Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Вземи и рамата и я провери при някой дилър да видиш реално как е обслужвана колата какво и е сменяно през годините.
Ако има читава история и продавача е склонен да свали цената си струва.
но според мен кола която ще стане на 7 години 30к са и множко.
около 25-6 и е реалната цена, но това си е мое виждане.
Ако има читава история и продавача е склонен да свали цената си струва.
но според мен кола която ще стане на 7 години 30к са и множко.
около 25-6 и е реалната цена, но това си е мое виждане.


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Вземи и рамата и я провери при някой дилър да видиш реално как е обслужвана колата какво и е сменяно през годините.
Ако има читава история и продавача е склонен да свали цената си струва.
но според мен кола която ще стане на 7 години 30к са и множко.
около 25-6 и е реалната цена, но това си е мое виждане.
С този набор от екстри за 25 трудно се намира в Немско ...не говоря за Италия
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Тази кола е струвала 120-130к като нова, вие колко искате да струва, ако е в описаното състояние?
толова е струвала реално.
Gqbriel написа:vld написа:Вземи и рамата и я провери при някой дилър да видиш реално как е обслужвана колата какво и е сменяно през годините.
Ако има читава история и продавача е склонен да свали цената си струва.
но според мен кола която ще стане на 7 години 30к са и множко.
около 25-6 и е реалната цена, но това си е мое виждане.
С този набор от екстри за 25 трудно се намира в Немско ...не говоря за Италия
читави коли с екстри струват пари. на брат ми жена му си взе 2011 април E90 LCI 330 xDrive M Sport 245 коня на 130 000км за 36 бона. Колата е някакъв Edition от последните месеци за модела, а те най-често са заредени, за да се продват по-лесно. Година по-рано предния собственик я беше платил 30 000 евро в Германия понеже колата е на красиви км и заредена до гърба с екстри. Купил е на 60 000км, прави и 70 000 за една година из Европата и губи една торба с пари стойност. (понеже нали дизелите ги карали по 10-15 000км до село и на море 1 път). Първата такава като гледахме немското мобиле беше 22-23 евро. България не е критериии за пазар. Тука малко хора плащат хубави коли, масово се карат отрепани от употреба екземпляри, които са нереално лъскави и реставрирани. Колко да струва кола на 4 години която като нова е била 6 цифрена сума? Да, много хора викат еее 36 бона за 3-ка не е ли много, понеже масово Е90 било кола за 10-15 бона

Тази от обявата е същата ама на 200 000км вместо на 130. Така, че цената си е напълно реална. Ако се вземе на 28 лева примерно за мен е супер.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За 36к бих си взел лично аз някоя F30-ка 2012г... В немското мобиле има добри оферти за тези пари
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:За 36к бих си взел лично аз някоя F30-ка 2012г... В немското мобиле има добри оферти за тези пари
Sent from my iPhone using Tapatalk
За 36 000лв да си намери F30 2012 под 250 000км без да минава на фирма ще клони към късмета по-скоро..320д по-скоро
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... dCarSeals=
А и тези на по-приемливи цени са дилърски коли...друг е момента ,дали си зслужава да дадеш 36 000 вместо 40и малко и да вземеш последния модел,на под 5 години....НО след това разходите са малко по-различни.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
аз просто давах за пример/сравнение обявата по-горе. за 40 и малко няма да е 30d xDrive M Sport при това заредена. За 40 бона има "някви" 320-ки с никви екстри. Да, новото си е ново и спор няма, ама въпросната кола за тия пари е регистрирана, с каско платено и гражданска, 4 нови зимни гуми 18-ки (4 цифрена сума) и т.н. Това пак са няколко хилки разлика от новия внос. Така, че не е удачно сравнението с коли през 40 000лв цена като нови...всеки търси различни неща в едно БМВ. Един иска нова година без значение мотора, друг иска ОЕМ М Пакет, 3-и 6 цилиндъра и т.н. Колегата Gqbriel е дал линк за 6 цилиндрови коли с екстри - те са по 30 ама евро...да и са 3 пъти по-яки от което и да е Е90 ама ценичката си е ценичка...
Важното е всеки да си купи кола, която го кефи без значение от конфигурацията. Е да и да няма много драми по сервизите после, че БМВ си е БМВ, не е Опел за подръжка...И най-важното е - да има обяви в темата да си чешем езиците било то със съвети или хейт
Важното е всеки да си купи кола, която го кефи без значение от конфигурацията. Е да и да няма много драми по сервизите после, че БМВ си е БМВ, не е Опел за подръжка...И най-важното е - да има обяви в темата да си чешем езиците било то със съвети или хейт

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Bavareca90
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2016
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Че на една ф30-ка колко да и е годишната подръжка, не ми са вярва да е много по скъпа от е90, а и разхода при ф30 е много малък... С тия downsizing мотори,
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bavareca90 написа:Че на една ф30-ка колко да и е годишната подръжка, не ми са вярва да е много по скъпа от е90, а и разхода при ф30 е много малък... С тия downsizing мотори,
Данъжи,каско и т.н..точно защото е друга платформа си има нейните болести,които още не са така широки разпространени..
Илия - x-drive да ти кажа,не бих го препоръчал вече на никой,много е особен за шофиране и на мен не ми дава сигурност а обратното..
А тези Ф30ки които постанх по горе са дооооста добре заредени,забравяш един малък факт,Ф30 като цяло стандартно има повече екстри от Е90 ,при Ф30 тройката май за първи път се доближава по опции като 5цата.
А и да ти кажа,разгледах доста от тях по обявите,повечето са Luxury Или Modern Line а интериора на Е90 спрямо Ф30 ,последната изглежда доста по-луксозна..друг е въпроса,че има доста мнения,че не е така качествен..Но нали опит само хора които имат.
Отделно аз бих гледал 328и Ф30 - може би това е перфектния вариянт разход/вървеж а възможности за усилване на колата има много

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bavareca90 написа:Че на една ф30-ка колко да и е годишната подръжка, не ми са вярва да е много по скъпа от е90, а и разхода при ф30 е много малък... С тия downsizing мотори,
Хахахаха ще ти дам пример E90 LCI подгревните свещи са по 70 лв - 80 лв бройката при по-ранния двигател са по 25. При F30 има все още много части без никакви алтернативи, а оригиналните са доста скъпи, правилото е, че след около 5-6 години позволяват производството на алтернативи. За F10 въздушния филтър го има само оригинален и на три марки и е ~100 лв
Та да разлика в поддръжката ИМА, разлика в каското също има, защото ги застраховат по шваке чак след 2017та ще се застрахова на нормални цени.
И както колегата ILLIA казва за 35-40 хил лв е слабо вероятно да си намериш голям мотор и много екстри, при F30 все още може да е без ксенон, без парктроник (никакъв), и без много други неща. Отделно, че пазара масово се пълни в момента с корпоративните коли коли са чукнали по 200к и се продават на по 100к реални

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
То корпоративните коли са поддържани най-вероятно в БМВ и от корпоративна кола до корпоративна кола разлика има, така че не винаги е минус, а колегата е постнал линк за 330-ки с доволно екстри за 40 и малко к, но пък е вярно, че всичко друго е дебела сума. И за край на оффтопика- по-добре сега ф-ка на 200к отколкото след 2-3 години на 500-600к, упс 149к реални 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:То корпоративните коли са поддържани най-вероятно в БМВ и от корпоративна кола до корпоративна кола разлика има, така че не винаги е минус, а колегата е постнал линк за 330-ки с доволно екстри за 40 и малко к, но пък е вярно, че всичко друго е дебела сума. И за край на оффтопика- по-добре сега ф-ка на 200к отколкото след 2-3 години на 500-600к, упс 149к реални
Sent from my iPhone using Tapatalk
Въпроса е по-скоро в желанието и способността на бъещия собственик за поддръжката...почти всички Ф30ка сега ще са с гаранция или ще имаш опция за според мен малко пари на фона на цената на колата да я удължиш - което може би е най-правилния избор..
А хората които по принцип са отделили 10к над цената в БГ за която се продават ,рядко си взимат кола от тук повече си ги внасят сами или чрез доказани хора от Германия/Австрия/Швейцария/Холандия и т.н може да са на 200 но си вървят с документите..аз взех на 189 000 ,но имаше данни за сервиз 1 седмица преди да я купя..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Като принцип на работа не са различни ,НО тука имаш Адаптив драйв,твърда кола по-умно управление на Х-а за стабилност факт на мокро и сухо е залепена..но като тръггнеш п оавоите разбриаш колко тежи предницата и как недозавива..аз и напарвих 35 000км на Х-а ...иска свикване на сняг иначе на сухо и мокро е страшно..газ и до там излита 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:Важното е всеки да си купи кола, която го кефи без значение от конфигурацията. Е да и да няма много драми по сервизите после, че БМВ си е БМВ, не е Опел за подръжка...И най-важното е - да има обяви в темата да си чешем езиците било то със съвети или хейт
от кога приказвам и аз

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Gqbriel написа:Илия - x-drive да ти кажа,не бих го препоръчал вече на никой,много е особен за шофиране и на мен не ми дава сигурност а обратното..
Ти сигурно си най-големия анти-Х-драйв потребител в тоя форум... Всяко второ твое мнение е против Х-драйв...
Това, че ти си влязъл два пъти в канавката с Х-драйв и 5 годишни галоши, не значи, че е особен за шофиране и несигурен.
Просто ти си си повярвал повече от необходимото...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago_pavlov написа::OT:Gqbriel написа:Илия - x-drive да ти кажа,не бих го препоръчал вече на никой,много е особен за шофиране и на мен не ми дава сигурност а обратното..
Ти сигурно си най-големия анти-Х-драйв потребител в тоя форум... Всяко второ твое мнение е против Х-драйв...
Това, че ти си влязъл два пъти в канавката с Х-драйв и 5 годишни галоши, не значи, че е особен за шофиране и несигурен.
Просто ти си си повярвал повече от необходимото...
А не е ли възможно да допуснеш, че просто като всеки БМВджия обича да подава газ по завоите?
Сори ама кола с 4х4 се кара доста по ралично от кола със задно, просто поведението е коренно различно.
Поднасянето на предницата едновременно със задницата е смърт за нормалния БМВ драйвър, а Х-са се кара точно така.
Това е система измислена за хора които хал хабер си нямат как точно се управлява автомобил в ехстремни условия, е така да им е сигурно.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани