Всмукателен Колектор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Всмукателен Колектор
има известна логика да регенерира по-често, тъй като би трябвало да се запушва една идея повече при градско и в задръствания (твърде относително е!), но не виждам каква е връзката между разхода и регенерирането...
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Всмукателен Колектор
връзката е, че самото регенериране представлява подаване на повече гориво, което води до по-високо налягане и температура на газовете, като по този начин се продухва филтъра. затова боботи колата при регенерирането.
ама ходи измери на 100 км средно колко ти се учестява регенерацията и колко допълнителен разход е това. така че според мен цялото нещо е малко суха теоретична постановка. освен това стила на каране оказва огромно значение, както като се замислим и състоянието на двигателя, нафтата, евентуално някой кофти чип и т.н. и т.н.
ама ходи измери на 100 км средно колко ти се учестява регенерацията и колко допълнителен разход е това. така че според мен цялото нещо е малко суха теоретична постановка. освен това стила на каране оказва огромно значение, както като се замислим и състоянието на двигателя, нафтата, евентуално някой кофти чип и т.н. и т.н.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Всмукателен Колектор
да ясно... много променливи има и според мен това подаване на повече гориво е пренебрежително ниско.
още повече като го отнесем към цената на ремонта...
още повече като го отнесем към цената на ремонта...

Re: Всмукателен Колектор
Днеска бях в сервиз.. поради съображения за реклама - няма да му кажа името.. само ще кажа че съм го научил от уста на уста и до сега не съм чул недоволен клиент от тях. Та отидох там за въпросните пеперудки. Приемчика там каза следното:
1. Махали са на много Е60/61 пеперудите до скоро (даже ми показа 3 колектора), но 100% от хората са се връщали с оплаквания. А те са били:
1.1. Поява на турбо дупка - 300-500 оборота по-късно реагира турбината.
1.2. След няколко хиляди километра DPF филтъра почвал да се задръства и така докато влезне в авариен режим.. особенно зле било при автомобили карани основно градско.
2. Друга опция е при махането на пеперудките била да се махне и DPF-а.. нямало да има проблем със задръстването му, обаче пак щяла да реагира по-късно с 300-500 оборота - гадно
3. Да се отвори и да се прецени на място дали са добре сегашните пеперудки... но риска все пак от износването си остава. Моята е на 105к км и даже да са читави се чудя дали не е хубаво да се смени колектора.. така като четох - може освен вътре на буталото, клапаните, цилиндъра и цилиндровата глава - може и турбо и DPF да нарани.. демек щети от 1000 до 10 000 лева ей така може да нанесе - зависи от късмета.
4. Най-читавия вариант бил нов всмукателен колектор... разбира се най-скъп - 970 лева бил само колектора
Като се сложи и работата и отивало на към 1050-1080 лева... като има и поръчка от 5 дена на този колектор.. ако се отвори и после ми трябва колата - трябва да се затвори, та трябва 2 пъти да се плати труда...
Гаден "бъг" е това...
Калин
1. Махали са на много Е60/61 пеперудите до скоро (даже ми показа 3 колектора), но 100% от хората са се връщали с оплаквания. А те са били:
1.1. Поява на турбо дупка - 300-500 оборота по-късно реагира турбината.
1.2. След няколко хиляди километра DPF филтъра почвал да се задръства и така докато влезне в авариен режим.. особенно зле било при автомобили карани основно градско.
2. Друга опция е при махането на пеперудките била да се махне и DPF-а.. нямало да има проблем със задръстването му, обаче пак щяла да реагира по-късно с 300-500 оборота - гадно
3. Да се отвори и да се прецени на място дали са добре сегашните пеперудки... но риска все пак от износването си остава. Моята е на 105к км и даже да са читави се чудя дали не е хубаво да се смени колектора.. така като четох - може освен вътре на буталото, клапаните, цилиндъра и цилиндровата глава - може и турбо и DPF да нарани.. демек щети от 1000 до 10 000 лева ей така може да нанесе - зависи от късмета.
4. Най-читавия вариант бил нов всмукателен колектор... разбира се най-скъп - 970 лева бил само колектора

Гаден "бъг" е това...
Калин
Re: Всмукателен Колектор
общо взето нищо вярно...
от тази невероятна цена за колектор, която са ти споменали, и всичките останали приказки, които са ти наговорили, мога да си направя два извода:
1. сервиза е от моите любими, дето не стъпвам
2. наистина са искали да ти продадат този колектор на тази суперизгодна (за тях) цена
от тази невероятна цена за колектор, която са ти споменали, и всичките останали приказки, които са ти наговорили, мога да си направя два извода:
1. сервиза е от моите любими, дето не стъпвам
2. наистина са искали да ти продадат този колектор на тази суперизгодна (за тях) цена
Re: Всмукателен Колектор
Дай препоръка за сервиз дето маха пеперудките и ти стъпваш там. Може и на лично..
Калин
Калин
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Всмукателен Колектор
kalcho написа:Днеска бях в сервиз.. поради съображения за реклама - няма да му кажа името.. само ще кажа че съм го научил от уста на уста и до сега не съм чул недоволен клиент от тях. Та отидох там за въпросните пеперудки. Приемчика там каза следното:
1. Махали са на много Е60/61 пеперудите до скоро (даже ми показа 3 колектора), но 100% от хората са се връщали с оплаквания. А те са били:
1.1. Поява на турбо дупка - 300-500 оборота по-късно реагира турбината.
1.2. След няколко хиляди километра DPF филтъра почвал да се задръства и така докато влезне в авариен режим.. особенно зле било при автомобили карани основно градско.
2. Друга опция е при махането на пеперудките била да се махне и DPF-а.. нямало да има проблем със задръстването му, обаче пак щяла да реагира по-късно с 300-500 оборота - гадно
3. Да се отвори и да се прецени на място дали са добре сегашните пеперудки... но риска все пак от износването си остава. Моята е на 105к км и даже да са читави се чудя дали не е хубаво да се смени колектора.. така като четох - може освен вътре на буталото, клапаните, цилиндъра и цилиндровата глава - може и турбо и DPF да нарани.. демек щети от 1000 до 10 000 лева ей така може да нанесе - зависи от късмета.
4. Най-читавия вариант бил нов всмукателен колектор... разбира се най-скъп - 970 лева бил само колектораКато се сложи и работата и отивало на към 1050-1080 лева... като има и поръчка от 5 дена на този колектор.. ако се отвори и после ми трябва колата - трябва да се затвори, та трябва 2 пъти да се плати труда...
Гаден "бъг" е това...
Калин












Я го кажи тоя сервиз на всеослушание.... за да не ходи никой там!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Всмукателен Колектор
вече 5000 км без пеперуди и без никакви проблеми, в резултат от отстраняването им.
никаква турбо-дупка, никаква мудност, никакви проблеми с филтъра за твърди частици.
да видим след още 5 хиляди...
никаква турбо-дупка, никаква мудност, никакви проблеми с филтъра за твърди частици.
да видим след още 5 хиляди...

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Всмукателен Колектор




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Всмукателен Колектор
Доколкото прочетох и видях, премахването е супер елементарно
, който желае да не посещава сервиз, насреща съм 


- emoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 25.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 745D
- Мечтае да кара: M-5
смокателните колектори
здравеите колеги днес бях в м-кар и ми казаха че от тия траби ми кварля масло искам да питам за там имали гарнитурки штото ми казаха че нямало само гарнитурки а трябва да сменя целите колектори някои беше споменал че като махаш тия пеперудки са сменяли и гарнитурките за тия гарнитури ли става вапрос
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смокателните колектори
emoo написа:здравеите колеги днес бях в м-кар и ми казаха че от тия траби ми кварля масло искам да питам за там имали гарнитурки штото ми казаха че нямало само гарнитурки а трябва да сменя целите колектори някои беше споменал че като махаш тия пеперудки са сменяли и гарнитурките за тия гарнитури ли става вапрос
прочети постовете на колегата aigner в тази тема, там е отговорът на въпроса ти

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- emoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 25.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 745D
- Мечтае да кара: M-5
пеперудките
за тия колектори разбрах мерси а тия пеперудки трябвали да ги махам колата е 530д 2004 декември на 255000км
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Всмукателен Колектор
щом е от 2004-та, са пеперуди с уплътнения
при тоя пробег ги махай и сменяй уплътненията, може и теча да се оправи
при тоя пробег ги махай и сменяй уплътненията, може и теча да се оправи
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- emoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 25.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 745D
- Мечтае да кара: M-5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани