ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
@ndro написа:Клапаните се повреждат в резултат на по-високата от нормалната работна температура, поради богата смес, в следствие на неправилна настройка в подаването на гориво.
Нещо да кажете по тоя въпрос?
Е кво да кажеме


Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
xerial написа:@ndro написа:Клапаните се повреждат в резултат на по-високата от нормалната работна температура, поради богата смес, в следствие на неправилна настройка в подаването на гориво.
Нещо да кажете по тоя въпрос?
Е кво да кажемекажи си коя газ станция или сервиз държиш
Нищо не държа, колега. Интересувам се от нещата в детайли и държа да съм информиран.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
@ndro написа:xerial написа:@ndro написа:Клапаните се повреждат в резултат на по-високата от нормалната работна температура, поради богата смес, в следствие на неправилна настройка в подаването на гориво.
Нещо да кажете по тоя въпрос?
Е кво да кажемекажи си коя газ станция или сервиз държиш
Нищо не държа, колега. Интересувам се от нещата в детайли и държа да съм информиран.

- nedland72
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320vanos метаномобил
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
твърдо ДА за алтернативните горива.аз съм с метанов FOBOS,разхода ми градско/извънградско е 8лв/6,5лв на 100км пробег,почти няма разлика във вървенето,а ако някой се прави на мъж прехвърля на бенз за 2сек.ако някой колега с нафт печка,бензин или пр.бутан дава такъв разход да се обади.и нещо др. в момента горивата са ужас,особено пр.бутана,не се чудете защо разхода е голям.
- aigner
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: около Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e-60 3.0.D,2006
- Мечтае да кара: Форд-Мустанг
- Детайли за колата: M-paket,2006g,231+++p.s.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
В заводите на всички марки се произвеждат доста модели които са за различна категория хора, не е нужно който е с по ниски доходи да взима висок клас кола и после да го прави нисък ! Не искам да засегна никой но това само тук го правим !
Пламен
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
aigner написа:В заводите на всички марки се произвеждат доста модели които са за различна категория хора, не е нужно който е с по ниски доходи да взима висок клас кола и после да го прави нисък !
високият клас кола се определя по високата цена на горивото, с което се движи ли? ами моделите с хибридно задвижване?
някой, който пътува много на дълги разстояния, трябва да продължава да налива два пъти по-скъп бензин, за да запази високия клас на една 550i например, вместо да се възползва от всички плюсове на алтернативното гориво?
и още нещо - производителите предлагат фабрични уредби като опция с доплащане

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
@ndro написа:aigner написа:В заводите на всички марки се произвеждат доста модели които са за различна категория хора, не е нужно който е с по ниски доходи да взима висок клас кола и после да го прави нисък !
високият клас кола се определя по високата цена на горивото, с което се движи ли? ами моделите с хибридно задвижване?
някой, който пътува много на дълги разстояния, трябва да продължава да налива два пъти по-скъп бензин, за да запази високия клас на една 550i например, вместо да се възползва от всички плюсове на алтернативното гориво?
и още нещо - производителите предлагат фабрични уредби като опция с доплащане
И аз разправям колега, че в Англия - (Да, в АНГЛИЯ!) се карат М5ци на ГАЗ, защото хората викат, с моята заплата от 3000 паунда как да й сипвам бензин

Даже някъде бях слушал, че колите на кралицата са на газ... Какво да говорим повече, всеки си преценява какво да кара.
Аз винаги предпочитам да карам БМВ на газ, отколкото VW на бензин - за вас не знам

- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Колеги, карал съм 3 коли на газ и колкото да е икономично не ми се иска да я помирисвам пак. Изкушението е да устоиш на по-ниската цена, като след време тя оправдава дори множеството проблеми, които създава газта по автомобила. С единия ми автомобил съм пътувал доста извън страната. В тази връзка искам да ви напомня, че във всички подземни паркинги, все повече открити, пред хотели, в централни градски части и т.н. е забранен престоят на автомобили с газова уредба. За това си има знак при навлизане в зоната, като е зачеркнато LPG и забравих знака за метан. Гледам, че и у нас се появи тази тенденция. Относно качествата на газта у нас и в чужбина, мога да кажа че дори сръбската е по-хубава. Миризмата е различна, а разхода ми пада моментално с 1,5-2 литра.
Здраве, безаварийно и безпроблемно!
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Колега сложи си едно ГИ и си реши проблеми със скъпите горива......имам и ДЖИП 3.2и бензин - родих се с газовия инжекцион! Слагай смело! 

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
_Maranello_ написа:Изкушението е да устоиш на по-ниската цена, като след време тя оправдава дори множеството проблеми, които създава газта по автомобила
множеството проблеми, а? които създава газта по автомобила? намалява пространството в багажника - да.
сподели само 3 от множеството проблеми и за какви коли става дума. и не забравяй, че тук говорим за газов инжекцион

- Gixxer
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw Z3
- Мечтае да кара: M3 или MiG29
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Колеги скоро ще има юбилей 10 години Е60 на пазара ,а Вие изкарвате срамно едва ли не слагането на газ . Да, това е страхотен автомобил ,който е по-скоро висок клас и поради уникално красивият (поне за мен) дизайн дава усещане за нов модел ,актуален модел кола към днешна дата. От друга страна скоро това ще е 10 годишна 5-ца. И какво излиза хората с Е39 от 2002 -ра не са "гъзари", а с Е60 от 2003 са мега богати и е срамно да имат газ.Смешно би било за М5 .Нека си слага момчето газ ,за да кара повече и да има повече мигове с любимото си БМВ ,отколкото да е "гъзар" на бензин и да му седи пред блока .
П.С.
Винаги съм мразел газта .
П.С.
Винаги съм мразел газта .
Motorcycling is not a crime!
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Имал съм и аз 3 коли на газ.Нито съм имал проблеми от нея нито съм чувал да създава проблеми , напротив , доколкото знам ГИ увеличава живота на двигателя , поне така съм чувал . Ако бях взел бензиново е60 , със сигурност щях да му сложа газово . Не виждам нищо срамно . Според мен си е лукс да си джиткаш на газ .
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
INTEGRALE написа:Колеги , на ГАЗ съм на моята от 50хил, разходите са ми 2 филтър досега и един изпарител че моя нещо дефектира. общо няма и 200лв разходи, а искам да споделя на колегата с мърсотията че няма общо с бензина, дросела не се цапа защото горивото влиза директно в колектора, но понеже съм свалял колектора... то и той е адски чистпросто е инжекцион, свещите са в уникално състояние и изкарват над 100хил, маслото е винаги чисто.... общо взето минуси няма освен че малко по бавно поема в обороти... и че това е осезаемо като сипа гадна газ!
А за новите уредби с течна фаза няма какво да говорим... такава ще е следващата ми уредба на следващата ми кола
С кой мотор си ?
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Krasimir19 написа:ogata написа:Имам предвид, че бензина (както и дизела) имат известен коефициент на смазване. Като при изгарянето точно наличието на тази смазка образува нагар по буталата. Газта не смазва, тъй като тя постъпва течна до изпарителя и от там под формата на газ в цилиндрите и тъй като газта изгаря при по-висока температура може да се достигне до деформация на клапаните (основно изпускателните) или т.нар. вкопаване на леглата им . За това има неписано правило че на всеки 100 км газ, трябва да се покара и 10 км на бензин, което реално се постига при всяко запалване на колата, което става на бензин при газовите инжекциони
Наистина се съсипват клапаните, имах кола която имаше газова и й се съсипваха клапаните и после цената за ремонта струва толко колкото си спестил от даването за бензин. Дизела не е лош аз съм доволен от моя, да поясня досега само бензинки съм карал, сега притежавам първата ми кола дизел и да кажа доволен съм. Не си струва да дадеш най малко 2500 за газова уредба и после през няколко хиляди километра да сменяш клапани, където се налага сваляне на глави , смяна на гарнитури и доста други чаркалъци. Имах газова и повече никога ама никога не бих си сложил пак газова![]()
.
Аха тия легенди всеки ги е чувал. Първо да уточним няколко неща. Метана има по висока температура на изгаряне. Газта няма. Толкова за клапаните. Аз лично на сегашната ми кола минах над 100 000 км на газ. Освен, че по рядко сменям консумативи (поради по доброто изгаряне) друга ефекти нямам. Сега как някой си слагал на жигулата преди 15 години обикновенна газова е много интересно обаче тук говорим за ГИ. Те достатъчно се развиха последните години.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Аз съм си на газ от 60хил вече... Сега ще взимам ауди RS4 и на него ще слагам газова, тия с бензина свършиха или газ или дизел голям мотор 3.5 и нагоре
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани