Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Spaidy написа:dextuar написа:Това, че са на по 10 г, не прави ремонтите им евтини. Човек, който гледа за 10 к кола, надали ще има възможност след това да набива 2-3 к, а може и повече, за да я стегне...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Добре, а защо реши че по всички има ремонти за по 2-3к, ако колата се провери хубаво и е читава защо да не я вземе? Задължително трябва да е над 13.5к за да е читава ли? Не мисля. То ремонти винаги излизат, който кара и ще прави то по тая логика и за 15 да вземе ако няма пари да я поддържа, то нека да гледа други коли и това е. Рано или късно винаги излизат ремонти.
Защото карам Е90, защото не го взех за 10к и защото само турбото с променливата да се рециклира ми излезе хиледарка, както и много други дребни неща и хубавото е, че не всички са правени в сервиз, иначе цената щеше да е още по-дебела...
Не искам да те обиждам, но ако имаше Е90, щеше да знаеш за какво говоря. Има толкова неща, които и в сервиза не могат да ти кажат, освен ако не покараш колата и с времето не се покажат сами. Та дори само ДПФ-а да ти махнат физически и софтуерно е към 500 лв. Или си мислиш, че тоя 10 годишен дизел не го е задръстил? Колегата Таруно много добре е обяснил нещата, но както някой беше писал по-горе - българинът обича да го лъжат и да се надскача, особено второто...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами демфер, ами дюзи - дроселови клапи, ЕГР-и, дебитомер (който повечето чистят до полуда въпреки, че е 200-250 лв), ами окачване (което макар здраво ако е строшено е пари), ами гумените карета, които хората карат скъсани и нацепени, защото не им се дават 300 лв да ги подменят. Скорости и други - има и може да има ремонти над 5-6к от старта, а другите разходи - какско, данък, гражданска ~1800 лв на година.
За това ако видиш регистрирана кола за толкова малко пари трябва да имаш едно на ум.
За това ако видиш регистрирана кола за толкова малко пари трябва да имаш едно на ум.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз си взех сравнително читава кола и ей така от нищото, за няма 2 години пръснах 10 бона по нея....
Най-тежкият ми ремонт, дотук е един демпфер(шайба) за под 1к и една дюза за 300лв....
Най-тежкият ми ремонт, дотук е един демпфер(шайба) за под 1к и една дюза за 300лв....
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
10бона за нищо,това е несериозно,кое струва 10бона ,ако смятате каско ,гражданска,накладки,гуми,дискове,масло - това са неща ,които ги има на всяка кола...още малко и горивото ще се сметне...кои Ремонти са ти 10бона на читава кола...
Аз за 6год с дизел въпреки,че единия сменях бутало и клапани и общо близо 200 000км нямам такива разходи..
Аз за 6год с дизел въпреки,че единия сменях бутало и клапани и общо близо 200 000км нямам такива разходи..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тук влиза всичко, което съм дал по колата, без гориво и винетки....
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Ами демфер, ами дюзи - дроселови клапи, ЕГР-и, дебитомер (който повечето чистят до полуда въпреки, че е 200-250 лв), ами окачване (което макар здраво ако е строшено е пари), ами гумените карета, които хората карат скъсани и нацепени, защото не им се дават 300 лв да ги подменят. Скорости и други - има и може да има ремонти над 5-6к от старта, а другите разходи - какско, данък, гражданска ~1800 лв на година.
За това ако видиш регистрирана кола за толкова малко пари трябва да имаш едно на ум.
Ами 5-6 различни регулатора на налягане по 160-200-240 лв, ами скъпи маркучи... Тая песен за дизела я пея от 5-6г., но не съм забелязал някой да ме е чул. Не си правете труда - който се наиграе, ще знае. Който не, така или иначе няма да ни вярва. Аз като гледам колко пари съм набил в здрава бензинова кола за 4г., за да е близо до идеално състояние, ме свива стомаха. Ама к'во ли знам.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Spaidy написа:dextuar написа:Това, че са на по 10 г, не прави ремонтите им евтини. Човек, който гледа за 10 к кола, надали ще има възможност след това да набива 2-3 к, а може и повече, за да я стегне...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Добре, а защо реши че по всички има ремонти за по 2-3к, ако колата се провери хубаво и е читава защо да не я вземе? Задължително трябва да е над 13.5к за да е читава ли? Не мисля. То ремонти винаги излизат, който кара и ще прави то по тая логика и за 15 да вземе ако няма пари да я поддържа, то нека да гледа други коли и това е. Рано или късно винаги излизат ремонти.
Защото карам Е90, защото не го взех за 10к и защото само турбото с променливата да се рециклира ми излезе хиледарка, както и много други дребни неща и хубавото е, че не всички са правени в сервиз, иначе цената щеше да е още по-дебела...
Не искам да те обиждам, но ако имаше Е90, щеше да знаеш за какво говоря. Има толкова неща, които и в сервиза не могат да ти кажат, освен ако не покараш колата и с времето не се покажат сами. Та дори само ДПФ-а да ти махнат физически и софтуерно е към 500 лв. Или си мислиш, че тоя 10 годишен дизел не го е задръстил? Колегата Таруно много добре е обяснил нещата, но както някой беше писал по-горе - българинът обича да го лъжат и да се надскача, особено второто...
Да аз не карам е90 и не знам. Карам е91 и там сигурно нещата са различни... Въпреки, че моята съм я плащал 16000 преди 2 години и аз съм рециклирал турбо 1к сменявал съм демферна с нова оригинална, а не като повечето за по 400 лв, сменявал съм дросел, свещи, реле, цялостно обслужване и изолиран дпф с ремап, но не съм ходил по квартални макстори като теб за тая услуга, а отидох в ХЕАД при Ангел за да ми направи колата качествено и да ми я премери на едно от най - добрите динота в бг. И аз не искам да се заяждам, искам да, кажа че ако вземеш кола за 10-11к не означава със сиггурност, че е боклук, защото лесно може да се провери.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Spaidy написа:и аз съм рециклирал турбо 1к сменявал съм демферна с нова оригинална, а не като повечето за по 400 лв, сменявал съм дросел, свещи, реле, цялостно обслужване и изолиран дпф с ремап
Прие го нещо много лично... Защото си правил очевидно ремонти по според теб и мен здрава кола, точно ти трябва да си наясно по една не чак толкова здрава какви разходи падат... Просто не е коректно да се обеснява какви коли в топ състояние се намират за 10к , щото и най-добрия сервиз не могат да ти гарантират след 1000 км какво ще се строши по тая колата, и после някой да ги чете тия бисери и да се хвърля да купува боклуците на Европа...
Spaidy написа:ако вземеш кола за 10-11к не означава със сиггурност, че е боклук, защото лесно може да се провери.А за поддръжката на тая кола всеки сам си преценява, не може да кажеш ми ти гледаш коли за 10к и нямаш пари да я подържаш, къде се мяташ в дълбокото?
Да, прав си, но тук говорим за вероятност и за балъци, и тук вероятността да те правят на балък за 10-11к е много по-голяма

Spaidy написа:но не съм ходил по квартални макстори като теб за тая услуга
Много ми е забавно като някой се изцепи така. Познаваме ли се, че знаеш къде съм ходил и кой какво ми е правил по колата още повече за какви пари? Не всички са с 2 леви ръце и за всяко нещо да се ходи до сервиз

Уточняваш въпрос: "ХЕАД при Ангел" ли е манната небесна за такива процедури, не знаех, признавам си, явно всички, които не сме го направили там, караме кошници и ходим по квартални майсторчета



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги спазвайте добрия тон ако обичате, не сме се събра ли тук да си сипваме с големия черпак, а за да си помагаме 


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Satanism написа:Тук влиза всичко, което съм дал по колата, без гориво и винетки....
Ама тва си е твой проблем колега кво си си купил - джантички,тунинг мунинг стелки и т.н простотии.Кво да си смятаме и мивките ли,да си смятам водоструйката,маркуча,прахосмукачката,има няма 500лв в препарати,пасти за полиране,чистачки и т.н което е купено за поддръжка на тази кола,че втора нямам

Разсъждавате много повърхностно,моите уважения към всички,но да се оплаквате ,че давате ИЗЛИШНИ пари - се сърдете на вас си,искам да ми кажеш,кои ремонти ама ремонти - на нещо счупено е 10 бона - поне си четете написаното,защото ако си дал 10бона за ремонт си се набутал много с това,което си купил даже страашно много.
Чета цялата тема и не мога да повярвам какви глупсоти се пишат - момчета коя кола след 2004год НЯМА демпферен маховик,че на тъпата Е30 която не мога да запаля от седмици която е 1985 год е Демпферен и струва колкото вашите горе долу (а за цена кола/част даже е по 4) Вие ми се оплаквате ,кво сте сменили...
На това му се казва поддръжка - ремонт приемам смяна на цели агрегати ,които са по-скъпи и да кажем и наблагонадеждни(водни помпи,хидравлични помпи,дюзи,кутия,диф и т.н) - дори турбото не е в тази графа,защото годината е 2016 и кола без турбо почти няма,да не би на опел корса демпферния маховик да е по-евтин или демпферната шайба (ама се замислете цена на част цена на кола първо) ми не не е...или рециклирането на турбо на Шкода 2002 ми не,защото и тя е с променлива геометрия ,НЕ са НИ толкова специални колите.
Съсредоточете се в основното - дали модела с даден агрегат има чести повреди ,това е съвсем различно,пак ще дам пример мой приятел смъкна Е90 от автовоза без дори да я е запалил - и какво смени една маслена помпа втора ръка,колата бе около 10те хиляди и има повече екстри на коли на колеги,които коментират тук.
Има точно 1 броня за боя а да и просто няма рекаро ,но си има и шибидах и динамик фарове и голяма нави и блутуут и преден и заден парктроник и разделящ се подлакътник + автомат ,колата след като я изми светна...от тогава е дал пари за едни дискове и накладки и тази маслена помпа - та всичко на всичко НЯМА 11 000лв - та продължавайте,че всички са кенефи и че щото е 20 000 е голямата работа...
Накладки,гуми,дискове,ролки,аморт са почти еднакви за поне 75% от марките само с различна цена,щото едно е БМВ разбираш ли .
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не може да убедиш хората че е по-добре читава кола за 15 отколкото гробник за 10, просто живеят с надеждата че точно те ще улучат джкпота. Аз си купих е92 за 32 000 и пак почнах с ремонтите, пък някой чака кола за 10к да няма нищо за смяна.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nukem написа:Не може да убедиш хората че е по-добре читава кола за 15 отколкото гробник за 10, просто живеят с надеждата че точно те ще улучат джкпота. Аз си купих е92 за 32 000 и пак почнах с ремонтите, пък някой чака кола за 10к да няма нищо за смяна.

Напълно съгласен!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Добре де, като е 15 имаш гаранция, че е читава ли? Пак ще си я провериш от - до нали? Ако струва 11 и пак излезе в такова съсвояние като тая за 15 няма да я вземеш ли?
Много добре разбирам какво имат на предвит повечете, че една кола щом е много ефтина или е смазана от каране или е тотализирана или без нито една екстра, има логика ама не всички са такива. Габриел в дал реален пример, аз също съм имал такива познати обаче с други марки и не е невъзможно да оцелиш добра кола на тънко.
Много добре разбирам какво имат на предвит повечете, че една кола щом е много ефтина или е смазана от каране или е тотализирана или без нито една екстра, има логика ама не всички са такива. Габриел в дал реален пример, аз също съм имал такива познати обаче с други марки и не е невъзможно да оцелиш добра кола на тънко.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Spaidy написа:Добре де, като е 15 имаш гаранция, че е читава ли? Пак ще си я провериш от - до нали? Ако струва 11 и пак излезе в такова съсвояние като тая за 15 няма да я вземеш ли?
Много добре разбирам какво имат на предвит повечете, че една кола щом е много ефтина или е смазана от каране или е тотализирана или без нито една екстра, има логика ама не всички са такива. Габриел в дал реален пример, аз също съм имал такива познати обаче с други марки и не е невъзможно да оцелиш добра кола на тънко.
Тлкова е рядко, а рисковете са толкова големи с по-новите поколения коли, че рискът не е за всеки.
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Помислете практично. Ако преди 8-10 г. сте си купили кола за около 80 000 лв. и сте я поддържали адекватно, днес няма да я продадете за 10 000 лв. Ще й търсите най-малко 20. Ако съм влагал грижи и средства в автомобила, никога няма да го дам на такава цена, освен ако не съм на зор нещо. Бих предпочел да си го карам още 2-3 г. но няма да го подаря.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани