Lsd на Quaife - Ревю и коментари
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
absix написа:Ей го простака какво прави...
Mда както се казва, който няма коне под капака има нужда от вода на пътя
офф - сега Динко да не вземе да се засегне, че няма да ме огрее за шпер за бавния дизел
- Man0Lov
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '13 Bmw F10 520d
GaD написа:Това кръгово е доста голямо и требва бая поуер за да се дрифти на сухо...още повече имам много хубави гуми ... Аз сега дето беше мокро средната скорост е около 80+ ...
Абе може да нямам поъер ама върти и дрифти..и си се кефя...
Браво!
- SLav_Bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 482
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: каквото набара....
- Мечтае да кара: BMW e**
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Един малко щекотлив въпрос. Тоя дрифт с изключен ДСЦ ли е? Щото ако не, това означава че при лъзгаво ше си се въртим яко и ше си катастрофираме....
Въобще още не мие е ясно как ДСЦ си живее заедно с ЛСД. Ако съм с ДСЦ и колата поднесе дали че се фраснем или че ме спаси машинката?
Въобще още не мие е ясно как ДСЦ си живее заедно с ЛСД. Ако съм с ДСЦ и колата поднесе дали че се фраснем или че ме спаси машинката?
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Един съвет: не разчитай твърде много на ASC/DSC. Не могат да променят законите на физиката. Както бях свикнал ASC-то да ми спира поднасянията още в зародиш, така зимата ми тръгна задницата при една по-рязка маневра и трябваше лично да си овладявам колата, щото електрониката се оказа безпомощна. Та... имай едно на ум винаги.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Sapa написа:Един малко щекотлив въпрос. Тоя дрифт с изключен ДСЦ ли е? Щото ако не, това означава че при лъзгаво ше си се въртим яко и ше си катастрофираме....
Въобще още не мие е ясно как ДСЦ си живее заедно с ЛСД. Ако съм с ДСЦ и колата поднесе дали че се фраснем или че ме спаси машинката?
Дрифта е на изключени системи (всичките), като са включени те държат в пътя. И това сериозно. Като са включени всичко си е както преди да се сложи ЛСД-то, горе-долу
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
то проблема е в това че ДСЦто контролира всяка една гума по отделно , а като се сложи ЛСДто 2те задни са вече в комплект
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Владо навежда на мисълта, че като ДСЦ ти удари спирачка на десна задна гума през блокирания диф това ще спре и лева задна, което нарушава работата на ДСЦ. Тази с ЛСД от опит какво ше ни кажат по въпроса?
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: Lsd на Quaife - Ревю и коментари
а новия мотор кога ще се подписва красота
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани