Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 29 Май 2018, 10:24

Имао и хубави 20д по обявите, не може да не се отбележи! :yes:
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 9.04.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Elektrik » 29 Май 2018, 11:16

kolp написа:
Elektrik написа:Здравейте,
Може ли да погледнете тази 320d?
Капарирана е и за това обявата е свалена, но прилагам снимките от обявата.
Благодаря! :bchug:

Vin: WBAVG910X0E097390
Снимки от обявата:https://drive.google.com/open?id=1ETzpIO8MXBQy1Mjt2fUbOtrzl3RUrRLW


01.2018 169хкм, веригите са оправени на 121хкм, 12.2014. гледана е само тука https://esclusiva.bmw.it/


Благодаря за бързия отговор! :bowdown: До колкото прочетох за този мотор, верига прави проблеми, в същото време смяната й е трудна и скъпа. Това, че е сменена сравнително скоро си е предимство... :lalala: В момента е на 172хкм.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 29 Май 2018, 16:01

тая кола си струва само заради волана , който е 2,000лв :shock: :help: :clap:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BaDxBoY » 29 Май 2018, 16:44

Чак пък 2000 лв,макар и да не съм виждал такъв волан на друго е90 177к.с. .. 14 000лв за 320д преди фейса, пък дори и перфектна, не са ли много ? Поне рекаро и шибидах да имаше или М пакет.
Веригите се сменят за 1000лв.
С регистрация, гражданска,преглед данък и каско тази кола отива на 16 000лв.
А и на 170 000-200 000км тепърва почват обслужвания на скорости,демферни шайби ЕГР,ДПФ и т.н.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 29 Май 2018, 16:54

BaDxBoY написа:Чак пък 2000 лв,макар и да не съм виждал такъв волан на друго е90 177к.с. .. 14 000лв за 320д преди фейса, пък дори и перфектна, не са ли много ? Поне рекаро и шибидах да имаше или М пакет.
Веригите се сменят за 1000лв.
С регистрация, гражданска,преглед данък и каско тази кола отива на 16 000лв.
А и на 170 000-200 000км тепърва почват обслужвания на скорости,демферни шайби ЕГР,ДПФ и т.н.

Колега колата не е с пипан километраж, от там идва високата цена!
Колкото и да не ти се вярва има хора които ценят това.
На тия километри окачването и е оригинално, турбината е оригинална, амртесьорите са оригинални, няма да се учудя и ако спирачните дискове са оригиналните особенно отзад.
ДПФ-а ще си е на място.
И като цяло така поддържан автомобил, ще го караш 100 000км. само с масла и филтри и нафта.
Някои хора обичат да карат точно такива коли и плащат за тях.
Това е разликата между истинските коли и тези с незнаен пробег.

П.С. веригата ще я смениш за 1000лв. ама с афтърмаркет части...
Те оригиналните не издържат ти би ли се доверил на автърмаркет?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BaDxBoY » 29 Май 2018, 19:24

vld написа:
BaDxBoY написа:Чак пък 2000 лв,макар и да не съм виждал такъв волан на друго е90 177к.с. .. 14 000лв за 320д преди фейса, пък дори и перфектна, не са ли много ? Поне рекаро и шибидах да имаше или М пакет.
Веригите се сменят за 1000лв.
С регистрация, гражданска,преглед данък и каско тази кола отива на 16 000лв.
А и на 170 000-200 000км тепърва почват обслужвания на скорости,демферни шайби ЕГР,ДПФ и т.н.

Колега колата не е с пипан километраж, от там идва високата цена!
Колкото и да не ти се вярва има хора които ценят това.
На тия километри окачването и е оригинално, турбината е оригинална, амртесьорите са оригинални, няма да се учудя и ако спирачните дискове са оригиналните особенно отзад.
ДПФ-а ще си е на място.
И като цяло така поддържан автомобил, ще го караш 100 000км. само с масла и филтри и нафта.
Някои хора обичат да карат точно такива коли и плащат за тях.
Това е разликата между истинските коли и тези с незнаен пробег.

П.С. веригата ще я смениш за 1000лв. ама с афтърмаркет части...
Те оригиналните не издържат ти би ли се доверил на автърмаркет?


Много сте се наплашили с тия километри. Това че всеки лъже и в момента на обяви има само гробници, не означава че трябва да се дадат 14 000 лева да 320д, която до преди месец беше в групите на джамбазите в Италия на 4000 евро. Не знам дали помните синята 335 2010год. за 8000 евро, която пуснах тук, мисля че се продаде миналата седмица за 28 000 лева. Има неща като пазарна стойност на даден продукт (кола съответно).
Мислиш ли наистина, че тази кола ще мине 300 000км само с едни вериги на 120 000км ?
Италиянците са балъци и си продават колите на Български джамбази, че да може ние да се возим и да сме си добре...

Ето това карам в момента, като 2013 е продадена и за 3 години са й навъртяни 20 000 км. от лятото на 2017 до сега съм й навъртял около 5 000 км.
Предишния ми дизел, пак е90 пък беше на реални 150 000км и там падаше бая обслужване. Пак беше с оригинални турбо,амортисьори и прочие. Всичко вече беше за смяна.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 29 Май 2018, 20:25

Абе 150-180 хил. км си е идеален пробег и си има още едни поне 50 хил. км, в които не трябва да се мислят по-сериозните консумативи, щом вече е обслужена веригата на въпросната кола и при по-редовна смяна на маслото още 100 хил. км не трябва да се мисли. Хората с коли на такива километри буквално ги сърбят ръцете да сменят нещо вече, но просто няма какво!

:OT: Не знам и не мога да си представя как на 150 всичко е за смяна... При мен на 250хил (а може и да са повече) демпферната шайба е оригинална все още, турбото е оригиналното все още (а Мицубиши турбото е доста набедено), смених скоро и 2-та предни амортисьора (като само единият беше опуснал), задните са оригинални и не са опуснали. Горе долу същото е и при колеги с е90, с които съм говорил - доста коли на 250-300 хил. още имат заводските работещи ДПФ-и, турбо, демпфери.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от A9A » 30 Май 2018, 8:54

:OT:
Колите с реален километраж и пълна сервизна история струват пари!

На 200к км. се чупили автоматиците, вериги се късали, демпферни шайби се късали, амортисьори течали... Форумни легенди!

Внася се скрапта на Европа, кара се на 101%, търси се как да се мине тънко, "майстори" пипат по автомобилите и после БМВ (и всички останали марки) вече не правили автомобили... Дааа... Те вървят назад...

Някой да е карал чисто нов автомобил БМВ от 0 до 300к км ? Ако има такива колеги нека напишат кога какво се е счупило, а не кога са го сменели понеже в форума пишело, че ще се скъса/счупи

Имаше колега с X5 купувана нова от България, мисля 400к км със смяна на масло според показанията на бордовият компютър, но ако прочетеш темите за маслата ще разбереш, че още на 201к км е трябвало да скъса верига...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 30 Май 2018, 9:13

Хора, от кола до кола има разлика.
От част до част има разлика.
Много БМВ съм ги проверявал за история и съм се чудел как така на 60к е сменена турбина, на 80к сменен съединител, на 100к дюзи, пак на 100к вериги и т.н.
Колата независимо от километрите може да се развали във всеки един момент. Според мен не толкова километрите оказват влияние а възрастта, защото материала се мори повече от годинките.

Пример:
Наскоро взех за тъста едно БМВ Е91 фейс 2.0D.
Колата е на 203к.
На 150к. са сменени вериги, турбо, демпферна шайба и т.н.

Пример:
Преди няколко месеца купих Toyota Land Cruiser 120 3.0D4D.
Джипката беше на 750хил. км.
Карана е само в БГ. Беше служебна във фирмата, в която работих.
Знам й цялата история.
Който иска да вярва, но за целия този пробег турбо, дюзи, глава, и изцяло целия двигател не е докосван.
Сменяно е окачването няколко пъти, алтернатор няколко пъти, климатик, някой друг датчик и т.н.
Още върви без да губи антифриз и да яде масло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 3.11.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: DACIA

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Knoxville_ » 30 Май 2018, 9:49

A9A написа::OT:
Колите с реален километраж и пълна сервизна история струват пари!

На 200к км. се чупили автоматиците, вериги се късали, демпферни шайби се късали, амортисьори течали... Форумни легенди!

Внася се скрапта на Европа, кара се на 101%, търси се как да се мине тънко, "майстори" пипат по автомобилите и после БМВ (и всички останали марки) вече не правили автомобили... Дааа... Те вървят назад...

Някой да е карал чисто нов автомобил БМВ от 0 до 300к км ? Ако има такива колеги нека напишат кога какво се е счупило, а не кога са го сменели понеже в форума пишело, че ще се скъса/счупи

Имаше колега с X5 купувана нова от България, мисля 400к км със смяна на масло според показанията на бордовият компютър, но ако прочетеш темите за маслата ще разбереш, че още на 201к км е трябвало да скъса верига...


Първата тема, която прочетох в този форум, беше за собственик, който си е взел Х6-цата от шоурума и на 14к километра хвърля двигател :ok:

А ако смяташ за нормално коли за по 5-6 хиляди евро, да се продават за над 20 хиляди лева тук, успех с търсенето :ok:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 30 Май 2018, 10:37

BaDxBoY написа:
vld написа:
BaDxBoY написа:Чак пък 2000 лв,макар и да не съм виждал такъв волан на друго е90 177к.с. .. 14 000лв за 320д преди фейса, пък дори и перфектна, не са ли много ? Поне рекаро и шибидах да имаше или М пакет.
Веригите се сменят за 1000лв.
С регистрация, гражданска,преглед данък и каско тази кола отива на 16 000лв.
А и на 170 000-200 000км тепърва почват обслужвания на скорости,демферни шайби ЕГР,ДПФ и т.н.

Колега колата не е с пипан километраж, от там идва високата цена!
Колкото и да не ти се вярва има хора които ценят това.
На тия километри окачването и е оригинално, турбината е оригинална, амртесьорите са оригинални, няма да се учудя и ако спирачните дискове са оригиналните особенно отзад.
ДПФ-а ще си е на място.
И като цяло така поддържан автомобил, ще го караш 100 000км. само с масла и филтри и нафта.
Някои хора обичат да карат точно такива коли и плащат за тях.
Това е разликата между истинските коли и тези с незнаен пробег.

П.С. веригата ще я смениш за 1000лв. ама с афтърмаркет части...
Те оригиналните не издържат ти би ли се доверил на автърмаркет?


Много сте се наплашили с тия километри. Това че всеки лъже и в момента на обяви има само гробници, не означава че трябва да се дадат 14 000 лева да 320д, която до преди месец беше в групите на джамбазите в Италия на 4000 евро. Не знам дали помните синята 335 2010год. за 8000 евро, която пуснах тук, мисля че се продаде миналата седмица за 28 000 лева. Има неща като пазарна стойност на даден продукт (кола съответно).
Мислиш ли наистина, че тази кола ще мине 300 000км само с едни вериги на 120 000км ?
Италиянците са балъци и си продават колите на Български джамбази, че да може ние да се возим и да сме си добре...

Ето това карам в момента, като 2013 е продадена и за 3 години са й навъртяни 20 000 км. от лятото на 2017 до сега съм й навъртял около 5 000 км.
Предишния ми дизел, пак е90 пък беше на реални 150 000км и там падаше бая обслужване. Пак беше с оригинални турбо,амортисьори и прочие. Всичко вече беше за смяна.

Изображение


Колега нямаш достатъчно опит затова гледаш на нещата отгоре отгоре.
Аз не съм предубеден, просто имам опит с всякакви видове коли, такива на малко километри и такива на ТОП цена и естествено незнаен киометраж.
Участвам във повечето групи на търгашите, не само във фейса има и други метса на които се постват коли та така, ясна е картинката.
Едно е да търсиш автомобил който искаш да караш за себе си, съвсем друго е да го купуваш с идеята за препродажба.
Не един и два мотора съм отворил и знам кое как изглежда при различните видове експлоатация.
Сам си направи извод колко реални са били 150 000км. на твоята 320д след като всичко и е било за смяна след като прочетеш следното:
В семейството ми има Е90 купено чисто ново от камор ауто 2005г. колата в момента е на 420 000+, веригата не е сменявана, дюзите не са докосвани, турбината е рециклирана на 270 000, съединител с маховик е сменен на 260 000, предните амортесьори са сменявани два пъти, като първия път беше на близо 300 000км., сега на 420 000 и сменихме кривите носачи и рейката и се разхлопа. Биалетките са най често сменяваната част на тази кола, може би 5-6 пъти след първите които изкараха над 150 000км. Демпферната шайба изкара към 300 000 и я сменихме с кортеко което всички тук плюят много, е за голямо учудване на всички още е здраво кортекото над 120 000км. колата е купена за 68 000лв. и ремонтите които са правени по нея са за 5-6000лв. за 13 години, най много пари са заминали за автокаско през всичките тези години.
А да не забравя маслото се сменява винаги на 30 000км. на всяко трето масло се сменява и филтъра за картерни газове. Оригиналния акумулатор се предаде преди две години, тоест изкара 11 години.
Колата е карана само в България има естествено пътувания извън страната но са като цяло рядкост да речем не повече от 30 000км преобег извън страната.
Подгревните свещи и релето се предадоха миналата година за първи път. Колектора всмукателния си е оригиналния и все още е с пеперуди които са там не са се разпаднали.
ЕГР-а бачка безупречно. Едно водно съединение мисля беше сменявано презди години заради пропуск от гумения О пръстен. Сменявани са О пръстените на турбо пътищата.
От смяна до смяна харчи около 1.5л масло, кара се с масло 5в30 ЛЛ04.
Мотора работи равномерно, но е по шумен и си плаче за ангренаж, но следващия собственик да я мисли.... Не за друго, просто му е писнала на собственика и не му се занимава, ще я продаде и ще си купи нова....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от A9A » 30 Май 2018, 11:13

Knoxville_ написа:Първата тема, която прочетох в този форум, беше за собственик, който си е взел Х6-цата от шоурума и на 14к километра хвърля двигател :ok:


Следователно BMW-тата не стават за нищо?!

Knoxville_ написа:А ако смяташ за нормално коли за по 5-6 хиляди евро, да се продават за над 20 хиляди лева тук, успех с търсенето :ok:


Пазар, всеки си слага колкото му душа иска... И от М Кар и т.н. си слагат 20-30-40% надценка на автомобилите, но ги купуват хората, явно не ги бърка, че ги цакат... Някой хора нямат време да ходят до Италия...

п.с. Аз кола съм си намерил. Гледам да помагам на хора да не си купят гробници и да не дават луди пари за части, които още не са за смяна.
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 30 Май 2018, 11:38

Адаш, да го видя няма да го повярвам...
Извинявай, но и аз съм имал 320д с напълно ясна история и собственици, съфорумци. :bowdown:
Ново купувано от БГ..
на 70К - турбина, около 120К - демпферна шайба, подгревни свещи, окачване също съм правил.. Стандартното ЕГР за чистене и всякакви простотии... Лоша дума не мога да кажа, но по дизел винаги има да правиш нещо и да поддържаш.
Да не говорим, че винаги е имала притрисането на полу-съединител..
Стига сте ги възхвалявали тия дизели, НЕ СА ВЕЧНИ!
Всеки почна да си мечтае за дизел от четене на подобни теми и се мята на първия дръгел на ТОП цена, както казваш и единствено трови и себе си с ремонти и всички останали.
Има смисъл от дизел само при голям извънградски пробег. Това да се кара дизел за 2-3-5-10 км градско е безумие. :yes: Доста майстори си оправиха живота покрай такива хора, за което, евала! Намерили са си нишата.
Виж, ако караш много извънградско (30-40К годишно) съм съгласен, че ще издържи повече, но пак тези цифри не мога да ги повярвам.
Много е важно човек да си определи пробега и това как ще си кара колата, за да си избере мотор, задвижване, кутия и пр.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 30 Май 2018, 12:04

Bexim написа:Много е важно човек да си определи пробега и това как ще си кара колата, за да си избере мотор, задвижване, кутия и пр.


пробега е много важен, но е важно и какво искаш от колата, като вървеж... :idea:

не, че ще се дава газ постоянно и до край, но все пак...

иначе при дизела няма край, вярно е... все нещо има за правене и все не е като хората :ok:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BaDxBoY » 30 Май 2018, 13:05

vld написа:
BaDxBoY написа:
vld написа:
BaDxBoY написа:




WBAVC31080VC64115

Това е рамата на колата, за която написах. Платих с около 2 000 лева повече от пазарната цена за нея. Колата като я взех началото на 2016 беше на 159 000км на километраж.
От там работих с нея в Германия и й навъртях около 30 000км за година-две. Колата на 170 000км оригиналните термостати се бяха разпаднали, свещите и релето се бяха разпаднали,турбото имаше луфт,маховика беше за смяна,демферната шайба беше толкова напукана, че беше късмет работата на мотора. Окачването беше сравнително ОК, ДВД-то не работеше,ЕГР и като цяло целия колектор беше запушен, не можеше да мине и светлина дори, не знам въздух как е минавал. Горе-долу тези неща и правих на колата.
А и водната помпа се беше разпаднала.

Тоест точно на 200 000 колата вече трябва да е минала цялостно обслужване.
Продадох я с около 3 000 лева загуба.

Колегата Kolp ако влиза да проверява, ако иска да я цъкне и тази да видим дали са били оригинални.

Тази 320-ка за 14 000, преди месец беше на 4500 евро в същите тези групи, които следиш. Това, че някой си е сложил 5 000 лева печалба, не означава, че колата струва толкова.
Последна промяна BaDxBoY на 30 Май 2018, 13:09, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook