Проблем при студен и топъл старт мотор N53B30A

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.04.2024
Пол: Мъж

Проблем при студен и топъл старт мотор N53B30A

Мнение от tatoosa » 13 Апр 2024, 19:33

Здравейте колеги, колата е 325i 3.0 бензин и когато я купих сутрин на студен мотор менеше замалко оборотите, сега в топлото време и на загрял мотор сменил съм свещи и бубини на 1 2 3 цилиндър, даваше лошо запалване на диагностика мисля да сменя и останалите 3 бубини и да видим, ако не посъветваха ме добавка за почистване на горивната система и да покарам и да видим. Някой ако е имал същия проблем да ме просветли..Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Проблем при студен и топъл старт мотор N53B30A

Мнение от Leon » 14 Апр 2024, 8:32

Съжалявам, че ще прочетеш такова първо мнение, но ако не са й сменяни инжекторите - при теб ще е, някой те е наиграл. Смени и другите бобини, те са си консуматив, дано това реши проблема. На диагностиката има ли други записани грешки?
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.04.2024
Пол: Мъж

Re: Проблем при студен и топъл старт мотор N53B30A

Мнение от tatoosa » 14 Апр 2024, 9:45

Дава и ламда сонда съшо, друго не записва вдруги ден ще и видим живите данни съшо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем при студен и топъл старт мотор N53B30A

Мнение от zvetiko » 14 Апр 2024, 12:08

tatoosa написа:Здравейте колеги, колата е 325i 3.0 бензин и когато я купих сутрин на студен мотор менеше замалко оборотите, сега в топлото време и на загрял мотор сменил съм свещи и бубини на 1 2 3 цилиндър, даваше лошо запалване на диагностика мисля да сменя и останалите 3 бубини и да видим, ако не посъветваха ме добавка за почистване на горивната система и да покарам и да видим. Някой ако е имал същия проблем да ме просветли..Благодаря


Колега, с добавка няма да решиш проблема, може само да създадеш нови- вдига отлаганията в резервоара и ги вкарва в инжекторите. Колкото е по-добра, толкова по-зле.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook