Помагайте покупка BMW 3.0d
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
SoulFly881 написа:Според мен е добре да се спреш на по новия 3.0д 231 к.с. вместо 3.0д 218 к.с.
някаква обосновка?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
Здравейте, и аз съм се спрял на E60 дизел, >2007 година моделите. Досега не съм имал дизел, не съм и карал БМВ дизел. Въпроса ми е 520д слабичък ли е за това тежко купе? 530д доста ме блазни, но ме притесняват мненията във форума, че на 100-150к трябва да се сменя турбото? И въобще ако си взима колата от Германия и е над 150к трябва ли да се гледа в сервизната книжка дали задължително е сменено турбото?
Re: Помагайте покупка BMW 3.0d
denis4o написа:Здравейте, и аз съм се спрял на E60 дизел, >2007 година моделите. Досега не съм имал дизел, не съм и карал БМВ дизел. Въпроса ми е 520д слабичък ли е за това тежко купе? 530д доста ме блазни, но ме притесняват мненията във форума, че на 100-150к трябва да се сменя турбото? И въобще ако си взима колата от Германия и е над 150к трябва ли да се гледа в сервизната книжка дали задължително е сменено турбото?
според мен 163 коня са предостатъчни, но зависи какво искаш да може колата и какъв ти е стилът на каране. в ускорението няма да си особено силен... особено, ако е натоварена... но за сметка на това мъркащият 4 цилиндров двигател, ще ти харчи по-малко от 6 цилиндровите му братя.
не знам, защо си останал с впечатление, че е задължително на 100-150 хиляди да се сменя турбото на 530-ките (и защо точно само на тях)? всичко е твърде относително и зависи от експлоатацията на конкретната кола. другото е, че турбината подлежи на ремонт, който е около 800 лв.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани