Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
playdeni написа:bmw_machine написа:playdeni пиши какви са резултатите после, любопитно ще е
Оказа се,че не е моята...доста "забележки" се показаха!
Търсенето продължава,ако някой има предложение за читаво 4х4,автоматче ще съм благодарен
Забравих да кажа, октомври 2006г. е колата, спортен салон е, но не е кожа. Салона е перфектен.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте и от мен.Решил съм да си взема E90/91, но още не мога да се ориентирам в двигателите. По принцип мислех да е 2.0D, дори мой познат ми предлага колата на негов приятел (320D, ръчна, комби), за около 12000 лв, регистрирана в БГ и със сменени турбо и съединител. Накратко - има ли нещо специфично за този двигател, от което трябва да се притеснявам и какво друго да гледам по колата. Разбира се разглеждам и други обяви, като обръщам внимание основно на тези от частни лица.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако е 163 коня,няма какво да мислиш.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Ако е 163 коня,няма какво да мислиш.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Защо, каква е разликата с по-новия 177 коня ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
axlastro написа:vvasilev1 написа:Ако е 163 коня,няма какво да мислиш.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Защо, каква е разликата с по-новия 177 коня ?
Има МНОГО писано в темата и във форума! Накратко - веригата.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря за съвета! Днес гледах една точно такава, 2006 година. Човека е първи собственик и я е купил на 6000 км. от премиум селекшън за 60 000 лв. Според километража е на 144000 км, но ми се стори доста поизносен салона. Автоматик. Сменяно е два пъти турбото - това не ми е ясно защо, след като е на тези километри. Филтъра за твърди частици също го няма. Освен много да я е напъвал (забелязах, че има и антирадар). Особено много следи имаше по дръжката на шофьорската врата отвътре.
Имам няколко бързи въпроса :
1. Качвах се и на кола с рекаро и беше видимо по-удобно. Доколко според вас това ще се усеща в по-дълъг период от време, защото стандартните седалки ми се сториха леко "дървени"?
2. Други варианти освен дизела 163 к.с. бихте ли препоръчали, кои и защо. Досега винаги съм карал бензин, поради по-лесната поддръжка (поне аз така си мисля)?
3. Има ли начин да се разбере дали са манипулирани километрите ?
Имам няколко бързи въпроса :
1. Качвах се и на кола с рекаро и беше видимо по-удобно. Доколко според вас това ще се усеща в по-дълъг период от време, защото стандартните седалки ми се сториха леко "дървени"?
2. Други варианти освен дизела 163 к.с. бихте ли препоръчали, кои и защо. Досега винаги съм карал бензин, поради по-лесната поддръжка (поне аз така си мисля)?
3. Има ли начин да се разбере дали са манипулирани километрите ?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
axlastro написа:Благодаря за съвета! Днес гледах една точно такава, 2006 година. Човека е първи собственик и я е купил на 6000 км. от премиум селекшън за 60 000 лв. Според километража е на 144000 км, но ми се стори доста поизносен салона. Автоматик. Сменяно е два пъти турбото - това не ми е ясно защо, след като е на тези километри. Филтъра за твърди частици също го няма. Освен много да я е напъвал (забелязах, че има и антирадар). Особено много следи имаше по дръжката на шофьорската врата отвътре.
Имам няколко бързи въпроса :
1. Качвах се и на кола с рекаро и беше видимо по-удобно. Доколко според вас това ще се усеща в по-дълъг период от време, защото стандартните седалки ми се сториха леко "дървени"?
2. Други варианти освен дизела 163 к.с. бихте ли препоръчали, кои и защо. Досега винаги съм карал бензин, поради по-лесната поддръжка (поне аз така си мисля)?
3. Има ли начин да се разбере дали са манипулирани километрите ?
Спортния салон е с пъти по-удобен от обикновения и се усеща не само извънградско но и в града ...особено по завоите седиш доста по-стабилно.
Турбото може да е и късмет и много напъване
Износане на вратата - ако е карана основно градско се износва да и страницата на салона..това не трябва да те спира (не говоря в случая) но кола с 2 нови турбини на 140 000км е яла доста бой...имай го в предвид
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
axlastro написа:Благодаря за съвета! Днес гледах една точно такава, 2006 година. Човека е първи собственик и я е купил на 6000 км. от премиум селекшън за 60 000 лв. Според километража е на 144000 км, но ми се стори доста поизносен салона. Автоматик. Сменяно е два пъти турбото - това не ми е ясно защо, след като е на тези километри. Филтъра за твърди частици също го няма. Освен много да я е напъвал (забелязах, че има и антирадар). Особено много следи имаше по дръжката на шофьорската врата отвътре.
Имам няколко бързи въпроса :
1. Качвах се и на кола с рекаро и беше видимо по-удобно. Доколко според вас това ще се усеща в по-дълъг период от време, защото стандартните седалки ми се сториха леко "дървени"?
2. Други варианти освен дизела 163 к.с. бихте ли препоръчали, кои и защо. Досега винаги съм карал бензин, поради по-лесната поддръжка (поне аз така си мисля)?
3. Има ли начин да се разбере дали са манипулирани километрите ?
Тия неща, които разказваш по-скоро е на 260к тая кола трябваше да я провериш в някое представителство, защото ето моята пак така купувана аз съм втори собственик (той също е бил втори щом е премиум) на 170к все още няма особени признаци по салона, волана има релеф макар да е лъснал от кремовете на жената, турбото при мен същи е сменяно гаранционно заради теч на масло на 90к, но дпфа е като нов. Странна ми звучи историята като нищо да я е взел да е навъртял едни 200к и да я продава (това е и моя план

Пс на 174к всичко по окачването все още е оригиналното като има 80к в бг, дюзи мюзи всичко трябва да е перфектно, за да е задръстила дпф на 160к нещо не е било наред или е правил някой агресивен мап дето е махнат преди продажбата
- a03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 28i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги, харесал съм едно комби 325i 2007г. Въпроса ми е като двигател този как е, какъв му е горе-долу разхода и много ли масло харчи? Искам да е бензин, защото не карам много км. на година. И последно двигателите преди и след фейса /бензиновите/ различават ли се и кои са по-сполучливи? Кой бензинов двигател да избера?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега не само че има цяла тема за този двигател ами две страници по-рано колегата gqbriel го е синтезирал
- pennko
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: jmbol
- Пол: Мъж
- Кара: като луд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги и аз си търся е91 държа да е 3,0д и М-пакет,навита и тем подобни глезотий не са ми приоритед,поне 2007г давам около 14к ако някой има на предвид нещо читаво да пише,благодаря за вниманието,лека вечер
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Привет отново колеги,
някой гледал ли е тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dnlcal
На снимките изглежда много добре,забелязах,че няма темпомат.
и BMW от Перник....си е рисков ход
някой гледал ли е тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dnlcal
На снимките изглежда много добре,забелязах,че няма темпомат.
и BMW от Перник....си е рисков ход

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
pennko написа:Здравейте колеги и аз си търся е91 държа да е 3,0д и М-пакет,навита и тем подобни глезотий не са ми приоритед,поне 2007г давам около 14к ако някой има на предвид нещо читаво да пише,благодаря за вниманието,лека вечер
Пусни си тема в купувам, но за тази сума и тези изисквания силно ме съмнява да намериш нещо читаво...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
pennko написа:Здравейте колеги и аз си търся е91 държа да е 3,0д и М-пакет,навита и тем подобни глезотий не са ми приоритед,поне 2007г давам около 14к ако някой има на предвид нещо читаво да пише,благодаря за вниманието,лека вечер
А ..... да прави ли за 14к само някой екземпляк 300+к частник да си я даде под 15к е силно съмнително
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, днес гледах едно Е91, 2.0 дизел 163 к.с. Като цяло колата се държеше добре, но имаше няколко неща, които ми направиха впечатление.
1. Имаше някакво свирене, сякаш от вентилатора на купето. Появяваше се и изчезваше.
2. Най-важното - при загрят двигател извадих щеката за маслото и оттам излизаше сивкав дим. При подаване на газ, дима изчезваше. Ауспуха беше чист и не пушеше при покой и при подаване на газ, както и не засмукваше хартийката.
3. Тръбата на кулера беше омаслена.
Май е това... Та въпроса ми е дали да я задраскам тази от списъка...
1. Имаше някакво свирене, сякаш от вентилатора на купето. Появяваше се и изчезваше.
2. Най-важното - при загрят двигател извадих щеката за маслото и оттам излизаше сивкав дим. При подаване на газ, дима изчезваше. Ауспуха беше чист и не пушеше при покой и при подаване на газ, както и не засмукваше хартийката.
3. Тръбата на кулера беше омаслена.
Май е това... Та въпроса ми е дали да я задраскам тази от списъка...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани