За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- petkoara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 22.05.2013
- Местоположение: Стрелча
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D F11 2015
Re: За и против ремап-а
Колеги искам да попитам,не става ли шумна колата без дпф и катализатор и двете ли е по добре да се махнат или само дпф?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: За и против ремап-а
Само ДПФ-а, катализатора трябва на 1 мил км да е колата, за да го задръстиш - без него отзад мирише на ужас и дрънчи като опел корса с "супер рейсинг" гърне
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
Аз пък съм много доволен от ремапа и дпф махането на колата. От премахването на ДПФ-а колате не се размирисва или разпушва. Това го прави ако вие се циганите да махате и катализаторите, за да може типично по български сметката да е 0:0 от към пари. Моя хикс е без дпф с чудовищен ремап и ако изпуши отзад или ти замирише дори сутрин аз съм готов да ти го подаря!!! Въпрос на циганене както казах относно ката и качеството на ремапа. Моя далеч не струва 400-500лв колкото ми искаха тук а доста повече, но и резултата е на светлинни години напред
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
ACT написа:Аз пък съм много доволен от ремапа и дпф махането на колата. От премахването на ДПФ-а колате не се размирисва или разпушва. Това го прави ако вие се циганите да махате и катализаторите, за да може типично по български сметката да е 0:0 от към пари. Моя хикс е без дпф с чудовищен ремап и ако изпуши отзад или ти замирише дори сутрин аз съм готов да ти го подаря!!! Въпрос на циганене както казах относно ката и качеството на ремапа. Моя далеч не струва 400-500лв колкото ми искаха тук а доста повече, но и резултата е на светлинни години напред
На повечето катализатора е метален и не струва почти нищо, и сподели какъв е ремапа на твоята, стана интересно.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: За и против ремап-а
ACT написа:Аз пък съм много доволен от ремапа и дпф махането на колата. От премахването на ДПФ-а колате не се размирисва или разпушва. Това го прави ако вие се циганите да махате и катализаторите, за да може типично по български сметката да е 0:0 от към пари. Моя хикс е без дпф с чудовищен ремап и ако изпуши отзад или ти замирише дори сутрин аз съм готов да ти го подаря!!! Въпрос на циганене както казах относно ката и качеството на ремапа. Моя далеч не струва 400-500лв колкото ми искаха тук а доста повече, но и резултата е на светлинни години напред
Добави и графика да припаднем всички


- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
adovet написа:ACT написа:Аз пък съм много доволен от ремапа и дпф махането на колата. От премахването на ДПФ-а колате не се размирисва или разпушва. Това го прави ако вие се циганите да махате и катализаторите, за да може типично по български сметката да е 0:0 от към пари. Моя хикс е без дпф с чудовищен ремап и ако изпуши отзад или ти замирише дори сутрин аз съм готов да ти го подаря!!! Въпрос на циганене както казах относно ката и качеството на ремапа. Моя далеч не струва 400-500лв колкото ми искаха тук а доста повече, но и резултата е на светлинни години напред
На повечето катализатора е метален и не струва почти нищо, и сподели какъв е ремапа на твоята, стана интересно.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Няма значение, че катализатора е метален, пак струва 200-на лева и го махат, за да минат по-тънко. А относно това дали си върши работата и пречиства няма значение дали е метален или керамика. Той е изчислен от завода. Ремапа на мойта кола е правен от Видар Странд. Норвежец, за който мой приятел работещ там удари много сериозно рамо.Имат и сайт за тунинг и са популярни из целия свят, но далеч цената не е като тука по 400-500 лева. Пиши в табчето vsmotor.no и ще ти излезе. Имат и доста хубави клипчета с техни коли за забавление и драг.
А на "колегата" дето тръгна подигравателно и иска графика ще му отговоря едно- с този тон от мен едва ли ще видиш графика или каквото и да било. Събери пари или ходи до там направо да те качат на дино и си я гледай.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
Аз искам да я видя тази Е60-ка без ДПФ, дето не пуши. Няма нужда да ми я подаряваш, ако не пуши, достатъчно ще ми е да видя това чудо на техниката
Може да я пратиш и на БМВ да погледнат, явно няма нужда да се набутват с ДПФ-и.
П.С. Не бих засягал темата с "типичните български сметки", при положение, че си си изтърбушил ДПФ-а, вместо да си вземеш нов

Може да я пратиш и на БМВ да погледнат, явно няма нужда да се набутват с ДПФ-и.
П.С. Не бих засягал темата с "типичните български сметки", при положение, че си си изтърбушил ДПФ-а, вместо да си вземеш нов


- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
Cinder написа:Аз искам да я видя тази Е60-ка без ДПФ, дето не пуши. Няма нужда да ми я подаряваш, ако не пуши, достатъчно ще ми е да видя това чудо на техниката![]()
Може да я пратиш и на БМВ да погледнат, явно няма нужда да се набутват с ДПФ-и.
П.С. Не бих засягал темата с "типичните български сметки", при положение, че си си изтърбушил ДПФ-а, вместо да си вземеш нов
И на мен ми стана доста чудно, явно как казва колегата е някакво чудо дет тука не сме виждали - не пуши, не мирише и върви като ненормална, няма ги тея филми при дизела ако го няма дпфа
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
Cinder написа:Аз искам да я видя тази Е60-ка без ДПФ, дето не пуши. Няма нужда да ми я подаряваш, ако не пуши, достатъчно ще ми е да видя това чудо на техниката![]()
Може да я пратиш и на БМВ да погледнат, явно няма нужда да се набутват с ДПФ-и.
П.С. Не бих засягал темата с "типичните български сметки", при положение, че си си изтърбушил ДПФ-а, вместо да си вземеш нов
Аз карам хикс, за е60-тка не говоря, но мотора е същия така че няма никакъв проблем и това да се случи. Сега защо аз съм го махнал- ами живота на ДПФ-а е 120-160К километра и след тях или софтуерно премахване или замяна с нов. Ако го заменя с нов как държавата ме облекчава питам аз? Данъка ли ще ми намали, в центъра ли по лесно ще паркираме за сметка на коли без дпф, както е в нормалните европейски държави. Следващото- ДПФ-а не отговаря за пушека или острата миризма. ДПФ-а отговаря САМО и ЕДИНСТВЕНО за твърдите частици (саждите) изхвърляни от мотора. Пушека идва при пропикала дюза, калпав ЕГР,заминал си дебитомер, заяла геометрия, лоши масла или НЕКАЧЕСТВЕН РЕМАП. Не агитирам никой да си маха ДПФ-а или да си слага ремап някъде. Просто споделям моя опит и да ти кажа ремапа ми излезе на парите на нов ДПФ. Но не съжалявам нито за секунда и пак бих ги дал( дори и повече) като знам резултата. Колата е направена кадърно на АФР рейт и няма капчица пушек дори при най бруталния кик даун. Ела с твойта М-ка и залагаме ключ за ключ преди това минаваме през нотариус! Сега умишлено не засягам и разхода (а го имам документирано и със снимки и засечен многократно по борд), за да не стане хептен реклама. Поздрави, но преди да "захапете" кокала четете
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
дизелов Х срещу М-ка, започна да става интересно...
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
Държавата не е длъжна да те облекчава с нищо, ти си длъжен колата ти да е технически изрядна. С изрязания ти ДПФ не е.
Не разбрах само за какво точно ще трябва да ти давам ключа за "мойта М-ка"? За това, че не ти пуши колата или за това, че ще е по-бърза? И в двата варианта не виждам логиката
Не разбрах само за какво точно ще трябва да ти давам ключа за "мойта М-ка"? За това, че не ти пуши колата или за това, че ще е по-бърза? И в двата варианта не виждам логиката


- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За и против ремап-а
тия твърди частици тровят почва, деца, животни... ама кеф батко... кат те бутне у седалката дизеловия изтребител... тва за колегата с хвърчащия дизелов звяр
спец от такива ми се драйфа като пресичам на кръстовище, може да припаднеш
ама... важното е да се присмееш и да покажеш колко по-голям тарикат си, евала
спец от такива ми се драйфа като пресичам на кръстовище, може да припаднеш
ама... важното е да се присмееш и да покажеш колко по-голям тарикат си, евала
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
Taka и не разбрахме колко коня е този Х?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
Имаше една много интересна тема - мапнато и преправяно Е90 335д срещу Е90 М3 обаче май до драг не се стигна...
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: За и против ремап-а
Cinder написа:Държавата не е длъжна да те облекчава с нищо, ти си длъжен колата ти да е технически изрядна. С изрязания ти ДПФ не е.
Не разбрах само за какво точно ще трябва да ти давам ключа за "мойта М-ка"? За това, че не ти пуши колата или за това, че ще е по-бърза? И в двата варианта не виждам логиката
Офертата не беше за гонка, не се унасяйте а четете! Ти ми каза, че няма как кола с ремап и без дпф да не пуши.Аз те оборих, че има как. Предложих ти да го направим и публично и да си заложим колите. Какъв ти е проблема, нали няма дизелов "изтребител" без ДПФ дето да не пуши. Демек ще ти подаря мойта скромна кола дето струва 15-16к лева с наляти още толкова за тунинг само срещу някакъв нищожен шанс за теб около 1-2 % да не изпуши. Лесно победа за теб. Нали си сигурен, вземи ми колата и застани като мъж зад думите си или поне пропусни мойте мнения за напред, защото ако "доказването" не се случи аз ще игнорирам всичко от теб занапред.
Поздрави
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани