Шум в мотора 2.0д 163

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.09.2023
Пол: Мъж

Шум в мотора 2.0д 163

Мнение от Martinn92 » 20 Сеп 2023, 13:47

Здравейте, преди 3 седмици закупих въпросния автомобил, 2.0д 163 автомат. Проблема започна след смяна на маслото, започна някакво чукане от долната задна страна на мотора, чува се в обороти, точно в областта на маховика(заради съмнения, че е сцепен) , вчера свалиха скоростите и той е здрав. По колата някой е сменял турбото и е извадил дпфа. И всичко сочи към мотор, амо някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели мнение.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12777
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Шум в мотора 2.0д 163

Мнение от vld » 20 Сеп 2023, 15:19

С много проблеми сме се сблъсквали през годините колега, ама по това описание няма как да ти помогнем.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: Шум в мотора 2.0д 163

Мнение от Ивайло Димов » 21 Сеп 2023, 12:14

:OT: Тва лято в сервиза на мой близък дойде младеж с 530D на външен вид колата кукла ....момчето кихнало 25 бона за нея но след смяна на масла филтри и нещата придобили грозен оттенък колата звучеше като ермомелка . Автоджамбазите често го правят това ,тъпчат колите със всякаква химия колкото да се продадат .Тоя младеж олекна 8 бона за ремонт .Докато не се свали картера и не се отвори двигателя да се огледа там ква свинщина е едва ли някой може да ти каже кво има .

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.09.2023
Пол: Мъж

Re: Шум в мотора 2.0д 163

Мнение от Martinn92 » 27 Сеп 2023, 20:17

След качествена диагностика установихме, че 1 дюза дава - 4,5 корекция. По съвет разменихме първа и втора и корекцията се премести на втори но стана - 3,5 а на първи (ще ви излъжа дали даде 1 или - 1) при положение, че колата я запалихме без колектор. Според вас дали става въпрос за проблем с дюзите или механичен проблем.

Изпратено от моят NAM-LX9 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Шум в мотора 2.0д 163

Мнение от NGneer4eto » 16 Ное 2023, 20:33

Martinn92 написа:След качествена диагностика установихме, че 1 дюза дава - 4,5 корекция. По съвет разменихме първа и втора и корекцията се премести на втори но стана - 3,5 а на първи (ще ви излъжа дали даде 1 или - 1) при положение, че колата я запалихме без колектор. Според вас дали става въпрос за проблем с дюзите или механичен проблем.

Изпратено от моят NAM-LX9 с помощта на Tapatalk


Какви са тия местения на дюзи с 4,5 корекция? Сменяй разпръсквачите, докато не е стопило буталото! Вероятно двигателя вече е взел да сдава багажа, защото на старата ми Е46-ца я взех с 3.9 коекция на 5-та дюза и не тракаше въобще. Единстрвеното показател беше, че като подадеш газ и паднат оборотите и се заклащаше леко. Рециклажа на дюзите не е от много скъпите процедури, затова си струва да почнеш от там.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 19.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е38

Re: Шум в мотора 2.0д 163

Мнение от c0l0r » 27 Ное 2023, 16:00

NGneer4eto написа:
Martinn92 написа:След качествена диагностика установихме, че 1 дюза дава - 4,5 корекция. По съвет разменихме първа и втора и корекцията се премести на втори но стана - 3,5 а на първи (ще ви излъжа дали даде 1 или - 1) при положение, че колата я запалихме без колектор. Според вас дали става въпрос за проблем с дюзите или механичен проблем.

Изпратено от моят NAM-LX9 с помощта на Tapatalk


Какви са тия местения на дюзи с 4,5 корекция? Сменяй разпръсквачите, докато не е стопило буталото! Вероятно двигателя вече е взел да сдава багажа, защото на старата ми Е46-ца я взех с 3.9 коекция на 5-та дюза и не тракаше въобще. Единстрвеното показател беше, че като подадеш газ и паднат оборотите и се заклащаше леко. Рециклажа на дюзите не е от много скъпите процедури, затова си струва да почнеш от там.


Щом лошата дюза след размяна показва тези корекций на другия цилиндър е добър знак, че може проблема да е в дюзата. Макар, че при такава висока стойност обикновенно проблема е в мотора вече... при мен при 4.5 корекция се оказа спукан цилиндър, но при размяна корекцията остана на същият цилиндър...(но аз бях с пиезо дюзи)

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook