Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Може да те разсмивам, но при дизела е много по-вероятно аз да съм този, който дърпа средното аритметично на разходите нагоре отколкото с бензин...
Never mistake motion for action...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не искам да споря и аз често я правя тази сметка, но за мене газта винаги е била
по-евтиното гориво и то не с малко. За себе си търся сметката.
с 20лв. газ 14л. газ, 20лв нафта са 7.7 литра нафта (двойно по-малко)
Ако се правят 20 000 годишно
при 8/100 - 4256лв. нафта годишно (2.66лв 1л. нафта)
при 10/10 - 2800лв. газ годишно (1.44лв 1л. газ)
при 11/10 - 3080лв. газ годишно (1.44лв 1л. газ)
ползвайки калкулатор или този
И аз не знам вече...
по-евтиното гориво и то не с малко. За себе си търся сметката.
с 20лв. газ 14л. газ, 20лв нафта са 7.7 литра нафта (двойно по-малко)
Ако се правят 20 000 годишно
при 8/100 - 4256лв. нафта годишно (2.66лв 1л. нафта)
при 10/10 - 2800лв. газ годишно (1.44лв 1л. газ)
при 11/10 - 3080лв. газ годишно (1.44лв 1л. газ)
ползвайки калкулатор или този
И аз не знам вече...
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Бензин или дизел
Пуснете отделна тема
да не се разводнява тази
Пуснете отделна тема
да не се разводнява тази

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Че то по темата говорим
. Съвети относно избора...... При чист атмосферен двигател нямаш турбота, нито такива скъпи дюзи. Аз бих взел дизел , но нов в гаранция. Риска да купиш стар на добра цена е винаги голям при дизелите - много карани, а с нашата нафта , проблемите нарастват. По отношение на вървежа тягата е приятна (заради турбото) без които дизелите са нищо., но пък 0-100 да минава през 3 къси скорости , както и вибрацията в купето, съединителя не са толкова приятни. Това е което забелязох като тествах разни варианти. Докато бензина си е комфорт в това отношение. А за газовите - висок клас Романо примерно е 1700 с монтажа за 6 цил. двигател. Тези от 2500 да си ги продават, с нищо не са по-добри. На газ горивото излиза по евтино при еднакви по характеристика коли.

- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
темата е за избор на Е90
не дали дизел или бензин е по добре
ако спора приключи в полза на бензина
след това само за бензинови 90-ки ли трябва да се говори тук
не дали дизел или бензин е по добре
ако спора приключи в полза на бензина
след това само за бензинови 90-ки ли трябва да се говори тук

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Гецата написа:ако спора приключи в полза на бензина
след това само за бензинови 90-ки ли трябва да се говори тук
И при Е90 почна да се получава като при Е60 - колкото по-стари стават, толкова повече почват да се търсят бензиновите. Избора на бензинови обаче е крайно ограничен, защото като са били чисто нови са се купували предимно дизели.
Това потвърждава мнението на Leon, че дизел само нов от магазина или ако ще го скъсваш от каране

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Гецата написа:.....
след това само за бензинови 90-ки ли трябва да се говори тук
Съвсем не, просто водим дискусия. Аз също мисля, че дизела е по-приятен за каране, но
съм на мнението на колегите - да бъде новичък. Ще покарам някое 320и и 325и и ще опитам да преценя.
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тия бензинови мотори,що си мисля,че са бая по сложни от дизелаците и много по-малко хора им разбират.Ако пръдне нещо ще има доста груб секс.То не валветроници зацепвания на вериги, 1000 и една чудесии.Аз лично ако си купувам е90 бих търсил читав дизел.Популярна кола,части нови и втора ръка колкото искаш.По научиха ги сервизите от кво страдат.Тия бензини едно 70-80% от сервизите ще ги гледат като тръба.А и не са толкова без проблемни страдат от дюзи бобини и тва е най-малкото
.Ако караш 10000км на година може и бенз,но за яко каране дизел.Поне скъпите части по мотор,скорости ги има много.

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами грешно мислиш
Валветроник ,двоен ванос .... нищо ново от повече от 10 години насам. Да не говорим за зацепване на верига - елементарно с нужните инструменти. Части има и нови и втора ръка, макар че втора ръка е безсмислено, т.к. повечето части са вид "консуматив"
. Страдат дюзи и бобини ? Да, на 50-100 хил. км някоя бобина да се обади. Моята е на 250 000 и си е със заводските още. А цена на нова е от 40-50 до 100 лв. Свещите се сменят на 100 000км. Ламбда сондите на 250 000 км. Дюзите ако се запушат, лесно се отпушват, не се рециклират. Около 200лв е един инжектор нов, на дизела е 800лв. Благодарение на комп. диагностика повредите се хващат лесно. Но за майсторите си прав, все още не съм намерил на кой да се доверя.

Валветроник ,двоен ванос .... нищо ново от повече от 10 години насам. Да не говорим за зацепване на верига - елементарно с нужните инструменти. Части има и нови и втора ръка, макар че втора ръка е безсмислено, т.к. повечето части са вид "консуматив"

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Маистори на тия мотори няма много,тръгне ли нещо да се разваля става бомбок.Виждал съм на е92 2008г 325i на 120000км гледаш през капачката на маслото вътре пълно нагар,с тия смяни по на 30000км.За е60 фаислифт 530и също са им калпави моторите,те са с почти като дизеловите дюзи работят на високо налягане, имат помпа за високо налягане.Хич не са прости за ремонт искам да ти кажа.
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=140351
това е от същия англиски форум
Well mine is N53 3 litre but not the same as yours.
32K miles
new injectors/coils/sprk plugs at 21K due to rough running
rocker gasket 23K
new coils/sprk plugs again at 31K due to rough running
new high pressure fuel pump last week 32K, rough running finally sorted and now very pleased with the silky smoothness.
кво викаш не се развалят хич
и на колко км забележи.Чел съм и по руските форуми.Яко им се пребават тия помпи за високо налягане
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=140351
това е от същия англиски форум
Well mine is N53 3 litre but not the same as yours.
32K miles
new injectors/coils/sprk plugs at 21K due to rough running
rocker gasket 23K
new coils/sprk plugs again at 31K due to rough running
new high pressure fuel pump last week 32K, rough running finally sorted and now very pleased with the silky smoothness.
кво викаш не се развалят хич

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Каквато и да е, истината е да е запазена - а не някой коптор, каквито са болшинството в България. Ясно е, че не можеш да вземеш читаво е90 за 12К лв. Лошото е, че и за 20К не си сигурен дали ще е от добрите. Всичко е въпрос на късмет!
И за да сме по темата - продава се едно е90 320SI - тези са ми слабост!
http://www.mobile.bg/11386599921783865
Избягвайте го, че е толкова опоскано, не знам какво се е случило с него, но 99% е било почти тоталка.
И за да сме по темата - продава се едно е90 320SI - тези са ми слабост!

http://www.mobile.bg/11386599921783865
Избягвайте го, че е толкова опоскано, не знам какво се е случило с него, но 99% е било почти тоталка.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз още се чудя - Е46 330Хи за 10-11 000лв или Е90 320/325и за 13-14 000 примерно (само седани).
От една и по 46-цата ще има все да се пипне нещо, от друга страна ако уцеля читаво Е90 за 13-14
ще ме е яд, че не съм дал 2-3 отгоре за "новата" (е90) тройка. Има си + и - в едната и в другата не знам още...
Просто се опасявам, че и 11 000 да дам за Е46 /което за мене не са малко пари за Е46/ пак ще си има кусури,
забележки, ремонти и т.н.
От една и по 46-цата ще има все да се пипне нещо, от друга страна ако уцеля читаво Е90 за 13-14
ще ме е яд, че не съм дал 2-3 отгоре за "новата" (е90) тройка. Има си + и - в едната и в другата не знам още...
Просто се опасявам, че и 11 000 да дам за Е46 /което за мене не са малко пари за Е46/ пак ще си има кусури,
забележки, ремонти и т.н.
Последна промяна nikolae на 09 Яну 2014, 16:54, променена общо 1 път
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Трябва търпение,колега - читави коли от частни лица излизат рядко.Аз по-скоро бих гледал/търсил обяви от частни лица(първи собственици) за екземпляри със сервизна история в Бг дилъри,не бих се водил от вида гориво щом не навърташ много км.Разликата в технологиите между Е90 спрямо Е46 е доста по-голяма в сравнение между Ф30 и Е90,тоест търси Е90.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани