Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- zlatev_atanas
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 16.05.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d Touring
- Детайли за колата: BMW E46 320d Touring 150ks 2002
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
https://www.cars.bg/view.php?id=61ba001 ... 0b06780d03
Колеги мнение за този екземпляр.
И как е този мотор при полжение че е Хиксдрайв
Колеги мнение за този екземпляр.
И как е този мотор при полжение че е Хиксдрайв
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 633
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
zlatev_atanas написа:https://www.cars.bg/view.php?id=61ba001d746a0b0b06780d03
Колеги мнение за този екземпляр.
И как е този мотор при полжение че е Хиксдрайв
Две червени лампи ми светват само като я погледна.
Германия- ръжда- да знам че не е задължително , но просто споделям.....
теглич - обикновено се поръчва за да се ползва и не се знае кой колко и каква е дърпал с този х-драйв който ако не е поддържан добре...., това изобщо не значи че не трябва да я гледаш/взимаш, просот имай 1 наум с тези неща, също така никога не съм виждал толкова изтъркан бутон за подгрев в е60
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- damian2112
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '17 G31 530dx, '08 R56 Mini Cooper
- Мечтае да кара: V8
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
JoroZan написа:Дамяне, колата е страхотна!
Благодаря
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
zlatev_atanas написа:https://www.cars.bg/view.php?id=61ba001d746a0b0b06780d03
Колеги мнение за този екземпляр.
И как е този мотор при полжение че е Хиксдрайв
Доста минуси за мен спрямо цената и като цяло
- Х модел в повечето случай ще има проблеми и по-скъпа поддръжка
- Слабата кутия + теглича = на много неизвестни по нея , и може да ти се наложи ремонт
- Панорама , само проблеми и ремонти с нея ..... даже ще ти навреди и на теб самия - болки в кръста след 2то лято плюс , че самата тя тежи близо 90 кг.
- 2.5 е , което си е 2.5 , а не 3.0 - това си е лично мое мнение по този въпрос
- продавача ( джамбаза ) е излъгал с това ЕВРО 5 мисля , че почват от средата на септември ( моля да се поправи някой ако греша )
плюса е , че и стои катализатора по негови думи.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- JoroZan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 26.04.2021
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, ML 320, Subaru Forester
- Мечтае да кара: собствения си автомобил.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
zlatev_atanas написа:https://www.cars.bg/view.php?id=61ba001d746a0b0b06780d03
Колеги мнение за този екземпляр.
И как е този мотор при полжение че е Хиксдрайв
Зле е работата…
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Е60 дизел евро5 не съществува. Дори и бензиновите са евро4, за 535и не съм сигурен.
За обявата няма какво да кажа, джамбазина даже не знае кубатурата на колата, която продава..
За обявата няма какво да кажа, джамбазина даже не знае кубатурата на колата, която продава..
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Stoqnchev написа:zlatev_atanas написа:https://www.cars.bg/view.php?id=61ba001d746a0b0b06780d03
Колеги мнение за този екземпляр.
И как е този мотор при полжение че е Хиксдрайв
Доста минуси за мен спрямо цената и като цяло
- Х модел в повечето случай ще има проблеми и по-скъпа поддръжка
- Слабата кутия + теглича = на много неизвестни по нея , и може да ти се наложи ремонт
- Панорама , само проблеми и ремонти с нея ..... даже ще ти навреди и на теб самия - болки в кръста след 2то лято плюс , че самата тя тежи близо 90 кг.
- 2.5 е , което си е 2.5 , а не 3.0 - това си е лично мое мнение по този въпрос
- продавача ( джамбаза ) е излъгал с това ЕВРО 5 мисля , че почват от средата на септември ( моля да се поправи някой ако греша )
плюса е , че и стои катализатора по негови думи.
Колега, много субективно гледаш на нещата.
х-драйв иска малко допълнително обслужване, но като цяло е здрав и сравнително безпроблемен. А получаваш 4WD, което поне в случая з акомби с по-малки спортни претенции от 535д примерно за мен си е чисто предимство.
6HP26z е рейтната на 600NM(далеч над 400-те нютона на мотора) и е също толкова здрава, колкото стандарната 26-ца. Не мисля, че има някакво значение в случая.
525d е точно 3.0 и е най-здравия вариант на М57, без вихрови клапи и с най-малко потенциални проблеми с инжектори. Лично аз бих го нарекъл перфектния мотор за Е60 като цяло.
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nickem написа:Stoqnchev написа:zlatev_atanas написа:https://www.cars.bg/view.php?id=61ba001d746a0b0b06780d03
Колеги мнение за този екземпляр.
И как е този мотор при полжение че е Хиксдрайв
Доста минуси за мен спрямо цената и като цяло
- Х модел в повечето случай ще има проблеми и по-скъпа поддръжка
- Слабата кутия + теглича = на много неизвестни по нея , и може да ти се наложи ремонт
- Панорама , само проблеми и ремонти с нея ..... даже ще ти навреди и на теб самия - болки в кръста след 2то лято плюс , че самата тя тежи близо 90 кг.
- 2.5 е , което си е 2.5 , а не 3.0 - това си е лично мое мнение по този въпрос
- продавача ( джамбаза ) е излъгал с това ЕВРО 5 мисля , че почват от средата на септември ( моля да се поправи някой ако греша )
плюса е , че и стои катализатора по негови думи.
Колега, много субективно гледаш на нещата.
х-драйв иска малко допълнително обслужване, но като цяло е здрав и сравнително безпроблемен. А получаваш 4WD, което поне в случая з акомби с по-малки спортни претенции от 535д примерно за мен си е чисто предимство.
6HP26z е рейтната на 600NM(далеч над 400-те нютона на мотора) и е също толкова здрава, колкото стандарната 26-ца. Не мисля, че има някакво значение в случая.
525d е точно 3.0 и е най-здравия вариант на М57, без вихрови клапи и с най-малко потенциални проблеми с инжектори. Лично аз бих го нарекъл перфектния мотор за Е60 като цяло.
Аз лично поне не съм виждал 2.5 с GA6HP26z , а само с GA6HP19Z която е и в 2д , и ако 2.5 мотора е 3.0 е логично да са само с GA6HP26z .... и пак казвам това си е мое мнение по този въпрос ...............
х- драйва ако е плюс за някой , за мен си е доста голям минус ( по скъпи амортисьори , по - скъп труд при смяна на вериги , определени джанти с гуми , по - висок разход на гориво , раздатка , предни полуоски .. )
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
3.0 е мотора, но си прав че кутията е 6HP21. Като цяло не е ремапван веднъж тоя мотор, но да, малко по-рисково е.
За хдрайва всично се свежда до това, дали мислиш, че ти трябва. Джантите му са с много по-нормално ЕТ от стандартното 20 на Е60, за което почти няма афтърмаркет, пък амортисьори да смениш силно се съмнявам. Гумите са си същите, тва не го разбрах. Смяна на Веригите на LCI винаги е скъпа, какво е по-скъпо при хдрайв и колко? Реално единствените минуси са по-скъпите и капризни предни полуски, обслужването на раздатката и по-високия разход на гориво(с около литър).
За хдрайва всично се свежда до това, дали мислиш, че ти трябва. Джантите му са с много по-нормално ЕТ от стандартното 20 на Е60, за което почти няма афтърмаркет, пък амортисьори да смениш силно се съмнявам. Гумите са си същите, тва не го разбрах. Смяна на Веригите на LCI винаги е скъпа, какво е по-скъпо при хдрайв и колко? Реално единствените минуси са по-скъпите и капризни предни полуски, обслужването на раздатката и по-високия разход на гориво(с около литър).
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nickem написа:3.0 е мотора, но си прав че кутията е 6HP21. Като цяло не е ремапван веднъж тоя мотор, но да, малко по-рисково е.
За хдрайва всично се свежда до това, дали мислиш, че ти трябва. Джантите му са с много по-нормално ЕТ от стандартното 20 на Е60, за което почти няма афтърмаркет, пък амортисьори да смениш силно се съмнявам. Гумите са си същите, тва не го разбрах. Смяна на Веригите на LCI винаги е скъпа, какво е по-скъпо при хдрайв и колко? Реално единствените минуси са по-скъпите и капризни предни полуски, обслужването на раздатката и по-високия разход на гориво(с около литър).
Има го и това за мисълта и х-драйва , но се осъзнава едва след покупката и започнати те ремонти по него. Бил съм страничен наблюдател точно 3 такива примера ... " е какво като е х-драйв ".Това с джантите се разбира впоследствие за размера и гумите и съм виждал доста натъжени лица.80 процента от новия внос коли и доста което са тук - 4 от 6 коли гледани за покупка си плачеха за амортисьори или след много малко време карани по нашите пътища като спрямо дадена марка може да са до х2 като цена - което не е малко. Пример с по скъпа смяна на верига при Х модела мога дам от две софийски сервиза и там са между 130 - 220 лв спрямо кола само на задно. За разхода мога да кажа , че две коли с еднакви мотори и 70 % еднакъв софийски маршрут Х модела беше с близо 4 литра спрямо другата която е само на задно за около 120 км.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Е чак пък 4 литра разлика за 120 км изминати. Бас ловя, че ако му спрете 4х4 и няма да си свали разхода с 3 литра на 100км. Пример: аз и брат ми караме еднакви бараки. Той си е изключил раздатката и е само на задно, а аз не съм я спирал и си бръмча и лято и зима на пълен привод. Не ми се е похвалил още с разход, но моя е 7,5 до 8 л извънградско, а градско е нещо от порядъка на 12-13 л в града в момента. Т.е. да очакваме брат ми да е около 9-10л/100? Дали нямаше и аз, пък и всички, да съм с изключена раздатка? В една тема Боримечката съм срещал отзив от спряна раздатка и изминати хиляди километри, но не се сещам за икономия някаква осезаема на гориво. Не знам, може пък и да греша?!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Не съм имал x-drive. Но ако се кара нормално, предното няма причина да се пуска. От там разхода не би следвало да е драстично по-голям ако се кара нормално. Разбира се x-drive е малко по-тежка заради раздатка, дифа и полуоските. В този смисъл, дори и да се изключи софтуерно, колата си остава по-тежка. И на мен 3 литра разлика в разхода ми се струва нереалистична.
Sent from my SM-T870 using Tapatalk
Sent from my SM-T870 using Tapatalk
- niksan6538
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 20.02.2021
- Кара: BMW e60 525LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, колеги, бихте ли изказали мнение за този автомобил : https://www.cars.bg/offer/61ec6ac72fddc945cf481842
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Stoqnchev написа:Има го и това за мисълта и х-драйва , но се осъзнава едва след покупката и започнати те ремонти по него. Бил съм страничен наблюдател точно 3 такива примера ... " е какво като е х-драйв ".Това с джантите се разбира впоследствие за размера и гумите и съм виждал доста натъжени лица.80 процента от новия внос коли и доста което са тук - 4 от 6 коли гледани за покупка си плачеха за амортисьори или след много малко време карани по нашите пътища като спрямо дадена марка може да са до х2 като цена - което не е малко. Пример с по скъпа смяна на верига при Х модела мога дам от две софийски сервиза и там са между 130 - 220 лв спрямо кола само на задно. За разхода мога да кажа , че две коли с еднакви мотори и 70 % еднакъв софийски маршрут Х модела беше с близо 4 литра спрямо другата която е само на задно за около 120 км.
Съжалявам, но това просто не е вярно. Разликата при трилитровите дизели в разхода е 1-1.5л. По каталог дори по-малко:
https://www.auto-data.net/en/bmw-5-seri ... atic-28193
https://www.auto-data.net/en/bmw-5-seri ... atic-28175
Гумите са със същия размер, като при задното. https://www.wheel-size.com/size/bmw/5-series/2009/
Джантите с офсет над 32 стават за xdrive и имаш много по-голям избор от задното, тъй като за X-drive стават джанти за 3-та серия, X3, X5 и прочие.
Това за амартисьорите не знам къде ги гледаш тея коли, на две 60-ки за 9 години общо каране не съм имал дори помен за изпускащи амортисьори, нито някой от приятелите ми с 60-ки някога ги е сменял. И да си говорим за двойна арзлика в цените е меко казано смешно.
Оригинален амортисьор за задно е 734.6 лв в по каталог в М кар, 808 лв за xdrive. Replacement ценита са на практика едни и същи, TRW и Монро От около 200 кинта, Захс и Билщайн 330.
За веригите ше си замълча, защото нямам спомен, но 100лв разлика при цена от 2000+ за едноркатен ремонт в живота на колата се надявам на никой не му е проблем.
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nickem написа:Stoqnchev написа:Има го и това за мисълта и х-драйва , но се осъзнава едва след покупката и започнати те ремонти по него. Бил съм страничен наблюдател точно 3 такива примера ... " е какво като е х-драйв ".Това с джантите се разбира впоследствие за размера и гумите и съм виждал доста натъжени лица.80 процента от новия внос коли и доста което са тук - 4 от 6 коли гледани за покупка си плачеха за амортисьори или след много малко време карани по нашите пътища като спрямо дадена марка може да са до х2 като цена - което не е малко. Пример с по скъпа смяна на верига при Х модела мога дам от две софийски сервиза и там са между 130 - 220 лв спрямо кола само на задно. За разхода мога да кажа , че две коли с еднакви мотори и 70 % еднакъв софийски маршрут Х модела беше с близо 4 литра спрямо другата която е само на задно за около 120 км.
Съжалявам, но това просто не е вярно. Разликата при трилитровите дизели в разхода е 1-1.5л. По каталог дори по-малко:
https://www.auto-data.net/en/bmw-5-seri ... atic-28193
https://www.auto-data.net/en/bmw-5-seri ... atic-28175
Гумите са със същия размер, като при задното. https://www.wheel-size.com/size/bmw/5-series/2009/
Джантите с офсет над 32 стават за xdrive и имаш много по-голям избор от задното, тъй като за X-drive стават джанти за 3-та серия, X3, X5 и прочие.
Това за амартисьорите не знам къде ги гледаш тея коли, на две 60-ки за 9 години общо каране не съм имал дори помен за изпускащи амортисьори, нито някой от приятелите ми с 60-ки някога ги е сменял. И да си говорим за двойна арзлика в цените е меко казано смешно.
Оригинален амортисьор за задно е 734.6 лв в по каталог в М кар, 808 лв за xdrive. Replacement ценита са на практика едни и същи, TRW и Монро От около 200 кинта, Захс и Билщайн 330.
За веригите ше си замълча, защото нямам спомен, но 100лв разлика при цена от 2000+ за едноркатен ремонт в живота на колата се надявам на никой не му е проблем.
Но това да черпиш информация от някакъв сайт за разхода и писаното в него за коли който са вече на 14 + години си е меко казано несериозно.
Първо са около 120 км изминати в софийски трафик в сегашно време от пълен резервоар и после доливане.Има доста разпаднати раздатки точно от грешни джанти при Х модела.
Колите са гледани 3 в София и 1 е Пловдив и да бяха за амортисьори и 4-те коли бяха проверени от сервизи ,който се доказа ли тук в форума !!!
За цената - зависи кой и от къде ще се закупуват дадените амортисьори.
Ето един пример от сайт -
https://www.autopower.bg/%D0%B0%D0%BC%D ... 64c15.html - за ХД
https://www.autopower.bg/%D0%B0%D0%BC%D ... 66c15.html -------- само на задно
За веригите съм съгласен с теб за цената , да защото е един път тези 100 - 200 лв.
Аз си изказах мнение за колата която колега беше писал и никъде не съм заявил , че моето е на 10000000 процента достоверно, като съм се изказал на база моя опит спрямо Х моделите и Е6х като цяло.
Последна промяна Stoqnchev на 23 Яну 2022, 23:06, променена общо 2 пъти
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани