Bmw 320d e90 голям проблем
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Bmw 320d e90 голям проблем
Здравейте, имам странен проблем с колата, която е 320д 163 2005, както си карах спрях на един светофар оборотите паднаха на 400-500 и не можех да дам и газ целия двигател се тресеше.. от там пътна помощ закарах я в сервиз, пробно смениха датчиците на рейла и 2та и пак същото , грешки освен прекъсната връзка с дебитомер други не дава . Този проблем ми го направи преди 2 седмици някъде , изгасих запалих и се оправи,но този път не стана този трик.. колата е с махнат егр , вихрови клапи и дпф , масленият филтър е проверен за стружки, но е чист.. момчето каза че този проблем е мн рядък и ще го намери този който се е сблъсквал с това .. затова пиша тука за съвет от тук нататък, какво да гледаме .
Той се съмнява от дюзите и ще бъдат проверени ..
Дайте и вие някой съвет от какво може да да е??
Работи на ниски обороти тресе и не се дава газ
Той се съмнява от дюзите и ще бъдат проверени ..
Дайте и вие някой съвет от какво може да да е??
Работи на ниски обороти тресе и не се дава газ
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3919
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
Какво налягане прави ГНП в рейла?
Вижте дали някоя дюза не лее гориво и затова да не може да запали.
Вижте дали някоя дюза не лее гориво и затова да не може да запали.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
Майстора каза от 350 до 400 , според мен е много.. колата пали без проблем просто работи грубо на ниски обороти и не може да се даде газ
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6216
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
Нека се види корекцията на дюзите и ще се разбере дали има проблемна/и.
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
Гледахме ги ,но тъй като колата работи като трактор оборотите прескачат нищо не можем да хванем така..
Следва да се мерят дюзите с колби , а след това ще се мери и компресията.
Каква е нормалната компресия на тази кола и какви допустими граници има + -
Някакви други съвети ? Проблема явно е много рядък и специфичен ..
Следва да се мерят дюзите с колби , а след това ще се мери и компресията.
Каква е нормалната компресия на тази кола и какви допустими граници има + -
Някакви други съвети ? Проблема явно е много рядък и специфичен ..
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
Дюзите ги гледахме с колбите , не са перфектни ,но не са и зле. Компресията на цилиндрите е 25 26 25 25
Сменени за проба датчици на рейла и на гнп разлика няма.
Колкото въздух иска толкова и му е дадено.
Колкото гориво иска толкова е и налягането в рейла.
Всички букси са изкарани и прегледани обстойно, компютъра е сух, пиновете му са добре.
Грешки не записва никакви.
Единственият проблем който забелязахме на живи данни че няма корекции на дюзите седят на 0.01
Като се даде газ нито се променя исканото гориво нито въздух, но двигателя влошава работата си почва да тресе още повече, педала сменихме за вс случай пак същото
Дайде идеи вече какво да гледаме, правим? Съмняваме се в ДДЕ ТО , възможно ли е? Има ли как да се провери?
Сменени за проба датчици на рейла и на гнп разлика няма.
Колкото въздух иска толкова и му е дадено.
Колкото гориво иска толкова е и налягането в рейла.
Всички букси са изкарани и прегледани обстойно, компютъра е сух, пиновете му са добре.
Грешки не записва никакви.
Единственият проблем който забелязахме на живи данни че няма корекции на дюзите седят на 0.01
Като се даде газ нито се променя исканото гориво нито въздух, но двигателя влошава работата си почва да тресе още повече, педала сменихме за вс случай пак същото
Дайде идеи вече какво да гледаме, правим? Съмняваме се в ДДЕ ТО , възможно ли е? Има ли как да се провери?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
Аз ще ти кажа какво точно бих направил в твоя случай:
- най-напред бих измерил налягането в рейла. Точно по този начин ще се държи мотора ако не е достатъчно налягането. Според мен. Всъщност не споменаваш пали ли колата? Ако да, има ли известен момент, в който се форсира нормално и после глъхне или директно е такава, прекъсваща и глъхнеща?
- бих прозвънил все пак връзката дебитомер, ДДЕ. Директно знам че всичко ще е наред, но бих го направил, не ми се философства сега
- бих измерил захранванията на ДДЕ и масите. При покой, само на контакт и при запален мотор.
- бих прочел колата с друг софтуер и то конкретно живи данни, наистина ли няма корекции? Всъщност не споменаваш с какво я четеш.
- бих отворил ДДЕ и бих го инспектирал за окиси, лоши спойки и изгорели пътечки, същото с ЕВС и главното реле.
- шините за комуникация, има вътрешна такава само за ДДЕ и тази, с която обслужва периферията. Как са съпротивленията към маса, двете помежду им и към захранване?
- бих изключил де, що ненужно като периферия без което може.
- ъпдейт към която и да е версия на софтуера. Мана небесна е да се инсталира винаги последна версия, но в много случаи прехода горе, долу и обратно лекуват много неща, просто го префлашни.
- едва тогава ще сменя ДДЕ и вероятността да е той е достатъчна.
Да допълня, че никак не се имам за силен в дисциплината. Имах буквално преди дни сходен с твоя проблем, но при мен нямаше корекции в сондите и бяха забили. Смених не малко ненужнотии и се оправи едва със смяна на ДМЕ. Доста ми помогна Heartlistener и тук е момента да го спомена
- най-напред бих измерил налягането в рейла. Точно по този начин ще се държи мотора ако не е достатъчно налягането. Според мен. Всъщност не споменаваш пали ли колата? Ако да, има ли известен момент, в който се форсира нормално и после глъхне или директно е такава, прекъсваща и глъхнеща?
- бих прозвънил все пак връзката дебитомер, ДДЕ. Директно знам че всичко ще е наред, но бих го направил, не ми се философства сега
- бих измерил захранванията на ДДЕ и масите. При покой, само на контакт и при запален мотор.
- бих прочел колата с друг софтуер и то конкретно живи данни, наистина ли няма корекции? Всъщност не споменаваш с какво я четеш.
- бих отворил ДДЕ и бих го инспектирал за окиси, лоши спойки и изгорели пътечки, същото с ЕВС и главното реле.
- шините за комуникация, има вътрешна такава само за ДДЕ и тази, с която обслужва периферията. Как са съпротивленията към маса, двете помежду им и към захранване?
- бих изключил де, що ненужно като периферия без което може.
- ъпдейт към която и да е версия на софтуера. Мана небесна е да се инсталира винаги последна версия, но в много случаи прехода горе, долу и обратно лекуват много неща, просто го префлашни.
- едва тогава ще сменя ДДЕ и вероятността да е той е достатъчна.
Да допълня, че никак не се имам за силен в дисциплината. Имах буквално преди дни сходен с твоя проблем, но при мен нямаше корекции в сондите и бяха забили. Смених не малко ненужнотии и се оправи едва със смяна на ДМЕ. Доста ми помогна Heartlistener и тук е момента да го спомена
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
Колата се чете с инпа иста
Колата пали без проблем просто с паленето работи на 300 400 500 оборота , като се даде газ не се форсира, просто почва да тресе още повече.
Благодаря ти за мнението , ще проверим тези неща
Колата пали без проблем просто с паленето работи на 300 400 500 оборота , като се даде газ не се форсира, просто почва да тресе още повече.
Благодаря ти за мнението , ще проверим тези неща
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
Звучи като прекъснат кабел някъде, вероятно електрониката. Или слаба връзка
Също звучи и като датчик колянов вал, но не разбрах оправя ли се от време на време двигателя или тресе постоянно.
Също звучи и като датчик колянов вал, но не разбрах оправя ли се от време на време двигателя или тресе постоянно.
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
Първият път като ми го направи преди 20дни ,изгасих запалих и се оправи, но сега постоянно е така
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
denislav3215 написа:Първият път като ми го направи преди 20дни ,изгасих запалих и се оправи, но сега постоянно е така
Ако се появява спонтанно има логика да е кабел или отказващ компонент или нещо подобно. Защото ако е дюза и т.н. щеше да се появи постепенно.
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Bmw 320d e90 голям проблем
Проблема е решен с флашване на компютъра. Благодаря ви за съветите
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани