Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10440
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Leon » 30 Май 2019, 8:22

Всъщност, и Е90 са много здрави механично, реално проблемните неща са изброените от колегата за смяна. Ако купето не смазано от каране, не би трябвало да има проблеми.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Bexim » 30 Май 2019, 8:58

И е така, и не е така.
Това е кола на близо 300К км... Не се знае колко време е карана със скапани дюзи, от там идват проблеми с нагари вътре в цилиндрите, от там - блокът е за коша, като започне да буха мисафайъри от нищото.
Тези коли трябва да се поддържат и особено втора ръка да се купуват поддържани.

Няма да влизам в подробностите за всички гуми, тампони, носачи, драйв-трейн, които най-вероятно са си към края и те. Или една кола със здрав мотор, ама останалото е леш, ама ти е стъпила на 18К лв...
Стига, моята я дадох с перфектна история и доста сменени агрегати за по-малко, на по-малък пробег, фул шукар, че и доработки...

НЕ си струва грам.
По-добре при-фейс и да си направиш ремонт на мотора. Или щатска с правено купе, например.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318 118 hp / 1998
Мечтае да кара: по Pikes Peak

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от StaKo » 30 Май 2019, 9:16

Всички щатски и канадски, БМВ-та и Мазди 3-ка, които съм проверявал са тотална щета по купето. Вярно оправени до неузнаваемост, но все пак, дали е безопасно с такава кола ????

Ремонта на двигателя не ме притеснява, ще взема важните чарколяци оригинални и имам спец по БМВ-та, който е наясно с това с което се захваща.

След фейса 2010 или 2011 по-добре ли са нещата или да гледам направо F30/31.

Не искам кола със скъпа застраховка и такава дето ще я мисля дали ще ми я плячкосат, защото се набива на очи, затова предпочитам да е по-овехтяла откъм дизайн.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 24.10.2003

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Ivo-G » 30 Май 2019, 12:55

StaKo написа:Ремонта на двигателя не ме притеснява, ще взема важните чарколяци оригинални и имам спец по БМВ-та, който е наясно с това с което се захваща.

Не знам колко дълго планираш да я караш след покупката, но да речем, че тръгнеш по тоя път с ремонтите... взимаш една кола на 11г. и ~300хил. км, даваш 10к стартово и набиваш още 8к за ремонти - общо станаха 18к. И на следващия ден след ремонта, тая кола струва в най-добрия случай 11-12к, защото парите набити в ремонти никой не ги оценява на пазара. Да речем, че я караш 3г. - 2022-ра тая кола ще е на 14г. и ~350хил. км, ще струва нааай-много 8-9к или едно 10к минимум чиста загуба за периода, в който си я карал. Това са едно 3-3.5к на година загуба, които са ти гарантирани от самото начало още, което са доста повече от "скъпата" застраховка на една по-нова кола на по-малко километри.

А това, че ще налееш едни Х пари в началото, ще оправиш всички проблеми по колата и после ще се возиш безпроблемно години наред и стотици хиляди километри, е едната огромна заблуда, която съществува само по форумите. Кола на 10+ години и 300+ хил. км винаги има какво да й се прави. Въпроса е дали ти се занимава и държиш колата винаги да ти е на 100% ок или можеш да си караш и така, докато нещо не фалира генерално.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от b00st » 30 Май 2019, 13:55

NOx-a всъщо е заминал на тия км. Имай предвид и емулаторче и нещата стават ДЕБЕЛО. Общо взето ресурса на тия мотори е към 250к, ако са редовно облужвани и сервизирани и след това като идеш в сервиза сваляш гащите и затваряш очите...

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 22.01.2019

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Maxx_E90 » 30 Май 2019, 14:23

StaKo написа:...


Колега, като прочетох първия ти пост с описанието на проблемите на колата си помислих че е ебавка, честно. Както и да е, дюзи и помпата са си ясни слаби места, но верига на 130000км, и сега пак да е за смяна :shock:. Това е едно от малкото неща, които са наистина lifetime при бензиновите шестаци в Е9х, дори и при четворките са рядък проблем. Съединителите също трябва да изкарват значително повече. Общо взето според мен това е или една от най-куцо сглобените Е90-ки, която някога е излязла от завода, или миналия собствения я е карал все едно е крадена всеки път. И в двата случая бих стоял далече от тая кола, ако ще отвън да изглежда все едно е произведена вчера.

Ако искаш сравнително здрава и евтина за поддръжка (доколкото разбира се едно БМВ може да е евтино) бензинова Е90-ка се насочи към 325/330 с N52TU (N52K/KP/N - все един мотор е, с черния пластмасов капак). Бюджета ти позволява запазена кола на малко километри. Щатска 328-ца също би била добър вариант, но ако не искаш да е сглобена от 3 тоталка ще трябва ти да си я внесеш, което май не е много финансово рентабилно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от гумата » 05 Юни 2019, 20:44

Дару кар са много полезни в много случаи, но един два момента ме стреснаха. Пиша по повод дюзите за случай с помпата за високо налягане.. Поискаха ми 2105 лева... същата в Бош е на драматично по- ниска цена... Затова дюзи може да си поръчат и в Бош, както и да си изпишете от Англия, Франция и Германия. Плащането е по интернет, а частите идват сравнително бързо. Предимството на Дару кар е в наличността, незабавното получаване на стоката в повечето случаи и провереното добро качество, докато от интернет по погрешка може да се попадне на много тежко дърво..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от drago9205 » 06 Юни 2019, 8:16

Аз до колкото знам ДВ бензиновите коли (N43/N53/N54/N55) - двигателите са капризни откъм дюзи и не е особено препоръчително да се ползват неоригинални (разбирай бошовски и прочее) дюзи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Bexim » 06 Юни 2019, 8:31

Оригиналните дюзи са Бош.
Аз като си търсих от Бош България ми обявиха по-висока цена.
Помпата за високо 1.55, сега я погледнах.. Беше 1,4х преди време.
Инфлация, какво да правиш. Логично е все по-старите коли да се ремонтират все по-скъпо.. :censored: :banghead:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от b00st » 06 Юни 2019, 8:33

гумата написа:Дару кар са много полезни в много случаи, но един два момента ме стреснаха. Пиша по повод дюзите за случай с помпата за високо налягане.. Поискаха ми 2105 лева... същата в Бош е на драматично по- ниска цена... Затова дюзи може да си поръчат и в Бош, както и да си изпишете от Англия, Франция и Германия. Плащането е по интернет, а частите идват сравнително бързо. Предимството на Дару кар е в наличността, незабавното получаване на стоката в повечето случаи и провереното добро качество, докато от интернет по погрешка може да се попадне на много тежко дърво..

Аз ако ще давам пари за тия неща предпочитам да си имат гаранция и да са оригинални. 2к не е толкова много за дюзи и помпа даже офертата е супер.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от Infinity_bg » 08 Юли 2019, 15:16

Инжекторите принципно се чистят... има стендове които ги изпитват и после на ултразвук се чистят. Стенда струва някъде 800 лв китайски, който може би върши работа. За по-висок клас цените вече са други. Иначе има сервизи които срещу 30-50 лв на дюза правят чистенето им.
BMW 325i M3 look.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от b00st » 08 Юли 2019, 15:17

Не знам сигурно за Н-ти път го пиша, чистенето е краткотрайно решение и после пак си на пангара за нови. Проблема е в индекса, старите просто не стават.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E93
Мечтае да кара: GTR

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от s0b13sk1 » 08 Юли 2019, 15:26

Здравейте колеги! Изчетох казаното до тук, все пак да си кажа проблема преди да премина към смяна на инжектори. Колата е е93 325i N53.
При студен старт около 5-10 секунди работи добре, след това започва клатене и игра на оборотите след което светва чек енджина. Ако обаче я държа на около 1000 оборота, потриса известно време и по някое време спира да тресе и си карам.
Друг момент идва понякога дори при топъл двигател светва чек енджина и започват да играят оборотите та дори и купето се тресе. Казаха ми че може и да е oil separator, обаче лично аз не мисля че е това защото доста клипове изгледах и проблеми с въпросния ойл сепаратор се свързват със силен вакуум и нещо като свирещ звук на двигателя което при мен го няма.
Та дайте по едно мнение. Ако трябва да сменям инжектор от БМВ ли трябва да поръчвам задължително или има и други опции.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 27.11.2013
Пол: Мъж
Кара: 5 series 525i LCI

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от igra4a8710 » 25 Юли 2019, 2:18

Колега ,какво стана с колата,смени ли инжекторите,ако имаш въпроси питай,аз съм минал по този път n53b30a 5 series


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E93
Мечтае да кара: GTR

Re: Дюзи директно впръскване - N43/N53/N54/N55

Мнение от s0b13sk1 » 01 Авг 2019, 21:25

Не съм ги сменил още, наложи ми се да попътувам за известно време. Но, реших да сменя бобините преди инжекторите, тъй като не са сменяни скоро а ми казаха че и те са си горе-долу консуматив. Ще видя какво ще стана след тяхната смяна и ще пиша.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook