Налягане на всмукателен колектор e90 325i 218hp
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Налягане на всмукателен колектор e90 325i 218hp
Здравейте.
Колата има огромен проблем, който се опитвам да разреша от месеци. Колата се дави, работи ужасно, пуши, забива на конкретни обороти, гасне... Грешки никакви - освен MIXTURE CONTROL. Сменях соленоиди, свещи, масления сепаратор, диса клапа смених, проверих 200 пъти за пробив във вакуума (не намерих, и педалът на спирачката не втвърдява). Адаптациите на ламбдите в ИНПА са около 1 mg/stk и 7-8%, което доколкото знам е в рамките на нормалното. След безброй четения с ИСТА и ИНПА, днес се натъкнах на поредното нещо, което може би би посочило проблема - данните на MAP сензора (налягане във всмукателния колектор). На свободна се върти около 40-50 милибара (mbar), при подаване на газ качва и до 70-75-80. Според мен това е неадекватно, не само защото е ниско, ами защото при подаване на газ, налягането в колектора би следвало да падне, понеже въздухът се засмуква в мотора. Точно вмомента не мога да се докопам до нов датчик, ако някой има идея как мога да процедирам, как мога да видя налягането в колектора РЕАЛНО какво е, и ако реално е толкова ниско накъде да се насоча като виновник? Благодаря.
P.S. Когато изтрия всички адаптации на колата, около 100тина километра върви горе-долу добре, влошавайки се с всеки изминал километър докато достигне тва състояние, в което не може да се кара.
Колата има огромен проблем, който се опитвам да разреша от месеци. Колата се дави, работи ужасно, пуши, забива на конкретни обороти, гасне... Грешки никакви - освен MIXTURE CONTROL. Сменях соленоиди, свещи, масления сепаратор, диса клапа смених, проверих 200 пъти за пробив във вакуума (не намерих, и педалът на спирачката не втвърдява). Адаптациите на ламбдите в ИНПА са около 1 mg/stk и 7-8%, което доколкото знам е в рамките на нормалното. След безброй четения с ИСТА и ИНПА, днес се натъкнах на поредното нещо, което може би би посочило проблема - данните на MAP сензора (налягане във всмукателния колектор). На свободна се върти около 40-50 милибара (mbar), при подаване на газ качва и до 70-75-80. Според мен това е неадекватно, не само защото е ниско, ами защото при подаване на газ, налягането в колектора би следвало да падне, понеже въздухът се засмуква в мотора. Точно вмомента не мога да се докопам до нов датчик, ако някой има идея как мога да процедирам, как мога да видя налягането в колектора РЕАЛНО какво е, и ако реално е толкова ниско накъде да се насоча като виновник? Благодаря.
P.S. Когато изтрия всички адаптации на колата, около 100тина километра върви горе-долу добре, влошавайки се с всеки изминал километър докато достигне тва състояние, в което не може да се кара.
Последна промяна refractory1899 на 04 Апр 2020, 0:18, променена общо 1 път
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Налягане на всмукателен колектор e90 325i 218hp
Видео на живите данни. Ако имате звук се чува след като паднат оборотите след подаване на газ как се мъчи да не изгасне.
https://www.youtube.com/watch?v=YcY5dmRxfa0
https://www.youtube.com/watch?v=YcY5dmRxfa0
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Налягане на всмукателен колектор e90 325i 218hp
За жалост съмненията ми се оказаха реални, замислих се дали не липсва заради Valvetronic-а налягане в колектора, и след като изключих буксата се уверих - при изключен Valvetronic налягането си е 560 милибара, колкото и трябва да е. Проблемът ми отново не е там.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Налягане на всмукателен колектор e90 325i 218hp
Колега, пробвай с инициализация на Valvetronic-а, така ще чуеш и как работи. Макар, че това, което описваш е може би от проблем с клапана за картерни газове.
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Налягане на всмукателен колектор e90 325i 218hp
zvetiko написа:Колега, пробвай с инициализация на Valvetronic-а, така ще чуеш и как работи. Макар, че това, което описваш е може би от проблем с клапана за картерни газове.
И инициализация съм правил и клапана е сменен заедно с маркучите.
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани