Негативи от премахване на вихрови клапи Е90 320д 2005!

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Негативи от премахване на вихрови клапи Е90 320д 2005!

Мнение от ceco_kd » 08 Яну 2022, 22:15

Принципно и релето може да се смени без сваляне на колектора. Аз не ми се е налагала тази процедура, но брат ми я извърши без сваляне на колектора.

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 9.05.2018

Re: Негативи от премахване на вихрови клапи Е90 320д 2005!

Мнение от Fulgrum » 11 Яну 2022, 8:42

Dilyan1 написа:А релето как го смени, има ли достатъчно място да се смени от горе или трябва достъп отдолу да има?


Sent from my iPhone using Tapatalk



Релето се сменя без да се сваля колектора! Сваля се отгоре, достъпа е доста труден, но с повече търпение и усилие се получават нещата.
На мен много добра работа ми свърши една много малка тресчотка, може би върток се казва, с камък 10.
Тук важното е първо да се извади голямата букса, има достъп до нея, след това трябва да се развият двете гайки на релето и като падне от шпилките с две отвертки се маха плюсовата букса.След това по обратния ред се свързва всичко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...

Re: Негативи от премахване на вихрови клапи Е90 320д 2005!

Мнение от dhtj » 27 Яну 2022, 14:21

Fulgrum написа:
Dilyan1 написа:А релето как го смени, има ли достатъчно място да се смени от горе или трябва достъп отдолу да има?


Sent from my iPhone using Tapatalk



Релето се сменя без да се сваля колектора! Сваля се отгоре, достъпа е доста труден, но с повече търпение и усилие се получават нещата.
На мен много добра работа ми свърши една много малка тресчотка, може би върток се казва, с камък 10.
Тук важното е първо да се извади голямата букса, има достъп до нея, след това трябва да се развият двете гайки на релето и като падне от шпилките с две отвертки се маха плюсовата букса.След това по обратния ред се свързва всичко.


Така е, само се откача щеката за маслото от 1 или 2 болта беше, светиш си с едно фенерче, псуваш на майка, цапаш се до лактите и става работата :lol:
Препоръчвам да се работи с ръкавици, че има сто места на които да си раздереш ръцете.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook