Негативи от премахване на вихрови клапи Е90 320д 2005!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Негативи от премахване на вихрови клапи Е90 320д 2005!
Принципно и релето може да се смени без сваляне на колектора. Аз не ми се е налагала тази процедура, но брат ми я извърши без сваляне на колектора.
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Негативи от премахване на вихрови клапи Е90 320д 2005!
Dilyan1 написа:А релето как го смени, има ли достатъчно място да се смени от горе или трябва достъп отдолу да има?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Релето се сменя без да се сваля колектора! Сваля се отгоре, достъпа е доста труден, но с повече търпение и усилие се получават нещата.
На мен много добра работа ми свърши една много малка тресчотка, може би върток се казва, с камък 10.
Тук важното е първо да се извади голямата букса, има достъп до нея, след това трябва да се развият двете гайки на релето и като падне от шпилките с две отвертки се маха плюсовата букса.След това по обратния ред се свързва всичко.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Негативи от премахване на вихрови клапи Е90 320д 2005!
Fulgrum написа:Dilyan1 написа:А релето как го смени, има ли достатъчно място да се смени от горе или трябва достъп отдолу да има?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Релето се сменя без да се сваля колектора! Сваля се отгоре, достъпа е доста труден, но с повече търпение и усилие се получават нещата.
На мен много добра работа ми свърши една много малка тресчотка, може би върток се казва, с камък 10.
Тук важното е първо да се извади голямата букса, има достъп до нея, след това трябва да се развият двете гайки на релето и като падне от шпилките с две отвертки се маха плюсовата букса.След това по обратния ред се свързва всичко.
Така е, само се откача щеката за маслото от 1 или 2 болта беше, светиш си с едно фенерче, псуваш на майка, цапаш се до лактите и става работата
Препоръчвам да се работи с ръкавици, че има сто места на които да си раздереш ръцете.
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани