Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 17 Фев 2016, 20:06

Taruno написа:Доста съм съгласен за момента е напълно безсмислено да се скача на евтините F30ки, защото километрите им са стабилни, а алтернативни части кажи речи няма всичко е само оригинал и сметката става дебела.


Е кеф цена няма, затова почнах с едно голямо АКО, а че от всякъде е по-скъпо, спор няма, то и на евтина Е90-ка да скочиш не си е оферта

Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 17 Фев 2016, 20:50

dextuar написа:А алтернативата 330d с всички екстри на 500,000 км с n-броя неизвестни проблеми без сервизна история? Щото малко или много тия коли са още сервизни в БМВ и тея 200,000 км поддържани не ги плашат, а е и нов модел, нови двигатели, 8 степенен автомат etc


кога стана на 20, кога взе да ги разбираш толкова много... спри се малко с тия ф30-ски и писането

ако ще се дават 30к за дизелово BMW, то поне да върви

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmmjfs

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmmjfs

Колата може да се провери в Бова Кар.


и кви собственици, кви 500к км, кви пет лева :dummy:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 17 Фев 2016, 21:46

vicho написа:
dextuar написа:А алтернативата 330d с всички екстри на 500,000 км с n-броя неизвестни проблеми без сервизна история? Щото малко или много тия коли са още сервизни в БМВ и тея 200,000 км поддържани не ги плашат, а е и нов модел, нови двигатели, 8 степенен автомат etc


кога стана на 20, кога взе да ги разбираш толкова много... спри се малко с тия ф30-ски и писането

ако ще се дават 30к за дизелово BMW, то поне да върви

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmmjfs

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmmjfs

Колата може да се провери в Бова Кар.


и кви собственици, кви 500к км, кви пет лева :dummy:


Колега, ако за теб едно БМВ се характеризира само от броя цилиндри, то за мен не. Нямаше да ти отговарям на снисходителния тон, но емотиконката :dummy: ти ме предизвиква. Това е форум и всеки свободно може да изразява мнение, както направих аз преди ти да наложиш форумния фейс контрол. Аз бих предпочел 20-ка с по-малко екстри F30 от напомпена E90--ка 330д. По ред причини. Дори само за гъзарията, ако щеш. Та не разбирам теб какво те бърка, че не симпатизирам на твоето виждане за нещата. Аз си го обеснявам с някакви силни емоционални спомени от времето, когато ти си ставал на 20 и Е90 си гледал само по телевизията, защото още е било само на изложението в Женева, но нека гледаме напред и да не живеем в миналото. Точно защото наскоро се возих в F30 съм на мнение, че е технологично много по-добър модел, това е моето субективно неекспертно мнение. Напълно убеден съм, че съм на светлинни години от твоите познания в областта, но нека не обръщаме форума в комунизъм. Аз лично бих избрал F-ката и не задължавам никой да мисли кото мен. Спирам да пиша в темата, докато не порасна :lol: Край на оффа от мен :OT: :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 17 Фев 2016, 22:19

Бюджетът плува...
Мога и повече да дам, ама да си струва. Исках 325 или 330, ама като се поразчетох колко бъкат от дефекти и колко безумно скъпа им е поддръжката... :kuku: Викам тогава - 335 - ама там е мнооого цифромания и не говоря за разход. Разходът не ме плаши, няма да газифицирам.
Звънях вчера и за една М3-ка е46, ама едва ли ще се доредя до нея.. Доста опашка имало каза човека. А е няма такава оферта!
За мен и дизелът е компромис, ама като знам, че е по-здрав...

Като компромис може и в Хасковската е46-ца да се метна, ако още седи - 325-цата.. Даже доста стабилно го обмислям.
Гледах и e90 LCI на Горубляне - черна 325 бензин, 2009, ама e N53B30 - и за него четох доста гадости, а тази не е първа младост по пробег...
Сори, че така говоря, ама направо знам всичко какво се продава горе-долу.. :lol:

ПП Ф30 - по-нататък, може и Ф10, като поостарея малко :bchug:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92 2.5d, E46 Coupe 330i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от svetli_amg » 17 Фев 2016, 22:40

Здравейте колеги,

Някой знае ли нещо за тази кола?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cmokcy

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 17 Фев 2016, 22:57

Bexim написа:Звънях вчера и за една М3-ка е46, ама едва ли ще се доредя до нея.. Доста опашка имало каза човека. А е няма такава оферта!


десни волани или си категоричен?

в английско повечето са FULL (ама не като при нашите джамбази) и с история

:idea:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от M-coupe » 18 Фев 2016, 0:11

Bexim написа:Бюджетът плува...
Мога и повече да дам, ама да си струва. Исках 325 или 330, ама като се поразчетох колко бъкат от дефекти и колко безумно скъпа им е поддръжката... :kuku: Викам тогава - 335 - ама там е мнооого цифромания и не говоря за разход. Разходът не ме плаши, няма да газифицирам.
Звънях вчера и за една М3-ка е46, ама едва ли ще се доредя до нея.. Доста опашка имало каза човека. А е няма такава оферта!

http://www.mobile.bg/11455095633908999 Предполагам за тази е46ца си звънял или? Струва ми се, че ключалката е от дясно (снимките са направени така, че трудно се различава). Мисля едно е46 328и ще ти подхожда на изискванията освен ако не ти идва слабо :mhihi:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 18 Фев 2016, 4:16

M-coupe написа:
Bexim написа:Бюджетът плува...
Мога и повече да дам, ама да си струва. Исках 325 или 330, ама като се поразчетох колко бъкат от дефекти и колко безумно скъпа им е поддръжката... :kuku: Викам тогава - 335 - ама там е мнооого цифромания и не говоря за разход. Разходът не ме плаши, няма да газифицирам.
Звънях вчера и за една М3-ка е46, ама едва ли ще се доредя до нея.. Доста опашка имало каза човека. А е няма такава оферта!

http://www.mobile.bg/11455095633908999 Предполагам за тази е46ца си звънял или? Струва ми се, че ключалката е от дясно (снимките са направени така, че трудно се различава). Мисля едно е46 328и ще ти подхожда на изискванията освен ако не ти идва слабо :mhihi:

Това си е оригинално англичанка. Мъртвия педал е пластмасов. Търсят някой балък да нашият. Нямам против обръщането, но нека се отбелязва, не да се маскира

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 18 Фев 2016, 8:56

vvasilev1 написа:Това си е оригинално англичанка. Мъртвия педал е пластмасов. Търсят някой балък да нашият. Нямам против обръщането, но нека се отбелязва, не да се маскира


90% , а може би и повече от обърнатите коли ги правят с гъза си и все нещо пропускат - я фарове, я ///м почиващия педал, я огледала, а не са кой знае какви пари, да не кажа, че при е46 си е направо евтино на фона на ///М3 кола :idea: Продаваш кола за 25,000 лв , но си "пропуснал" километража (500лв), (М педала - 100лв) и въртене на ключалката (100-на лв)

за това е хубаво да се вземе оттам и сам да си следиш процеса за да няма изненади ;)

и пак ще е по-евтино и с повече екстри и т.н.
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 18 Фев 2016, 10:09

Гледах и в английско, ама и там тръгнаха нагоре цените на М-ките. До преди няколко години идваше на към 13-14-15 макс, сега около 20 идват най-евтините.
В нашето мобиле гледах едно SMG, ама е на 139К км от втори собственик - 25250 е пусната. Страшна е и си заслужава, ама чакалите не спят :mrgreen: То от нея за 0 време могат да се изкарат едни бързи 10-тина К при продажба в немско. На М-ките цените много скочиха в последната година.

До 2-3 дни ще мога да напиша магистърска теза за фабричните дефекти при БМВ двигателите :lol: :banghead:

Вичо, кара ми се е92 6-так или е90 LCI, ама много ме плаши това причукване, нали главите им били недомислени.. Казват, че ако караш като бесен не е проблем (което не е проблем :lol: ), ама при спокойно каране тропали повдигачите. А аз и градско карам доста. В гугъл пишете N52 ticking - има доста инфо, търсих и тук във форума, ама не е обсъждано много.. А пък при N53 - няма такава цифромания и повечето агрегати - дюзи, свещи, лули, помпата са консуматив като стане на пробег, а нови - няма много много..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vanka7a » 18 Фев 2016, 10:38

Bexim написа:Гледах и в английско, ама и там тръгнаха нагоре цените на М-ките. До преди няколко години идваше на към 13-14-15 макс, сега около 20 идват най-евтините.
В нашето мобиле гледах едно SMG, ама е на 139К км от втори собственик - 25250 е пусната. Страшна е и си заслужава, ама чакалите не спят :mrgreen: То от нея за 0 време могат да се изкарат едни бързи 10-тина К при продажба в немско. На М-ките цените много скочиха в последната година.

До 2-3 дни ще мога да напиша магистърска теза за фабричните дефекти при БМВ двигателите :lol: :banghead:

Вичо, кара ми се е92 6-так или е90 LCI, ама много ме плаши това причукване, нали главите им били недомислени.. Казват, че ако караш като бесен не е проблем (което не е проблем :lol: ), ама при спокойно каране тропали повдигачите. А аз и градско карам доста. В гугъл пишете N52 ticking - има доста инфо, търсих и тук във форума, ама не е обсъждано много.. А пък при N53 - няма такава цифромания и повечето агрегати - дюзи, свещи, лули, помпата са консуматив като стане на пробег, а нови - няма много много..


N52; N54, никакъв звук от повдигачи няма... Дюзите са малко по- шумни, това е. Цъкането понякога идва от клапан на вентилацията на резервоара (ако е отдясно) или соленоиди на турбините (ако е отляво). Най- скъпият ремонт и често срещан проблем е дюзи и водна помпа, турбините са ясни. Бензиновата помпа за високо налягане също прави проблем, но там цената не е кой знае колко висока.

Аз лично не бих дал 25-30К за Е46 М3, който не се знае дали са му сменяли биелните лагери навреме и е смачкан от каране. По- скоро бих се ориентирал към Е92 М3, като и там не е сигурно, но поне е по- нова кола и V8 е друго измерение :yes: Ако не, избираш алтернативния вариант, както аз направих - 335i, даваш още 2К за електроника и генерация и ще те е страх да я настъпваш :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 18 Фев 2016, 10:46

Bexim написа:Гледах и в английско, ама и там тръгнаха нагоре цените на М-ките. До преди няколко години идваше на към 13-14-15 макс, сега около 20 идват най-евтините.
В нашето мобиле гледах едно SMG, ама е на 139К км от втори собственик - 25250 е пусната. Страшна е и си заслужава, ама чакалите не спят :mrgreen: То от нея за 0 време могат да се изкарат едни бързи 10-тина К при продажба в немско. На М-ките цените много скочиха в последната година.

До 2-3 дни ще мога да напиша магистърска теза за фабричните дефекти при БМВ двигателите :lol: :banghead:

Вичо, кара ми се е92 6-так или е90 LCI, ама много ме плаши това причукване, нали главите им били недомислени.. Казват, че ако караш като бесен не е проблем (което не е проблем :lol: ), ама при спокойно каране тропали повдигачите. А аз и градско карам доста. В гугъл пишете N52 ticking - има доста инфо, търсих и тук във форума, ама не е обсъждано много.. А пък при N53 - няма такава цифромания и повечето агрегати - дюзи, свещи, лули, помпата са консуматив като стане на пробег, а нови - няма много много..

Колега, много си се вкарал във филма с тия неща, които пишат. Ако тръгнеш да четеш по нета за всеки двигател ще намериш такива възможни дефекти и ще трябва да си вземеш нещо с М20. Принципно тракане няма като всеобщ проблем в европейските, N52 работи като часовник като е гледан, важното е да гледаш да не пуши и да не е гресиран от вътре. Има и една техническа ревизия N52K, където е решен проблема на първите с oil separator-а.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nero_ » 18 Фев 2016, 10:59

Още един вот за н52 - супер мотор, според мен, освен ако не търсиш доста бърза кола (в предвид, че гледаш и М3). Както се написа по-горе - проблеми ще намериш за всеки мотор на всякакви марки. В предвид, че ти е плаващ бюджета, не виждам проблем да си купиш готина кола, със спокоен мотор, тих, приятен за каране, сравнително здрав с много приятно пауър деливъри без да тровиш хората с прахови частици (извинявам се за коментара, не обичам дизели :mhihi: ) и да оставиш 2-3к под възглавницата, за да се чувстваш сигурен, че можеш да посрещнеш евентуални проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 18 Фев 2016, 11:27

M3 гледам главно, защото съм просто влюбен от дете във формите му. 340 коня са ми много (анатема на мен :lol: ), не съм фен на много високите скорости, а и знам, че там си е бомба със закъснител - зверски скъпи са за поддръжка.
За водната помпа четох и ако взема N52 ще се смени скоро след това, за да съм спокоен. N52K ще да е, понеже купе-то ми харесва много. Седан съм имал и стига толкова, да има разнообразие.
Сега ще ходя да гледам едно купе, ама то и избор няма много много.. Малко се поуспокоих де.

ПП Старите мотори са по-добри, спор няма, но има едно голямо НО. От годините там започват да се повреждат доста дразнещи неща, които просто не трябва да се повреждат и правят. Материалите си стареят.. :dunno:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 10.05.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: s65b40

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Andrey_86 » 18 Фев 2016, 11:42

Bexim написа:M3 гледам главно, защото съм просто влюбен от дете във формите му. 340 коня са ми много (анатема на мен :lol: ), не съм фен на много високите скорости, а и знам, че там си е бомба със закъснител - зверски скъпи са за поддръжка.
За водната помпа четох и ако взема N52 ще се смени скоро след това, за да съм спокоен. N52K ще да е, понеже купе-то ми харесва много. Седан съм имал и стига толкова, да има разнообразие.
Сега ще ходя да гледам едно купе, ама то и избор няма много много.. Малко се поуспокоих де.

ПП Старите мотори са по-добри, спор няма, но има едно голямо НО. От годините там започват да се повреждат доста дразнещи неща, които просто не трябва да се повреждат и правят. Материалите си стареят.. :dunno:


Колега ако намериш читава n52 330и ръчка, изобщо, ама изобщо не му мисли. Тази кола според мен е перфектна за нашите ширини, и oт към поддръжка и от към разход и като every day car.
И в същото време като удариш 105км/h на 2-ра се усмихваш всеки път. :) Разбира се, М-ката е съвсем друго животно. :) Но както каза и разходите там са сериозни.

P.S. И в никакъв случай Xdrive. Обезмисля всичко.

Just my 2 cents. Успех с избора!

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook