полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Симптомите са: тресене на двигателя, силно.
Причина - изгоряла бобина.
Причина - изгоряла бобина.
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Колега "kronos",можеш ли да ми обясниш малко по-подробно това с температурата на ДВГ и вървенето,че нещо не го вдявам!?Мерси предварително!
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
копирай текста в гугъл преводача и ще хванеш идеята
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Аз за превеждането си го преведох още в началото,ама не ми е ясно кога преценя да е 112 и кога седи на 80' и може ли да се зададе температурата да седи така,че мощността да е по-голяма,т.е. на 80'-95' доколкото разбрах и да не стига до тези 112'?Не че смятам да се състезавам и доказвам,ама ми е любопитно това с градусите.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Това компютъра сам го решава и на база на стила на управление вдига или сваля температурата. Ако караш агресивно, сам ще си я свали, няма какво да му задаваш. Ако промениш софтуера с някакъв тунинг, вероятно ще изчезне тази опция.
Never mistake motion for action...
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Leon написа:Това компютъра сам го решава и на база на стила на управление вдига или сваля температурата. Ако караш агресивно, сам ще си я свали, няма какво да му задаваш. Ако промениш софтуера с някакъв тунинг, вероятно ще изчезне тази опция.
Разбрах колега,понеже доста дизели са минали през мен,а с бензиново е90 нямам опит и наблюдения,ми стана интересно това с температурата.
По-принцип бях резервиран към бензиновите ДВГ,останах доста приятно изненадан от вървене и разход.Колата се развърта добре и наистина тегли страхотно,а разхода е смешен за 218 к.с.А,и още нещо да попитам тук-този оил сепаратор какво функция има,че и там ми убягва нещо ?
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Сепаратора е за оттичанене на маслените пари, а твоята кола харчи ли масло? Ще е странно ако кажеш че не харчи
Това с температурата ще е добре да може да се манипулира, но не мисля че е възможно, при мен най добър вървеж има като не съм я карал градско.
Това с температурата ще е добре да може да се манипулира, но не мисля че е възможно, при мен най добър вървеж има като не съм я карал градско.
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Не съм забелязал да харчи масло,а и нямам щека,само през и-драйва го проверявам.Единственно забелязвам следното- като съм я карал 2-3 часа градско,като я загася и след 30-40мин я запаля,някой от повдигачите причуква и след 1мин утихва.Ако я запаля след 4-5часа или сутрин като е по гъсто маслото само прихлопват за 1-2 секунди и утихват(и на други бензинки съм го забелязвал).Маслото ми е 5/30,ама и като ми я докараха пак така си беше.Това проблем ли е или е така да се каже "нормално" за този мотор или да сменям с 5/40 или някво друго?
- Ranchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Castrol 10w 60
Аз на бмв бензин само това слагам ако е нов и здрав мотора
Аз на бмв бензин само това слагам ако е нов и здрав мотора
- DaveBG
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Ranchev написа:Castrol 10w 60
Аз на бмв бензин само това слагам ако е нов и здрав мотора
Моя мотор работи с 5W-30, и дума да не става да сложа това!
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Преди няколко месеца ходих на гледам едно Е90 с N52, което по случайност се намираше в сервиз, на който му се носи славата, че разбират от БМВ-та. Запалих колата и като чух как щракат повдигачите, направо се отказах. Продавача ме увери, че ще ги смени, ако са проблемни, даже ги бил намерил на добра цена. Дойде собственика на сервиза, който каза да не бързам със заключенията, че този мотор бил много чувствителен на масло. Собственика бил сложил някакъв кастрол от познат, та се съмняваха в маслото. На другия ден отидох пак в сервиза, майстора точно доливаше новото масло, купено от него, запалихме колата и чудо, след няколко секунди мотора нямаше нищо общо с този от предишния ден. После карах, давах газ, работата на мотора не се промени. Така и не купих колата, но с очите си се убедих какво може да направи едно масло конкретно с този двигател, та затова и го изписах толкова подробно.
Never mistake motion for action...
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
ДОбре де с какво масло го дават по предписание да се слага на тия мотори ?
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
5-30, 5-40, 5-50
За сега най добре ми е работил мотора с мобил1 5-50 и 5-40 мотул 8100.
Да поясним само, че тези мотори си горят масло още от нови, просто с повечето км. това се изостря заради спечени гумички, сепаратори и сегменти. Из чуждите форуми масово се пише за това горене на масло, като при някои е фрапиращо, до 6-7л. на 10к, а при други(като в моя случай) до 3л. на 10к.
За сега най добре ми е работил мотора с мобил1 5-50 и 5-40 мотул 8100.
Да поясним само, че тези мотори си горят масло още от нови, просто с повечето км. това се изостря заради спечени гумички, сепаратори и сегменти. Из чуждите форуми масово се пише за това горене на масло, като при някои е фрапиращо, до 6-7л. на 10к, а при други(като в моя случай) до 3л. на 10к.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
За 11к(като повечето са в жегите) ми е изгорило около 2л. Мобил1 5-50, мисля че намерих правилното масло за този двигател. Сутрин не съм чувал повдигачи, а когато е добре загряла колата мотора работи толкова безшумно че все едно е загасен
Имам само един не знам дали да го нарека проблем, при всяко палене мотора работи на много бедна смес и след няколко км. се оправя. Някакви идеи от какво може да е?
Имам само един не знам дали да го нарека проблем, при всяко палене мотора работи на много бедна смес и след няколко км. се оправя. Някакви идеи от какво може да е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани