Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Satanism написа:Тук влиза всичко, което съм дал по колата, без гориво и винетки....
Ама тва си е твой проблем колега кво си си купил - джантички,тунинг мунинг стелки и т.н простотии.Кво да си смятаме и мивките ли,да си смятам водоструйката,маркуча,прахосмукачката,има няма 500лв в препарати,пасти за полиране,чистачки и т.н което е купено за поддръжка на тази кола,че втора нямам![]()
Разсъждавате много повърхностно,моите уважения към всички,но да се оплаквате ,че давате ИЗЛИШНИ пари - се сърдете на вас си,искам да ми кажеш,кои ремонти ама ремонти - на нещо счупено е 10 бона - поне си четете написаното,защото ако си дал 10бона за ремонт си се набутал много с това,което си купил даже страашно много.
.
Веднага ти казвам, ремонтите по колата са ми 3 бона за 15 месеца и както ще видиш, няма абсолютно нищо фрапантно.Отделно ти е обслужването, което при мен са масла, филтри, спирачки, разните му течности, гуми..4,5 бона....
Аз, по моята, за 40те хиляди км, които съм й навъртял, съм направил следните ремонти:
152,20лв О-пръстен - турбо-път, гарнитура, тампон-задно окачване, реглаж луфтове-багажник + труд
181,94лв Тампони-носачи-предни, диагностика окачване+труд
125,00лв РЛС + смяна и калибрация, духалка-централна
1083,40лв Демпферна шайба, тампони макферсон, прашници амортисьори, задна чистачка(ремонт)+труд
288,00лв Почистване DPF, датчик налягане изп. система + труд
301,00лв Термостат, 2бр, оригинални+о пръстен+труд+антифриз
153,00лв Маслен сепаратор+уплътнения и болтове
705,00лв 1бр. Дюза, допълнителна водна помпа, оригинална+труд
30,00лв Духалки, 2бр.
Общо точно 3к и някакви дребни.
Както се вижда от тоя списък, почти всичко са разни дреболии и гупости, но парите си се трупат много бързо...И това още не включва маховик+съединител, което са си 2 бона отгоре и неминуемо ме очакват.
Мисълта ми, обаче, по-скоро беше, че колкото и да е читава колата, поддръжката не е евтина, особено първите 2-3 години, докато се поотстранят разни деболии, сменят се разни неща за лично спокойствие, набавят се гуми, каско и т.н....
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Всеки, който си купи е90 над 10 бона, е балък и точка по въпроса. Само си чешем езиците и клавиатурите, колеги. Темата май тръгна като онази другата, колко доход трябва за поддръжка на 330д, а нали не и е такъв замисъла. За едно май поне всички сме съгласни - голяма доза късмет е за каквато и цена да я купиш 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Всеки, който си купи е90 над 10 бона, е балък и точка по въпроса. Само си чешем езиците и клавиатурите, колеги. Темата май тръгна като онази другата, колко доход трябва за поддръжка на 330д, а нали не и е такъв замисъла. За едно май поне всички сме съгласни - голяма доза късмет е за каквато и цена да я купиш
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз поне не казвам това,просто не подкрепям безумното мнение,че тези коли са някакви уникални и други като тях не съществуват и трябва да си милионер да караш таква.Цена НЕ винаги е качествно - но явно ,не си ме разбрал на цяло - коя кола НЯМА поддръжка ,просто има такива,които имат по-често а това е нещо различно - тук е момента това по-често е защото колата е на прекалено много километри и нулева поддръжка или просто е калпав модела.
Определено си прав,че отиде към темата с дохода - но се написаха много повърхностни неща,които са за всеки дизел common rail !
Satanism написа:Gqbriel написа:Satanism написа:Тук влиза всичко, което съм дал по колата, без гориво и винетки....
Ама тва си е твой проблем колега кво си си купил - джантички,тунинг мунинг стелки и т.н простотии.Кво да си смятаме и мивките ли,да си смятам водоструйката,маркуча,прахосмукачката,има няма 500лв в препарати,пасти за полиране,чистачки и т.н което е купено за поддръжка на тази кола,че втора нямам![]()
Разсъждавате много повърхностно,моите уважения към всички,но да се оплаквате ,че давате ИЗЛИШНИ пари - се сърдете на вас си,искам да ми кажеш,кои ремонти ама ремонти - на нещо счупено е 10 бона - поне си четете написаното,защото ако си дал 10бона за ремонт си се набутал много с това,което си купил даже страашно много.
.
Веднага ти казвам, ремонтите по колата са ми 3 бона за 15 месеца и както ще видиш, няма абсолютно нищо фрапантно.Отделно ти е обслужването, което при мен са масла, филтри, спирачки, разните му течности, гуми..4,5 бона....
Аз, по моята, за 40те хиляди км, които съм й навъртял, съм направил следните ремонти:
152,20лв О-пръстен - турбо-път, гарнитура, тампон-задно окачване, реглаж луфтове-багажник + труд -
181,94лв Тампони-носачи-предни, диагностика окачване+труд
125,00лв РЛС + смяна и калибрация, духалка-централна
1083,40лв Демпферна шайба, тампони макферсон, прашници амортисьори, задна чистачка(ремонт)+труд
288,00лв Почистване DPF, датчик налягане изп. система + труд
301,00лв Термостат, 2бр, оригинални+о пръстен+труд+антифриз
153,00лв Маслен сепаратор+уплътнения и болтове
705,00лв 1бр. Дюза, допълнителна водна помпа, оригинална+труд
30,00лв Духалки, 2бр.
Общо точно 3к и някакви дребни.
Както се вижда от тоя списък, почти всичко са разни дреболии и гупости, но парите си се трупат много бързо...И това още не включва маховик+съединител, което са си 2 бона отгоре и неминуемо ме очакват.
Мисълта ми, обаче, по-скоро беше, че колкото и да е читава колата, поддръжката не е евтина, особено първите 2-3 години, докато се поотстранят разни деболии, сменят се разни неща за лично спокойствие, набавят се гуми, каско и т.н....
Както се вижда от този списък леко е в страни от читава но да не излезе че се заяждам

Ето малък пример за колегите ,така съм съгласен да се пишат мнения ,защото е показателно кое колко може да им струва...но освен допълнителната водна помпа и демпфера май май не са 3к и съвсем спокойно може да са и 300лв..колко от цените са ти труд,защото едни взимат 100лв други взимат 50

Надявам се не се продължи с безумното водене на разговор за поддръжка на Е90 ,защото тук е ИЗБОР на Е90 и хората искат мнение за конкретен автомобил а не кое се предава във масовката дизелови коли,единственото ,което до някъде гарантира избягване на някои неща е СЕРВИЗНА история + реално доказуеми малко КМ - това е ,другото е приказки във въздуха.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте пичове!,
незнам какви сметки си правите но аз си взех 11.2008 е90 бензин преди 20 месеца и досега съм дал 200 лева за консумативи:)
незнам какви сметки си правите но аз си взех 11.2008 е90 бензин преди 20 месеца и досега съм дал 200 лева за консумативи:)
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Само колега gqbriel, май не си разбрал, че тук говорим за демферната шайба, а не за маховика, като чета миналото ти мнение останах с такова впечатление.
Последна промяна Taruno на 16 Юли 2016, 22:02, променена общо 1 път
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Само колега gqbriel, чай не си разбрал, че тук говорил за демферната шайба, а не за маховика, като чета миналото ти мнение останах с такова впечатление.
И да съм сбъркал в примерите е от невнимание,много добре знам кое какво е.
Правилото е - гледаш модел + двигател,гледаш най-честите ремонти,най-тежките ремонти и си правиш сметка ,от там нататък е въпрос на късмет (мое мнение).Винаги може да има подводен камък ,това и TUV не може да ти го гарантира на 100%
Масово колите споделят едни и същи проблеми особено дизеловите коли тези които са с ГНП/common rail ,дали ще са бензин с директно впръскване и т.н Нека,не се заблуждаваме,че нашите части са най-скъпи или нещо такова,повечето случаи цената е заради марката..
Дали е бензин или дизел - най-важното е да се следи за скъпите неща за смяна ,дали са сменяни , дали им предстои и тогава да се прави сметка.А не с какъв М пакет е и дали има еди каква си екстра,защото ако един салон е 600лв то една шайба или маховик е доста по-скъпа,само че едното може да те остави на пътя и т.н
В случая с турбото,някои модели са с по-здрави турбини други не,информация може да се намери и човек да си прецени..
Айде стига от мен с

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- s0me0ne
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Та, точно по темата. В Монтана се продава E90 320dA 11.2006 с много екстри, цвят Монако синьо (тъмно синьо). ВИН-а е WBAVC310X0VC72426. Обявата я има в карс.бг http://autobrothers-mnt.cars.bg/c1747982 Колата е внос от Италия, на таблото пише 160к км, а 11.2014 е влизала в Италия на 268 000км. Тук е пребоядисвана цялата без тавана и задния багажник. Шибедаха е залепен със СИЛИКОН и натиска тапицерията на тавана при опит за отваряне, т.е. не се знае дали тавана не е и крив, но самия механизъм работи (не мина калибрацията все пак). За удари не знам, но със сигурност леко предницата е по-вляво от задницата. Отвътре освен кората на шофьорската врата и претапицирания волан, друго не издава километрите. Екстрите като чейнджър, премиум аудио, блутуут и нави работят. Има проблем освен с шибедаха и със модула на огледалата (няма връзка с лявото е грешката). Климатроника работи добре. Кутията сменя перфектно. Мотора работи добре, но имаше много грешки - ЕГР, чека свети заради "Emission control" и още други (течащ егр, дпф е там и е проблемен, пеперудките са там, не работи помпата за прехийтъра). Отпред похлопва нещо, волана не се връща напълно (рейка?). Задните гуми са на 0. Продавача твърди, че амортесьорите са нови (предните) оригинални, а си личи, че са стари или е сложил втора употреба. Предни дискове и накладки също са сменени.
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
s0me0ne написа:Та, точно по темата. В Монтана се продава E90 320dA 11.2006 с много екстри, цвят Монако синьо (тъмно синьо). ВИН-а е WBAVC310X0VC72426. Обявата я има в карс.бг http://autobrothers-mnt.cars.bg/c1747982 Колата е внос от Италия, на таблото пише 160к км, а 11.2014 е влизала в Италия на 268 000км. Тук е пребоядисвана цялата без тавана и задния багажник. Шибедаха е залепен със СИЛИКОН и натиска тапицерията на тавана при опит за отваряне, т.е. не се знае дали тавана не е и крив, но самия механизъм работи (не мина калибрацията все пак). За удари не знам, но със сигурност леко предницата е по-вляво от задницата. Отвътре освен кората на шофьорската врата и претапицирания волан, друго не издава километрите. Екстрите като чейнджър, премиум аудио, блутуут и нави работят. Има проблем освен с шибедаха и със модула на огледалата (няма връзка с лявото е грешката). Климатроника работи добре. Кутията сменя перфектно. Мотора работи добре, но имаше много грешки - ЕГР, чека свети заради "Emission control" и още други (течащ егр, дпф е там и е проблемен, пеперудките са там, не работи помпата за прехийтъра). Отпред похлопва нещо, волана не се връща напълно (рейка?). Задните гуми са на 0. Продавача твърди, че амортесьорите са нови (предните) оригинални, а си личи, че са стари или е сложил втора употреба. Предни дискове и накладки също са сменени.
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
Тая кола е за моргата направо от това описание

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:s0me0ne написа:Та, точно по темата. В Монтана се продава E90 320dA 11.2006 с много екстри, цвят Монако синьо (тъмно синьо). ВИН-а е WBAVC310X0VC72426. Обявата я има в карс.бг http://autobrothers-mnt.cars.bg/c1747982 Колата е внос от Италия, на таблото пише 160к км, а 11.2014 е влизала в Италия на 268 000км. Тук е пребоядисвана цялата без тавана и задния багажник. Шибедаха е залепен със СИЛИКОН и натиска тапицерията на тавана при опит за отваряне, т.е. не се знае дали тавана не е и крив, но самия механизъм работи (не мина калибрацията все пак). За удари не знам, но със сигурност леко предницата е по-вляво от задницата. Отвътре освен кората на шофьорската врата и претапицирания волан, друго не издава километрите. Екстрите като чейнджър, премиум аудио, блутуут и нави работят. Има проблем освен с шибедаха и със модула на огледалата (няма връзка с лявото е грешката). Климатроника работи добре. Кутията сменя перфектно. Мотора работи добре, но имаше много грешки - ЕГР, чека свети заради "Emission control" и още други (течащ егр, дпф е там и е проблемен, пеперудките са там, не работи помпата за прехийтъра). Отпред похлопва нещо, волана не се връща напълно (рейка?). Задните гуми са на 0. Продавача твърди, че амортесьорите са нови (предните) оригинални, а си личи, че са стари или е сложил втора употреба. Предни дискове и накладки също са сменени.
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
Тая кола е за моргата направо от това описание
По интересно, за да я обяви за 11к, колко ли да му е стъпила на него - залагам 6-7 к макс...
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Taruno написа:s0me0ne написа:Та, точно по темата. В Монтана се продава E90 320dA 11.2006 с много екстри, цвят Монако синьо (тъмно синьо). ВИН-а е WBAVC310X0VC72426. Обявата я има в карс.бг http://autobrothers-mnt.cars.bg/c1747982 Колата е внос от Италия, на таблото пише 160к км, а 11.2014 е влизала в Италия на 268 000км. Тук е пребоядисвана цялата без тавана и задния багажник. Шибедаха е залепен със СИЛИКОН и натиска тапицерията на тавана при опит за отваряне, т.е. не се знае дали тавана не е и крив, но самия механизъм работи (не мина калибрацията все пак). За удари не знам, но със сигурност леко предницата е по-вляво от задницата. Отвътре освен кората на шофьорската врата и претапицирания волан, друго не издава километрите. Екстрите като чейнджър, премиум аудио, блутуут и нави работят. Има проблем освен с шибедаха и със модула на огледалата (няма връзка с лявото е грешката). Климатроника работи добре. Кутията сменя перфектно. Мотора работи добре, но имаше много грешки - ЕГР, чека свети заради "Emission control" и още други (течащ егр, дпф е там и е проблемен, пеперудките са там, не работи помпата за прехийтъра). Отпред похлопва нещо, волана не се връща напълно (рейка?). Задните гуми са на 0. Продавача твърди, че амортесьорите са нови (предните) оригинални, а си личи, че са стари или е сложил втора употреба. Предни дискове и накладки също са сменени.
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
Тая кола е за моргата направо от това описание
По интересно, за да я обяви за 11к, колко ли да му е стъпила на него - залагам 6-7 к макс...
Вии тез джамбази ги изкарахте милионери ... ако се правеха по 4-5к на кола щеше всеки 2ри с това да се занимава ( не че не е така де ) . А таз кола освен по волана си личи и по куп други неща че е доста зле

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- sincheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
snaiperist0 написа:dextuar написа:Taruno написа:s0me0ne написа:Та, точно по темата. В Монтана се продава E90 320dA 11.2006 с много екстри, цвят Монако синьо (тъмно синьо). ВИН-а е WBAVC310X0VC72426. Обявата я има в карс.бг http://autobrothers-mnt.cars.bg/c1747982 Колата е внос от Италия, на таблото пише 160к км, а 11.2014 е влизала в Италия на 268 000км. Тук е пребоядисвана цялата без тавана и задния багажник. Шибедаха е залепен със СИЛИКОН и натиска тапицерията на тавана при опит за отваряне, т.е. не се знае дали тавана не е и крив, но самия механизъм работи (не мина калибрацията все пак). За удари не знам, но със сигурност леко предницата е по-вляво от задницата. Отвътре освен кората на шофьорската врата и претапицирания волан, друго не издава километрите. Екстрите като чейнджър, премиум аудио, блутуут и нави работят. Има проблем освен с шибедаха и със модула на огледалата (няма връзка с лявото е грешката). Климатроника работи добре. Кутията сменя перфектно. Мотора работи добре, но имаше много грешки - ЕГР, чека свети заради "Emission control" и още други (течащ егр, дпф е там и е проблемен, пеперудките са там, не работи помпата за прехийтъра). Отпред похлопва нещо, волана не се връща напълно (рейка?). Задните гуми са на 0. Продавача твърди, че амортесьорите са нови (предните) оригинални, а си личи, че са стари или е сложил втора употреба. Предни дискове и накладки също са сменени.
Цената му е 11к твърдо.
Оффтопик - видя ли седан автомат дизел шибедах без Х драйв - отивам да гледам. Няма значение Е90 или Е46 и няма значение цената. До момента за 1 година и малко, читава кола така и не се намери. Попаднах на една перфектна Е46ца с всичко 2004та на 240к, която собственика отказа да продава в последния момент с думите "аз после какво ще си купя", въпреки твърдата му цена от 10к и моята готовност да я платя. Гледах и Е90 за 16к, уж читаво, комби (бях готов на компромис) префейс. Пак беше с много проблеми, но се продаде (горкия купувач). Факт е, че читави коли с тези екстри, които искам просто няма. И е логично - кой ще смени колата си ако е оборудвана така и е безпроблемна....
Тая кола е за моргата направо от това описание
По интересно, за да я обяви за 11к, колко ли да му е стъпила на него - залагам 6-7 к макс...
Вии тез джамбази ги изкарахте милионери ... ако се правеха по 4-5к на кола щеше всеки 2ри с това да се занимава ( не че не е така де ) . А таз кола освен по волана си личи и по куп други неща че е доста зле
Е те не правят сигурно 4-5 к, той да я е купил за 7, после нали трябва да я докара, да я напудри, евентуално да замаскира някой проблем, да плати да врътнат километрите и от тея 11к поне 2-3 да са му чиста печалба...
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Много ясно, че правят 4к на кола...предната кола си я купих от автовоза...фактурата от Италия беше за 3к евро, колата беше обявена на 10 бона...колко да свалиш, 700-800лв...и като им сложиш по още някакви за транспорта, на кола от 3к евро си правят 3к лева без проблем....смятайте на тия, които са по 15 и нагоре....
Е, в моя случай колата мина основен ремонт за сметка на автокъщата, та в крайна сметка ми я продадоха 0:0 за тях, но това е частен случай...
Е, в моя случай колата мина основен ремонт за сметка на автокъщата, та в крайна сметка ми я продадоха 0:0 за тях, но това е частен случай...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз мисля, че правят, освен ако сумите на италианските фактури за покупка са манипулирани. Гледах една в София, 13к на обява, фактура за 3900Е.
- sincheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Satanism написа:Много ясно, че правят 4к на кола...предната кола си я купих от автовоза...фактурата от Италия беше за 3к евро, колата беше обявена на 10 бона...колко да свалиш, 700-800лв...и като им сложиш по още някакви за транспорта, на кола от 3к евро си правят 3к лева без проблем....смятайте на тия, които са по 15 и нагоре....
Е, в моя случай колата мина основен ремонт за сметка на автокъщата, та в крайна сметка ми я продадоха 0:0 за тях, но това е частен случай...
Колега, как така за сметка на автокъщата?
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sincheto написа:Satanism написа:Много ясно, че правят 4к на кола...предната кола си я купих от автовоза...фактурата от Италия беше за 3к евро, колата беше обявена на 10 бона...колко да свалиш, 700-800лв...и като им сложиш по още някакви за транспорта, на кола от 3к евро си правят 3к лева без проблем....смятайте на тия, които са по 15 и нагоре....
Е, в моя случай колата мина основен ремонт за сметка на автокъщата, та в крайна сметка ми я продадоха 0:0 за тях, но това е частен случай...
Колега, как така за сметка на автокъщата?
Ами запалихме колата и беше очевидно, че мотора е тотал щета....аз си тръгнах, а след това ми се обадиха, дали ако се отстрани проблема в мой сервиз, за тяхна сметка, бих купил колата.Така и направихме, но се оказа, че липсва компресия на 3 от 5те цилиндъра и отидохме на основен ремонт.Просто ми смъкнаха 3 бона от цената, след като получихме оферта за ремонта и така...
Иначе колата беше единствена такава в България, за продажба, освен това беше в доста прилично състояние, икзлючаем двигателя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани