да сменям ли двигателя?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: да сменям ли двигателя?
Най-добре си измери физически налягането на маслото, за да си сигурен, че не е преебан датчик.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: да сменям ли двигателя?
Има два худравлични клапана за маслото, които се задръстват и се сменят. Чистят се , но по принцип се сменят. Стига се до там заради смяна на маслото на 20 000 км. Маслото задръства с нагар клапаните и става луна парк. Стоят отпред и се свалят с поглед. вижте си ги.
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: да сменям ли двигателя?
гумата написа:Има два худравлични клапана за маслото, които се задръстват и се сменят. Чистят се , но по принцип се сменят. Стига се до там заради смяна на маслото на 20 000 км. Маслото задръства с нагар клапаните и става луна парк. Стоят отпред и се свалят с поглед. вижте си ги.
Къде са тия клапани. Дай жокер
- hristogeorgiev872
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 20.05.2022
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320xd sedan facelift
- Мечтае да кара: i8
Re: да сменям ли двигателя?
Здравейте,
1. водната помпа на парното я тествахме и си работи много добре (преди изобщо не въртеше).
2. Сензора за мъгла изобщо няма да се занимавам с него. Първо че е много сложно (трябва да се отлепва стъклото). Второ, че ходих на диагностика в сервиз и изобщо няма грешка за проблем със него или помпата.
3. Майсторът беше забравил да закачи някаква букса за налягане на масло. Закачиха я и грешката изчезна.
4. В сервиза откриха грешка 497D (която я няма в Carly). Грешката е свързана с разминаване в налягането отчетено между 2 датчика, обаче толкова ми писна вече да се занимавам с тая кола, че вероятно няма да го правя и ще я карам така. За нея ми казаха че може и да е от софтуера (когато инсталирахме dpf тогава възстановихме и оригиналния софтуер в дарукар).
Това Carly като цяло e много зле. Вади грешки, дето ги няма в сервиза, но не открива грешки, дето там откриват. Опитвам се да reset-на датата, че при палене почна да светка за “service”, но не ми позволява. Дадох 300лв за оригиналната пълна версия и се прецаках.
1. водната помпа на парното я тествахме и си работи много добре (преди изобщо не въртеше).
2. Сензора за мъгла изобщо няма да се занимавам с него. Първо че е много сложно (трябва да се отлепва стъклото). Второ, че ходих на диагностика в сервиз и изобщо няма грешка за проблем със него или помпата.
3. Майсторът беше забравил да закачи някаква букса за налягане на масло. Закачиха я и грешката изчезна.
4. В сервиза откриха грешка 497D (която я няма в Carly). Грешката е свързана с разминаване в налягането отчетено между 2 датчика, обаче толкова ми писна вече да се занимавам с тая кола, че вероятно няма да го правя и ще я карам така. За нея ми казаха че може и да е от софтуера (когато инсталирахме dpf тогава възстановихме и оригиналния софтуер в дарукар).
Това Carly като цяло e много зле. Вади грешки, дето ги няма в сервиза, но не открива грешки, дето там откриват. Опитвам се да reset-на датата, че при палене почна да светка за “service”, но не ми позволява. Дадох 300лв за оригиналната пълна версия и се прецаках.
Газ към морето, дай, дай
с БМВ-то дай, дай
с БМВ-то дай, дай
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани