Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Тая кола е имала доработки, CCC явно е сдало багажа и са го сменили с тези от последните версии, някакъв нелеп накрайник на гърнето, китайски blacklines стопове, саден м пакет, реплики джанти това са неща по снимки, волана е просто уау ахахха, но ако падне цената и колата е в прилично техническо другите неща не са болка за умиране
Това ми е достатъчно, благодаря!
А до кои години имаше проблем с навигациите?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
E, то БМВ-тата всички влизат в тази графаvld написа:Ниско кпд за парите които поглъща, опиши обслужването на 100к което си направил на твоята ако ти се пише.

Иначе по самият мотор имам едни гумички на клапани, пластмасовия обтегач на веригата, гумичките на ваносните актуатори, гумички на вакуум помпа и свещи. Едва ли над 500лв. всичко с труда, даже си мисля, че е доста под това.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, колеги!
Някой глдал ли е тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11453811018640349&slink=cem38t
Всякакви мнения ще са ми от полза, благодаря!
Някой глдал ли е тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11453811018640349&slink=cem38t
Всякакви мнения ще са ми от полза, благодаря!

- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами кюнеца бая черен ми се вижда за тия километри или може да е от снимката.Иначе за тия пари кола 2010 много добре звучи.http://ww4.autoscout24.it/?atype=C&make ... ge=1&dtr=s Само за сръвнение го давам линка
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Giggles написа:Здравейте, колеги!
Някой глдал ли е тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11453811018640349&slink=cem38t
Всякакви мнения ще са ми от полза, благодаря!
Това, което се забелязва е, че е черничък ауспуха (поне така се вижда по снимките), както и споменава колегата по-горе. За фейс 2010 парите са съмнително добри като се има в предвид, че с пазарлък 1-1.5к надолу ще паднат 100% Те читавите 2006-2007 вървят по 14-15к. Интериора хваща окото, но аз лично не бих гледал това, че изглежда запазена, защото е все пак на 5-6 години дори много да е карана пак отвътре ще си изглежда запазена просто защото е младичка.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не бих се занинавал въобще с фейс от автокъща на тези пари при положение че я германия и италия масово са над 19к
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Не бих се занинавал въобще с фейс от автокъща на тези пари при положение че я германия и италия масово са над 19к

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря за мненията
Ще я погледна на място, сега започвам да търся кола и това е една от първите, които ми харесаха.
Публикували са номера на рамата, което до някъде говори, че няма какво да крият.

Ще я погледна на място, сега започвам да търся кола и това е една от първите, които ми харесаха.
Публикували са номера на рамата, което до някъде говори, че няма какво да крият.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Giggles написа:Здравейте, колеги!
Някой глдал ли е тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11453811018640349&slink=cem38t
Всякакви мнения ще са ми от полза, благодаря!
Колата изглежда много добре, няма захабявания като автомобил на 500000км.
Произведена е 11/2009г. което прави цената и нормална.
Трябва да и се направи диагностика за да се види дали ДПФ-а е там, това е много показателно какъв е километтража на колата.
По това което виждам на снимките е на не повече от 200000км.
Много по добре е да се купи кола на по малко години с някакъв малък проблем който да оправиш отколкото някоя напудрена тинейдърка минала през трима души

Вероятността да е била със скъсана верига и да е оправена тук е много голяма.

Цената въобще не е ниска съвсем си е съобразена с оборудването и мотора.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kdl написа:E, то БМВ-тата всички влизат в тази графаvld написа:Ниско кпд за парите които поглъща, опиши обслужването на 100к което си направил на твоята ако ти се пише.А и аз не съм удачен пример, като ми се стори, че нещо се амортизира, директно го сменям, без да го мисля много много.
Иначе по самият мотор имам едни гумички на клапани, пластмасовия обтегач на веригата, гумичките на ваносните актуатори, гумички на вакуум помпа и свещи. Едва ли над 500лв. всичко с труда, даже си мисля, че е доста под това.
Коце на тия километри на някой от по старите бензинови мотори и свещите няма да са му сменявани

Да не говорим за дизелите, там проблемите почват на 400-500к км.
Несериозно е да имаш драма с ангренажна верига на 100к км, както и с гумички на клапани , да не говорим пък за тия с ел водната помпа, там пък това решение е направо смях без гажи, тръгваш на почивка, гърми ти помпата и ей така с лека ръка мяташ 2000лв. за репатраци и ремонти....и то това на някакви никакви километри.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Несериозно е да имаш драма с ангренажна верига на 100к км, както и с гумички на клапани , да не говорим пък за тия с ел водната помпа, там пък това решение е направо смях без гажи, тръгваш на почивка, гърми ти помпата и ей така с лека ръка мяташ 2000лв. за репатраци и ремонти....и то това на някакви никакви километри.
Колега, всичко идва основно от борба за ефективност - това е причината за ел водна помпа (между другото това решение има няколко предимства и е доста готино), за високите температури които скапват гумичките. Те и телефоните с шайба не се разваляха едно време, но това не ги прави по-добри от смарфоните. Помпата се оправя за под 1000лв с включен репартрак. Има доста компоненти по съвременните двигатели, които могат да те оставят на пътя (дюза, датчик колянов вал, т.н.). Просто това са недостатъците на високите технологии

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Giggles написа:Здравейте, колеги!
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11453811018640349&slink=cem38t
Гледам няма и парктроник, което ми е леко странно на фона на някои други екстри.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nero_ написа:vld написа:Несериозно е да имаш драма с ангренажна верига на 100к км, както и с гумички на клапани , да не говорим пък за тия с ел водната помпа, там пък това решение е направо смях без гажи, тръгваш на почивка, гърми ти помпата и ей така с лека ръка мяташ 2000лв. за репатраци и ремонти....и то това на някакви никакви километри.
Колега, всичко идва основно от борба за ефективност - това е причината за ел водна помпа (между другото това решение има няколко предимства и е доста готино), за високите температури които скапват гумичките. Те и телефоните с шайба не се разваляха едно време, но това не ги прави по-добри от смарфоните. Помпата се оправя за под 1000лв с включен репартрак. Има доста компоненти по съвременните двигатели, които могат да те оставят на пътя (дюза, датчик колянов вал, т.н.). Просто това са недостатъците на високите технологии
Имайте предвид, че една такава ел. помпа има ресурса ~x4 отколкото стандартната механична. Отделно ми прави впечатление, че с нея загрява доста бързо автомобила, аз над 20 климатроника и немога да стоя в колата (на е36цата стои на 23 винаги), докато дизела в тези студове, където бяха -20 се обзалагам, че загрява доста по-бавно.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
странно било, че кола няма парктроник...
какви са "други(те) екстри"
п.с. освен волан с педали и мотор

какви са "други(те) екстри"
п.с. освен волан с педали и мотор

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не казвам, че има много екстри, всъщност няма нищо като цяло, наистина не се изразих правилно. Но просто съм останал с впечатлението, че парктроника е доста стандартен като оборудване особено за комбита. Даже не знам на последните страници дали някой е питал за обява на кола без такъв.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани