Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Доста съм съгласен за момента е напълно безсмислено да се скача на евтините F30ки, защото километрите им са стабилни, а алтернативни части кажи речи няма всичко е само оригинал и сметката става дебела.
Е кеф цена няма, затова почнах с едно голямо АКО, а че от всякъде е по-скъпо, спор няма, то и на евтина Е90-ка да скочиш не си е оферта
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:А алтернативата 330d с всички екстри на 500,000 км с n-броя неизвестни проблеми без сервизна история? Щото малко или много тия коли са още сервизни в БМВ и тея 200,000 км поддържани не ги плашат, а е и нов модел, нови двигатели, 8 степенен автомат etc
кога стана на 20, кога взе да ги разбираш толкова много... спри се малко с тия ф30-ски и писането
ако ще се дават 30к за дизелово BMW, то поне да върви
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmmjfs
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmmjfs
Колата може да се провери в Бова Кар.
и кви собственици, кви 500к км, кви пет лева

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:dextuar написа:А алтернативата 330d с всички екстри на 500,000 км с n-броя неизвестни проблеми без сервизна история? Щото малко или много тия коли са още сервизни в БМВ и тея 200,000 км поддържани не ги плашат, а е и нов модел, нови двигатели, 8 степенен автомат etc
кога стана на 20, кога взе да ги разбираш толкова много... спри се малко с тия ф30-ски и писането
ако ще се дават 30к за дизелово BMW, то поне да върви
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmmjfs
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmmjfsКолата може да се провери в Бова Кар.
и кви собственици, кви 500к км, кви пет лева
Колега, ако за теб едно БМВ се характеризира само от броя цилиндри, то за мен не. Нямаше да ти отговарям на снисходителния тон, но емотиконката




- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Бюджетът плува...
Мога и повече да дам, ама да си струва. Исках 325 или 330, ама като се поразчетох колко бъкат от дефекти и колко безумно скъпа им е поддръжката...
Викам тогава - 335 - ама там е мнооого цифромания и не говоря за разход. Разходът не ме плаши, няма да газифицирам.
Звънях вчера и за една М3-ка е46, ама едва ли ще се доредя до нея.. Доста опашка имало каза човека. А е няма такава оферта!
За мен и дизелът е компромис, ама като знам, че е по-здрав...
Като компромис може и в Хасковската е46-ца да се метна, ако още седи - 325-цата.. Даже доста стабилно го обмислям.
Гледах и e90 LCI на Горубляне - черна 325 бензин, 2009, ама e N53B30 - и за него четох доста гадости, а тази не е първа младост по пробег...
Сори, че така говоря, ама направо знам всичко какво се продава горе-долу..
ПП Ф30 - по-нататък, може и Ф10, като поостарея малко
Мога и повече да дам, ама да си струва. Исках 325 или 330, ама като се поразчетох колко бъкат от дефекти и колко безумно скъпа им е поддръжката...

Звънях вчера и за една М3-ка е46, ама едва ли ще се доредя до нея.. Доста опашка имало каза човека. А е няма такава оферта!
За мен и дизелът е компромис, ама като знам, че е по-здрав...
Като компромис може и в Хасковската е46-ца да се метна, ако още седи - 325-цата.. Даже доста стабилно го обмислям.
Гледах и e90 LCI на Горубляне - черна 325 бензин, 2009, ама e N53B30 - и за него четох доста гадости, а тази не е първа младост по пробег...
Сори, че така говоря, ама направо знам всичко какво се продава горе-долу..

ПП Ф30 - по-нататък, може и Ф10, като поостарея малко

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- svetli_amg
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 2.5d, E46 Coupe 330i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги,
Някой знае ли нещо за тази кола?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmokcy
Някой знае ли нещо за тази кола?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmokcy
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Звънях вчера и за една М3-ка е46, ама едва ли ще се доредя до нея.. Доста опашка имало каза човека. А е няма такава оферта!
десни волани или си категоричен?
в английско повечето са FULL (ама не като при нашите джамбази) и с история

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Бюджетът плува...
Мога и повече да дам, ама да си струва. Исках 325 или 330, ама като се поразчетох колко бъкат от дефекти и колко безумно скъпа им е поддръжката...Викам тогава - 335 - ама там е мнооого цифромания и не говоря за разход. Разходът не ме плаши, няма да газифицирам.
Звънях вчера и за една М3-ка е46, ама едва ли ще се доредя до нея.. Доста опашка имало каза човека. А е няма такава оферта!
http://www.mobile.bg/11455095633908999 Предполагам за тази е46ца си звънял или? Струва ми се, че ключалката е от дясно (снимките са направени така, че трудно се различава). Мисля едно е46 328и ще ти подхожда на изискванията освен ако не ти идва слабо

..Bayerische Motoren Werke..


- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
M-coupe написа:Bexim написа:Бюджетът плува...
Мога и повече да дам, ама да си струва. Исках 325 или 330, ама като се поразчетох колко бъкат от дефекти и колко безумно скъпа им е поддръжката...Викам тогава - 335 - ама там е мнооого цифромания и не говоря за разход. Разходът не ме плаши, няма да газифицирам.
Звънях вчера и за една М3-ка е46, ама едва ли ще се доредя до нея.. Доста опашка имало каза човека. А е няма такава оферта!
http://www.mobile.bg/11455095633908999 Предполагам за тази е46ца си звънял или? Струва ми се, че ключалката е от дясно (снимките са направени така, че трудно се различава). Мисля едно е46 328и ще ти подхожда на изискванията освен ако не ти идва слабо
Това си е оригинално англичанка. Мъртвия педал е пластмасов. Търсят някой балък да нашият. Нямам против обръщането, но нека се отбелязва, не да се маскира
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Това си е оригинално англичанка. Мъртвия педал е пластмасов. Търсят някой балък да нашият. Нямам против обръщането, но нека се отбелязва, не да се маскира
90% , а може би и повече от обърнатите коли ги правят с гъза си и все нещо пропускат - я фарове, я ///м почиващия педал, я огледала, а не са кой знае какви пари, да не кажа, че при е46 си е направо евтино на фона на ///М3 кола

за това е хубаво да се вземе оттам и сам да си следиш процеса за да няма изненади

и пак ще е по-евтино и с повече екстри и т.н.
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Гледах и в английско, ама и там тръгнаха нагоре цените на М-ките. До преди няколко години идваше на към 13-14-15 макс, сега около 20 идват най-евтините.
В нашето мобиле гледах едно SMG, ама е на 139К км от втори собственик - 25250 е пусната. Страшна е и си заслужава, ама чакалите не спят
То от нея за 0 време могат да се изкарат едни бързи 10-тина К при продажба в немско. На М-ките цените много скочиха в последната година.
До 2-3 дни ще мога да напиша магистърска теза за фабричните дефекти при БМВ двигателите :lol:
Вичо, кара ми се е92 6-так или е90 LCI, ама много ме плаши това причукване, нали главите им били недомислени.. Казват, че ако караш като бесен не е проблем (което не е проблем
), ама при спокойно каране тропали повдигачите. А аз и градско карам доста. В гугъл пишете N52 ticking - има доста инфо, търсих и тук във форума, ама не е обсъждано много.. А пък при N53 - няма такава цифромания и повечето агрегати - дюзи, свещи, лули, помпата са консуматив като стане на пробег, а нови - няма много много..
В нашето мобиле гледах едно SMG, ама е на 139К км от втори собственик - 25250 е пусната. Страшна е и си заслужава, ама чакалите не спят

До 2-3 дни ще мога да напиша магистърска теза за фабричните дефекти при БМВ двигателите :lol:

Вичо, кара ми се е92 6-так или е90 LCI, ама много ме плаши това причукване, нали главите им били недомислени.. Казват, че ако караш като бесен не е проблем (което не е проблем

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Гледах и в английско, ама и там тръгнаха нагоре цените на М-ките. До преди няколко години идваше на към 13-14-15 макс, сега около 20 идват най-евтините.
В нашето мобиле гледах едно SMG, ама е на 139К км от втори собственик - 25250 е пусната. Страшна е и си заслужава, ама чакалите не спятТо от нея за 0 време могат да се изкарат едни бързи 10-тина К при продажба в немско. На М-ките цените много скочиха в последната година.
До 2-3 дни ще мога да напиша магистърска теза за фабричните дефекти при БМВ двигателите :lol:![]()
Вичо, кара ми се е92 6-так или е90 LCI, ама много ме плаши това причукване, нали главите им били недомислени.. Казват, че ако караш като бесен не е проблем (което не е проблем), ама при спокойно каране тропали повдигачите. А аз и градско карам доста. В гугъл пишете N52 ticking - има доста инфо, търсих и тук във форума, ама не е обсъждано много.. А пък при N53 - няма такава цифромания и повечето агрегати - дюзи, свещи, лули, помпата са консуматив като стане на пробег, а нови - няма много много..
N52; N54, никакъв звук от повдигачи няма... Дюзите са малко по- шумни, това е. Цъкането понякога идва от клапан на вентилацията на резервоара (ако е отдясно) или соленоиди на турбините (ако е отляво). Най- скъпият ремонт и често срещан проблем е дюзи и водна помпа, турбините са ясни. Бензиновата помпа за високо налягане също прави проблем, но там цената не е кой знае колко висока.
Аз лично не бих дал 25-30К за Е46 М3, който не се знае дали са му сменяли биелните лагери навреме и е смачкан от каране. По- скоро бих се ориентирал към Е92 М3, като и там не е сигурно, но поне е по- нова кола и V8 е друго измерение


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Гледах и в английско, ама и там тръгнаха нагоре цените на М-ките. До преди няколко години идваше на към 13-14-15 макс, сега около 20 идват най-евтините.
В нашето мобиле гледах едно SMG, ама е на 139К км от втори собственик - 25250 е пусната. Страшна е и си заслужава, ама чакалите не спятТо от нея за 0 време могат да се изкарат едни бързи 10-тина К при продажба в немско. На М-ките цените много скочиха в последната година.
До 2-3 дни ще мога да напиша магистърска теза за фабричните дефекти при БМВ двигателите :lol:![]()
Вичо, кара ми се е92 6-так или е90 LCI, ама много ме плаши това причукване, нали главите им били недомислени.. Казват, че ако караш като бесен не е проблем (което не е проблем), ама при спокойно каране тропали повдигачите. А аз и градско карам доста. В гугъл пишете N52 ticking - има доста инфо, търсих и тук във форума, ама не е обсъждано много.. А пък при N53 - няма такава цифромания и повечето агрегати - дюзи, свещи, лули, помпата са консуматив като стане на пробег, а нови - няма много много..
Колега, много си се вкарал във филма с тия неща, които пишат. Ако тръгнеш да четеш по нета за всеки двигател ще намериш такива възможни дефекти и ще трябва да си вземеш нещо с М20. Принципно тракане няма като всеобщ проблем в европейските, N52 работи като часовник като е гледан, важното е да гледаш да не пуши и да не е гресиран от вътре. Има и една техническа ревизия N52K, където е решен проблема на първите с oil separator-а.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Още един вот за н52 - супер мотор, според мен, освен ако не търсиш доста бърза кола (в предвид, че гледаш и М3). Както се написа по-горе - проблеми ще намериш за всеки мотор на всякакви марки. В предвид, че ти е плаващ бюджета, не виждам проблем да си купиш готина кола, със спокоен мотор, тих, приятен за каране, сравнително здрав с много приятно пауър деливъри без да тровиш хората с прахови частици (извинявам се за коментара, не обичам дизели
) и да оставиш 2-3к под възглавницата, за да се чувстваш сигурен, че можеш да посрещнеш евентуални проблеми.

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
M3 гледам главно, защото съм просто влюбен от дете във формите му. 340 коня са ми много (анатема на мен
), не съм фен на много високите скорости, а и знам, че там си е бомба със закъснител - зверски скъпи са за поддръжка.
За водната помпа четох и ако взема N52 ще се смени скоро след това, за да съм спокоен. N52K ще да е, понеже купе-то ми харесва много. Седан съм имал и стига толкова, да има разнообразие.
Сега ще ходя да гледам едно купе, ама то и избор няма много много.. Малко се поуспокоих де.
ПП Старите мотори са по-добри, спор няма, но има едно голямо НО. От годините там започват да се повреждат доста дразнещи неща, които просто не трябва да се повреждат и правят. Материалите си стареят.. :dunno:

За водната помпа четох и ако взема N52 ще се смени скоро след това, за да съм спокоен. N52K ще да е, понеже купе-то ми харесва много. Седан съм имал и стига толкова, да има разнообразие.
Сега ще ходя да гледам едно купе, ама то и избор няма много много.. Малко се поуспокоих де.
ПП Старите мотори са по-добри, спор няма, но има едно голямо НО. От годините там започват да се повреждат доста дразнещи неща, които просто не трябва да се повреждат и правят. Материалите си стареят.. :dunno:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Andrey_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 10.05.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: s65b40
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:M3 гледам главно, защото съм просто влюбен от дете във формите му. 340 коня са ми много (анатема на мен), не съм фен на много високите скорости, а и знам, че там си е бомба със закъснител - зверски скъпи са за поддръжка.
За водната помпа четох и ако взема N52 ще се смени скоро след това, за да съм спокоен. N52K ще да е, понеже купе-то ми харесва много. Седан съм имал и стига толкова, да има разнообразие.
Сега ще ходя да гледам едно купе, ама то и избор няма много много.. Малко се поуспокоих де.
ПП Старите мотори са по-добри, спор няма, но има едно голямо НО. От годините там започват да се повреждат доста дразнещи неща, които просто не трябва да се повреждат и правят. Материалите си стареят.. :dunno:
Колега ако намериш читава n52 330и ръчка, изобщо, ама изобщо не му мисли. Тази кола според мен е перфектна за нашите ширини, и oт към поддръжка и от към разход и като every day car.
И в същото време като удариш 105км/h на 2-ра се усмихваш всеки път.


P.S. И в никакъв случай Xdrive. Обезмисля всичко.
Just my 2 cents. Успех с избора!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани