Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
axlastro написа:Здравейте отново - съвсем се обърках вече. Ходих да гледам няколко коли и повечето пушеха от щеката за маслото, с едно изключение, но там цената беше доста висока...
Имам конкретен въпрос - това да го гледам ли изобщо? http://www.cars.bg/c1592666 - мотора е някакво специално изпълнение и предполагам има части по колата, които са различни и съответно доста скъпи. Ако взимам бензин ще се слага газ - кой мотор на е90 е най-подходащ за това?
С една дума - ако да кажем бюджета ми е 13-14 000 лв, към какво е най-разумно да се насоча. Ако е бензин трябва да се предвиди и бюджет за газ ...
Колега щом мислиш за газ значи искаш икономия и евтина поддръжка.
При Е90 дизеловите мотори са по надеждни и по безпроблемни от бензиновите, поне по моите наблюдения.
А за икономия нямат място за сравнение.
С този бюджет си намери някоя добре поддържана 320д преди 2007г с М47 мотор 163кс. с малко късмет може да намериш нещо с по малко екстри на по ниска цена и после само да караш.
Аз това не го разбирам, като се търси икономия да се купува бензин и да му се слага газ, не че газта е проблемна, напротив в едно бензиново е90 най-малко ядове може би ще имаш точно с газовата уредба ама...


- doganay
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
колега отиде ли да го видиш?
Tsapo написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11461865850516026&slink=dp8ug9
Колеги да ви чуя мнението за този екземпляр и най вече някой дали я е гледал.
Търся кола за един приятел и тези дни ще ходим да гледаме тази.
Продавача по телефона каза, че била купена с фактура от БМВ, попитах го дали ще ми я покаже, каза ОК ( на нея трябва да пише км. )
Питах го дали е съгласен за оторизиран сервиз преди покупка каза ОК ( нарочно го пробвам предварително по телефона за да знам дали да се занимавам )
Годината според мен е 2006, и километрите поне са 250, но ще видим.
Кажете и вие мнение
- s0me0ne
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Taruno написа:И Китайшен М пакетен и старт бутона то за 13к цвете няма да уцелиш колега особено, така оборудвано
А защо реши, че е Китайшен М-пакета? Има си всичко колата, трябва да се види по ВИН...
За тези пари и ако е с тези забележки е супер.
На място я проверих по VIN - колата е с тези екстри и си е истински м-паРкета. Проблема е, че според мен е имала преден парктроник (PDC), а сега няма и това в комбинация с новите фарове и новите скоби на радиатора навежда на една мисъл... Отделно от това има гуми (4 еднакви) 17 цола с дот 15.
Относно меката връзка, гледам, че на повечето екземпляри (само М47 гледам) е в доста "разпадащо се" състояние, а на тази липсваше. Ето за тази става въпрос:
За мен километри на колата не са проблем, стига да има книжка и да е писано какво и кога е правено. Иначе е сто процентово тото...
Иначе уморена кола според мен не си заслужава да се прави. Заради екстри ходих до Кърджали да гледам E90 2005г. взимано от България. Колата отвътре беше тотален леш, сменяно предно стъкло, липсваща пластмаса за сензорите за дъжд и светлина. На таблото пишеше 160 000, обаче в М Кар през 2008г. са я виждали за последно по гаранция и е била на 134000. За 8 години... надали са минати 27 000км. Предвид, че е карана и в Турция. Мотор и скорости бяха ОК, но външно имаше 4 детайла за боя, вътре всички пластмаси бяха тотал щета и бяха облепени с фолио "карбон". Отказа ме липсващата история: цитирам "аз книжката не знам къде е, ама то това не е важно ако колата е ОК". Да, но за мен тези липсващи 8 години ме отказаха особено при цена 13к лева. Отделно дискове предни + накладки за смяна + предни амортисьори. Обявата беше паднала още когато я гледах, имаше я преди само в карс. рег. K 0905 AH - вин KT72980
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dblos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: E91 330D
- Детайли за колата: Touring
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
playdeni написа:bmw_machine написа:playdeni пиши какви са резултатите после, любопитно ще е
Оказа се,че не е моята...доста "забележки" се показаха!
Търсенето продължава,ако някой има предложение за читаво 4х4,автоматче ще съм благодарен
Колега късно видях поста ти ,
тази я гледах когато търсих и аз за Е9х.Гледах я някъде Октмври месец.
Запали от 5-ти път, отпред неграмотно боядисана със сериозни разминавания в детайлите , задна лява врата се разминава с калника с над 1см , задна броня кофти боядисана.
тресе доста на студено , куп грешки извади за DSC,грешка в скоростна кутия даде ама не помня каква, теч на масло от дясно на мотора .....
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Taruno написа:И Китайшен М пакетен и старт бутона то за 13к цвете няма да уцелиш колега особено, така оборудвано
А защо реши, че е Китайшен М-пакета? Има си всичко колата, трябва да се види по ВИН...
За тези пари и ако е с тези забележки е супер.
Привидя ми се бежов таван ама си е черен - М пакет дали е оригинал се познава супер бързо

- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Преди повече от месец писах да питам за тази врачанка. От тогава повечето време не бях в страната и не успях да отида да я видя. През това време цената няколко пъти падна за да стигне то сегашните 14 900, а първия път се появи на 18 500. Как ви се струва да падне с толкова много за месец? Дали някой не я е гледал и да има представа защо стои и никой не я е прилапал, защото ако е в добро състояние за тия пари е супер?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b_u_b_o написа:...
колата я знам, на мой познат е... ако търсиш точно такава, тази е безупречна

п.с. спада в цената е от лоша ориентация (и много коли)

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Колега щом мислиш за газ значи искаш икономия и евтина поддръжка.
При Е90 дизеловите мотори са по надеждни и по безпроблемни от бензиновите, поне по моите наблюдения.
А за икономия нямат място за сравнение.
С този бюджет си намери някоя добре поддържана 320д преди 2007г с М47 мотор 163кс. с малко късмет може да намериш нещо с по малко екстри на по ниска цена и после само да караш.
Аз това не го разбирам, като се търси икономия да се купува бензин и да му се слага газ, не че газта е проблемна, напротив в едно бензиново е90 най-малко ядове може би ще имаш точно с газовата уредба ама...
Според мене единствената причина, човек да иска бензин е, че го кара на кратки разстояния. От близо година, пътя ми с кола до офиса е точно 5 минути. Имам бензинова кола, атмосферна, жена ми кара дизел. Дизела го ползваме предимно за извън града вече, за да не запуша ДПФ-а, в книжката пише, че не се препоръчва да се кара на къси разстояния и тн и тн.. Когато тръгнем на работа с него (защото и половинката ми работи близо до мене) въртя по 30 минути в квартала, за да загрее и поработи малко по-дълго. На всички остроумници, които ще кажат "защо не ходиш пеша", всеки ден ми се налага да пътувам на някъде, дали в работно или след работно време. Та ако човек си търси кола за в града, според мене е по-логично да е атмосферен бензин. За газ-та си е въпрос на избор вече.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
wmalevski написа:На всички остроумници, които ще кажат "защо не ходиш пеша", всеки ден ми се налага да пътувам на някъде, дали в работно или след работно време.
Добре, че ти дочетох поста преди да пиша.

Според мен не трябва чак толкова много да го пазиш дизела, дори и да го караш само градско. Просто веднъж месечно една еднодневна екскурзия някъде по магистралата, за да регенерира и всичко ще е ОК с ДПФ-а.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Привидя ми се бежов таван ама си е черен - М пакет дали е оригинал се познава супер бързо
Това казвам и аз. Тази си е явно с истински М-пак. За такова оборудване, аз бих я огледал по-обстойно..
Тези забележки са направо дребни.. Все пак повечето хора забравят, че си купуват коли втора ръка. Нормално е да има степен на амортизация и детайли за боя.

Със сигурност е въртян пробегът, ама може да си види приблизителния.. Поне този мотор си носи на км.
Половината казват М-пак на една предна и една задна броня, което е абсурдно, включително и в момента има една 25-ца пусната тук.. Не е лоша, ама не може да тръбиш М-пакет като просто липсва.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- s0me0ne
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Това казвам и аз. Тази си е явно с истински М-пак. За такова оборудване, аз бих я огледал по-обстойно..
Тези забележки са направо дребни.. Все пак повечето хора забравят, че си купуват коли втора ръка. Нормално е да има степен на амортизация и детайли за боя.![]()
Със сигурност е въртян пробегът, ама може да си види приблизителния.. Поне този мотор си носи на км.
Половината казват М-пак на една предна и една задна броня, което е абсурдно, включително и в момента има една 25-ца пусната тук.. Не е лоша, ама не може да тръбиш М-пакет като просто липсва.
Съгласен съм. За да отида да гледам кола, то тя наистина е интересна - гледам само автомат, 163к.с., шибедах (или стъклен таван) и задължително с премиум аудио и много екстри (нави - задължително), кожа (поне) и тнт. Иначе не ходя да на място. Лошото е, че излизат рядко и почти винаги са много уморени, както и тази конкретно. Има си добри и лоши страни, но за мен липсата на история е основен недостатък, а умореният й вид ме отказа тотално. Некадърно боядисаните седалки и волан - също, както и куп други замазани (и личащи си) признаци на изтощена кола. Реставратор да ставам - не мерси. За друг може да е ок - именно за това споделям в темата инфото.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
playdeni написа:Привет отново колеги,
някой гледал ли е тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dnlcal
На снимките изглежда много добре,забелязах,че няма темпомат.
и BMW от Перник....си е рисков ход
Колеги,
ходих на оглед до Драгичево,колата визуално изглежда добре.Забележки има по шофьорската седелка (не фрапиращо),волан и алуминиева лайсна на шофьорската врата,според продавача са сменени лагер главина предни,масло скорости+филтър и ремък.
Търговеца,нямаше против проверка в представителен сервиз,но трябваше аз да си организирам транспорта,но
След проверка в представителство само по шаси се окажа,че в началото на 2013 е била на 295 000км и реших,че няма смисъл да търся транспорт и проверка,за който само да си хвърлям парите.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dblos написа:playdeni написа:bmw_machine написа:playdeni пиши какви са резултатите после, любопитно ще е
Оказа се,че не е моята...доста "забележки" се показаха!
Търсенето продължава,ако някой има предложение за читаво 4х4,автоматче ще съм благодарен
Колега късно видях поста ти ,
тази я гледах когато търсих и аз за Е9х.Гледах я някъде Октмври месец.
Запали от 5-ти път, отпред неграмотно боядисана със сериозни разминавания в детайлите , задна лява врата се разминава с калника с над 1см , задна броня кофти боядисана.
тресе доста на студено , куп грешки извади за DSC,грешка в скоростна кутия даде ама не помня каква, теч на масло от дясно на мотора .....
Благодаря все пак колега

част от забележките си ги описал много точно + още няколко нови

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И на мен ми стана интересна тази 3.0 XD от Враца. Ще взема да му се обадя на човека. Но да си кажа - колата освен на дълъг път ще се кара на градско и често на къси разстояние (няколко километра). Ще се бръмчи по работа с нея! Затова се загледах и по бензините, особено малко по-големите мотори. Мисля си, че няма нищо страшно да се сложи газ. За този дизелов мотор 3.0 не знам нищо, но съм чувал, че е доста добър.
Иначе днес гледах две е90 с 2.5 бензинов мотор, но едната не я карах (беше нов внос от Швейцария), а другата беше купувана от България, един собственик, но беше карана душмански и според мен имаше проблем със скоростите (трудно включваше на първа). Видях и една 2006 година 2.0 дизел, автомат. Беше доста скъпа - малко над 15000, но в доста добро състояние (втората такава, която не пушеше от щеката). Снимах талона (италиански), уж твърдят че е на еди колко си километра, но не се знае... Изглеждаше автентична. Загледал съм и една в Симауто - тя е пак малко над 15 000 лв., мисля беше 2008 или 2009 година. Този потенциален проблем с веригата, ако не е отстранен, имате ли идея колко струва да се отстрани? Това ако скоча на по-нова кола.
Иначе днес гледах две е90 с 2.5 бензинов мотор, но едната не я карах (беше нов внос от Швейцария), а другата беше купувана от България, един собственик, но беше карана душмански и според мен имаше проблем със скоростите (трудно включваше на първа). Видях и една 2006 година 2.0 дизел, автомат. Беше доста скъпа - малко над 15000, но в доста добро състояние (втората такава, която не пушеше от щеката). Снимах талона (италиански), уж твърдят че е на еди колко си километра, но не се знае... Изглеждаше автентична. Загледал съм и една в Симауто - тя е пак малко над 15 000 лв., мисля беше 2008 или 2009 година. Този потенциален проблем с веригата, ако не е отстранен, имате ли идея колко струва да се отстрани? Това ако скоча на по-нова кола.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тогава проблема ти е, че търсиш хем мега накипрен екземпляр хем го търсиш за сравнително ниска сума (не е невъзможно, но се приготви за бая търсене)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани