Надуване на маркучи
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Venelin033
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 6.09.2025
- Пол: Мъж
Надуване на маркучи
Здравейте на всички. Карам Е60 530d 218 к.с. Преди 3000/4000 хил. Км. отворих двигателя, защото хвърляше антифриз през капачката и ми бяха правили Co2 тест на антифриза и промени цвета. Пратих главата на да я правят (проба, шлайв, водачи, гумички, пасване на клапани). Когато ми я върнаха, купих чисто нови болтове за гарнитурата на главата, които са навити както пише в гарнитурата (Elring) (40nm, 90nm, 180 градуса, 50nm, 90 градуса, 90 градуса). Сложих нови гарнитури на колекторите също. Колата запали от раз, без проблеми. Преди една седмица пътувах от Карлово за София, като колата си държа нормални температури през цялото време. На влизане в Божурище, светна че е прегряла, като на живи данни ми даде 120 градуса. Оставих я на място да работи 5 минути и с пуснато парно и я загасих. Отворих казанчето на антифриза след 40 минути и видях че на малкия маркуч където връща антифриза, имаше някакво парче като силикон, което беше запушило входа за казанчето. Отпуших го, налях антифриз, тръгна всичко и се прибрах до Карлово без проблем (160 км). На следващия ден за 7 километра пак прегря и сега като я паля, след 5/6 минути на запалена кола, маркуча дебелия е много твърд. Правих пак Co2 тест и пак смени цвета. Къде да търся проблема вече? Благодаря предварително!
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани