Помагайте покупка BMW 3.0d

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Помагайте покупка BMW 3.0d

Мнение от da6ip » 16 Юли 2010, 15:25

SoulFly881 написа:Според мен е добре да се спреш на по новия 3.0д 231 к.с. вместо 3.0д 218 к.с.


някаква обосновка?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 25.11.2005
Местоположение: София

Re: Помагайте покупка BMW 3.0d

Мнение от denis4o » 21 Юли 2010, 19:54

Здравейте, и аз съм се спрял на E60 дизел, >2007 година моделите. Досега не съм имал дизел, не съм и карал БМВ дизел. Въпроса ми е 520д слабичък ли е за това тежко купе? 530д доста ме блазни, но ме притесняват мненията във форума, че на 100-150к трябва да се сменя турбото? И въобще ако си взима колата от Германия и е над 150к трябва ли да се гледа в сервизната книжка дали задължително е сменено турбото?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Помагайте покупка BMW 3.0d

Мнение от @ndro » 22 Юли 2010, 12:25

denis4o написа:Здравейте, и аз съм се спрял на E60 дизел, >2007 година моделите. Досега не съм имал дизел, не съм и карал БМВ дизел. Въпроса ми е 520д слабичък ли е за това тежко купе? 530д доста ме блазни, но ме притесняват мненията във форума, че на 100-150к трябва да се сменя турбото? И въобще ако си взима колата от Германия и е над 150к трябва ли да се гледа в сервизната книжка дали задължително е сменено турбото?


според мен 163 коня са предостатъчни, но зависи какво искаш да може колата и какъв ти е стилът на каране. в ускорението няма да си особено силен... особено, ако е натоварена... но за сметка на това мъркащият 4 цилиндров двигател, ще ти харчи по-малко от 6 цилиндровите му братя.

не знам, защо си останал с впечатление, че е задължително на 100-150 хиляди да се сменя турбото на 530-ките (и защо точно само на тях)? всичко е твърде относително и зависи от експлоатацията на конкретната кола. другото е, че турбината подлежи на ремонт, който е около 800 лв.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook