Форсиране на DPF регенерация

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 8.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от bijuto » 06 Дек 2013, 15:15

И при мен не иска да регенерира вече 2000 км. Гледам че тръбите на аспуха са опушени, а не керемидени, и се чудя да ли е нормално ? :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от iceblast » 06 Дек 2013, 17:15

Мойте търби дори след регенерацията са без петно отзад, при теб явно има нещо :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от petio » 06 Дек 2013, 19:29

При мен регенерира през 300-400 км. Колата от 3000 км не е излизала на градско. Всеки ден по около сто градско. Почва да ръмжи и да дуржи оборотите малко по нагоре от нормалното. Не правя нищо по специално, а си карам нормално. Дори след пауза като тръгна и пак продължава. Средно десет минути кара един цикъл. Какво прави, добре ли го прави и дали е нормално, но колата я карам от миналата година по това време и съм минал над 40000 км и няма проблеми. Дръжте се малко повече като юзъри и се радвайте на колите ;). Имах WAG group преди това с дпф и за 200000 км не ми е светкала лампата нито веднъж, а в сврвиза се редяха за месечно прочистване :). Карайте нормално и с хубава нафта. Регенерацията не е самоцел и ако нещо не е наред июа голям дисплллей и много лампи за светене. Хи хи. Извинявам се за покровителствения тон колеги.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Голям град, голяма простотия

Форсиране на DPF регенерация

Мнение от Niko M3 » 06 Дек 2013, 19:35

bijuto написа:И при мен не иска да регенерира вече 2000 км. Гледам че тръбите на аспуха са опушени, а не керемидени, и се чудя да ли е нормално ? :dunno:

Не колега не е нормално да няма регенерация на филтъра 2000км. Аз също нямах горе долу 1000км. и се порових по форума за проблеми с регенерация и намерих отговор :) Оказа се че колата изстива (термостатите бяха чао и двата) и затова не прави регенерация на DPF смених си двата термостата и о чудо колата залепи на 88-91 градуса и веднага щом подуши извънградски път се регенерира :) а филтъра ми е сравнително нов на 40к км. е тоест колата си е искала температура за да я пусне, моята кола е е61 525d 2005г. А по между другото открих лесен начин за влизане в скритото меню на таблото , докато рових за температурата. Слагате ключа , но не завъртате натискате копчето за ресет на км. и завъртате ключа на позиция 1 и воала вече сте в скритото меню.
Поздрави и безаварийно шофиране през зимата


Sent from my iPhone using Tapatalk
Супер. Сега отиди да си купиш opel нафтичка и ще се возиш от сервиз до сервиз икономично :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 8.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от bijuto » 06 Дек 2013, 21:59

Niko M3 написа:
bijuto написа:И при мен не иска да регенерира вече 2000 км. Гледам че тръбите на аспуха са опушени, а не керемидени, и се чудя да ли е нормално ? :dunno:

Не колега не е нормално да няма регенерация на филтъра 2000км. Аз също нямах горе долу 1000км. и се порових по форума за проблеми с регенерация и намерих отговор :) Оказа се че колата изстива (термостатите бяха чао и двата) и затова не прави регенерация на DPF смених си двата термостата и о чудо колата залепи на 88-91 градуса и веднага щом подуши извънградски път се регенерира :) а филтъра ми е сравнително нов на 40к км. е тоест колата си е искала температура за да я пусне, моята кола е е61 525d 2005г. А по между другото открих лесен начин за влизане в скритото меню на таблото , докато рових за температурата. Слагате ключа , но не завъртате натискате копчето за ресет на км. и завъртате ключа на позиция 1 и воала вече сте в скритото меню.
Поздрави и безаварийно шофиране през зимата


Sent from my iPhone using Tapatalk[/q
Малкият термостат го смених защото протече, но големият не съм го сменял.Тези дни ще включа сервизното меню и ще следя температурата да видя дали загрява достатъчно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 8.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от bijuto » 07 Дек 2013, 14:28

Днес карах около 20км. градско и колата загря до 75 градуса.Явно ще трябва да сменя и големия термостат. Уговорих се с майстора за вторник да го сменим. После ще пробвам да регенерирам ДПФ-а ,пък да видим какво ще стане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от iceblast » 07 Дек 2013, 21:32

Колата регенерира когато има нужда, не през определен интервал. Според мен колкото по-често регенерира, толкова по-зле е положението. Това ще рече, че колата работи с богата смес и пропушва повече, отколкото е необходимо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 8.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от bijuto » 10 Дек 2013, 18:07

Днес сменихме и големия термостат, обаче загря максимум до 80 градуса, и после падна на около 75 постоянна температура . Парно има много добро но не вдига повече от 75 градуса. Предполагам че пак няма да иска да регенерира ДПФ-а. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от unikalen88 » 11 Дек 2013, 12:10

bijuto написа:Днес сменихме и големия термостат, обаче загря максимум до 80 градуса, и после падна на около 75 постоянна температура . Парно има много добро но не вдига повече от 75 градуса. Предполагам че пак няма да иска да регенерира ДПФ-а. :dunno:

колега щом след смяна на термостата незагрява това означава че трябва да се смени термостата на актоматичната кутия,по нагоре има тема
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от iceblast » 11 Дек 2013, 12:28

bijuto написа:Днес сменихме и големия термостат, обаче загря максимум до 80 градуса, и после падна на около 75 постоянна температура . Парно има много добро но не вдига повече от 75 градуса. Предполагам че пак няма да иска да регенерира ДПФ-а. :dunno:


Над 75 градуса пуска регенерация, но колегата е прав иначе за топлообменника.

Попринцип ако иска да пусне регенерация и не може, мисля, че трябвада ти светне нещо по таблото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 8.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от bijuto » 11 Дек 2013, 12:54

iceblast написа:
bijuto написа:Днес сменихме и големия термостат, обаче загря максимум до 80 градуса, и после падна на около 75 постоянна температура . Парно има много добро но не вдига повече от 75 градуса. Предполагам че пак няма да иска да регенерира ДПФ-а. :dunno:


Над 75 градуса пуска регенерация, но колегата е прав иначе за топлообменника.

Попринцип ако иска да пусне регенерация и не може, мисля, че трябвада ти светне нещо по таблото.

Аз прочетох за топлообменника, но колегата споменаваше че няма хубаво парно ,а при мен е много добре. Този маркуч който води от радиатора към топлообменика , на същото място като преди фейса ли е ? Гледах от пред ,но не можах да го видя къде е за да го проверя на 50 градуса дали е топъл.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 8.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от bijuto » 11 Дек 2013, 22:03

Днес проверих маркуча на топлоонменника, но на 50 градуса на двг. беше студен, стопли се на около 62 градуса . Има ли някой колега на който му държи 88-90 градуса, да провери този маркуч на колко градуса се стопля ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от iceblast » 12 Дек 2013, 10:59

На мен ми ги държи тези градуси, но съм ръчка, макар че пак имам някаквъ топлообменник май, трябва да погледна, че съм забравил как изглеждат нещата под капака :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от nik0las » 12 Дек 2013, 12:35

Малко да завъртя нещата в обратната насока.
При мен дпф е махнат и колата ужким е мапната но все още ми се пуска регенерация. Има ли начин да бъде забранена изобщо?
Иначе колата плюе 3 грешки за света на 5ти цил., ниско налягане на изгорелите газове в дпф., сензор а на дпф.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Форсиране на DPF регенерация

Мнение от iceblast » 12 Дек 2013, 12:40

Ами след ремапа би трябвало да ти е изтрит регенарационният цикъл и никога да не влиза в него както и грешки не трябва да ти записва. Ако просто са ти го изтърбушили, тогава е нормално да имаш грешки.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook