Проблем със автоматична трансмисия

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 4.05.2023
Пол: Мъж

Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от hristo1245 » 30 Май 2023, 17:36

Здравейте хора значи имам следния проблем преди година някъде взех е60 със ремап на около 320 КС. Всичко си беше наред докато не я ремапнах още със около 15 20 кс веднага след това кутията почна да рита като ненормална да преплъзва изминах 80 100км и спря да рита но има едно като преплъзване когато я настъпя до долу не е кой ли знае кво но колата забавя така въпроса ми е ако и направя стейдж 2 или 3 дали ще се оправи или ще стане по зле понеже съм чувал че се прави и кутия когато се качват толкова коне

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от vld » 31 Май 2023, 9:00

Каква точно е модификацията на колата?
Тия коне за нищо ги нямате 320кс. без модификация на някои неща трудна работа, че пък и още 20кс само с ремапче още по невероятна работа :mhihi:
Ако искаш адекватен отговор пиши по-подробно ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 19.12.2009
Пол: Мъж
Кара: на късмет и надежди...
Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
Детайли за колата: seats and a steering wheel....

Re: Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от nickstorm » 31 Май 2023, 10:58

Стейдж 3 й направи и ще заспи работата
Los hombres no frenan

No discrimination! (unless you are russian) :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 840
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от BorislavB » 03 Юни 2023, 19:34

vld написа:Каква точно е модификацията на колата?
Тия коне за нищо ги нямате 320кс. без модификация на някои неща трудна работа, че пък и още 20кс само с ремапче още по невероятна работа :mhihi:
Ако искаш адекватен отговор пиши по-подробно ;)



Ако хвърлим боб може да излезе,че е 535d с чип (320к.с.) и след още малко чип +15-20кс.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от vld » 03 Юни 2023, 19:50

BorislavB написа:
vld написа:Каква точно е модификацията на колата?
Тия коне за нищо ги нямате 320кс. без модификация на някои неща трудна работа, че пък и още 20кс само с ремапче още по невероятна работа :mhihi:
Ако искаш адекватен отговор пиши по-подробно ;)



Ако хвърлим боб може да излезе,че е 535d с чип (320к.с.) и след още малко чип +15-20кс.
От публикациите из социалните мрежи стана ясно че става дума за 530д 218кс.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 840
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от BorislavB » 03 Юни 2023, 20:02

vld написа:
BorislavB написа:
vld написа:Каква точно е модификацията на колата?
Тия коне за нищо ги нямате 320кс. без модификация на някои неща трудна работа, че пък и още 20кс само с ремапче още по невероятна работа :mhihi:
Ако искаш адекватен отговор пиши по-подробно ;)



Ако хвърлим боб може да излезе,че е 535d с чип (320к.с.) и след още малко чип +15-20кс.
От публикациите из социалните мрежи стана ясно че става дума за 530д 218кс.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk



Нямам такова нещо като фейсбук, иначе 218к.с. бая чип ще е до 300++к.с.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 13.04.2022
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 530xd

Re: Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от Cawo0307 » 15 Юни 2023, 23:14

Моята е 530хд 231 коня с махнат DPF и е около 290 коня и 600 нютона. Първото нещо което направих е стейдж 2 на кутията, защото без стейдж държи около 600 нютона. Съдейки по поста ти твоята кола трябва да е 335-340 коня и 700 нютона, което изключително много мъчи кутията. Но уточни с кой мотор е колата, защото кутията на 535д държи една идея повече.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от vld » 16 Юни 2023, 8:37

Cawo0307 написа:Моята е 530хд 231 коня с махнат DPF и е около 290 коня и 600 нютона. Първото нещо което направих е стейдж 2 на кутията, защото без стейдж държи около 600 нютона. Съдейки по поста ти твоята кола трябва да е 335-340 коня и 700 нютона, което изключително много мъчи кутията. Но уточни с кой мотор е колата, защото кутията на 535д държи една идея повече.

Само с изключен ДПФ 290кс. ама друг път. :mhihi:
Реално ако я премериш на дино ще видиш някаква стоност близо до 200, но от долната страна.
С качествен ремап максимума който може да се извади без много пушек е около 300кс. с премахнат ДПФ и ЕГР, монтиран рейспайп, оригинален кулер и ГНП.
За повече си трябват модификации.
С изключването на ЕГР-а се повишава малко въртящия момент , но не е нещо фрапантно, с физическото премахване на ДПФ-а се озвобождава генерацията и отвеждането на газовете става по лесно, но повече от 20кс. ако извади на вала замерени преди след ще е някакво чудо, а какво остава за 100кс и 100Нм. горница...
Така, че не вярвайте на тези глупости незнам кой ви ги говори но просто не е така.
Не една и две такива коли ми минали през ръцете и го пиша от опит.
За коне над 300 си трябва хибрид, смяна на кулера, гнп и много добра настройка....

П.С. за кутията е най добре стейдж 3, най добра е картата, не говорим за по сейфти или не в драйв мод всички стейджове са безопасни, просто при нормална употреба кутията е най адекватна. Карал съм моята Е61ца със всички възможни комбинации около 100 000км., а сега най новата версия на стейдж 3 за фейсовите зф6хп28 е скандално добра.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от andy » 16 Юни 2023, 10:31

Потвърждавам за последния ъпдейт на стейдж 3. Това заключване на торка от студена кутия е супер. Преди ме дразнеше, макар че доста беше съкратено времете с предпоследния ъпдейт.
Мислех си повече няма да се занимават с тези кутии, но ме изненадаха приятно.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 13.04.2022
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 530xd

Re: Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от Cawo0307 » 18 Юни 2023, 14:25

vld написа:
Cawo0307 написа:Моята е 530хд 231 коня с махнат DPF и е около 290 коня и 600 нютона. Първото нещо което направих е стейдж 2 на кутията, защото без стейдж държи около 600 нютона. Съдейки по поста ти твоята кола трябва да е 335-340 коня и 700 нютона, което изключително много мъчи кутията. Но уточни с кой мотор е колата, защото кутията на 535д държи една идея повече.

Само с изключен ДПФ 290кс. ама друг път. :mhihi:
Реално ако я премериш на дино ще видиш някаква стоност близо до 200, но от долната страна.
С качествен ремап максимума който може да се извади без много пушек е около 300кс. с премахнат ДПФ и ЕГР, монтиран рейспайп, оригинален кулер и ГНП.
За повече си трябват модификации.
С изключването на ЕГР-а се повишава малко въртящия момент , но не е нещо фрапантно, с физическото премахване на ДПФ-а се озвобождава генерацията и отвеждането на газовете става по лесно, но повече от 20кс. ако извади на вала замерени преди след ще е някакво чудо, а какво остава за 100кс и 100Нм. горница...
Така, че не вярвайте на тези глупости незнам кой ви ги говори но просто не е така.
Не една и две такива коли ми минали през ръцете и го пиша от опит.
За коне над 300 си трябва хибрид, смяна на кулера, гнп и много добра настройка....

П.С. за кутията е най добре стейдж 3, най добра е картата, не говорим за по сейфти или не в драйв мод всички стейджове са безопасни, просто при нормална употреба кутията е най адекватна. Карал съм моята Е61ца със всички възможни комбинации около 100 000км., а сега най новата версия на стейдж 3 за фейсовите зф6хп28 е скандално добра.


Пускал съм се с много ф-ки с над 350 коня и 8-степенен автомат и разликата се усеща над 80-100, преди това моята е на кантар с другата. По-твоята логика или 535i с ремап не е 370 коня а 220-230 или моята с ремап не е 200-210 а около 300

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем със автоматична трансмисия

Мнение от vld » 19 Юни 2023, 16:32

Cawo0307 написа:
vld написа:
Cawo0307 написа:Моята е 530хд 231 коня с махнат DPF и е около 290 коня и 600 нютона. Първото нещо което направих е стейдж 2 на кутията, защото без стейдж държи около 600 нютона. Съдейки по поста ти твоята кола трябва да е 335-340 коня и 700 нютона, което изключително много мъчи кутията. Но уточни с кой мотор е колата, защото кутията на 535д държи една идея повече.

Само с изключен ДПФ 290кс. ама друг път. :mhihi:
Реално ако я премериш на дино ще видиш някаква стоност близо до 200, но от долната страна.
С качествен ремап максимума който може да се извади без много пушек е около 300кс. с премахнат ДПФ и ЕГР, монтиран рейспайп, оригинален кулер и ГНП.
За повече си трябват модификации.
С изключването на ЕГР-а се повишава малко въртящия момент , но не е нещо фрапантно, с физическото премахване на ДПФ-а се озвобождава генерацията и отвеждането на газовете става по лесно, но повече от 20кс. ако извади на вала замерени преди след ще е някакво чудо, а какво остава за 100кс и 100Нм. горница...
Така, че не вярвайте на тези глупости незнам кой ви ги говори но просто не е така.
Не една и две такива коли ми минали през ръцете и го пиша от опит.
За коне над 300 си трябва хибрид, смяна на кулера, гнп и много добра настройка....

П.С. за кутията е най добре стейдж 3, най добра е картата, не говорим за по сейфти или не в драйв мод всички стейджове са безопасни, просто при нормална употреба кутията е най адекватна. Карал съм моята Е61ца със всички възможни комбинации около 100 000км., а сега най новата версия на стейдж 3 за фейсовите зф6хп28 е скандално добра.


Пускал съм се с много ф-ки с над 350 коня и 8-степенен автомат и разликата се усеща над 80-100, преди това моята е на кантар с другата. По-твоята логика или 535i с ремап не е 370 коня а 220-230 или моята с ремап не е 200-210 а около 300

Нещо не ти разбирам въпроса :shock:
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook