Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 28.12.2023
Пол: Мъж

Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от vanco123 » 14 Фев 2024, 8:18

Здравейте. Автомобила е 320, 163 к. Премахнах физически и софтуерно дпф и катализатора, по еже същия се беше запушил много, егр. е премахнат софтуерно, изчистен е всмукателния колектор, премахнати вихрови клапи. Колата не спира да гори масло и да пуши синьо, независимо дали е на място или като и подам газ. Като я задържа на около 3 к. обороти става синя димна завеса. Рециклиране турбото, сменен филтър за картерни газове и няма решение. Дайте съвет къде да се търси проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от SpeedyMan » 14 Фев 2024, 19:06

Премери компресията, синият пушек обикновено е от попадане на масло в горивната камера - т.е. от истинско горене на масло. Вероятно си за сегменти, гумички и покрайтях сменяш вериги и лагери на коляновия вал и биелите, така и така си отворил мотора.

В този ред на мисли: Някой може ли да препоръча добри афтърмаркет части?
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 28.12.2023
Пол: Мъж

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от vanco123 » 14 Фев 2024, 20:15

Да попитам, компресия та на дюзите ли се мери или на свещите, че четох доста различно мнения. Днес ми направи впечатление, че при задържане на 4-та с около 3500 оборота около теб километра не изписване въобще, но щом отнех газта веднага стана димна завеса зад мен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 1.11.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 525dА

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от nov77 » 15 Фев 2024, 7:59

vanco123 написа:Здравейте. Автомобила е 320, 163 к. Премахнах физически и софтуерно дпф и катализатора, по еже същия се беше запушил много, егр. е премахнат софтуерно, изчистен е всмукателния колектор, премахнати вихрови клапи. Колата не спира да гори масло и да пуши синьо, независимо дали е на място или като и подам газ. Като я задържа на около 3 к. обороти става синя димна завеса. Рециклиране турбото, сменен филтър за картерни газове и няма решение. Дайте съвет къде да се търси проблема.

Като позагрее ,изчиства ли пушека?
При мен е същата работа, но на загрял мотор леко сивее от ауспуха.
Иначе всичко е сменено,като при теб. И продължава да гори масло, литър на триста км.
Още не съм разбрал защо пуши.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от Kroki » 15 Фев 2024, 9:39

vanco123 написа:Да попитам, компресия та на дюзите ли се мери или на свещите, че четох доста различно мнения. Днес ми направи впечатление, че при задържане на 4-та с около 3500 оборота около теб километра не изписване въобще, но щом отнех газта веднага стана димна завеса зад мен.

през свещите
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 28.12.2023
Пол: Мъж

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от vanco123 » 15 Фев 2024, 17:01

Няма значение дали е загрява или не. Възможно ли да е от вакум помпата, че ми попадна и една така публикация. Днес ще сменя клапана на картерните газове с оригинален, да не би пък този дето взех чисто нов за 120 лв. да има проблем. Вече незная къде да търся проблема. Почвам да се съмнявам за сегменти. Ако някой се е зблъсквал с такъв проблем нека пише

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 1.11.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 525dА

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от nov77 » 16 Фев 2024, 6:47

Клапан картерна вентилация сложих оригинален,и пак пуши.
Вакуум помпата смених и няма резултат.
Съвет ,ако пипаш Вакуум помпата ,задължително я вади цялата,че аз я извадих на части и при сглобяването нещо не се зацепи правилно и я строших и сега мотора трака и трудно пали.
Сега ще го отварят.
Имам тема малко по нагоре.
А гумички на клапаните има ли вероятност да са заминали и от там да пуши.
М47 страда ли от това?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 31.10.2015
Местоположение: Където дойде
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 E46 ,E90
Мечтае да кара: 850 CSI E31
Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от Moni_BMW » 16 Фев 2024, 16:26

Да. Възможно е и да е от гумички на клапани - не са първа младост. При тези мотори е нормален разход на масло от вакуум помпата. Но такъв разход 1л на 300км е ужасяващ и най- вероятно мотора е издухан.
///M power

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от SpeedyMan » 29 Фев 2024, 21:05

nov77 написа:Клапан картерна вентилация сложих оригинален,и пак пуши.
Вакуум помпата смених и няма резултат.
Съвет ,ако пипаш Вакуум помпата ,задължително я вади цялата,че аз я извадих на части и при сглобяването нещо не се зацепи правилно и я строших и сега мотора трака и трудно пали.
Сега ще го отварят.
Имам тема малко по нагоре.
А гумички на клапаните има ли вероятност да са заминали и от там да пуши.
М47 страда ли от това?


Гори ли масло???
20 годишна кола на около 400 000 км. може да страда от всичко баце. Дори и софтуерен проблем, особено ако някой се е правел на тунер.
Но ако е от гумички ще пуши най-много от ауспуха след палене сутрин (след престой).
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 1.11.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 525dА

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от nov77 » 14 Мар 2024, 8:24

Отвориха мотора,шлайф на главата,припасване на клапаните сменена гарнитура на капака на клапаните, компресия 28-29 на цилиндрите,сменени гумички на клапаните,рециклирано турбо.
И пак пуши и гори масло.
Сега ще връщам турбото пак да го проверят,защото има омасляване на студената част.
Вече не остана къде да търся проблема.
Ако нещо пропускам,дайте съвет.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 28.04.2021
Пол: Мъж

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от mario001 » 14 Мар 2024, 11:21

Както ти бях писал в твоята тема, рециклаж на турбото е голям филм... приятел с M57 4 пъти го връща и пак не е като хората

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от zaharia » 14 Мар 2024, 17:09

nov77 написа:Отвориха мотора,шлайф на главата,припасване на клапаните сменена гарнитура на капака на клапаните, компресия 28-29 на цилиндрите,сменени гумички на клапаните,рециклирано турбо.

А сегментите сменихте ли ги?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Неразрешим проблем. Разход на масло и пушек

Мнение от SpeedyMan » 14 Мар 2024, 20:08

Щом пуши ще да е за маслени сегменти - тия най-долните. Горните може още да не са запекли и да държат добра компресия.. амаа..
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook