Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 19 Фев 2016, 10:29

b_u_b_o написа:
vicho написа:неадекватната цена

Имаш предвид, че е ниска за 330 xd LCI?

E30driver написа:В нета се вижда, че е била служебна в инжерна фирма в Германия.

Къде и как го виждаш това? :roll:


На задния капак има лепенка http://www.ib-mayer.com

Ще е карана здравата според мен. Ако й се вземе рамата ще цъфне бая история........

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2015

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от yan4ooooo » 19 Фев 2016, 11:40


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 19 Фев 2016, 11:43

Момци, вчера гледах едно купе - 325, по ВИН ми излиза с N52K, но на мотора пише - N52B25A..
С черен капак е, ама те май всички купета са с черен капак. Капака на клапаните е пластмасов, тече си отстрани естествено.. Въпросът ми е дали е все пак по-късната ревизия?
Идеи? :confused:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 19 Фев 2016, 11:59

Tsapo написа:
b_u_b_o написа:
vicho написа:неадекватната цена

Имаш предвид, че е ниска за 330 xd LCI?

E30driver написа:В нета се вижда, че е била служебна в инжерна фирма в Германия.

Къде и как го виждаш това? :roll:


На задния капак има лепенка http://www.ib-mayer.com

Ще е карана здравата според мен. Ако й се вземе рамата ще цъфне бая история........


Ако излезе история до края, значи колата е поддържана добре, какъв е проблема?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 19 Фев 2016, 12:40

Bexim написа:Момци, вчера гледах едно купе - 325, по ВИН ми излиза с N52K, но на мотора пише - N52B25A..
С черен капак е, ама те май всички купета са с черен капак. Капака на клапаните е пластмасов, тече си отстрани естествено.. Въпросът ми е дали е все пак по-късната ревизия?
Идеи? :confused:

Щом излиза по ВИН значи си е такъв. Пластмасови са им капаците.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 19 Фев 2016, 12:52

b00st написа:
Bexim написа:Момци, вчера гледах едно купе - 325, по ВИН ми излиза с N52K, но на мотора пише - N52B25A..
С черен капак е, ама те май всички купета са с черен капак. Капака на клапаните е пластмасов, тече си отстрани естествено.. Въпросът ми е дали е все пак по-късната ревизия?
Идеи? :confused:

Щом излиза по ВИН значи си е такъв. Пластмасови са им капаците.

В реалоем пише N52N :dunno:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 19 Фев 2016, 13:05

И на моя излиза в realoem така, като я вържа с INPA обаче си показва N52KP.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 19 Фев 2016, 14:47

Bexim написа:
b00st написа:
Bexim написа:Момци, вчера гледах едно купе - 325, по ВИН ми излиза с N52K, но на мотора пише - N52B25A..
С черен капак е, ама те май всички купета са с черен капак. Капака на клапаните е пластмасов, тече си отстрани естествено.. Въпросът ми е дали е все пак по-късната ревизия?
Идеи? :confused:

Щом излиза по ВИН значи си е такъв. Пластмасови са им капаците.

В реалоем пише N52N :dunno:

Кво пише в Bimmerwork?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 19 Фев 2016, 15:41

N52K
Май е този с редакцията, защото проверих в реалоем една стара - 2005 и там пише само N52.
Явно наистина купетата идват само с редакцията..
Чакам да видим какво ще кажат за пробега му и ако е истински може да го видя в АутоБавария..
Не знам, ама няма ниииищо читаво на пазара... Едно купе имаше с М-пак в Благоевград, ама седя точно 1-2 седмици..
Ако не ще почакам, железния кон (метрото) ме вози за сега..

ПП Габриел, стана ми интересно, че четох, че и ти имаш разход на масло. По принцип го дават N52B30 с бутала и сегменти Мале, където не уж бил решен проблемът.. Много странно.. Вече се обърках :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 19 Фев 2016, 16:10

Във форума се продава сребристо Е92 330 с пловдивска регистрация, погледна ли го?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 19 Фев 2016, 17:15

Говориме с колегата, обмислям го и него :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 19 Фев 2016, 23:14

yan4ooooo написа:Колеги, мнения?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=cnenih

Аз от тази кола бих стоял далече - изглежда някакъв франкенщайн балсамиран с каквото е имало в моргата. На живо вероятно ще е дори по-зле. Да не говорим, че е от първите с N47...
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 10.02.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от rosen1914 » 20 Фев 2016, 11:36

Здравейте колеги. Какви са първите ви впечатления за тази

http://m.mobile.bg/details/11454441817870282

Какви са общите мнения за този двигател. Четох, че се газифицира успешно което е идеята. Как се води модела на двигателя. С верига ли е. Пишеше в предишни постове, че 2.0 i имали проблеми с разтегнати вериги, спукани оптегачи и т.н. Ако има такива проблеми се получават в следствие на закъсняла смяна на следните детайли или си им е слабост. Наистина ли са с някаква електрическа водна помпа и добре или зле е, ако е така. Преди евентуална покупка къде ще ми препоръчате да я закарам за преглед, диагностика и всичко необходимо. И какво евентуално може да се хване с една диагностика. Благодаря предварително. Извинявам се, ако част от въпросите се повтарят.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 20 Фев 2016, 11:46

Колега, през няколко мнения се задават едни и същи въпроси, защото хората ги мързи да четат. Двигателите на Е90 са подробно описани в подфорума, можеш всичко да намериш и прочетеш. Конкретната кола ми изглежда рацерска, а моторът няма такива данни, което ме навежда на мисълта, че е доста изтормозен. Повече можеш да разбереш в сервиза.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 20 Фев 2016, 18:12

(h)aman написа:
Tsapo написа:
b_u_b_o написа:
vicho написа:неадекватната цена

Имаш предвид, че е ниска за 330 xd LCI?

E30driver написа:В нета се вижда, че е била служебна в инжерна фирма в Германия.

Къде и как го виждаш това? :roll:


На задния капак има лепенка http://www.ib-mayer.com

Ще е карана здравата според мен. Ако й се вземе рамата ще цъфне бая история........


Ако излезе история до края, значи колата е поддържана добре, какъв е проблема?


даааа, точно така. на брат ми F10-ката е била служебна кола и я везхме на 3 години и 120 000км като е била на всеки 13 000км за масло...Явно е била на някое мениджърче, а не на някои търговски представител, понеже е заредена до гърба. Нито един фабричен дефект, само гуми и нов преден джам заради аутобана, мазане на кожи, пастиране абе както си му е реда 10-15 страници масла и филтри е историята...Затова и я купихме само на картинки и сервизна история, то няма какво да се гледа понеже беше върната в БМВ и обслужена напълно ама не в смисъла, който влагат нашите джамбази (тоест нищо не е сменено) :D реално е качваш се и караш, чак след 15 000км мислиш за масла и филтри... Така, че фирмена кола не значи автоматично боклук...вече зависи от конкретния случай - така или иначе от премиум сегмента в Германия над 70% са фирмени коли...вие да не си мислите, че Ханс работника кара ново БМВ за лична кола :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook