвал такова усещане :mhihi: :mhihi: първите няколко пъти, усещах как очите ми потъват в очните ябълки от ускорението :| :shock: :| :confused: :twisted:
даже и гумите избоксуват .. въпреки че е 4х4 :kuku:

както каза колегата който я прави .. "Любимата ти Е36тица ще ти се стори като трабанче" .. еми прав се оказа :mhihi:


на колко оборота ти е лаунч контрола, направи един клип, де... ееееееееееееее... ууууууу

ето мой на задно на около 2,900-3,000




на 2500 е моята :) но турбината ми е яко на стероиди (с перки от АMG - леле аз като заклет фен на БМВ, много трудно преглътнах че имам чаркове от Мерцедес)
даже незнаех, че имам ЛК, открих го като я паркирах в гаража :mhihi:

сорка, но сега се готвя за снайперско състезание в чужбина и .. гледам да не чупя съединителя точно сега, да изкара 3000км и като се върна живот и здраве ще се занимавам
сложих и Естерно масло 5W50 Motul и търся спешно 4 еднакви хубави гуми (страшна мъка е да намериш в края на сезона 4 еднакви гуми с еднакъв ДОТ)

може да направиме една сбирка на печките, да обменим опит/впечатления 8)

отдавна съм ги гледал твоите клипове и много им се кефя
как ги правиш .. много професионално изглеждат така с тези времена. Евала!
В магазина нямат ли гуми?

Предвид колко пари си дал за подобрения, да нямаш 700лв за 4 гуми е странно.

Не се заяждам, просто ми е интересно :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Kurtov » 23 Авг 2019, 8:38

Защо избра толкова гъсто масло ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 23 Авг 2019, 10:00

Zubcho написа:
Ivo III написа:
... търся спешно 4 еднакви хубави гуми (страшна мъка е да намериш в края на сезона 4 еднакви гуми с еднакъв ДОТ)



В магазина нямат ли гуми?

Предвид колко пари си дал за подобрения, да нямаш 700лв за 4 гуми е странно.

Не се заяждам, просто ми е интересно :)



за съжаление търся рънфлати, а в БГ явно не са популярни

в Дияна имат КонтиСпорт - 3бр с ДОТ 2018, и една с ДОТ 2019
Европа предложиха Дънлоп ТТ - 2 ДОТ началото на 2017 и 2 края на 2017
Маргел - имат само една гума рънфлат на склад .. и т.н. да не отегчавам
днес ще търся Мишелин ПС4 ЗП .. а дано има 4 с еднакъв ДОТ (вече не искам да е нов, а еднакъв :) )

всичко друго е с доставка от Германия
Последна промяна Ivo III на 23 Авг 2019, 10:08, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 23 Авг 2019, 10:05

Kurtov написа:Защо избра толкова гъсто масло ?


Колата няма вече ДПФ, и избрах масло което ще смазва при високи температури (печките са си горещи)

https://maslaonline.com/masla-za-avtomo ... _value=586

MOTUL SPORT 5W-50 e 100% cинтeтичнo двигaтeлнo мacлo нa ecтepнa ocнoвa. Πoдxoдящo зa бeнзинoви и дизeлoви мyлтиĸлaпaнни двигaтeли, oбopyдвaни c тypбo ĸoмпpecop или cyпepчapджъp. MOTUL SPORT 5W-50 ocигypявa oтличнa paбoтa нa двигaтeля и тepмичнa cтaбилнocт в нaй-тeжĸи ycлoвия нa шoфиpaнe. Cпeциaлнaтa ecтepнa фopмyлa гapaнтиpa изĸлючитeлнa ycтoйчивocт нa мacлeния филм пpи мнoгo виcoĸa тeмпepaтypa и мaĸcимaлeн въpтящ мoмeнт.

колегата ми кара с 10W60 на 330i със супер чарджер и е много доволен

5W30 не е никак за горещ климат както това лято
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от chris_barnes » 23 Авг 2019, 10:09

Подкрепям избора на вискозитет. Ще е интересно да сравниш живи данни при достигната работна температура на двигателя и под товар на температурата на маслото 5w30 vs 5w50.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Zubcho » 23 Авг 2019, 10:25

Ivo III написа:
Zubcho написа:
Ivo III написа:
... търся спешно 4 еднакви хубави гуми (страшна мъка е да намериш в края на сезона 4 еднакви гуми с еднакъв ДОТ)



В магазина нямат ли гуми?

Предвид колко пари си дал за подобрения, да нямаш 700лв за 4 гуми е странно.

Не се заяждам, просто ми е интересно :)



за съжаление търся рънфлати, а в БГ явно не са популярни

в Дияна имат КонтиСпорт - 3бр с ДОТ 2018, и една с ДОТ 2019
Европа предложиха Дънлоп ТТ - 2 ДОТ началото на 2017 и 2 края на 2017
Маргел - имат само една гума рънфлат на склад .. и т.н. да не отегчавам
днес ще търся Мишелин ПС4 ЗП .. а дано има 4 с еднакъв ДОТ (вече не искам да е нов, а еднакъв :) )

всичко друго е с доставка от Германия
Реално е по-добре да се ориентираш към сериозни гуми, които не са runflat. Нормалните са по-леки за начало и с тях е по-комфортно. Лично аз заложих на Falken FK510, като според тестовете се представят почти колкото Michelin PS 4, но цената е доста надолу спрямо тях. Произведени са в Япония ако това има значение.

Въпреки, че стила ми на шофиране е далеч от спортен, реших да не правя компромис с гумите. 2 деца и тн :)

Иначе нямам резервна гума и разчитам на 2 флакона с пяна + компресор.

Иначе за маслата, можеш да погледнеш спортната серия на Ravenol. Аз си ги купувам маслата директно от техния on line магазин с доставка до врата. Нещо нямам доверие на нашите търговци.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Kurtov » 23 Авг 2019, 10:31

chris_barnes написа:Подкрепям избора на вискозитет. Ще е интересно да сравниш живи данни при достигната работна температура на двигателя и под товар на температурата на маслото 5w30 vs 5w50.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk


Да и на мен ще ми е много интересно да видя разликата между температурата на маслото между двете масла.
С 5w30 би трябвало да е по-ниска според мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 23 Авг 2019, 10:51

Kurtov написа:
chris_barnes написа:Подкрепям избора на вискозитет. Ще е интересно да сравниш живи данни при достигната работна температура на двигателя и под товар на температурата на маслото 5w30 vs 5w50.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk


Да и на мен ще ми е много интересно да видя разликата между температурата на маслото между двете масла.
С 5w30 би трябвало да е по-ниска според мен.


ако ми кажете какво да гледам (имам работещ за момента само B-Tool Expert) с удоволствие ще публикувам данни

на първо четене .. с 5W50 още по леко се развърта при рязко подаване на газ на празен ход, друга промяна не видях
със старото масло усещах по напрегнат двигателя, но това е субективно усещане, а и незнаех какво и е кога е сменяно

преди кирилизацията .. въздуха който влизаше в двигателя беше 90+ градуса на половин 4-та предавка, сами преценете какво става с двигателя на сток кола

330ките сток са надути на 1,6 бара .. което не е никак малко
ако нямате ДПФ не виждам защо трябва да мъчите колата с масло което скъсява живота и, и не замърсява нещо дето го няма вече :kuku:


иначе Белият Лебед е подготвен и за метанолова инжекция, но след като прочета достатъчно и се убедя, че съм на прав път, защото няма много инфо за дизелови месершмити :mhihi: освен на някакви кисели мерцедеси, за други не съм чул у нас да имат

пп: Мотул 5W50 е 100% синтетика, и е естерно, а старото е слагано в Германия и ще е 100% бмв дпф съвместимо (имаше табелка кастрол LL)
мисля че, маслата са различен клас
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 23 Авг 2019, 11:30

Zubcho написа:Реално е по-добре да се ориентираш към сериозни гуми, които не са runflat. Нормалните са по-леки за начало и с тях е по-комфортно.


Сигурността ми е приоритет.

сегашните са РФ Дънлоп 01А и се появи много странен огромен балон без да има щети по джантата
за съжаление колата е доста тежка за .. меки гуми и остри дупки

четох че РФ са склонни към балони, но уж са здрави

гледах за семисликове - но имат лош спирачен път на мокро повечето и се отказах
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Kurtov » 23 Авг 2019, 11:34

Това че е 5w30 не винаги значи, че е масло за кола с ДПФ-и.
Не всичко е вискозитет.
Аз за вискозитета попитах.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Zubcho » 23 Авг 2019, 12:14

Ivo III написа:
Zubcho написа:Реално е по-добре да се ориентираш към сериозни гуми, които не са runflat. Нормалните са по-леки за начало и с тях е по-комфортно.


Сигурността ми е приоритет.

сегашните са РФ Дънлоп 01А и се появи много странен огромен балон без да има щети по джантата
за съжаление колата е доста тежка за .. меки гуми и остри дупки

четох че РФ са склонни към балони, но уж са здрави

гледах за семисликове - но имат лош спирачен път на мокро повечето и се отказах
Полуслик за шосе не е ок. Пробвал съм го.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от asent1977 » 29 Авг 2019, 11:52

Най доброто масло безспорно много напред от всичко друго на пазара е бардал ЛСП :) :mhihi: Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Kurtov » 29 Авг 2019, 21:32

asent1977 написа:Най доброто масло безспорно много напред от всичко друго на пазара е бардал ЛСП :) :mhihi: Изображение


Как разбра ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от asent1977 » 30 Авг 2019, 11:44

Kurtov написа:
asent1977 написа:Най доброто масло безспорно много напред от всичко друго на пазара е бардал ЛСП :) :mhihi:


Как разбра ?


Тестове, и личен опит :mhihi: Тествал съм го механично на стенд, а и миналата година нямаше доставка та смених маслото с БМВ туин пауър в официалния сервиз, нямах търпение да мина 12,000 за да си сложа пак това :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.12.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ganchev__ » 30 Авг 2019, 12:09

Как го тества механично на стенд? Тип one arm bandit ли ?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook