Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Satanism написа:Тук влиза всичко, което съм дал по колата, без гориво и винетки....
Ама тва си е твой проблем колега кво си си купил - джантички,тунинг мунинг стелки и т.н простотии.Кво да си смятаме и мивките ли,да си смятам водоструйката,маркуча,прахосмукачката,има няма 500лв в препарати,пасти за полиране,чистачки и т.н което е купено за поддръжка на тази кола,че втора нямам![]()
Разсъждавате много повърхностно,моите уважения към всички,но да се оплаквате ,че давате ИЗЛИШНИ пари - се сърдете на вас си,искам да ми кажеш,кои ремонти ама ремонти - на нещо счупено е 10 бона - поне си четете написаното,защото ако си дал 10бона за ремонт си се набутал много с това,което си купил даже страашно много.
.
Веднага ти казвам, ремонтите по колата са ми 3 бона за 15 месеца и както ще видиш, няма абсолютно нищо фрапантно.Отделно ти е обслужването, което при мен са масла, филтри, спирачки, разните му течности, гуми..4,5 бона....
Аз, по моята, за 40те хиляди км, които съм й навъртял, съм направил следните ремонти:
152,20лв О-пръстен - турбо-път, гарнитура, тампон-задно окачване, реглаж луфтове-багажник + труд
181,94лв Тампони-носачи-предни, диагностика окачване+труд
125,00лв РЛС + смяна и калибрация, духалка-централна
1083,40лв Демпферна шайба, тампони макферсон, прашници амортисьори, задна чистачка(ремонт)+труд
288,00лв Почистване DPF, датчик налягане изп. система + труд
301,00лв Термостат, 2бр, оригинални+о пръстен+труд+антифриз
153,00лв Маслен сепаратор+уплътнения и болтове
705,00лв 1бр. Дюза, допълнителна водна помпа, оригинална+труд
30,00лв Духалки, 2бр.
Общо точно 3к и някакви дребни.
Както се вижда от тоя списък, почти всичко са разни дреболии и гупости, но парите си се трупат много бързо...И това още не включва маховик+съединител, което са си 2 бона отгоре и неминуемо ме очакват.
Мисълта ми, обаче, по-скоро беше, че колкото и да е читава колата, поддръжката не е евтина, особено първите 2-3 години, докато се поотстранят разни деболии, сменят се разни неща за лично спокойствие, набавят се гуми, каско и т.н....
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Всеки, който си купи е90 над 10 бона, е балък и точка по въпроса. Само си чешем езиците и клавиатурите, колеги. Темата май тръгна като онази другата, колко доход трябва за поддръжка на 330д, а нали не и е такъв замисъла. За едно май поне всички сме съгласни - голяма доза късмет е за каквато и цена да я купиш 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Всеки, който си купи е90 над 10 бона, е балък и точка по въпроса. Само си чешем езиците и клавиатурите, колеги. Темата май тръгна като онази другата, колко доход трябва за поддръжка на 330д, а нали не и е такъв замисъла. За едно май поне всички сме съгласни - голяма доза късмет е за каквато и цена да я купиш
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз поне не казвам това,просто не подкрепям безумното мнение,че тези коли са някакви уникални и други като тях не съществуват и трябва да си милионер да караш таква.Цена НЕ винаги е качествно - но явно ,не си ме разбрал на цяло - коя кола НЯМА поддръжка ,просто има такива,които имат по-често а това е нещо различно - тук е момента това по-често е защото колата е на прекалено много километри и нулева поддръжка или просто е калпав модела.
Определено си прав,че отиде към темата с дохода - но се написаха много повърхностни неща,които са за всеки дизел common rail !
Satanism написа:Gqbriel написа:Satanism написа:Тук влиза всичко, което съм дал по колата, без гориво и винетки....
Ама тва си е твой проблем колега кво си си купил - джантички,тунинг мунинг стелки и т.н простотии.Кво да си смятаме и мивките ли,да си смятам водоструйката,маркуча,прахосмукачката,има няма 500лв в препарати,пасти за полиране,чистачки и т.н което е купено за поддръжка на тази кола,че втора нямам![]()
Разсъждавате много повърхностно,моите уважения към всички,но да се оплаквате ,че давате ИЗЛИШНИ пари - се сърдете на вас си,искам да ми кажеш,кои ремонти ама ремонти - на нещо счупено е 10 бона - поне си четете написаното,защото ако си дал 10бона за ремонт си се набутал много с това,което си купил даже страашно много.
.
Веднага ти казвам, ремонтите по колата са ми 3 бона за 15 месеца и както ще видиш, няма абсолютно нищо фрапантно.Отделно ти е обслужването, което при мен са масла, филтри, спирачки, разните му течности, гуми..4,5 бона....
Аз, по моята, за 40те хиляди км, които съм й навъртял, съм направил следните ремонти:
152,20лв О-пръстен - турбо-път, гарнитура, тампон-задно окачване, реглаж луфтове-багажник + труд -
181,94лв Тампони-носачи-предни, диагностика окачване+труд
125,00лв РЛС + смяна и калибрация, духалка-централна
1083,40лв Демпферна шайба, тампони макферсон, прашници амортисьори, задна чистачка(ремонт)+труд
288,00лв Почистване DPF, датчик налягане изп. система + труд
301,00лв Термостат, 2бр, оригинални+о пръстен+труд+антифриз
153,00лв Маслен сепаратор+уплътнения и болтове
705,00лв 1бр. Дюза, допълнителна водна помпа, оригинална+труд
30,00лв Духалки, 2бр.
Общо точно 3к и някакви дребни.
Както се вижда от тоя списък, почти всичко са разни дреболии и гупости, но парите си се трупат много бързо...И това още не включва маховик+съединител, което са си 2 бона отгоре и неминуемо ме очакват.
Мисълта ми, обаче, по-скоро беше, че колкото и да е читава колата, поддръжката не е евтина, особено първите 2-3 години, докато се поотстранят разни деболии, сменят се разни неща за лично спокойствие, набавят се гуми, каско и т.н....
Както се вижда от този списък леко е в страни от читава но да не излезе че се заяждам
след като си ги изгърмял за една година .Ето малък пример за колегите ,така съм съгласен да се пишат мнения ,защото е показателно кое колко може да им струва...но освен допълнителната водна помпа и демпфера май май не са 3к и съвсем спокойно може да са и 300лв..колко от цените са ти труд,защото едни взимат 100лв други взимат 50
Надявам се не се продължи с безумното водене на разговор за поддръжка на Е90 ,защото тук е ИЗБОР на Е90 и хората искат мнение за конкретен автомобил а не кое се предава във масовката дизелови коли,единственото ,което до някъде гарантира избягване на някои неща е СЕРВИЗНА история + реално доказуеми малко КМ - това е ,другото е приказки във въздуха.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте пичове!,
незнам какви сметки си правите но аз си взех 11.2008 е90 бензин преди 20 месеца и досега съм дал 200 лева за консумативи:)
незнам какви сметки си правите но аз си взех 11.2008 е90 бензин преди 20 месеца и досега съм дал 200 лева за консумативи:)
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Само колега gqbriel, май не си разбрал, че тук говорим за демферната шайба, а не за маховика, като чета миналото ти мнение останах с такова впечатление.
Последна промяна Taruno на 16 Юли 2016, 23:02, променена общо 1 път
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Само колега gqbriel, чай не си разбрал, че тук говорил за демферната шайба, а не за маховика, като чета миналото ти мнение останах с такова впечатление.
И да съм сбъркал в примерите е от невнимание,много добре знам кое какво е.
Правилото е - гледаш модел + двигател,гледаш най-честите ремонти,най-тежките ремонти и си правиш сметка ,от там нататък е въпрос на късмет (мое мнение).Винаги може да има подводен камък ,това и TUV не може да ти го гарантира на 100%
Масово колите споделят едни и същи проблеми особено дизеловите коли тези които са с ГНП/common rail ,дали ще са бензин с директно впръскване и т.н Нека,не се заблуждаваме,че нашите части са най-скъпи или нещо такова,повечето случаи цената е заради марката..
Дали е бензин или дизел - най-важното е да се следи за скъпите неща за смяна ,дали са сменяни , дали им предстои и тогава да се прави сметка.А не с какъв М пакет е и дали има еди каква си екстра,защото ако един салон е 600лв то една шайба или маховик е доста по-скъпа,само че едното може да те остави на пътя и т.н
В случая с турбото,някои модели са с по-здрави турбини други не,информация може да се намери и човек да си прецени..
Айде стига от мен с

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- s0me0ne
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Та, точно по темата. В Монтана се продава E90 320dA 11.2006 с много екстри, цвят Монако синьо (тъмно синьо). ВИН-а е WBAVC310X0VC72426. Обявата я има в карс.бг http://autobrothers-mnt.cars.bg/c1747982 Колата е внос от Италия, на таблото пише 160к км, а 11.2014 е влизала в Италия на 268 000км. Тук е пребоядисвана цялата без тавана и задния багажник. Шибедаха е залепен със СИЛИКОН и натиска тапицерията на тавана при опит за отваряне, т.е. не се знае дали тавана не е и крив, но самия механизъм работи (не мина калибрацията все пак). За удари не знам, но със сигурност леко предницата е по-вляво от задницата. Отвътре освен кората на шофьорската врата и претапицирания волан, друго не издава километрите. Екстрите като чейнджър, премиум аудио, блутуут и нави работят. Има проблем освен с шибедаха и със модула на огледалата (няма връзка с лявото е грешката). Климатроника работи добре. Кутията сменя перфектно. Мотора работи добре, но имаше много грешки - ЕГР, чека свети заради "Emission control" и още други (течащ егр, дпф е там и е проблемен, пеперудките са там, не работи помпата за прехийтъра). Отпред похлопва нещо, волана не се връща напълно (рейка?). Задните гуми са на 0. Продавача твърди, че амортесьорите са нови (предните) оригинални, а си личи, че са стари или е сложил втора употреба. Предни дискове и накладки също са сменени.
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
s0me0ne написа:Та, точно по темата. В Монтана се продава E90 320dA 11.2006 с много екстри, цвят Монако синьо (тъмно синьо). ВИН-а е WBAVC310X0VC72426. Обявата я има в карс.бг http://autobrothers-mnt.cars.bg/c1747982 Колата е внос от Италия, на таблото пише 160к км, а 11.2014 е влизала в Италия на 268 000км. Тук е пребоядисвана цялата без тавана и задния багажник. Шибедаха е залепен със СИЛИКОН и натиска тапицерията на тавана при опит за отваряне, т.е. не се знае дали тавана не е и крив, но самия механизъм работи (не мина калибрацията все пак). За удари не знам, но със сигурност леко предницата е по-вляво от задницата. Отвътре освен кората на шофьорската врата и претапицирания волан, друго не издава километрите. Екстрите като чейнджър, премиум аудио, блутуут и нави работят. Има проблем освен с шибедаха и със модула на огледалата (няма връзка с лявото е грешката). Климатроника работи добре. Кутията сменя перфектно. Мотора работи добре, но имаше много грешки - ЕГР, чека свети заради "Emission control" и още други (течащ егр, дпф е там и е проблемен, пеперудките са там, не работи помпата за прехийтъра). Отпред похлопва нещо, волана не се връща напълно (рейка?). Задните гуми са на 0. Продавача твърди, че амортесьорите са нови (предните) оригинални, а си личи, че са стари или е сложил втора употреба. Предни дискове и накладки също са сменени.
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
Тая кола е за моргата направо от това описание
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:s0me0ne написа:Та, точно по темата. В Монтана се продава E90 320dA 11.2006 с много екстри, цвят Монако синьо (тъмно синьо). ВИН-а е WBAVC310X0VC72426. Обявата я има в карс.бг http://autobrothers-mnt.cars.bg/c1747982 Колата е внос от Италия, на таблото пише 160к км, а 11.2014 е влизала в Италия на 268 000км. Тук е пребоядисвана цялата без тавана и задния багажник. Шибедаха е залепен със СИЛИКОН и натиска тапицерията на тавана при опит за отваряне, т.е. не се знае дали тавана не е и крив, но самия механизъм работи (не мина калибрацията все пак). За удари не знам, но със сигурност леко предницата е по-вляво от задницата. Отвътре освен кората на шофьорската врата и претапицирания волан, друго не издава километрите. Екстрите като чейнджър, премиум аудио, блутуут и нави работят. Има проблем освен с шибедаха и със модула на огледалата (няма връзка с лявото е грешката). Климатроника работи добре. Кутията сменя перфектно. Мотора работи добре, но имаше много грешки - ЕГР, чека свети заради "Emission control" и още други (течащ егр, дпф е там и е проблемен, пеперудките са там, не работи помпата за прехийтъра). Отпред похлопва нещо, волана не се връща напълно (рейка?). Задните гуми са на 0. Продавача твърди, че амортесьорите са нови (предните) оригинални, а си личи, че са стари или е сложил втора употреба. Предни дискове и накладки също са сменени.
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
Тая кола е за моргата направо от това описание
По интересно, за да я обяви за 11к, колко ли да му е стъпила на него - залагам 6-7 к макс...
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Taruno написа:s0me0ne написа:Та, точно по темата. В Монтана се продава E90 320dA 11.2006 с много екстри, цвят Монако синьо (тъмно синьо). ВИН-а е WBAVC310X0VC72426. Обявата я има в карс.бг http://autobrothers-mnt.cars.bg/c1747982 Колата е внос от Италия, на таблото пише 160к км, а 11.2014 е влизала в Италия на 268 000км. Тук е пребоядисвана цялата без тавана и задния багажник. Шибедаха е залепен със СИЛИКОН и натиска тапицерията на тавана при опит за отваряне, т.е. не се знае дали тавана не е и крив, но самия механизъм работи (не мина калибрацията все пак). За удари не знам, но със сигурност леко предницата е по-вляво от задницата. Отвътре освен кората на шофьорската врата и претапицирания волан, друго не издава километрите. Екстрите като чейнджър, премиум аудио, блутуут и нави работят. Има проблем освен с шибедаха и със модула на огледалата (няма връзка с лявото е грешката). Климатроника работи добре. Кутията сменя перфектно. Мотора работи добре, но имаше много грешки - ЕГР, чека свети заради "Emission control" и още други (течащ егр, дпф е там и е проблемен, пеперудките са там, не работи помпата за прехийтъра). Отпред похлопва нещо, волана не се връща напълно (рейка?). Задните гуми са на 0. Продавача твърди, че амортесьорите са нови (предните) оригинални, а си личи, че са стари или е сложил втора употреба. Предни дискове и накладки също са сменени.
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
Тая кола е за моргата направо от това описание
По интересно, за да я обяви за 11к, колко ли да му е стъпила на него - залагам 6-7 к макс...
Вии тез джамбази ги изкарахте милионери ... ако се правеха по 4-5к на кола щеше всеки 2ри с това да се занимава ( не че не е така де ) . А таз кола освен по волана си личи и по куп други неща че е доста зле

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- sincheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
snaiperist0 написа:dextuar написа:Taruno написа:s0me0ne написа:Та, точно по темата. В Монтана се продава E90 320dA 11.2006 с много екстри, цвят Монако синьо (тъмно синьо). ВИН-а е WBAVC310X0VC72426. Обявата я има в карс.бг http://autobrothers-mnt.cars.bg/c1747982 Колата е внос от Италия, на таблото пише 160к км, а 11.2014 е влизала в Италия на 268 000км. Тук е пребоядисвана цялата без тавана и задния багажник. Шибедаха е залепен със СИЛИКОН и натиска тапицерията на тавана при опит за отваряне, т.е. не се знае дали тавана не е и крив, но самия механизъм работи (не мина калибрацията все пак). За удари не знам, но със сигурност леко предницата е по-вляво от задницата. Отвътре освен кората на шофьорската врата и претапицирания волан, друго не издава километрите. Екстрите като чейнджър, премиум аудио, блутуут и нави работят. Има проблем освен с шибедаха и със модула на огледалата (няма връзка с лявото е грешката). Климатроника работи добре. Кутията сменя перфектно. Мотора работи добре, но имаше много грешки - ЕГР, чека свети заради "Emission control" и още други (течащ егр, дпф е там и е проблемен, пеперудките са там, не работи помпата за прехийтъра). Отпред похлопва нещо, волана не се връща напълно (рейка?). Задните гуми са на 0. Продавача твърди, че амортесьорите са нови (предните) оригинални, а си личи, че са стари или е сложил втора употреба. Предни дискове и накладки също са сменени.
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
Тая кола е за моргата направо от това описание
По интересно, за да я обяви за 11к, колко ли да му е стъпила на него - залагам 6-7 к макс...
Вии тез джамбази ги изкарахте милионери ... ако се правеха по 4-5к на кола щеше всеки 2ри с това да се занимава ( не че не е така де ) . А таз кола освен по волана си личи и по куп други неща че е доста зле
Е те не правят сигурно 4-5 к, той да я е купил за 7, после нали трябва да я докара, да я напудри, евентуално да замаскира някой проблем, да плати да врътнат километрите и от тея 11к поне 2-3 да са му чиста печалба...
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Много ясно, че правят 4к на кола...предната кола си я купих от автовоза...фактурата от Италия беше за 3к евро, колата беше обявена на 10 бона...колко да свалиш, 700-800лв...и като им сложиш по още някакви за транспорта, на кола от 3к евро си правят 3к лева без проблем....смятайте на тия, които са по 15 и нагоре....
Е, в моя случай колата мина основен ремонт за сметка на автокъщата, та в крайна сметка ми я продадоха 0:0 за тях, но това е частен случай...
Е, в моя случай колата мина основен ремонт за сметка на автокъщата, та в крайна сметка ми я продадоха 0:0 за тях, но това е частен случай...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз мисля, че правят, освен ако сумите на италианските фактури за покупка са манипулирани. Гледах една в София, 13к на обява, фактура за 3900Е.
- sincheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Satanism написа:Много ясно, че правят 4к на кола...предната кола си я купих от автовоза...фактурата от Италия беше за 3к евро, колата беше обявена на 10 бона...колко да свалиш, 700-800лв...и като им сложиш по още някакви за транспорта, на кола от 3к евро си правят 3к лева без проблем....смятайте на тия, които са по 15 и нагоре....
Е, в моя случай колата мина основен ремонт за сметка на автокъщата, та в крайна сметка ми я продадоха 0:0 за тях, но това е частен случай...
Колега, как така за сметка на автокъщата?
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sincheto написа:Satanism написа:Много ясно, че правят 4к на кола...предната кола си я купих от автовоза...фактурата от Италия беше за 3к евро, колата беше обявена на 10 бона...колко да свалиш, 700-800лв...и като им сложиш по още някакви за транспорта, на кола от 3к евро си правят 3к лева без проблем....смятайте на тия, които са по 15 и нагоре....
Е, в моя случай колата мина основен ремонт за сметка на автокъщата, та в крайна сметка ми я продадоха 0:0 за тях, но това е частен случай...
Колега, как така за сметка на автокъщата?
Ами запалихме колата и беше очевидно, че мотора е тотал щета....аз си тръгнах, а след това ми се обадиха, дали ако се отстрани проблема в мой сервиз, за тяхна сметка, бих купил колата.Така и направихме, но се оказа, че липсва компресия на 3 от 5те цилиндъра и отидохме на основен ремонт.Просто ми смъкнаха 3 бона от цената, след като получихме оферта за ремонта и така...
Иначе колата беше единствена такава в България, за продажба, освен това беше в доста прилично състояние, икзлючаем двигателя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани