Питане за адаптив драйв
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- asasin18
- ентусиаст
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
Питане за адаптив драйв
Колеги, някой може да сподели от опит, нешо повече за адаптив драйва, заслужава ли си (карал съм новата х5 с динамик драйв и там разликата наистина е голяма) ? Има ли осезаема разлика между него и нормалното окачване? И най - важното здрав ли е на колко км могат да се очакват проблеми и също така скъпички ли са ремонтите ?
Мерси предварително, но съм в дилема между 2, 535ци
Мерси предварително, но съм в дилема между 2, 535ци
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Питане за адаптив драйв
ако говориш за Dynamic Drive на 5-цата, това са просто едни активни стабилизаторни щанги.
разликата се усеща само в рязък завой, или като караш на зиг-заг по някаква причина. просто колата не се люлее.
много подобен ефект се получава с по-дебели стабилизатори, аз имам такива на H&R.
минусът е че в завой окачването отвън се втвърдява и става едно друсане.. просто концепцията е замислена за нормални еврпейски пътища. поради това втвърдяване, колата която аз тествах (80 хил км истински), се беше раздрънкала яко, имам предвид купето, разни пластмаси. и просто реших че това не става за бг.
срещал съм случаи на повреди, и една щанга при дилъра е над $2000, за бг не знам. официално разбира се трябва да си купиш нова, но може да има и някакво българско решение за ремонт
имаше колега тук който преди месец питаше какво да прави че има теч от едната активна щанга - потърси му темата и го питай какво е научил.. и може да споделиш тук накрая.
разликата се усеща само в рязък завой, или като караш на зиг-заг по някаква причина. просто колата не се люлее.
много подобен ефект се получава с по-дебели стабилизатори, аз имам такива на H&R.
минусът е че в завой окачването отвън се втвърдява и става едно друсане.. просто концепцията е замислена за нормални еврпейски пътища. поради това втвърдяване, колата която аз тествах (80 хил км истински), се беше раздрънкала яко, имам предвид купето, разни пластмаси. и просто реших че това не става за бг.
срещал съм случаи на повреди, и една щанга при дилъра е над $2000, за бг не знам. официално разбира се трябва да си купиш нова, но може да има и някакво българско решение за ремонт
имаше колега тук който преди месец питаше какво да прави че има теч от едната активна щанга - потърси му темата и го питай какво е научил.. и може да споделиш тук накрая.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- asasin18
- ентусиаст
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
Re: Питане за адаптив драйв
Мерси колега, взех я тая с дайнамик драйва Лудница е, ратъпках я до Боровец, няма такъв кеф
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани