Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не знам как са карани тия коли ,но от моите наблюдения на стотина служебни коли купувани нови и от много по нисък клас 30-40к лв са нови - рено форд предимно ,до 200к не се пипа нищо ! най много някой накрайник/тампон/биалетка а се карат мъжката щото са служебни .. от 200 до 300к вече е на късмет ,някои хвърлиха дюзи ЕГР карета и т.н. на други нищо им няма ,обслужват се с възможно най евтините консумативи масла и филтри
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
След ремонта - изчезна (съединител и маховик не съм сменял, въпреки че ми казаха, че има лек луфт в маховика, ама за близо 200К - е, нормално е), не ми се вярваше. Дори и при дълго градско каране тръгни-спри. И аз винаги съм винял съединителя за това, но сега съм минал около 9К км след ремонта и веднъж не ми се е появило, да чукна на дърво, като говорих с майстори ми казаха, че е от това. Никога не съм имал БМВ, което да не го прави от време на време.. Е, може ли СМГ-то само.. Това, разбира се НЕ означава, че кутията е за ремонт, но не е вечен агрегат. И тя като всяко нещо по колата се амортизира. Скапано масло или липсата на такова я тотализира за отрицателно време.
Клапана изчезва след няколко дни, ще си сложа и една добавчица в кутията, да не я мисля много и те така..
Колко родили мотори/кутии/турбини/раздатки знам под и около 100К - няма да ви се вярва - БМВ, Ауди, ФВ, Тойота..
300К може да издържи съединител на дизела ако се кара 90% извънградско.. Тогава може и повече да издържи, но аз си карам колата повече градско и за това такова нещо няма да ме застигне..
Клапана изчезва след няколко дни, ще си сложа и една добавчица в кутията, да не я мисля много и те така..
Колко родили мотори/кутии/турбини/раздатки знам под и около 100К - няма да ви се вярва - БМВ, Ауди, ФВ, Тойота..
300К може да издържи съединител на дизела ако се кара 90% извънградско.. Тогава може и повече да издържи, но аз си карам колата повече градско и за това такова нещо няма да ме застигне..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nero_ написа:притрисането и аз го имах на 325-та. Махането на клапана помага доста. Но основната причина е неравномерно износване или натрупване на феродо по съединителя. Става най-често ако е прегряван. Резултата е, че има зони с по-голямо и по-малко сцепление и ту хваща, ту изпуска - от там вибрации.
клапана към помпата на съединителя ли? аз махах един клапан на Е46 330д като правих съединителя и маховика. Май беше за плавна смяна ли нещо от този род. Предполагам за него говориш, то на ръчната кутия няма какъв друг клапан да и се маха за тунинг

"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bai_ILIA написа:nero_ написа:притрисането и аз го имах на 325-та. Махането на клапана помага доста. Но основната причина е неравномерно износване или натрупване на феродо по съединителя. Става най-често ако е прегряван. Резултата е, че има зони с по-голямо и по-малко сцепление и ту хваща, ту изпуска - от там вибрации.
клапана към помпата на съединителя ли? аз махах един клапан на Е46 330д като правих съединителя и маховика. Май беше за плавна смяна ли нещо от този род. Предполагам за него говориш, то на ръчната кутия няма какъв друг клапан да и се маха за тунинг
Същия - CDV (clutch delay valve). Забавя отпускането дори да "хвърлиш" педала. Уж да пази трансмсията от кретенизми, но резултата е, че първата година караш все едно си на шофьорски изпит и сега се учиш да боравиш със съединител.

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
да да сега се сетих - точно това махах понеже е задължителен тунинг за ръчна кутия ако се гони пърформанс и усещане при шофирането. Всичко става по живо и drive train-a се усеща по-естествено и свързано
и по-некомфортно разбира се, но не съм търсил комфорт тогава 


"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой да е гледал тази http://m.mobile.bg/details/11473779000717032 ? Помня че беше във форума преди.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drunkstar написа:Някой да е гледал тази http://m.mobile.bg/details/11473779000717032 ? Помня че беше във форума преди.
изглежда добре, не е била във форума - нов внос ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Продавача има регистрация във форума и си е активен потребител идва по съборите и тн.
Това имаше в предвид колегата вероятно.
Това имаше в предвид колегата вероятно.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги как запалихте тази сутрин? Аз лично не успях от това, което разбирам нафтата е замръзнала. Отидох до бензиностанция и налях 7 литра нафта и за около 5 мин докато стигна до колата вече имаше ледени парченца в нея
Какво мога да направя за да запаля колата освен да чакам да стане по-топло?

Какво мога да направя за да запаля колата освен да чакам да стане по-топло?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Попринцип се слага добавка превантивно, но ако искаш пробвай и пост фактумkoksimir написа:Колеги как запалихте тази сутрин? Аз лично не успях от това, което разбирам нафтата е замръзнала. Отидох до бензиностанция и налях 7 литра нафта и за около 5 мин докато стигна до колата вече имаше ледени парченца в нея![]()
Какво мога да направя за да запаля колата освен да чакам да стане по-топло?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги, вчера капарирах тази 3-Ка http://m.mobile.bg/details/11476352406829783
Ще се радвам да чуя мненията ви. Майстор я гледа като цяло всичко изглежда добре освен свещи и реле. Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ще се радвам да чуя мненията ви. Майстор я гледа като цяло всичко изглежда добре освен свещи и реле. Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Попринцип се слага добавка превантивно, но ако искаш пробвай и пост фактумkoksimir написа:Колеги как запалихте тази сутрин? Аз лично не успях от това, което разбирам нафтата е замръзнала. Отидох до бензиностанция и налях 7 литра нафта и за около 5 мин докато стигна до колата вече имаше ледени парченца в нея![]()
Какво мога да направя за да запаля колата освен да чакам да стане по-топло?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Фалшива тревога релето се беше предало на студа. Подадох ток и запали от раз.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз запалих в 7 без 15 сутринта на минус 17 от четвъртинка, без въртене, без подгряване и нямах проблеми с замръзнала нафта. Сипвам обикновенна от Лукойл и не слагам никакви добавки. Единственото, което се старая е да не пада резервоара под средата. Винаги ми е догоре пълен и съм с нов акумулатор.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
AY30 написа:Здравейте колеги, вчера капарирах тази 3-Ка http://m.mobile.bg/details/11476352406829783
Ще се радвам да чуя мненията ви. Майстор я гледа като цяло всичко изглежда добре освен свещи и реле. Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Различно пожълтяване на фаровете (доста ясно се вижда дори на снимки) и невероятно голяма предна фуга между бронята и капака, какъв майстор я гледа, че по снимки ми изглежда дпф-а да е литнал

Иначе в Софавто винаги ги полират и пастират и много се стараят да изглеждат много лъскави колите, но понякога това не е истината та внимавай.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега, ако колата е читава, мини после и през националната лотария за билетчеTaruno написа:AY30 написа:Здравейте колеги, вчера капарирах тази 3-Ка http://m.mobile.bg/details/11476352406829783
Ще се радвам да чуя мненията ви. Майстор я гледа като цяло всичко изглежда добре освен свещи и реле. Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Различно пожълтяване на фаровете (доста ясно се вижда дори на снимки) и невероятно голяма предна фуга между бронята и капака, какъв майстор я гледа, че по снимки ми изглежда дпф-а да е литналЩе има някой друг скрит камък, а xd-то и 3ка дизел може да е много скъпо за поддръжка та преценявай си. (цената е абсолютна долна граница за екстрите си и двигател)
Иначе в Софавто винаги ги полират и пастират и много се стараят да изглеждат много лъскави колите, но понякога това не е истината та внимавай.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани