ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Сега, нека не обръщаме темата на вълна "Кой, колко знае за LPG" , аз говоря базистни неща. Както се видя по-горе и аз самият съм за този тип гориво и напълно подкрепям доводите,които @ndro дава. Сравнявайки плюсовете и минусите, мисля че, парите които газта спестява са напълно достатъчни за да покрият една генерация, която вече е дала "фира" . А относно взривоопасното ... тука малко опираме, дали е "писано", и все пак ако беше чааак толкова опастно .. едва ли близо 70% от собствениците на бензинови агрегати, щяха да карат на газ 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
колега в монтажа е фатката,аз си направих предварително щтуцери и вкарах газта малко по напред от бензиновите дюзи да равнят с колекторите /повечето газаджий пробиват каде им е удобно /и съм очарован от работата и разхода,инжекциона е фобос
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
ogata написа:...и все пак ако беше чааак толкова опастно .. едва ли близо 70% от собствениците на бензинови агрегати, щяха да карат на газ
незнам откъде я "извади" тая статистика, но според мен са между 30 и 40% (имам предвид българия).
и другото е, че основната причина да се монтира газ е финансова, което означава две неща:
1. повечето хора гледат преди всичко колко малко ще харчи, а не колко е безопасно
2. правят се компромиси именно с обезопасеността на системата (за да излезе по-евтин монтажа), което прави инсталациите още по-взривоопасни...
няколко пъти съм гледал на живо как горят като факли

- aigner
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: около Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e-60 3.0.D,2006
- Мечтае да кара: Форд-Мустанг
- Детайли за колата: M-paket,2006g,231+++p.s.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
за мен газ се слага предимно от икономически причини и не зная до колко е удачно да се кара на газ имайки в предвид качествата на горивата, а ако някой се интересува във фирменият сервиз на BMW- Истанбул монтират газови уредби и на гаранционни автомобили без това да засяга гаранцията но мисля че цифрата е около 2 евра, няма бутилки няма кабели няма видимо нищо,имам адресът.
Пламен
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
@ Автора на Темата - каква е идеята да си купиш Бензиново Е60 и да и сложиш Газ ??
Поредния тарикат и се стиска за 20 лв за бензин или ще караш както казаха по-горе по 50 000 Км на год ?
Аз съм имал бенз кола , на която и сложих газ - да 2 год вс беше точно , но после .... ебати бараката стана! изгасва, прекъсва , не върви, смърди, гърми, а да не говорим какво става като превключиш на бенз , колата незнаеше кво става и тресеше като трактор..
не беше с газов инжекцион , но все пак.. Та аз повече газ НЕ
Поредния тарикат и се стиска за 20 лв за бензин или ще караш както казаха по-горе по 50 000 Км на год ?
Аз съм имал бенз кола , на която и сложих газ - да 2 год вс беше точно , но после .... ебати бараката стана! изгасва, прекъсва , не върви, смърди, гърми, а да не говорим какво става като превключиш на бенз , колата незнаеше кво става и тресеше като трактор..
не беше с газов инжекцион , но все пак.. Та аз повече газ НЕ

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
идеята да си купиш бензиново E60 и да сложиш газ е практична. има повече плюсове, отколкото минуси, поне според мен.
първо, не виждам нищо тарикатско да даваш по-малко пари, за едно и също нещо. бих го нарекъл разумно. ако минаваш повече от 20 000 км на година си има смисъл отвсякъде...
второ, това дето го разказваш за твоята барака, е един частен случай, който има толкова променливи, че по никакъв начин не може да се генерализира.
кой знае каква ти е била уредбата, кой ти я е монтирал и настройвал, на каква таратайка си я монтирал, как си я експлоатирал, какъв точно е бил проблемът и така нататък...
аз съм имал автомобили на газ и не съм имал никакви проблеми.
първо, не виждам нищо тарикатско да даваш по-малко пари, за едно и също нещо. бих го нарекъл разумно. ако минаваш повече от 20 000 км на година си има смисъл отвсякъде...
второ, това дето го разказваш за твоята барака, е един частен случай, който има толкова променливи, че по никакъв начин не може да се генерализира.
кой знае каква ти е била уредбата, кой ти я е монтирал и настройвал, на каква таратайка си я монтирал, как си я експлоатирал, какъв точно е бил проблемът и така нататък...
аз съм имал автомобили на газ и не съм имал никакви проблеми.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
@ndro написа:идеята да си купиш бензиново E60 и да сложиш газ е практична. има повече плюсове, отколкото минуси, поне според мен.
първо, не виждам нищо тарикатско да даваш по-малко пари, за едно и също нещо. бих го нарекъл разумно. ако минаваш повече от 20 000 км на година си има смисъл отвсякъде...
второ, това дето го разказваш за твоята барака, е един частен случай, който има толкова променливи, че по никакъв начин не може да се генерализира.
кой знае каква ти е била уредбата, кой ти я е монтирал и настройвал, на каква таратайка си я монтирал, как си я експлоатирал, какъв точно е бил проблемът и така нататък...
аз съм имал автомобили на газ и не съм имал никакви проблеми.
Таратайката беше Мерцедес Е клас на 130 000 КМ реални поради факта че беше купен чисто нов.. 94'
уредбата беше май Ренци Ланци италианска нещо такова в АРГУС монтирана чисто нова..
Всяка година преглед и инспекция и поддръжка.. в АРГУС
И съм на мнение, че не е единичен случай.. кой какво ще да ми обяснява, факт е че Газ-та не е с по различно качество от другите ни горива , даже напротив супер мръсна , пълна с всякакви лайна и задръства всичко..
И когато човек тръгне да си купува примерно Е60 - трябва да си сметне вс разходи , за застраховки, гориво, гуми , обслужване и т.н и като тегли чертата и вс е ОК с бюджета му нека си купи М5ца.. а не да слага ГАЗ - щото му е евтино, да кара с едни гуми - щото няма лев за зимни и т.н. т.н тъпотийки.
Но всеки си решава сам за себе си и всеки си знае най-добре

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
доколкото разбирам, на двигател с инжекцион си сложил уредба без газов инжекцион. ако е така, ето една от вероятните причини да се разтропа:
компютърът, който управлява двигателя, не е знаел кога да подава искра, тъй като ламбда сондата е подавала грешна информация, поради което е влизал в авариен режим и е подавал искра в някакъв избран от него момент... какъв е резултатът от подаването на искра в неподходящия момент е ясен - доста поразии, взависимост от това дали е подавал по-рано или по-късно искра (а е възможно и двете, т.е. понякога по-рано, понякога по-късно).
би ли се аргументирал с какви "мърсотии" и "лайна" може да е пълна газта, как са попаднали там, по какъв начин задръстват и кое е това "всичко", което се задръства?
не виждам друг сериозен аргумент да не се кара на газ, след като е почти двойно по-евтино, освен че е взривоопасно.
според мен не трябва да се прави компромис с компонентите, качеството и правилната инсталация на уредбата, но да се спестява от цената на горивото е разумно.
ти защо не си сложил газов инжекцион на онзи мерцедес?
компютърът, който управлява двигателя, не е знаел кога да подава искра, тъй като ламбда сондата е подавала грешна информация, поради което е влизал в авариен режим и е подавал искра в някакъв избран от него момент... какъв е резултатът от подаването на искра в неподходящия момент е ясен - доста поразии, взависимост от това дали е подавал по-рано или по-късно искра (а е възможно и двете, т.е. понякога по-рано, понякога по-късно).
xerial написа:...факт е че Газ-та не е с по различно качество от другите ни горива , даже напротив супер мръсна , пълна с всякакви лайна и задръства всичко...
би ли се аргументирал с какви "мърсотии" и "лайна" може да е пълна газта, как са попаднали там, по какъв начин задръстват и кое е това "всичко", което се задръства?
не виждам друг сериозен аргумент да не се кара на газ, след като е почти двойно по-евтино, освен че е взривоопасно.
според мен не трябва да се прави компромис с компонентите, качеството и правилната инсталация на уредбата, но да се спестява от цената на горивото е разумно.
ти защо не си сложил газов инжекцион на онзи мерцедес?
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Колеги , на ГАЗ съм на моята от 50хил, разходите са ми 2 филтър досега и един изпарител че моя нещо дефектира. общо няма и 200лв разходи, а искам да споделя на колегата с мърсотията че няма общо с бензина, дросела не се цапа защото горивото влиза директно в колектора, но понеже съм свалял колектора... то и той е адски чист
просто е инжекцион, свещите са в уникално състояние и изкарват над 100хил, маслото е винаги чисто.... общо взето минуси няма освен че малко по бавно поема в обороти... и че това е осезаемо като сипа гадна газ!
А за новите уредби с течна фаза няма какво да говорим... такава ще е следващата ми уредба на следващата ми кола

А за новите уредби с течна фаза няма какво да говорим... такава ще е следващата ми уредба на следващата ми кола
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Ами незнам явно доста са се променили нещата и газовия инжекцион може да е друго
Аз казах вече всеки си прецнява според желание, възможности и цели.
След като на чисто нови Кайени слагат знам ли

Аз казах вече всеки си прецнява според желание, възможности и цели.
След като на чисто нови Кайени слагат знам ли

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
В интерес на дискусията ще кажа че в Европа има доста хора които слагат газови уредби на Алпини B5/B5S с по 500 к.с. примерно. Както и на Е60 545/550. И това не са някакви оръфани позьори, а технически доста грамотни хора на средна възраст, които ценят автомобилите си и ги използват. Именно поради което карат такива зверове, и едновременно с това държат да могат да ги използват по икономически ефективен начин.
Възможностите на качествените газовите инжекциони са доста напреднали вече, въпросът е да се използват грамотно и че това си изисква и началната инвестиция.
Иначе лично нямам опит с газ, затова нямам какво да кажа по подробностите.
Възможностите на качествените газовите инжекциони са доста напреднали вече, въпросът е да се използват грамотно и че това си изисква и началната инвестиция.
Иначе лично нямам опит с газ, затова нямам какво да кажа по подробностите.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
споделям това мнение.
новите уредби са високотехнологични и газта е доста по-приятелски настроена към двигателя от бензиновото гориво.
виждал съм газови уребди на нови коли за по 150 - 200 бона.
някой ще каже: гледай го тоя, кара кола за 200 бона, а сложил газ! - завист голяма, ама дава два пъти по-малко пари за гориво (особено осезаемо при големите двигатели)...
напоследък правят и по-добра защита от гледна точка на безопасността/взривоопасността, така че никак не е лоша идеята да се кара на газ (според мен)
новите уредби са високотехнологични и газта е доста по-приятелски настроена към двигателя от бензиновото гориво.
виждал съм газови уребди на нови коли за по 150 - 200 бона.
някой ще каже: гледай го тоя, кара кола за 200 бона, а сложил газ! - завист голяма, ама дава два пъти по-малко пари за гориво (особено осезаемо при големите двигатели)...

напоследък правят и по-добра защита от гледна точка на безопасността/взривоопасността, така че никак не е лоша идеята да се кара на газ (според мен)

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Прегледах един форум за газовите уредби - течна фаза, но не съм толкова технически грамотен да ми стане всичко ясно.Видях схемата и поставянето на автомобила. Някой по запознат може ли да обясни предимствата на ТЕЧНАТА ФАЗА.
А колкото до бензиновия мотор прегледах всички обяви , обиколих десетки автокъщи, но в действителност не мога да харесам Е 60 бензинов мотор да отговаря на това, което търся повечето които ми допадат като екстри и т н са 530Д и 525 Д, естествено се съобразявам и със цената
.
А колкото до бензиновия мотор прегледах всички обяви , обиколих десетки автокъщи, но в действителност не мога да харесам Е 60 бензинов мотор да отговаря на това, което търся повечето които ми допадат като екстри и т н са 530Д и 525 Д, естествено се съобразявам и със цената

- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
ogata написа:Имам предвид, че бензина (както и дизела) имат известен коефициент на смазване. Като при изгарянето точно наличието на тази смазка образува нагар по буталата. Газта не смазва, тъй като тя постъпва течна до изпарителя и от там под формата на газ в цилиндрите и тъй като газта изгаря при по-висока температура може да се достигне до деформация на клапаните (основно изпускателните) или т.нар. вкопаване на леглата им . За това има неписано правило че на всеки 100 км газ, трябва да се покара и 10 км на бензин, което реално се постига при всяко запалване на колата, което става на бензин при газовите инжекциони
Наистина се съсипват клапаните, имах кола която имаше газова и й се съсипваха клапаните и после цената за ремонта струва толко колкото си спестил от даването за бензин. Дизела не е лош аз съм доволен от моя, да поясня досега само бензинки съм карал, сега притежавам първата ми кола дизел и да кажа доволен съм. Не си струва да дадеш най малко 2500 за газова уредба и после през няколко хиляди километра да сменяш клапани, където се налага сваляне на глави , смяна на гарнитури и доста други чаркалъци. Имах газова и повече никога ама никога не бих си сложил пак газова


Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Клапаните се повреждат в резултат на по-високата от нормалната работна температура, поради богата смес, в следствие на неправилна настройка в подаването на гориво.
Нещо да кажете по тоя въпрос?
Нещо да кажете по тоя въпрос?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани