проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
Здравейте ,
смених предните амортесьори. Карах няколко км градско , всичко беше Ок. Колата наистина беше най - стабилна от както я имам. При излизане извънградско още на първите КМ ми светнаха тези грешки. На диагностика излиза датчик на ъгъла на завиване . Не съм правил реглаж след смяната . Имали ли сте подобна ситуация и този датчик може ли да се самообучи за новите амортесьори или трябва да се смени ? Ако има хора с някаква диагностика и могат да предложат самообучаване за района на София , да ми пишат на ЛС . Колата е Е90 320 бензин 2006 . Вайбър 0877340170
Хубава вечер.
Снимка:
смених предните амортесьори. Карах няколко км градско , всичко беше Ок. Колата наистина беше най - стабилна от както я имам. При излизане извънградско още на първите КМ ми светнаха тези грешки. На диагностика излиза датчик на ъгъла на завиване . Не съм правил реглаж след смяната . Имали ли сте подобна ситуация и този датчик може ли да се самообучи за новите амортесьори или трябва да се смени ? Ако има хора с някаква диагностика и могат да предложат самообучаване за района на София , да ми пишат на ЛС . Колата е Е90 320 бензин 2006 . Вайбър 0877340170
Хубава вечер.
Снимка:
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
Я завърти волана от крайно дясно до крайно ляво положение 2-3 пъти. Ако не изчезне върви на диагностика.
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
Това няма нищо общо с амортисьорите, това е лентов кабел случва се
Няма начин да няма начин
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
развитието, все пак минах на реглаж . Имаше около 3 градуса и в двете посоки. Вече поне има пълна сходимост, обаче лампите очаквано не загаснаха. Ето какво излиза на диагностиката , явно датчика си е дал своето. Имайки предвид че явно е там от 2006 г съвсем
не изглежда невероятно вече да е за смяна
Това че проблема се е проявил с новите амортесьори просто е симпатично съвпадение …
не изглежда невероятно вече да е за смяна
Това че проблема се е проявил с новите амортесьори просто е симпатично съвпадение …
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
Трябва се пусне калибрация на датчика на ъгъла на завиване с ISTA.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
DoesNot написа:Трябва се пусне калибрация на датчика на ъгъла на завиване с ISTA.
Ако се е преебал и няма 0-градуса , може да се мъчи да го калибрира до догодина по туй време, и пак все-тая ...
Моят също е така и карам от една година вече без да съм се занимавал - само ще кажа че съм извъртял всички варианти - волана ляво-дясно, калибриране с Инпа,Иста и какво ли още не и нормално - софтуер хардуера не поправя, както и хардуер софтуера не поправя.
Трябва човека да го смъкне, да се ремонтира или да го смени с някой работещ от морга за 70-80лв. 2-ра употреба, друг цяр за това няма...
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
няма ли вариант за нов датчик? от морга , предполагам ще е в същото състояние или ако не , съвсем скоро отново ще дефектира .
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
silverstone написа:няма ли вариант за нов датчик? от морга , предполагам ще е в същото състояние или ако не , съвсем скоро отново ще дефектира .
Обикновенно няма проблем да е 2-ра ръка, за нов недей пита въобще колко ненормална е цената като за 20-годишна кола и едвали си струва.
Тоя датчик е сложна електроника , направо си е електронен модул както останалите , въобще не е като датчик на абс-са,колянов или разпределителен вал просто една плюмка от 80-100лв., и затова и струва като нов майка си и баща си ...
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
Guberkov написа:silverstone написа:няма ли вариант за нов датчик? от морга , предполагам ще е в същото състояние или ако не , съвсем скоро отново ще дефектира .
Обикновенно няма проблем да е 2-ра ръка, за нов недей пита въобще колко ненормална е цената като за 20-годишна кола и едвали си струва.
Тоя датчик е сложна електроника , направо си е електронен модул както останалите , въобще не е като датчик на абс-са,колянов или разпределителен вал просто една плюмка от 80-100лв., и затова и струва като нов майка си и баща си ...
това е някакъв вид лентов кабел изглежда . Втора ръка, също на 16 г. допускам че ще е само набутвация на 150 лв + труд + разглобяване + неудобството колата да е в сервиз . При допускане че след 5 месеца пак светне, пак цена за труд + време в сервиза и тогава вече определено решението ще е нов , реално ще излезе както обикновенно - евтиното излиза по— скъпо. Във вторник съм в сервиза , ще видя каква оферта ще дадат за нова част . Поне да знам, че за тоя проблем повече
е няма да чуя, докато тази красавица е моя . Ще пиша при развитие.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
silverstone написа:Guberkov написа:silverstone написа:няма ли вариант за нов датчик? от морга , предполагам ще е в същото състояние или ако не , съвсем скоро отново ще дефектира .
Обикновенно няма проблем да е 2-ра ръка, за нов недей пита въобще колко ненормална е цената като за 20-годишна кола и едвали си струва.
Тоя датчик е сложна електроника , направо си е електронен модул както останалите , въобще не е като датчик на абс-са,колянов или разпределителен вал просто една плюмка от 80-100лв., и затова и струва като нов майка си и баща си ...
това е някакъв вид лентов кабел изглежда . Втора ръка, също на 16 г. допускам че ще е само набутвация на 150 лв + труд + разглобяване + неудобството колата да е в сервиз . При допускане че след 5 месеца пак светне, пак цена за труд + време в сервиза и тогава вече определено решението ще е нов , реално ще излезе както обикновенно - евтиното излиза по— скъпо. Във вторник съм в сервиза , ще видя каква оферта ще дадат за нова част . Поне да знам, че за тоя проблем повече
е няма да чуя, докато тази красавица е моя . Ще пиша при развитие.
Колега, не е никакъв вид лентов кабел, а цяла платка с чипове,оптодвойка и оптичен диск със сектори,които чете оптиката и подава на DME-то информация в каква позиция-точно е волана от 0 градуса в ляво или в дясно.
А да не говорим, че понякога само оптичният диск се изчиства от праха,мазннотиите през годините , както и има едно лаково покритие,което започва да се люспи но и то се чисти много-лесно , които възпрепятстват коректното четене на секторите от оптодвойката, и не се подава коректна информация за позицията на волана.
Диска е плексигласов и се чисти много лесно , 1 на 100 може да е за спойки на платката вссичко останало се оправя успешно с демонтаж на волана и модула за ъгъла на завиване , разглобява се, почиства се диска, обратно се сглобява и накрая - крайно ляво,крайно дясно и център се завърта за да се калибрира и си готов.
Филма , който си прожектираш , ще те набута точно както не искаш ти самият.
В сервиз няма да го сменят , а ще направят процедурата, която ти описах горе за 150лв. , или ще ти набутат такъв от морга (80лв.) и ще те ушият, ама яко 500-600лв. , чак на теб ще ти хареса - и пак нямаш никва гаранция, че след половин или една година няма да се обади пак.
Ако не си го правил или нямаш опит в тия неща хвани познат с умения и го направете сами - в Youtube има един ТОН видеа на различни сервизи и хора, които са го правили това амнайси-хиляди пъти и е тествано,проверено и работещо не на 100 , а на 1000% .
Успех.
Ps:
Очаквай включване с проблем и от ELV-ключалката на волана, обикновенно ресурса им свършва по едно и също време - там драмата е още по-голяма като ремонт, дано не те заварва този проблем на някакво неподходящо място, защото изненадата е неочаквана,непредвидима и от най-неприятните особенно ако си в друг град или на място дето няма наоколо сервиз - там оставаш - нито можеш да въртиш волана, нито можеш да запалиш и само пътна помощ до сервиз те спасява, това на място не може да се ремонтира....
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
може да те изненада че с тази стара кола има каско , но е така . Компнията няма да я казвам , все пак не са ми платили за реклама , пък и едва ли само тя го предлага , но е с три букви първата е “Д” та те освен че ме пазят ако ми падне клон или градушка или развеселен морски турист да разбие бутилка водка в стъклото , за кражба не допускам че ще се случи ,не че в тия времена където се връщаме не е изключено , но ми предлагат пътна помощ асистънт. Та за такива евентуални повреди за които не крия чувам от теб първо , ще
го имам предвид въпреки че не са предвидими. Каквото - такова.
За датчика - ако се окаже той и ми предложат замяна , в случай че имаш интерес за покупка на стария , който естествено е дефектирал , може да предложиш цена на Лс.
Гарантирам че ще го опаковам и изпратя напълно коректно и внимателно , след като е свален от колата.
го имам предвид въпреки че не са предвидими. Каквото - такова.
За датчика - ако се окаже той и ми предложат замяна , в случай че имаш интерес за покупка на стария , който естествено е дефектирал , може да предложиш цена на Лс.
Гарантирам че ще го опаковам и изпратя напълно коректно и внимателно , след като е свален от колата.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: проблем след смяна на амортесьори Е90 320i
silverstone написа:може да те изненада че с тази стара кола има каско , но е така . Компнията няма да я казвам , все пак не са ми платили за реклама , пък и едва ли само тя го предлага , но е с три букви първата е “Д” та те освен че ме пазят ако ми падне клон или градушка или развеселен морски турист да разбие бутилка водка в стъклото , за кражба не допускам че ще се случи ,не че в тия времена където се връщаме не е изключено , но ми предлагат пътна помощ асистънт. Та за такива евентуални повреди за които не крия чувам от теб първо , ще
го имам предвид въпреки че не са предвидими. Каквото - такова.
За датчика - ако се окаже той и ми предложат замяна , в случай че имаш интерес за покупка на стария , който естествено е дефектирал , може да предложиш цена на Лс.
Гарантирам че ще го опаковам и изпратя напълно коректно и внимателно , след като е свален от колата.
Малко неразбрах в каква връзка е това дето си го написал горе , но няма значение , аз просто се опитах да помогна....
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани