полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- propov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.11.2012
- Местоположение: Франкфурт на Майната Си
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 130i ниско и твърдо
- Мечтае да кара: Стоково М3 без значение поколението ;)
- Детайли за колата: 235 × 19 Breyton Design
H & R ниско и много кораво окачване
BMC конус за повечко въздух
М пакет по рождение
Ниско, твърдо и максимално оригинално. Всичко е с ТЮФ.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Аз карам вече 3 та година N52B30AF - BMW 130i 2006г. Купих колата на 70хил. км. и като направи 100хил. км в понеделник, в петък водната помпа умря. Бях чел че тогава и идва времето и лично се уверих. Доколкото разбрах мотора трудно можеш да го прегрееш защото си влиза в някъв занижен защитен режим и точно така стана. Пърпорих до сервиза ок. 10 км. бавно но температурата си седеше в жълто и даже угасваше. Относно маслото съм убеден че 5W40 Castrol M(конкретно за БМВ)е най доброто . Най малко чукат клапаните.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Djaniko0o написа:Също и моя грешка - с 5w40 съм и аз. Но имам едно питане откакто махнах катализаторите тоест ги изтърбуших едно гадно дрънчене се чува около 1200-1400 оборота преди това не и след това не. Казаха ми че било от тях, но то ако беше от тях нямаше ли в целия диапазон да се чува дрънчене… дали не са стегнали като хората генерацията не знам уж гледах ама…
Ако след изтърбушването на катализаторите са ти оставили само ''кожусите'' им (само празните корпуси) то въпросното дрънчене си е абсолютно нормално. За да не дрънчи на ламарина, на мястото на катализаторите се слагат резонатори - колкото по качествени, толкова по - добре. Също е желателно и един ''Х'' - пайп след тях и тогава звука става доста по - приятен.
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Djaniko0o
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
integral написа:Djaniko0o написа:Също и моя грешка - с 5w40 съм и аз. Но имам едно питане откакто махнах катализаторите тоест ги изтърбуших едно гадно дрънчене се чува около 1200-1400 оборота преди това не и след това не. Казаха ми че било от тях, но то ако беше от тях нямаше ли в целия диапазон да се чува дрънчене… дали не са стегнали като хората генерацията не знам уж гледах ама…
Ако след изтърбушването на катализаторите са ти оставили само ''кожусите'' им (само празните корпуси) то въпросното дрънчене си е абсолютно нормално. За да не дрънчи на ламарина, на мястото на катализаторите се слагат резонатори - колкото по качествени, толкова по - добре. Също е желателно и един ''Х'' - пайп след тях и тогава звука става доста по - приятен.
Благодаря! Въпрос на време е и колекторите да сменя направо, но доста разходи излязоха по нея, непредвидими....
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
В случай, че някой си търси маслен сепаратор и маркуч към него - имам излишен...
viewtopic.php?f=134&t=447727
viewtopic.php?f=134&t=447727
- razer_fgbg
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.01.2023
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте колеги, забелязах че колата ми (N52B25 218) е със зелен антифриз. По чуждите форуми виждам разногласия за това какъв цвят да бъде, като най-много препоръчват оригиналния син антифриз на БМВ. Вие карате ли със зелен и проблем ли е да остана с такъв?
- gypsto
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31.05.2018
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 325i 1л масло на 700км
- Детайли за колата: Ръчка, задно, тракат буталата, тече малсо, губи малсо и антифриз, първа не влиза и т.н., 400 000 км
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
razer_fgbg написа:Здравейте колеги, забелязах че колата ми (N52B25 218) е със зелен антифриз. По чуждите форуми виждам разногласия за това какъв цвят да бъде, като най-много препоръчват оригиналния син антифриз на БМВ. Вие карате ли със зелен и проблем ли е да остана с такъв?
Много странен въпрос. От производителя казват син, сигурно има причина, рискува ли ти се да почне да реагира антифриза с блока ти и да корозира. Първото нещо което направих на моето 325i след като я взех е да сменя антифриза, понеже беше някаква голяма манджа, мисля че беше син и червен смесен. Трябват ти 2 шишета от 1 литър антифриза на БМВ, няколко литра дестилирана вода и няколко часа свободно време. Към 3 часа и 35 лева ми отне всичко, но доста време загубих защото от пропката на радиатора не излизаше нищо, трябваше да вадя единия маркуч който влиза в радиатора, а и докато се оправя с криковете.... Точиш, пълниш с обикновенна вода, пускаш да се развърти, точиш пак, така 3-4 пъти, или докато антифриза се изчисти и остане само вода, после един път пак точиш,пълниш,въртиш, но този път с дейонизирана вода (4-5л) и я източваш. След това вече 2-та литра концентрат и 3-4 литра дестелирана вода. След към 1000 км налях още към 700мл вода.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани