Проблем температура и пластмасовите смукателри
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Проблем температура и пластмасовите смукателри
Бях на диагностика и излезнаха два проблема.
1.Колата ми държи 75 до 85 градуса,и за това бях на диагностика да видем какво става.Аз си мислех че е термостат но излезе няква помпичка към парното и тя бърка и температурата на колата .Намира се горе в ляво близо до казанчето за спирачна течност.Чак след като бъде сменена ще може да се проверат и термостатите.Това ми казаха в един сервиз на БМВ в Пловдив който се намира зад Кауфланд в Тракия.Въпросната помпа е към 200 лева Та да питам преди да тръгна да купувам имал ли е някой такъв проблем щото лично аз за тази помпа не бях чувал ,а парното духа топло само когато го пусна да духа на прозореца, като го пусна да духа в средата обаче почва да духа студено, а като го пусна долу в краката пак си задухва топло.
2.Същия майстор ми каза без да ми свали даже декоративния пластмасов капак на мотора че най вероятно са ми заминали някой от подгряващите свещи защото имам теч от пластмасовите смукатели на мотора който трябва да сменя веднага защото може някой от тях да се счупи и падне в буталата и мотора е заминал-и също че това е слабо място на всички Е60-ки.А и така капе върху подгряващите свещи и за това са заминали .Стана ми странно защото колата ми в най големия студ пали без никви ядове.Какво ще ме посъветвате че тия смукатели са цифра.
И също ако някой има мнение за въпросния сервиз да го сподели че аз винаги гледам на майсторите с недоверие
1.Колата ми държи 75 до 85 градуса,и за това бях на диагностика да видем какво става.Аз си мислех че е термостат но излезе няква помпичка към парното и тя бърка и температурата на колата .Намира се горе в ляво близо до казанчето за спирачна течност.Чак след като бъде сменена ще може да се проверат и термостатите.Това ми казаха в един сервиз на БМВ в Пловдив който се намира зад Кауфланд в Тракия.Въпросната помпа е към 200 лева Та да питам преди да тръгна да купувам имал ли е някой такъв проблем щото лично аз за тази помпа не бях чувал ,а парното духа топло само когато го пусна да духа на прозореца, като го пусна да духа в средата обаче почва да духа студено, а като го пусна долу в краката пак си задухва топло.
2.Същия майстор ми каза без да ми свали даже декоративния пластмасов капак на мотора че най вероятно са ми заминали някой от подгряващите свещи защото имам теч от пластмасовите смукатели на мотора който трябва да сменя веднага защото може някой от тях да се счупи и падне в буталата и мотора е заминал-и също че това е слабо място на всички Е60-ки.А и така капе върху подгряващите свещи и за това са заминали .Стана ми странно защото колата ми в най големия студ пали без никви ядове.Какво ще ме посъветвате че тия смукатели са цифра.
И също ако някой има мнение за въпросния сервиз да го сподели че аз винаги гледам на майсторите с недоверие
Re: Проблем температура и пластмасовите смукателри
по точка 2, това чел ли си го? http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=224343
а по точка 1, за първи път чувам за такава помпичка.
предполагам, че проблема ти идва от термостата/ите.
а по точка 1, за първи път чувам за такава помпичка.
предполагам, че проблема ти идва от термостата/ите.
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Проблем температура и пластмасовите смукателри
@ndro написа:по точка 2, това чел ли си го? http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=224343
а по точка 1, за първи път чувам за такава помпичка.
предполагам, че проблема ти идва от термостата/ите.
Да ,тази тема съм я пропуснал На моята 525 Д процедурата нали е същата
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Проблем температура и пластмасовите смукателри
на колектора се сменят уплътненията и проблема изчезва, ако има какво да се строши са въпросните пеперуди т.е. едни клапи, помпата за която говориш е когато си на място /светофар/ примерно е да поддържа топло вътре в купето, т.е. принудително пълнене на радиатора на парното с топъл антифриз, температурата на мотора зависи само и единствено от термостат/и, а това че не ти духа топло в краката е от клапите на парното, явно са блокирали степ. моторчетата
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проблем температура и пластмасовите смукателри
баджо... при тоя майстор повече по-добре да не ходиш
освен това дето ти го писах в другата тема, за пръв път чувам за връзка между течащ колектор и подгревни свещи на тая кола т.е. най-вероятно няма връзка
освен това, как тоя майстор ще "провери" термостатите? труда по разглабянето струва колкото термостатите... те са консуматив и се сменят.
а щом дори не е свалил пластмасата, значи си имаме майстор-екстрасенс
освен това дето ти го писах в другата тема, за пръв път чувам за връзка между течащ колектор и подгревни свещи на тая кола т.е. най-вероятно няма връзка
освен това, как тоя майстор ще "провери" термостатите? труда по разглабянето струва колкото термостатите... те са консуматив и се сменят.
а щом дори не е свалил пластмасата, значи си имаме майстор-екстрасенс
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Проблем температура и пластмасовите смукателри
Не знам къде да я закарам,в МКАР ще ме резнат през петите направо.
- emoo
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 25.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 745D
- Мечтае да кара: M-5
Re: Проблем температура и пластмасовите смукателри
здравеите колега един савет не се доближаваи до м-кара там бях миналата седмица а между другото като бях там ми казаха саштото от колекторите ми капи масло и от там е отивало в подгряващите свещи и може да си заминат искахами 1000лв за тях щото нямалое само гарнитурки за моите иди в боша по добре
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Проблем температура и пластмасовите смукателри
да ми беше по близо, щях да ги сменя
Re: Проблем температура и пластмасовите смукателри
badjo E60 написа:@ndro написа:по точка 2, това чел ли си го? http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=224343
а по точка 1, за първи път чувам за такава помпичка.
предполагам, че проблема ти идва от термостата/ите.
Да ,тази тема съм я пропуснал На моята 525 Д процедурата нали е същата
същата е при всички M57 двигатели.
- carstyle
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 3.5d
Re: Проблем температура и пластмасовите смукателри
badjo E60 написа:Бях на диагностика и излезнаха два проблема.
1.Колата ми държи 75 до 85 градуса,и за това бях на диагностика да видем какво става.Аз си мислех че е термостат но излезе няква помпичка към парното и тя бърка и температурата на колата .Намира се горе в ляво близо до казанчето за спирачна течност.Чак след като бъде сменена ще може да се проверат и термостатите.Това ми казаха в един сервиз на БМВ в Пловдив който се намира зад Кауфланд в Тракия.Въпросната помпа е към 200 лева Та да питам преди да тръгна да купувам имал ли е някой такъв проблем щото лично аз за тази помпа не бях чувал ,а парното духа топло само когато го пусна да духа на прозореца, като го пусна да духа в средата обаче почва да духа студено, а като го пусна долу в краката пак си задухва топло.
2.Същия майстор ми каза без да ми свали даже декоративния пластмасов капак на мотора че най вероятно са ми заминали някой от подгряващите свещи защото имам теч от пластмасовите смукатели на мотора който трябва да сменя веднага защото може някой от тях да се счупи и падне в буталата и мотора е заминал-и също че това е слабо място на всички Е60-ки.А и така капе върху подгряващите свещи и за това са заминали .Стана ми странно защото колата ми в най големия студ пали без никви ядове.Какво ще ме посъветвате че тия смукатели са цифра.
И също ако някой има мнение за въпросния сервиз да го сподели че аз винаги гледам на майсторите с недоверие
Колега провери в менюто на климатика дали е настроено на топло/едни чертички/трябва да са в червено.Когато не са настроени духа хладно в средата,а горе и долу топло.Пробвай преди да отидеш на майстор,защото понякога супер елементарни неща излизат скъпо.Успех.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани