Мнение за масло
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 253
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Мнение за масло
И с трасформаторно да я натъпча пак ще пее
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мнение за масло
На мотоциклетите наливаме от доста години и доста хора ЕНИ и нямаме никакви забележки, проблеми и т.н. Пише произведено в Италия, ако е вярно...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Мнение за масло
Днес я оставих на майстора за пълна ревизия на глава и сегменти, така или иначе имаше завишен разход на масло и да видим какво ще стане че най вероятно тоя дпф е оправил работите за да е на тоя хал, мое наблюдение е че кастрол ейдж 5w30 се държи повече от равенол vmo 5w40
Майстора щял да слага за разработката кастрол магнетик и вика на около 1500км да го изхвърля и вече да си сложа ейдж
Какво мислите 1500км добре ли е и да се хвърля маслото
Майстора щял да слага за разработката кастрол магнетик и вика на около 1500км да го изхвърля и вече да си сложа ейдж
Какво мислите 1500км добре ли е и да се хвърля маслото
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Мнение за масло
Естествено че ще го хвърлиш. Така се прави.
Магнатек също е добро масло и ми е давало нисък разход на масло.
Магнатек също е добро масло и ми е давало нисък разход на масло.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 253
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Мнение за масло
1000-1500 км са напълно достатъчни за напасване на новите части ,следващата смяна на 4-5000 и после там както си свикнал да си го сменяш .Лично аз сменям до към 5500-6000 максимум и то ако имам и доста извънградско .
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Мнение за масло
500км е нормално , 1500км е предостатъчно за сработване на сегменти и лагери ако ревизираш . Първите 50км е препоръчително да не я напъваш , по възможност на магистрала с постоянна скорост на средни обороти . Възможно е първите 2000км да има някакъв минимален разход на масло който да намалее в течение на тоя пробег . Ако мотора е в добро състояние , цилиндрите с добър оригинален хон би трябвало да няма никакъв разход на масло след първите 50км . Ако обаче цилиндрите са плешиви най вероятно пипането на масло ще си остане в някаква степен макар и по малко .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Мнение за масло
Jordana написа:500км е нормално , 1500км е предостатъчно за сработване на сегменти и лагери ако ревизираш . Първите 50км е препоръчително да не я напъваш , по възможност на магистрала с постоянна скорост на средни обороти . Възможно е първите 2000км да има някакъв минимален разход на масло който да намалее в течение на тоя пробег . Ако мотора е в добро състояние , цилиндрите с добър оригинален хон би трябвало да няма никакъв разход на масло след първите 50км . Ако обаче цилиндрите са плешиви най вероятно пипането на масло ще си остане в някаква степен макар и по малко .
Ами майстора ми се занимава основно с бмв и имам му доверие, каза че измерва всичко по цилиндри и тн но каза че най вероятно всичко ще е окей, като се отворят цилиндри ще стане със сигурност ясно кое как е и ще споделя пак как са нещата
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Мнение за масло
Denislav7777 написа:Днес я оставих на майстора за пълна ревизия на глава и сегменти, така или иначе имаше завишен разход на масло и да видим какво ще стане че най вероятно тоя дпф е оправил работите за да е на тоя хал, мое наблюдение е че кастрол ейдж 5w30 се държи повече от равенол vmo 5w40
Майстора щял да слага за разработката кастрол магнетик и вика на около 1500км да го изхвърля и вече да си сложа ейдж
Какво мислите 1500км добре ли е и да се хвърля маслото
Това е твоето наблюдение при мотор с проблеми - при мотор без никакви проблеми не е така и винаги маслото с по-голям вискозитет при раздаване на всичката газ и високи обороти по малко заминава, от това с по-нисък вискозитет.
Когато едим мотор има проблеми , каквото и масло да му сипеш пак ше го гори , същото е и на здрав мотор без проблеми да му задаваш яко газ във високите обороти пак го пипа , но по-малко в рамките на нормалното 200-300 грама на 2000км. примерно.
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Мнение за масло
Guberkov написа:Denislav7777 написа:Днес я оставих на майстора за пълна ревизия на глава и сегменти, така или иначе имаше завишен разход на масло и да видим какво ще стане че най вероятно тоя дпф е оправил работите за да е на тоя хал, мое наблюдение е че кастрол ейдж 5w30 се държи повече от равенол vmo 5w40
Майстора щял да слага за разработката кастрол магнетик и вика на около 1500км да го изхвърля и вече да си сложа ейдж
Какво мислите 1500км добре ли е и да се хвърля маслото
Това е твоето наблюдение при мотор с проблеми - при мотор без никакви проблеми не е така и винаги маслото с по-голям вискозитет при раздаване на всичката газ и високи обороти по малко заминава, от това с по-нисък вискозитет.
Когато едим мотор има проблеми , каквото и масло да му сипеш пак ше го гори , същото е и на здрав мотор без проблеми да му задаваш яко газ във високите обороти пак го пипа , но по-малко в рамките на нормалното 200-300 грама на 2000км. примерно.
Уж мотор с проблеми а по тънкото масло по малко го яде къде е логиката
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Мнение за масло
Ако допуснем че го гори то маслото може да попадне в горивната камера само през сегментите и през вложките на клапаните . По тънкото масло се разпенва повече и се задържа по малко в цилиндъра съответно стича по бързо обратно като го хвърлят пръскалките . Докато по гъстото и качествено масло което не става на чорба като загрее полепва по цилиндъра и по буталата и така по лесно прониква в горивната камера като го загребват сегментите . Има и още един път да изчезва маслото - през турбината , да натича през сегмента на картриджа в топлата и студената част и просто си изгаря в ДПФа и се засмуква през интейка . Там също маслото чорба ще го гори по малко щото такова масло не създава голямо налягане в картриджа и стича в картера , докато гъстото качествено масло което не губи вискозитет вдига по високо налягане в картриджа на турбината и по трудно се връща в картера съответно ще натича повече .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Мнение за масло
Jordana написа:Ако допуснем че го гори то маслото може да попадне в горивната камера само през сегментите и през вложките на клапаните . По тънкото масло се разпенва повече и се задържа по малко в цилиндъра съответно стича по бързо обратно като го хвърлят пръскалките . Докато по гъстото и качествено масло което не става на чорба като загрее полепва по цилиндъра и по буталата и така по лесно прониква в горивната камера като го загребват сегментите . Има и още един път да изчезва маслото - през турбината , да натича през сегмента на картриджа в топлата и студената част и просто си изгаря в ДПФа и се засмуква през интейка . Там също маслото чорба ще го гори по малко щото такова масло не създава голямо налягане в картриджа и стича в картера , докато гъстото качествено масло което не губи вискозитет вдига по високо налягане в картриджа на турбината и по трудно се връща в картера съответно ще натича повече .
Евала за труда и точното обяснение с много разбиране,опит и много-практика, явно ...
Респект
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Мнение за масло
Jordana написа:Ако допуснем че го гори то маслото може да попадне в горивната камера само през сегментите и през вложките на клапаните . По тънкото масло се разпенва повече и се задържа по малко в цилиндъра съответно стича по бързо обратно като го хвърлят пръскалките . Докато по гъстото и качествено масло което не става на чорба като загрее полепва по цилиндъра и по буталата и така по лесно прониква в горивната камера като го загребват сегментите . Има и още един път да изчезва маслото - през турбината , да натича през сегмента на картриджа в топлата и студената част и просто си изгаря в ДПФа и се засмуква през интейка . Там също маслото чорба ще го гори по малко щото такова масло не създава голямо налягане в картриджа и стича в картера , докато гъстото качествено масло което не губи вискозитет вдига по високо налягане в картриджа на турбината и по трудно се връща в картера съответно ще натича повече .
Има логика реално като ти го обясни никой така че вече колата е оставена за ревизия на гумички и сегменти, турбината е на половин година или 12к км от пълен рециклаж така че там проблема го отхвърлям, казаха ми че след ремонта харча на масло няма да се сведе до 0, смисъл казаха ми че да не очаквам колкото налея толкова да точа то още от завода си харчели по 0.5 1 литър на 10К така
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Мнение за масло
Jordana написа:Ако допуснем че го гори то маслото може да попадне в горивната камера само през сегментите и през вложките на клапаните . По тънкото масло се разпенва повече и се задържа по малко в цилиндъра съответно стича по бързо обратно като го хвърлят пръскалките . Докато по гъстото и качествено масло което не става на чорба като загрее полепва по цилиндъра и по буталата и така по лесно прониква в горивната камера като го загребват сегментите . Има и още един път да изчезва маслото - през турбината , да натича през сегмента на картриджа в топлата и студената част и просто си изгаря в ДПФа и се засмуква през интейка . Там също маслото чорба ще го гори по малко щото такова масло не създава голямо налягане в картриджа и стича в картера , докато гъстото качествено масло което не губи вискозитет вдига по високо налягане в картриджа на турбината и по трудно се връща в картера съответно ще натича повече .
В тоя ред на мисли пак на тази вълна да те попитам нещо, което пак е тясно-свързано с темата.
Карам N46B20 - безупречен на реални 180 хил. км. , много съм доволен, след като съм отстранил всички стандартни проблеми и типични болежки при тоя мотор до преди ремонтите каран винаги поне при мен с 5W40 , реших да сляза от 5W40 на 5W30 , винаги са били хубави масла като Ravenol,MOTUL,BMW.
Сипах при последното обслужване RAVENOL VMO 5W30 LL04 , предходното което източих беше RAVENOL VST 5W40 LL01 - мотора с 30-ката работи усезателно по-тихо,лесно се развърта до високите обороти,загуба и харч на масло няма , обаче :
Имам странното усещане че колата минимално, но загуби от предишната си динамика като поведение и не зная дали си въобразявам или наистина това е така ...
Мисля си дали всички хлабини където преминава маслото не са се пооширили от 5w40 , и сега с 5w30 мотора да не прави абсолютно-същата компресия, а по-малка, но това вие ше кажете.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани