Воден удар последствия
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: воден удар последствия
иди в мобиле.бг, вкарай Е60/61 530д, звънни на тези които предлагат коли на части, и ги питай за двигателя... по-ясна картинка от това няма кой да ти даде. освен ако точно сега няма същия проблем.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- kilima
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Re: Воден удар последствия
оправиха я срещу 8 хилки.Сега 2000км не повече от 3000оборота и после смяна на маслото.Пък ще видим
Re: Воден удар последствия
8 хиляди лева!?!?!?
предполагам, че за тези пари може да се вземе доста читав двигател...
предполагам, че за тези пари може да се вземе доста читав двигател...
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Воден удар последствия
то цяло Е60/1 англичанка може да се вземе за тия пари
- sinbad0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 195
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d
- Детайли за колата: 520d 177p.s. E60
Re: Воден удар последствия
Колега като чета темата ти ме хваща яд....
Re: Воден удар последствия
Такива са цените в Дару.Случай от преди 3 месеца.
Е65 3.0 дизел чупи клапа на колектор и оттам в цилиндъра.
От там ремонт на главата(а тия искаха нова 5 хил.),нов колектор,ново бутало,масло и филтри,И всичките уплътнителни комплекти по мотора.
Може и да съм пропуснал нещо малко.
Та общо 5300лв.
Е65 3.0 дизел чупи клапа на колектор и оттам в цилиндъра.
От там ремонт на главата(а тия искаха нова 5 хил.),нов колектор,ново бутало,масло и филтри,И всичките уплътнителни комплекти по мотора.
Може и да съм пропуснал нещо малко.
Та общо 5300лв.
Re: Воден удар последствия
В нормалния свят това си е застрахователно събитие-застрахователя ти плаща и си търси парите след това от отговорните за стопанисването на пътя и неговото обезопасяване,чрез регресни права,но това теб не те засяга.знаем как е в БГ,особено "любимците" на цялата нация ДЗИ.Поне опитай ти по съдебен ред да си възстановиш сумата отнасяики иск до стопаните на този участък от пътя.
За другите коментари:така е,за тези пари мисля, че спокойно можеше да се намери двигател по интернет от специализирани магазини за части втора употреба из цяла Европа.Нямам наблюдение от сервизната дейност на Дару ,но мисля че като дилар на БМВ им е "спусната" политиката на сервизиране от Централата.Тук,в Англия е същото-професионалисти са,но всичко си има жена,и тя тук е 100 лири на час работа,отделно части и данък добавена стойност/ВАТ/.Пример: смяна лампа на фарове за мъгла/halogen/-работа 30 мин-50 лири,halogenна лампа-9.98 лири + danaka=malko над 70 лири.Ако искаш!И тук гледат да те натоварят в сметката,но поне докато си пиеш кафето в емпорето,идва служителя и ти докладва какво са открили нередно по колата и колко ще ти струва,и се продължава само АКО ти желаеш.Останалото са технически подробности.Даже и да намериш двигател "second hand" нали ще трябва някой да го сложи,като преди това да махне стария-все часове работа,транспорт доставка....С две думи:перфектна организация на събитието.Макар да мислех, че в БГ е по евтин труда ,предното лято като бях в отпуск с колата си в БГ,звъннах на БМВ Варна да питам за смяна на маслото-еми,то цената бе същата като и при английския дилар?!?В крайна сметка проблема си го решил,а и предполагам Дару са ти дали и гаранция за свършената работа и на частите,така че не се свени и при най-малкия проблем около двигателя и прилежащите му агрегати да им напомняш за себе си с тактично/ или не чак до там/ внушаване на чувство за вина ,докато не ти решат проблема FREE/безплатно/ . Успех
За другите коментари:така е,за тези пари мисля, че спокойно можеше да се намери двигател по интернет от специализирани магазини за части втора употреба из цяла Европа.Нямам наблюдение от сервизната дейност на Дару ,но мисля че като дилар на БМВ им е "спусната" политиката на сервизиране от Централата.Тук,в Англия е същото-професионалисти са,но всичко си има жена,и тя тук е 100 лири на час работа,отделно части и данък добавена стойност/ВАТ/.Пример: смяна лампа на фарове за мъгла/halogen/-работа 30 мин-50 лири,halogenна лампа-9.98 лири + danaka=malko над 70 лири.Ако искаш!И тук гледат да те натоварят в сметката,но поне докато си пиеш кафето в емпорето,идва служителя и ти докладва какво са открили нередно по колата и колко ще ти струва,и се продължава само АКО ти желаеш.Останалото са технически подробности.Даже и да намериш двигател "second hand" нали ще трябва някой да го сложи,като преди това да махне стария-все часове работа,транспорт доставка....С две думи:перфектна организация на събитието.Макар да мислех, че в БГ е по евтин труда ,предното лято като бях в отпуск с колата си в БГ,звъннах на БМВ Варна да питам за смяна на маслото-еми,то цената бе същата като и при английския дилар?!?В крайна сметка проблема си го решил,а и предполагам Дару са ти дали и гаранция за свършената работа и на частите,така че не се свени и при най-малкия проблем около двигателя и прилежащите му агрегати да им напомняш за себе си с тактично/ или не чак до там/ внушаване на чувство за вина ,докато не ти решат проблема FREE/безплатно/ . Успех
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Воден удар последствия
mbemo написа:Такива са цените в Дару.Случай от преди 3 месеца.
Е65 3.0 дизел чупи клапа на колектор и оттам в цилиндъра.
От там ремонт на главата(а тия искаха нова 5 хил.),нов колектор,ново бутало,масло и филтри,И всичките уплътнителни комплекти по мотора.
Може и да съм пропуснал нещо малко.
Та общо 5300лв.
Май Пеперудките ли са улетели в колектор или ....
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Воден удар последствия
mbemo написа:Баш те.Едната влезе а другата се беше заклещила в колектора.
Ами по този повод не го мисли мн ами махни ги и на Е46-та ...
Re: Воден удар последствия
Като стана въпрос за тези клапи(пеперудки) те целите се откъсват и влизат в двигателя ли? Поне от изчетеното от форума това разбрах,а тук един майстор твърди че това нямало как да се случи,изхвърчало само някакво гумено уплътнение от клапите,но то не било толкова опасно.Кое е от твърденията е вярното ?
Re: Воден удар последствия
Извода е: Смени си майстора.
Чупят се,влизат в цилиндъра и цифрата е сериозна.
Чупят се,влизат в цилиндъра и цифрата е сериозна.
Re: Воден удар последствия
Значи правилно съм разбрал от прочетеното във форума,явно майстора е ''пишман-майстор''
- sinbad0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 195
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d
- Детайли за колата: 520d 177p.s. E60
Re: Воден удар последствия
При всички дизели ли го има този проблем?
Примерно аз съм с 2.0д 177к.с. е60 12.2008 има ли го този проблем при моят мотор или е отстранен?
Примерно аз съм с 2.0д 177к.с. е60 12.2008 има ли го този проблем при моят мотор или е отстранен?
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани