Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 15 Юли 2016, 7:52

Spaidy написа:
dextuar написа:Това, че са на по 10 г, не прави ремонтите им евтини. Човек, който гледа за 10 к кола, надали ще има възможност след това да набива 2-3 к, а може и повече, за да я стегне...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Добре, а защо реши че по всички има ремонти за по 2-3к, ако колата се провери хубаво и е читава защо да не я вземе? Задължително трябва да е над 13.5к за да е читава ли? Не мисля. То ремонти винаги излизат, който кара и ще прави то по тая логика и за 15 да вземе ако няма пари да я поддържа, то нека да гледа други коли и това е. Рано или късно винаги излизат ремонти.


Защото карам Е90, защото не го взех за 10к и защото само турбото с променливата да се рециклира ми излезе хиледарка, както и много други дребни неща и хубавото е, че не всички са правени в сервиз, иначе цената щеше да е още по-дебела...

Не искам да те обиждам, но ако имаше Е90, щеше да знаеш за какво говоря. Има толкова неща, които и в сервиза не могат да ти кажат, освен ако не покараш колата и с времето не се покажат сами. Та дори само ДПФ-а да ти махнат физически и софтуерно е към 500 лв. Или си мислиш, че тоя 10 годишен дизел не го е задръстил? Колегата Таруно много добре е обяснил нещата, но както някой беше писал по-горе - българинът обича да го лъжат и да се надскача, особено второто...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 15 Юли 2016, 8:51

Ами демфер, ами дюзи - дроселови клапи, ЕГР-и, дебитомер (който повечето чистят до полуда въпреки, че е 200-250 лв), ами окачване (което макар здраво ако е строшено е пари), ами гумените карета, които хората карат скъсани и нацепени, защото не им се дават 300 лв да ги подменят. Скорости и други - има и може да има ремонти над 5-6к от старта, а другите разходи - какско, данък, гражданска ~1800 лв на година.

За това ако видиш регистрирана кола за толкова малко пари трябва да имаш едно на ум.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 15 Юли 2016, 9:16

Аз си взех сравнително читава кола и ей така от нищото, за няма 2 години пръснах 10 бона по нея....
Най-тежкият ми ремонт, дотук е един демпфер(шайба) за под 1к и една дюза за 300лв....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 15 Юли 2016, 9:19

10бона за нищо,това е несериозно,кое струва 10бона ,ако смятате каско ,гражданска,накладки,гуми,дискове,масло - това са неща ,които ги има на всяка кола...още малко и горивото ще се сметне...кои Ремонти са ти 10бона на читава кола...
Аз за 6год с дизел въпреки,че единия сменях бутало и клапани и общо близо 200 000км нямам такива разходи..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 15 Юли 2016, 9:26

Тук влиза всичко, което съм дал по колата, без гориво и винетки....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 15 Юли 2016, 9:26

Taruno написа:Ами демфер, ами дюзи - дроселови клапи, ЕГР-и, дебитомер (който повечето чистят до полуда въпреки, че е 200-250 лв), ами окачване (което макар здраво ако е строшено е пари), ами гумените карета, които хората карат скъсани и нацепени, защото не им се дават 300 лв да ги подменят. Скорости и други - има и може да има ремонти над 5-6к от старта, а другите разходи - какско, данък, гражданска ~1800 лв на година.

За това ако видиш регистрирана кола за толкова малко пари трябва да имаш едно на ум.

Ами 5-6 различни регулатора на налягане по 160-200-240 лв, ами скъпи маркучи... Тая песен за дизела я пея от 5-6г., но не съм забелязал някой да ме е чул. Не си правете труда - който се наиграе, ще знае. Който не, така или иначе няма да ни вярва. Аз като гледам колко пари съм набил в здрава бензинова кола за 4г., за да е близо до идеално състояние, ме свива стомаха. Ама к'во ли знам.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Spaidy » 15 Юли 2016, 9:45

dextuar написа:
Spaidy написа:
dextuar написа:Това, че са на по 10 г, не прави ремонтите им евтини. Човек, който гледа за 10 к кола, надали ще има възможност след това да набива 2-3 к, а може и повече, за да я стегне...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Добре, а защо реши че по всички има ремонти за по 2-3к, ако колата се провери хубаво и е читава защо да не я вземе? Задължително трябва да е над 13.5к за да е читава ли? Не мисля. То ремонти винаги излизат, който кара и ще прави то по тая логика и за 15 да вземе ако няма пари да я поддържа, то нека да гледа други коли и това е. Рано или късно винаги излизат ремонти.


Защото карам Е90, защото не го взех за 10к и защото само турбото с променливата да се рециклира ми излезе хиледарка, както и много други дребни неща и хубавото е, че не всички са правени в сервиз, иначе цената щеше да е още по-дебела...

Не искам да те обиждам, но ако имаше Е90, щеше да знаеш за какво говоря. Има толкова неща, които и в сервиза не могат да ти кажат, освен ако не покараш колата и с времето не се покажат сами. Та дори само ДПФ-а да ти махнат физически и софтуерно е към 500 лв. Или си мислиш, че тоя 10 годишен дизел не го е задръстил? Колегата Таруно много добре е обяснил нещата, но както някой беше писал по-горе - българинът обича да го лъжат и да се надскача, особено второто...


Да аз не карам е90 и не знам. Карам е91 и там сигурно нещата са различни... Въпреки, че моята съм я плащал 16000 преди 2 години и аз съм рециклирал турбо 1к сменявал съм демферна с нова оригинална, а не като повечето за по 400 лв, сменявал съм дросел, свещи, реле, цялостно обслужване и изолиран дпф с ремап, но не съм ходил по квартални макстори като теб за тая услуга, а отидох в ХЕАД при Ангел за да ми направи колата качествено и да ми я премери на едно от най - добрите динота в бг. И аз не искам да се заяждам, искам да, кажа че ако вземеш кола за 10-11к не означава със сиггурност, че е боклук, защото лесно може да се провери. ;) А за поддръжката на тая кола всеки сам си преценява, не може да кажеш ми ти гледаш коли за 10к и нямаш пари да я подържаш, къде се мяташ в дълбокото?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 15 Юли 2016, 10:05

Spaidy написа:и аз съм рециклирал турбо 1к сменявал съм демферна с нова оригинална, а не като повечето за по 400 лв, сменявал съм дросел, свещи, реле, цялостно обслужване и изолиран дпф с ремап

Прие го нещо много лично... Защото си правил очевидно ремонти по според теб и мен здрава кола, точно ти трябва да си наясно по една не чак толкова здрава какви разходи падат... Просто не е коректно да се обеснява какви коли в топ състояние се намират за 10к , щото и най-добрия сервиз не могат да ти гарантират след 1000 км какво ще се строши по тая колата, и после някой да ги чете тия бисери и да се хвърля да купува боклуците на Европа...

Spaidy написа:ако вземеш кола за 10-11к не означава със сиггурност, че е боклук, защото лесно може да се провери. ;) А за поддръжката на тая кола всеки сам си преценява, не може да кажеш ми ти гледаш коли за 10к и нямаш пари да я подържаш, къде се мяташ в дълбокото?

Да, прав си, но тук говорим за вероятност и за балъци, и тук вероятността да те правят на балък за 10-11к е много по-голяма 8) Идеята е, че който търси кола за 10к, обикновено не иска или не може да си позволи кола за 15к, а тая от 10к много бързо може да стане на 15к, но ще е късно...

Spaidy написа:но не съм ходил по квартални макстори като теб за тая услуга

Много ми е забавно като някой се изцепи така. Познаваме ли се, че знаеш къде съм ходил и кой какво ми е правил по колата още повече за какви пари? Не всички са с 2 леви ръце и за всяко нещо да се ходи до сервиз :winky:

Уточняваш въпрос: "ХЕАД при Ангел" ли е манната небесна за такива процедури, не знаех, признавам си, явно всички, които не сме го направили там, караме кошници и ходим по квартални майсторчета :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 15 Юли 2016, 10:49

Колеги спазвайте добрия тон ако обичате, не сме се събра ли тук да си сипваме с големия черпак, а за да си помагаме :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 15 Юли 2016, 13:39

Satanism написа:Тук влиза всичко, което съм дал по колата, без гориво и винетки....


Ама тва си е твой проблем колега кво си си купил - джантички,тунинг мунинг стелки и т.н простотии.Кво да си смятаме и мивките ли,да си смятам водоструйката,маркуча,прахосмукачката,има няма 500лв в препарати,пасти за полиране,чистачки и т.н което е купено за поддръжка на тази кола,че втора нямам :help:

Разсъждавате много повърхностно,моите уважения към всички,но да се оплаквате ,че давате ИЗЛИШНИ пари - се сърдете на вас си,искам да ми кажеш,кои ремонти ама ремонти - на нещо счупено е 10 бона - поне си четете написаното,защото ако си дал 10бона за ремонт си се набутал много с това,което си купил даже страашно много.

Чета цялата тема и не мога да повярвам какви глупсоти се пишат - момчета коя кола след 2004год НЯМА демпферен маховик,че на тъпата Е30 която не мога да запаля от седмици която е 1985 год е Демпферен и струва колкото вашите горе долу (а за цена кола/част даже е по 4) Вие ми се оплаквате ,кво сте сменили...
На това му се казва поддръжка - ремонт приемам смяна на цели агрегати ,които са по-скъпи и да кажем и наблагонадеждни(водни помпи,хидравлични помпи,дюзи,кутия,диф и т.н) - дори турбото не е в тази графа,защото годината е 2016 и кола без турбо почти няма,да не би на опел корса демпферния маховик да е по-евтин или демпферната шайба (ама се замислете цена на част цена на кола първо) ми не не е...или рециклирането на турбо на Шкода 2002 ми не,защото и тя е с променлива геометрия ,НЕ са НИ толкова специални колите.
Съсредоточете се в основното - дали модела с даден агрегат има чести повреди ,това е съвсем различно,пак ще дам пример мой приятел смъкна Е90 от автовоза без дори да я е запалил - и какво смени една маслена помпа втора ръка,колата бе около 10те хиляди и има повече екстри на коли на колеги,които коментират тук.
Има точно 1 броня за боя а да и просто няма рекаро ,но си има и шибидах и динамик фарове и голяма нави и блутуут и преден и заден парктроник и разделящ се подлакътник + автомат ,колата след като я изми светна...от тогава е дал пари за едни дискове и накладки и тази маслена помпа - та всичко на всичко НЯМА 11 000лв - та продължавайте,че всички са кенефи и че щото е 20 000 е голямата работа...

Накладки,гуми,дискове,ролки,аморт са почти еднакви за поне 75% от марките само с различна цена,щото едно е БМВ разбираш ли .
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Nukem » 15 Юли 2016, 20:11

Не може да убедиш хората че е по-добре читава кола за 15 отколкото гробник за 10, просто живеят с надеждата че точно те ще улучат джкпота. Аз си купих е92 за 32 000 и пак почнах с ремонтите, пък някой чака кола за 10к да няма нищо за смяна.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 15 Юли 2016, 21:25

Nukem написа:Не може да убедиш хората че е по-добре читава кола за 15 отколкото гробник за 10, просто живеят с надеждата че точно те ще улучат джкпота. Аз си купих е92 за 32 000 и пак почнах с ремонтите, пък някой чака кола за 10к да няма нищо за смяна.


:yes:
Напълно съгласен!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Spaidy » 16 Юли 2016, 6:27

Добре де, като е 15 имаш гаранция, че е читава ли? Пак ще си я провериш от - до нали? Ако струва 11 и пак излезе в такова съсвояние като тая за 15 няма да я вземеш ли?
Много добре разбирам какво имат на предвит повечете, че една кола щом е много ефтина или е смазана от каране или е тотализирана или без нито една екстра, има логика ама не всички са такива. Габриел в дал реален пример, аз също съм имал такива познати обаче с други марки и не е невъзможно да оцелиш добра кола на тънко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 16 Юли 2016, 6:59

Spaidy написа:Добре де, като е 15 имаш гаранция, че е читава ли? Пак ще си я провериш от - до нали? Ако струва 11 и пак излезе в такова съсвояние като тая за 15 няма да я вземеш ли?
Много добре разбирам какво имат на предвит повечете, че една кола щом е много ефтина или е смазана от каране или е тотализирана или без нито една екстра, има логика ама не всички са такива. Габриел в дал реален пример, аз също съм имал такива познати обаче с други марки и не е невъзможно да оцелиш добра кола на тънко.


Тлкова е рядко, а рисковете са толкова големи с по-новите поколения коли, че рискът не е за всеки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 29.08.2010
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320dA M47
Детайли за колата: УНИКАТ!!1

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bmw_machine » 16 Юли 2016, 8:53

Помислете практично. Ако преди 8-10 г. сте си купили кола за около 80 000 лв. и сте я поддържали адекватно, днес няма да я продадете за 10 000 лв. Ще й търсите най-малко 20. Ако съм влагал грижи и средства в автомобила, никога няма да го дам на такава цена, освен ако не съм на зор нещо. Бих предпочел да си го карам още 2-3 г. но няма да го подаря.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook