Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
В магазина нямат ли гуми?Ivo III написа:vicho написа:Ivo III написа:нещо съединителя малко се позатегна (саморегулира се) и днес тествах няколко пъти Лънч контрола - имал съм и такава екстра
.. не бях изпитвал такова усещане![]()
първите няколко пъти, усещах как очите ми потъват в очните ябълки от ускорението
![]()
![]()
![]()
![]()
даже и гумите избоксуват .. въпреки че е 4х4
както каза колегата който я прави .. "Любимата ти Е36тица ще ти се стори като трабанче" .. еми прав се оказа
на колко оборота ти е лаунч контрола, направи един клип, де... ееееееееееееее... ууууууу
ето мой на задно на около 2,900-3,000
на 2500 е моятано турбината ми е яко на стероиди (с перки от АMG - леле аз като заклет фен на БМВ, много трудно преглътнах че имам чаркове от Мерцедес)
даже незнаех, че имам ЛК, открих го като я паркирах в гаража![]()
сорка, но сега се готвя за снайперско състезание в чужбина и .. гледам да не чупя съединителя точно сега, да изкара 3000км и като се върна живот и здраве ще се занимавам
сложих и Естерно масло 5W50 Motul и търся спешно 4 еднакви хубави гуми (страшна мъка е да намериш в края на сезона 4 еднакви гуми с еднакъв ДОТ)
може да направиме една сбирка на печките, да обменим опит/впечатления
отдавна съм ги гледал твоите клипове и много им се кефя
как ги правиш .. много професионално изглеждат така с тези времена. Евала!
Предвид колко пари си дал за подобрения, да нямаш 700лв за 4 гуми е странно.
Не се заяждам, просто ми е интересно

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Zubcho написа:Ivo III написа:
... търся спешно 4 еднакви хубави гуми (страшна мъка е да намериш в края на сезона 4 еднакви гуми с еднакъв ДОТ)
В магазина нямат ли гуми?
Предвид колко пари си дал за подобрения, да нямаш 700лв за 4 гуми е странно.
Не се заяждам, просто ми е интересно
за съжаление търся рънфлати, а в БГ явно не са популярни
в Дияна имат КонтиСпорт - 3бр с ДОТ 2018, и една с ДОТ 2019
Европа предложиха Дънлоп ТТ - 2 ДОТ началото на 2017 и 2 края на 2017
Маргел - имат само една гума рънфлат на склад .. и т.н. да не отегчавам
днес ще търся Мишелин ПС4 ЗП .. а дано има 4 с еднакъв ДОТ (вече не искам да е нов, а еднакъв

всичко друго е с доставка от Германия
Последна промяна Ivo III на 23 Авг 2019, 10:08, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Kurtov написа:Защо избра толкова гъсто масло ?
Колата няма вече ДПФ, и избрах масло което ще смазва при високи температури (печките са си горещи)
https://maslaonline.com/masla-za-avtomo ... _value=586
MOTUL SPORT 5W-50 e 100% cинтeтичнo двигaтeлнo мacлo нa ecтepнa ocнoвa. Πoдxoдящo зa бeнзинoви и дизeлoви мyлтиĸлaпaнни двигaтeли, oбopyдвaни c тypбo ĸoмпpecop или cyпepчapджъp. MOTUL SPORT 5W-50 ocигypявa oтличнa paбoтa нa двигaтeля и тepмичнa cтaбилнocт в нaй-тeжĸи ycлoвия нa шoфиpaнe. Cпeциaлнaтa ecтepнa фopмyлa гapaнтиpa изĸлючитeлнa ycтoйчивocт нa мacлeния филм пpи мнoгo виcoĸa тeмпepaтypa и мaĸcимaлeн въpтящ мoмeнт.
колегата ми кара с 10W60 на 330i със супер чарджер и е много доволен
5W30 не е никак за горещ климат както това лято
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Подкрепям избора на вискозитет. Ще е интересно да сравниш живи данни при достигната работна температура на двигателя и под товар на температурата на маслото 5w30 vs 5w50.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Реално е по-добре да се ориентираш към сериозни гуми, които не са runflat. Нормалните са по-леки за начало и с тях е по-комфортно. Лично аз заложих на Falken FK510, като според тестовете се представят почти колкото Michelin PS 4, но цената е доста надолу спрямо тях. Произведени са в Япония ако това има значение.Ivo III написа:Zubcho написа:Ivo III написа:
... търся спешно 4 еднакви хубави гуми (страшна мъка е да намериш в края на сезона 4 еднакви гуми с еднакъв ДОТ)
В магазина нямат ли гуми?
Предвид колко пари си дал за подобрения, да нямаш 700лв за 4 гуми е странно.
Не се заяждам, просто ми е интересно
за съжаление търся рънфлати, а в БГ явно не са популярни
в Дияна имат КонтиСпорт - 3бр с ДОТ 2018, и една с ДОТ 2019
Европа предложиха Дънлоп ТТ - 2 ДОТ началото на 2017 и 2 края на 2017
Маргел - имат само една гума рънфлат на склад .. и т.н. да не отегчавам
днес ще търся Мишелин ПС4 ЗП .. а дано има 4 с еднакъв ДОТ (вече не искам да е нов, а еднакъв)
всичко друго е с доставка от Германия
Въпреки, че стила ми на шофиране е далеч от спортен, реших да не правя компромис с гумите. 2 деца и тн

Иначе нямам резервна гума и разчитам на 2 флакона с пяна + компресор.
Иначе за маслата, можеш да погледнеш спортната серия на Ravenol. Аз си ги купувам маслата директно от техния on line магазин с доставка до врата. Нещо нямам доверие на нашите търговци.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:Подкрепям избора на вискозитет. Ще е интересно да сравниш живи данни при достигната работна температура на двигателя и под товар на температурата на маслото 5w30 vs 5w50.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Да и на мен ще ми е много интересно да видя разликата между температурата на маслото между двете масла.
С 5w30 би трябвало да е по-ниска според мен.
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Kurtov написа:chris_barnes написа:Подкрепям избора на вискозитет. Ще е интересно да сравниш живи данни при достигната работна температура на двигателя и под товар на температурата на маслото 5w30 vs 5w50.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Да и на мен ще ми е много интересно да видя разликата между температурата на маслото между двете масла.
С 5w30 би трябвало да е по-ниска според мен.
ако ми кажете какво да гледам (имам работещ за момента само B-Tool Expert) с удоволствие ще публикувам данни
на първо четене .. с 5W50 още по леко се развърта при рязко подаване на газ на празен ход, друга промяна не видях
със старото масло усещах по напрегнат двигателя, но това е субективно усещане, а и незнаех какво и е кога е сменяно
преди кирилизацията .. въздуха който влизаше в двигателя беше 90+ градуса на половин 4-та предавка, сами преценете какво става с двигателя на сток кола
330ките сток са надути на 1,6 бара .. което не е никак малко
ако нямате ДПФ не виждам защо трябва да мъчите колата с масло което скъсява живота и, и не замърсява нещо дето го няма вече

иначе Белият Лебед е подготвен и за метанолова инжекция, но след като прочета достатъчно и се убедя, че съм на прав път, защото няма много инфо за дизелови месершмити

пп: Мотул 5W50 е 100% синтетика, и е естерно, а старото е слагано в Германия и ще е 100% бмв дпф съвместимо (имаше табелка кастрол LL)
мисля че, маслата са различен клас
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Zubcho написа:Реално е по-добре да се ориентираш към сериозни гуми, които не са runflat. Нормалните са по-леки за начало и с тях е по-комфортно.
Сигурността ми е приоритет.
сегашните са РФ Дънлоп 01А и се появи много странен огромен балон без да има щети по джантата
за съжаление колата е доста тежка за .. меки гуми и остри дупки
четох че РФ са склонни към балони, но уж са здрави
гледах за семисликове - но имат лош спирачен път на мокро повечето и се отказах
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Това че е 5w30 не винаги значи, че е масло за кола с ДПФ-и.
Не всичко е вискозитет.
Аз за вискозитета попитах.
Не всичко е вискозитет.
Аз за вискозитета попитах.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Полуслик за шосе не е ок. Пробвал съм го.Ivo III написа:Zubcho написа:Реално е по-добре да се ориентираш към сериозни гуми, които не са runflat. Нормалните са по-леки за начало и с тях е по-комфортно.
Сигурността ми е приоритет.
сегашните са РФ Дънлоп 01А и се появи много странен огромен балон без да има щети по джантата
за съжаление колата е доста тежка за .. меки гуми и остри дупки
четох че РФ са склонни към балони, но уж са здрави
гледах за семисликове - но имат лош спирачен път на мокро повечето и се отказах
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Най доброто масло безспорно много напред от всичко друго на пазара е бардал ЛСП




Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
asent1977 написа:Най доброто масло безспорно много напред от всичко друго на пазара е бардал ЛСП![]()
![]()
Как разбра ?
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Kurtov написа:asent1977 написа:Най доброто масло безспорно много напред от всичко друго на пазара е бардал ЛСП![]()
![]()
Как разбра ?
Тестове, и личен опит




- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Как го тества механично на стенд? Тип one arm bandit ли ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани