Проблем със първо палене 325i 218
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със първо палене 325i 218
Здравейте,колеги имам странен проблем със моята Е90 с N52B25 мотор,при всяко пъро палене играят оборотите на студен двигател,след това няма проблем със следващите паления.Колата няма ГАЗ,сменени свещи ламбда сонди,включвачка на ванос,дебитомер но проблема остана.Грешки няма никакви в последно време започна да записва дебитомера.Според мен има проблем с дросела при изтриване на адаптациите винаги светна чека и записва дросела.Ще съм благодарен за съвет или решение на проблема.
Поздрави!
Поздрави!
- turbo_k27
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.06.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Скучно E91 с N46B20
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Проблем със първо палене 325i 218
Здравей
Когато караш и двигателя е достигнал работна температура, усеща ли се по мудна при ускорение, сякаш дросела не отваря достатъчно?
Когато караш и двигателя е достигнал работна температура, усеща ли се по мудна при ускорение, сякаш дросела не отваря достатъчно?
Re: Проблем със първо палене 325i 218
turbo_k27 написа:Здравей
Когато караш и двигателя е достигнал работна температура, усеща ли се по мудна при ускорение, сякаш дросела не отваря достатъчно?
Здраяей,колега сега като казваш тя си е някак мудна от както е при мен,но от както започна проблема като даваш газ се чува едно като ручене/бръмчене от двигателя.Все едно е спортен автомобил
- turbo_k27
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.06.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Скучно E91 с N46B20
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Проблем със първо палене 325i 218
Аз бих погледнал дебитомера. Възможно е да има проблем с него. Погледнете и буксата за евентуални окиси.
Катализаторите налични ли са или са изкормени?
Да не сте преправяли филтърната кутия или всмукателя за спортен филтър или нещо по екзотично?
Катализаторите налични ли са или са изкормени?
Да не сте преправяли филтърната кутия или всмукателя за спортен филтър или нещо по екзотично?
Re: Проблем със първо палене 325i 218
turbo_k27 написа:Аз бих погледнал дебитомера. Възможно е да има проблем с него. Погледнете и буксата за евентуални окиси.
Катализаторите налични ли са или са изкормени?
Да не сте преправяли филтърната кутия или всмукателя за спортен филтър или нещо по екзотично?
Дебитомера е нов,буксата няма проблем колата си е стокова нищо не е преправяно със катализатор е
- turbo_k27
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.06.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Скучно E91 с N46B20
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Проблем със първо палене 325i 218
Оф, писал съм без да гледам. Не дебитомера, а дросела. Да се тества как отваря с диагностика.
Вижте и буксата.
Вижте и буксата.
Re: Проблем със първо палене 325i 218
turbo_k27 написа:Оф, писал съм без да гледам. Не дебитомера, а дросела. Да се тества как отваря с диагностика.
Вижте и буксата.
Днес ще сменя дросела с друг да видя,как ще е ако стане,че този дето взех е от по нова година кола
Re: Проблем със първо палене 325i 218
Погледни темата за N52B25. Ще я потърся да ти пратя линк. Там беше описано подобно нещо включително и аз имам такъв проблем, но нямам никаква аномалия на работата на двигателя след първите 20 секунди след запалването. Ако я имаш отскоро наблюдавай как се държи и кога го прави. При мен например този проблем силно се тушира при студено време т.е. почти изчезва. Лятото е по изразен. Също така при мен се повлиява от горивото т.е. ако карам с 95 октана е по силно изразен ако карам със 100 октана и добавка за бензин бардал е по слабо изразен. Няма записани никакви грешки. При мен има само леко колеблива работа на двигателя и два три пъти менене на оборотите на двигателя т.е. от 1000 стават 1100 падат на 800 пак стигат 1100 пак падат на 800 и евентуално го повтаря още веднъж това нещо след което оборотите бавно падат на 700 и почва да работи нормално. Така и за момента не разбрах какво е. От предишния собственик така я взех и той така я е карал. Аз за момента също така карам защото други аномалии няма.
Re: Проблем със първо палене 325i 218
bonchef написа:Погледни темата за N52B25. Ще я потърся да ти пратя линк. Там беше описано подобно нещо включително и аз имам такъв проблем, но нямам никаква аномалия на работата на двигателя след първите 20 секунди след запалването. Ако я имаш отскоро наблюдавай как се държи и кога го прави. При мен например този проблем силно се тушира при студено време т.е. почти изчезва. Лятото е по изразен. Също така при мен се повлиява от горивото т.е. ако карам с 95 октана е по силно изразен ако карам със 100 октана и добавка за бензин бардал е по слабо изразен. Няма записани никакви грешки. При мен има само леко колеблива работа на двигателя и два три пъти менене на оборотите на двигателя т.е. от 1000 стават 1100 падат на 800 пак стигат 1100 пак падат на 800 и евентуално го повтаря още веднъж това нещо след което оборотите бавно падат на 700 и почва да работи нормално. Така и за момента не разбрах какво е. От предишния собственик така я взех и той така я е карал. Аз за момента също така карам защото други аномалии няма.
Привет колега!
И при мен така играят да кажем със 100 оборота разлика.За момент се беше закрепила имаше и чисти паления,но сега вече всяко първо палене е така.Колата седи в топъл гараж и не трябва да влияе външната температура.Ще порърся темата да видя какво пропускам като проверка/смяна.
Re: Проблем със първо палене 325i 218
bonchef написа:Погледни темата за N52B25. Ще я потърся да ти пратя линк. Там беше описано подобно нещо включително и аз имам такъв проблем, но нямам никаква аномалия на работата на двигателя след първите 20 секунди след запалването. Ако я имаш отскоро наблюдавай как се държи и кога го прави. При мен например този проблем силно се тушира при студено време т.е. почти изчезва. Лятото е по изразен. Също така при мен се повлиява от горивото т.е. ако карам с 95 октана е по силно изразен ако карам със 100 октана и добавка за бензин бардал е по слабо изразен. Няма записани никакви грешки. При мен има само леко колеблива работа на двигателя и два три пъти менене на оборотите на двигателя т.е. от 1000 стават 1100 падат на 800 пак стигат 1100 пак падат на 800 и евентуално го повтаря още веднъж това нещо след което оборотите бавно падат на 700 и почва да работи нормално. Така и за момента не разбрах какво е. От предишния собственик така я взех и той така я е карал. Аз за момента също така карам защото други аномалии няма.
Привет,колега тя седи в топъл гараж и го прави когато си по иска по някога пали нормално но сега последните две седмици при всяко палене играят оборотите някъде до към 1200/300 падат пак играят и заковава и няма проблем
- turbo_k27
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.06.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Скучно E91 с N46B20
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Проблем със първо палене 325i 218
Аз малко си мислех, така когато спях.
Сутринта, особено когато е студено, горивната смес е по-богата. За да се получат тези колебания според мен дросела не отваря правилно или инжектор/и не подават правилното количество гориво.
За дросела знам, че зъбното колело на червячния механизъм се износва. От там моторчето на дросела се опитва да регулира клапата в правилния ъгъл ама заради износването има колебания.
За инжекторите почистване и замерване. Няма как след 15г. работа да няма разлики.
Тука се сещам и за горивните пари, които се включват след дросела. Евентуално да засмуква въздух от там или клапана за тези пари да не функционира както трябва.
Колко си струва заради колебливи обороти,не знам ама да се стреля в тъмното заради това е излишно време и пари.
Поне аз така мисля и съм се примирил. Няма да векуваме с тези коли, нали?
Сутринта, особено когато е студено, горивната смес е по-богата. За да се получат тези колебания според мен дросела не отваря правилно или инжектор/и не подават правилното количество гориво.
За дросела знам, че зъбното колело на червячния механизъм се износва. От там моторчето на дросела се опитва да регулира клапата в правилния ъгъл ама заради износването има колебания.
За инжекторите почистване и замерване. Няма как след 15г. работа да няма разлики.
Тука се сещам и за горивните пари, които се включват след дросела. Евентуално да засмуква въздух от там или клапана за тези пари да не функционира както трябва.
Колко си струва заради колебливи обороти,не знам ама да се стреля в тъмното заради това е излишно време и пари.
Поне аз така мисля и съм се примирил. Няма да векуваме с тези коли, нали?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани